Maar jij hebt altijd op die dag of rond die dag je ei? Dit heb ik nog nooit voorgehad na dag 16 nog mijn ei te zien komen. Ff doordoen en dan filmpje meekijken met ventje! DORIEN87 ben je er nog en heb je toevallig getest ?????????
Wat een spannende dagen komen er aan zeg.. veel meiden eindelijk kunnen testen. Mijn duimpjes draaien overuren!! Ik gun het iedereen van harte. En hoe is het met de zwangere dames? Al ochtendmisselijkheid, darmbuikjes, etc?
Goedemorgen! Hier nog steeds het gevoel dat ik elk moment ongesteld ga worden, dus voor mij hoeft er niet meer geduimd te worden, hoor. Bewaar maar voor komende maand Wat een regen ineens! Maf weer. Nu hopen dat sneeuw snel weg is, want anders blijft t zo glibberig buiten. Fijne dag!
Gefeliciteerd nmv!! Hoeveelste ronde was dit? En hoe ver ben je denk ik? Ik zit weer wat beter in mijn vel en ben weer aan het werk. Lees wel steeds bij maar er wordt zoveel geschreven dat het lastig is om overal op te reageren.... Hopelijk worden er veel eitjes gespot en ik duim voor alle NODS!! Misschien dat wij er al wel eerder voor gaan dan juni, even afwachten nog.... Gevoel zegt van wel en man ook, maar wanneer precies weten we nog niet. Spannend! Vannacht ook gedroomd een 2de streepje op een test te zien, terwijl dat niet kan... net ongesteld geweest en veilig gedaan duss.... Fijne zondag ik moet straks werken.
Dit was voor ons de eerste ronde dat we er ook echt voor gingen! We zijn ontzettend blij dat we het geluk hebben dat het bij ons zo snel is gegaan! Ik zal nu dus ongeveer 4 weken zijn, als ik reken vanaf mn laatste menstruatie. Morgen maar ff de ha bellen denk ik...
even copy en paste wat ik in topic over testen heb geplaatst Gefeliciteerd zwangeren!! hier een tuurstreepje omdat ik t toch niet kon laten, het is een dipstick van 123testen. Het vage streepje verscheen gelijk....alleen wel megavaag dus vriendlief ziet hem ook, maar vindt dat we moeten afwachten gezien vaagheid van streepje. ik weet niet hoe ik hem beter kan fotograferen, want op foto is t amper te zien, maar geloof mij: ik ga echt geen omowitte test fotograferen voor jullie het voelt alsof ik toch ongesteld ga worden vandaag of morgen, dus ik denk dat het mis is. dacht eerst dat ik vandaag ongesteld moest worden, meestal cyclus van 25/26 dagen, maar soms zit er een van 28 tussen, dus kan maar zo dat het pas dinsdag zo ver is. Ben na afgelopen bevalling na 5 weken weer ongesteld geworden en dit moet dan 2e keer worden. Eerdere testen deze week waren zo wit als wit kan zijn Bekijk bijlage 301876
NMW en JUFFIE GEFELICITEERD !!!!!!!!!!!!! NMW ik zou ook nog andere testen gedaan hebben kwestie het EINDELIJK te geloven JUFFIE ,die is POSITIEFFFFFFFFFFFFF whoeeeeee De ene na de andere zwanger laten we HOPEN dat dit zo voor IEDEREEN mag zijn
Ovulatietestje de onderste van vandaag CD17 en mijn ff staan in mijn handtekening : Bekijk bijlage 301883