Zwanger worden in 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ilss, 30 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Idd helemaal mee eens nu moet het bergaf ofwel actie !!

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja precies.....en niet eerst weefsel onderzoeken en daarvoor weghalen en misschien weer een week wachten en pijn hebben. Stijgt mijn hcg dan zit er duidelijk iets.....

3. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Goedenavond lieve meiden, wat gaat de topic snel. Houdt het bijna niet bij, jullie vliegen de pagina's door :D

@Lov : Hopelijk is de hcg gedaald en blijf je gespaard van een weefselonderzoek en/of curretage. Ik DUIM voor je!

@knvs90 : ik had er ook nog nooit van gehoord. Ik blijf er nog altijd sceptisch onder. Maar ik zal heel blij zijn met een regelmatige cyclus, als dit hierbij gaat helpen dan ben ik ook al heel gelukkig. Jij mag ook bijna testen, spannend!:)

@Snaud : Super lief van je, dank je wel!!:) Ik hoop ook dat de ijzerpillen gauw hun werk doen en dat ik weer op krachten kom. Oh jeetje lees dat jij je ook niet lekker voelt, heb je dit vaker met sushi? Lekker een pot thee voor jezelf zetten en met een dekentje fijn thuis blijven hoor. Kan me voorstellen dat je nu echt geen zin hebt in een nieuwjaarsborrel;):p Beterschap!!

@Nimme helaas geen foto ik ga het morgen proberen met daglicht (maar beloof niets want mn camera maakt geen optimale goede foto's), En weet je ben die testen onderhand zo beu, vind het niet meer prettig om te doen. Dus ik stop er denk ik even mee!! Zo dat heb ik net even besloten, dat lucht op hihi.

4. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    beterschap

5. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    #165 Sanne2011, 5 jan 2013
    Laatst bewerkt: 5 jan 2013
    Goedenavond meiden,

Ik was aan het surfen en het lijkt me leuk met jullie mee te schrijven!

Ik ben Sanne, ben 29 jaar en heb een zoontje van 16 maanden oud. Halverwege dit jaar willen we voor een broertje of zusje gaan en ik ben me alvast aan het inlezen :D

Bij de eerste was ik in de eerste ronde meteen zwanger!! 2 of 3 maanden ervoor was ik gestopt met de pil na deze 12 jaar geslikt te hebben. Vlak voor kerst testte ik in 2010 positief en 27 augustus ben ik bevallen met precies 40 weken van onze gezonde zoon. Inmiddels is hij dus 16 maanden oud en lekker ondeugend.

Een broertje of zusje is een grote wens, maar eerst wil ik minimaal 10 kg afvallen. Bovendien lijkt het me leuk als onze zoon 2,5 is (of ouder) als de tweede geboren wordt. Dan begrijpt hij meer, en kan ik dingen beter uitleggen als hij bijv even moet wachten.

Oh ja, ik heb 6 mnd bv gegeven en wil dit bij de tweede weer gaan doen.

**Bijgevoegd**

Wel maak ik me soms zorgen over financieel... zijn er meer dames met al een kindje? Hoe denken jullie hierover? Voor nu redden we het allemaal, hebben vorig jaar een huis gekost en alle vaste lasten zijn hierbij toch wel flink omhoog gegaan... Maar goed, hoe denken jullie hierover?

6. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    spannend allemaal hoop dat alles goed verloopt en snap best dat je steeds zenuwachtiger word! Veel sterkte alvast gr

7. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Ik las dat iemand sensitest heeft? Die hebben wij ook de eerste ronde gebruikt en ze werken prima. Moet eerlijk zeggen dat die van de Kruidvat (toen 2 voor 5 euro) duidelijker zijn, maar een streep is een streep ;)

8. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    welkom sanne gezellig dat je ook hier komt kletsen en ook in 2013 voor nog een kindje wil gaan hoop dat het allemaal zal lukken

9. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    ik gebruik ovulatietesten van sensitest of kv en zwtest van kv

10. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    je hebt gelijk je kan het hoogstens proberen en idd bijna testen probeer er niet teveel op te focussen dus het is afwachten!

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Thanks meiden we hopen maar gewoon.....

Sanne welkom! Financieel is het idd altijd een moeilijk dingetje hè of er dan nog een kindje bij kan. Hier idg wel anders begonnen we er niet aanl het scheelt natuurlijk ook als je al een hoop spullen hebt ....
    Alleenl later met het naar school gaan....pfffff dan wordt het natuurlijk een stuk duurder.

12. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Klopt, maar schoolgeld is gelukkig pas vanaf MBO/HBO meende ik en als ze niet meer naar het kdv gaan blijft er weer geld over voor schoolreisjes, verjaardagspartijtjes, hobby etc.

Wij sparen elke maand 25 euro voor onze zoon, vader stort ook elke maand 10 euro is dus 35 euro pm. Volgens mij als hij 18 is staat er een flink bedrag op de rekening waar een rijbewijs, studie of inboedel voor gekocht kan worden.

De kinderbijslag sparen wij niet op, kan niet uit, hier alen we luiers en billendoekjes voor. Van de week nog ingeslagen bij de Makro, en we hadden nog 2 megadozen staan dus nu ruim 800 luiers in huis haha! Maar als we die niet meer nodig hebben houden we dat ook over natuurlijk...

Oh de kleine man huilt,...

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Middelbare school kost ook al geld hoor.....boekengeld enz....
    Maar ach zal vast wel goedkomen.

14. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Klopt Lov23, maar komt idd vast goed :)

15. Snaud

Snaud Actief lid

17 nov 2012
    432
    0
    16
    NULL
    NULL
    Welkom Sanne2011!

Bedankt voor de beterschapswensen meiden! Het ging toch nog bergafwaarts gister, alleen maar in bed gelegen. Nu gaat het gelukkig weer wat beter. Geen flauw idee of het voedselvergiftiging of griep is. Allang blij dat ik mij niet meer zo miserabel als gister voel ;)

Vandaag ga ik nog een beetje uitzieken. Lekker bankhangen en op het forum neuzen.;)

16. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Beterschap Snaud!

17. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    ZWANGER WORDEN 2013

Lov23 - 29jaar - 3e kindje - start ...op dit moment in afwachting
    Knvs90 - 23 jaar - 1e kindje - start... op dit moment in afwachting
    Nimme - 32 jaar - 4e kindje - start 11 januari - NOD 08 februari
    littlewonder23 -24 jaar - 2e kindje - start Februari
    Lies1988 - 24 jaar- 1e kindje- start 1 maart
    Madeliefje1987-25 jaar-3e kindje - start april
    Prettybaby -35 jaar - 2e kindje - start april
    Ilss - 24 jaar - 1e kindje - start midden 2013
    Sanne2011 - 2e kindje - start midden 2013
    Brusje1- 30 jaar- 2e kindje- start juli 2011
    Snaud - 24jaar - 1e kindje - start hopelijk najaar 2013
    BaliBaby- 26 jaar-1e kindje- start oktober 2013

18. Snaud

Snaud Actief lid

17 nov 2012
    432
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dankjewel :)

19. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

@snaud beterschap.

@sanne welkom.ik denk dat ik het was. nooit eerder gebruikt.
    ik ga de ovulatie testen en de zwangerschap testen van gebruiken.
    dus kan helaas niet vertellen of ze goed zijn of niet.

20. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Ivm.ovutesten je kunt er van Wondfo kopen en dan ook de zwstesten.

ivm.studiegeld maken we nu ons nog geen zorgen om wat komt komt!

Hier vandaag veel werk verricht en wil morgen de bedden verversen ,die wasjes in orde maken en de boom afbreken.
    s'Avonds moeten we op intakegesprek voor de oudste om hulp ivm.zijn aandoening.

:)

Deel Deze Pagina