Waarom dan..... heeft hij ze hard nodig straks misschien Hier even chillen met de iPad op de bank......mijn oudste is niet zo lekkr maar heb haar toch naar school gebracht. Zit de hele tijd te wachten tot ze bellen dat ik haar maar moet komen halen....tot nu toe niks gehoord dus het zal wel goedgaan.....
Haha neen want hij is nu al iedere dag van heb je je eisprong AL dus..... Dadelijk testje doen kan men plas niet meer ophouden
Oei bedoelde dus dat ik hoop dat je dochter niet zieker wordt , dat je dat verdient zo lekker te chillen , ik dat nu aan 't doen ben met mijn 2 mannen in huis ovutest nog negatief View attachment 300874
Balen dat ie nog neg is! Hier lijkt de ongi minder te worden....joepie hahaha.. Je ze is nog steeds op school dus het gaat schijnbaar goed!
Late reactie van mijn kant dames.. Eindelijk klaar met teruglezen haha. Gefeliciteerd met je verjaardag knvs90!
Het is een chihuahua, we hebben er vier, drie vrouwtjes en een mannetje. Een ander vrouwtje is een paar maanden geleden al bevallen, daar heeft Shaddixxx (zus) destijds ook een topic over geopend in de Lounge.. Maar.. na een paar uur stopte ze met het hijgen en af en toe persen.. We voelen nu ook geen beweging meer in haar buik, dus vrezen het ergste..
Heeey meiden... ik meld me hier ook! helaas na een ma afgelopen november nog geen plakbeebje... dus hopelijk is dit ons jaar
@knvs gefeliciteerd met je verjaardag. @ jeni welkom hier. @ nimme jij ook al geen eitje gevonden. Mijn ovulatie testen worden lichter van kleur.snap er niet meer van. @hier ga maar eens aardappels schillen
Aha shadixx is je zus Jeetje lijkt me best heftig zo'n bevalling van een hond. Klopt het dat t bij chihuahua's gevaarlijker is allemaal.......zag dat eens bij een aflevering van de Pfaffs...
Nee ik heb me ei niet gehad. Ben al vanff dag 9 al met de ovulatie testen bezig en is niet even donker of donkerder geweest dan de c streep. Sensitest gebruik ik