zo. weer thuis. helemaal gesloopt en sjaggo van moeheid. nog niet ongesteld, maar gezien humeur.... afgelopen week heeft er blijkbaar meer ingehakt dan ik dacht, onbewust allemaal dingen afgerond/afgesloten rondom Jan en voor het eerst weer lesgegeven. de pubers zijn erg lief voor me, maar veel collega;s hebben moeite om met me om te gaan merk ik: of ontwijken of net doen of er niets aan de hand is en dan de echt lieve collega's die geven een knuffel: zo fijn! nu even op de bank dom zappen...
Aaaah juffie lijkt me moeilijk meid,.....knuff! Ik snap dat wel van je collega's want wat zeg je ook.....ik ben zelf wel een persoon die het durf aan te halen maar begrijp ook anderen die dat niet durven... En jij voelt je dan helemaal opgelaten lijkt mij.....
ja meestal doorbreek ik het zelf door zelf wat te zeggen of op ze af te stappen..ben nogal open en enthousiast persoon en als ze zien dat ik hierin niet anders ben dan anders, is het ijs wel weer gebroken...maar t kost wel energie...maar gelukkig zijn er ook van die lieverds die dan zeggen 'zeg maar niets meid, het is heftig, en als je wel wilt praten, je weet me te vinden'
@Juffie Dikke knuffel!logisch dat alles nu even op je af komt en hoop dat je ongi uitblijft (ondaks je humeur) @Nimme Mn schoonzus heeft al twee kinderen. Nu is ze zwanger van een tweeling dus dat is sowieso al anders. Heb nog niks gehoord, dus ik hoop dat ze het goed maken en dat de baby's nog even blijven zitten!
Juffie, ben blij dat er toch mensen voor je zijn , ook al is dat soms schaars maar degene die het doen al is het er maar 1 (begrijp je?). Madelief, o ik hoop zo dat ze nog wat tijd rekt! Is dit nu pas bezig of al van in het begin? Mich, 2 teefjes en 1tje leeft , jammer van dat eentje! X Goh weet echt niet wat gaande is met me, heb nog geen + ovutest gehad maar krampen genoeg! Heb ik dan toch mijn eisprong nu ??? Test seffens nog maar eens maar van lief zijn kan het niet.
@Nimme sinds vorige week is het aant rommelen en zit er iets niet lekker dus. Ben heel benieuwd wanneer ik wat ga horen. Morgen hebben we nog verjaardag in de familie, dus wie weet krijgen we daar meer te horen!
ahh jullie zijn lief en zo meelevend! we hebben lekker spareribs besteld hmmmm...geen zin in koken! jullie nog plannen voor vanavond/dit weekend?
Ik hoop zondag een klein feestje te kunnen geven! Klein = mijn man en ik Maar de zenuwen (of ongeduld?) beginnen nu wel een beetje toe te slaan...
Hooi dames, Het is weer even geleden en moest weer veel bijlezen @Madelief: wat vervelend van je zus. Veel sterkte. Ik hoop dat ze nog eventjes lekker warm blijven zitten. @Juffie: Ik blijf voor je duimen hoor, wie weet @nmv: spannend joh! Ook voor jou draaien mijn duimpjes. @ann: Welkom! @Nimme: Gewoon lekker om de dag blijven klussen met zijn tweeën, dan moet het vast goedkomen Hier gaat het wel redelijk. Alles zijn gangetje. Dit weekend helaas alweer werken. Normaal werk ik om het weekend, maar nu twee weekenden achter elkaar ingeroosterd. Geen idee waarom eigenlijk. Dus maar eventjes bikkelen. Hoe is het met Dorien eigenlijk? Die mocht toch als eerste weer testen?
Dorien87 - 25 jaar - 1e kindje - NOD 26 januari nmv - 26 jaar - 1e kindje -NOD 27 januari Juffie2 - 36 jaar - 2e kindje -NOD 27 januari Knvs90 - 23 jaar - 1e kindje -NOD 3 februari Nimme - 32 jaar - 4e kindje - NOD 08 februari littlewonder23 - 24 jaar - 2e kindje - NOD 11 februari lova - 35 jaar - 3e kindje - NOD 12 februari Lov23 - 29 jaar - 3e kindje - op dit moment in afwachting CupCake88 - 24 jaar - 1e kindje - op dit moment in afwachting Tallie - 26 jaar - 1e kindje- start januari 2013 Jeniyah - 27 jaar - 2e kindje- NOD 11 Februari Friemeltje89 - .. jaar - 1e kindje- gestart Lies1988 - 24 jaar - 1e kindje- start 1 Maart Prettybaby -35 jaar - 2e kindje - start April Madeliefje1987 - 25 jaar - 3e kindje - start Mei Cosy - 27 jaar - 1e kindje - start Mei/Juni SuusD - 23 jaar - 1e kindje - start Juni Bubblez - .. jaar - 1e kindje - start Juni Ilss - 24 jaar - 1e kindje - start midden 2013 Sanne2011 - 2e kindje - start midden 2013 Koali - 24 jaar - 1e kindje - start zomer 2013 Dibbe - 27 jaar - 1e kindje - start september 2013 Snaud - 24jaar - 1e kindje - start najaar 2013 BaliBaby - 26 jaar - 1e kindje - start Oktober 2013 Bougainville - 20 jaar - 2e kindje - start Oktober 2013 Micchan - 18 jaar - 1e kindje - start December 2013 Puppy25 - 25 - 1e kindje - 18-01 ZWANGER!! Keli - 33 jaar - 2e kindje - 18-01 ZWANGER!! @ Koali, je hebt gelijk! @ Dorien, al getest? Je NOD is vandaag...
Mogge allemaal! Schijnt vandaag weer heftig dagje te kunnen worden qua weer: sneeuw en ijzel, kijken jullie goed uit? Ik ga nu wat lessen en vergadering voorbereiden en dan lekker rest van weekend bijkomen M'n lijf is al in ongesteldheidstand, maar dan zonder bloed, dus ben benieuwd hoe lang t op zich laat wachten. Gister stiekem nog testje midden op dag gedaan: negatief, dus nu vertrouw ik op mijn lijf en kijk uit naar komende paar weken vol nieuwe kansen Spannend Dorien! Duimduimduim.. nv..nog een nachtje!! Zo spannend! Lov hoe is t met jou vandaag? Nog plannen? Madelief hoe is t nu met je szus? Weten ze al waar pijn vandaan komt? Nimme ja om de dag en soms elke dag, maar niet al te erg tegen je zin in, hoor, dat is funest voor je relatie! Koali werk ze vandaag en morgen!
Hier geen sneeuwtaferelen meer we gaan naar positieve temperaturen!!! Thx ladies ,ventje was meer relaxed gisteravond maar pakweg vanmorgen ,lange avond van gemaakt gezellig samen filmpjes kijken in bed Dadelijk ovutestje doen maar blijf zo'n ongi gevoel hebben ,misschien is er nog weefsel uitgekomen van mijn baarmoeder dat ik effe roze gebloed heb want temperatuur blijft mooi idem lopen.Als ik twijfel dan zal ik eind deze week ook een zwstst doen stel mijn eisprong is vroeger gekomen ,ben pas beginnen ovutesten te doen vanaf dag 11. Al bij al geen idee we zullen zien ,vandaag dagje overgrootouderbezoek in de planning ,heerlijk voor de kids en mezelf want mijn lieve oma is al 1 jaar dood maar mis haar nog zo erg... (was als een mama voor me ,dan mijn eigen mama). Liefs enneuh braaf zijn ladies
Hier gaat hetnidd juist de goede kant op kwa weer..... Vandaag gaan we nog wat dingetjes halen voor volgende week....we gaan een midweekje weg. Dus als jullie me missen hahahah weten jullie dit. Moet nog een regentes hebben voor de kinderwagen....en zwembandjes voor de jongste.