Ik heb m'n piek gevonden vandaag Had de hoop al opgegeven haha. Vanmorgen veel witverlies waterig! Dacht doe nog even een testje voordat de visite zo komt en jahoor smiley.. Ben zo blij haha yeahh fijn weekend meiden xx Hier nog even de test Bekijk bijlage 301602 BEeNNN ZO BLIJ
Goh Lov, ik heb geen benul meer ervan maar de LH-streepjes worden heel licht. Heb nu ook geen slijmverlies meer. Hoop maar dat mijn ei is geweest of dat hij nog komt want heb er niet zo'n goed gevoel bij. Ventje doet heel lief en wil ook zijn best doen. We testen verder als ik meer voel maar nu heeft het geen nut denk ik (bij slijmverlies of steken). Hoe voel jij je ??
Straks zal ik ene trekken en plaatsen zal dan de beide testen apart op een rijtje zetten enz. Ben nu niet thuis Fijn dat je je goed voeld
niet de moed opgeven ik dacht ook dat ik m'n ei had gemist slijm hield ook op na donderdag en de testen werden lichter.. En ineens vandaag toch die piek. snap wel dat je er niks wijzer zo van word ik had precies het zelfde maar zit nu op dag 20 van m'n cyclus. Hoop dat je snel je piek vind x
ha meiden, lekker rustige dagje hier. heb lekkere soep gemaakt al klinkt de samenstelling misschien gek: bouillon, broccoli, rode bieten, pompoen, ui, champignons en kerstomaatjes (alles wat ik nog in huis had dus ): dat gekookt, wat kruiden erbij en hup, staafmixer er in....en de soep is lekkerrr! manlief smult er ook enorm van, dus dat is teken dat ie echt lekker is vervolgens broodjes in over, makreel schoongemaakt, citroenmayo, peper en zout erdoor en verder smullen maar en nee, nog geen bloed gezien
nee durf ik niet meer, gistermiddag nog gedaan: negatief...dus ik wacht nu echt tot maandag of dinsdag als ik niet eerder ongesteld word....stel dat lijf door alle hoop en spanning even van de leg is en paar dagen later pas komt met ongi...dus nu even dapper zijn
pffff wat lastig nimme! word je niet helemaal gek van die testjes en dan vooral het achterwege blijven van een duidelijke dikke streep? ik heb nooit echt ovutesten gedaan/bijgehouden dus dit is onbekend terrein voor me, maar mij maakt t op voorhand al onzeker dat het per merk dus nog zo verschilt hoe ze uitvallen....
Ja ik ben onzeker nu en vooral omdat ik dit nog nooit heb voorghead (heb dit ook bij een topic van testen gezet)... Voor het zelfde geld springt hij pas morgen of maandag. Maar als ik tegen woensdag nog spot of pijn heb in mijn onderbuik (streek baarmoeder) dan ga ik wel naar de gynècoloog want pijn dat blijft aanhouden is nooit goed en de mijne die is wel soepel erin om langs te komen.