Zwanger worden in 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ilss, 30 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    wat vervelend zeg little.. Duim voor je bij mij was die toch ook ruim 7dagen later als vorige maand! :)

2. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

Ja idd.meer als wachten an ik niet doen.:D

3. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wow Juffie.. duidelijker dan die test kan bijna niet! Leuk hoor. Ik kan me wel voorstellen dat je familie er anders over denkt dan jullie zelf. Ieder heeft ook zijn eigen rouwproces he. Ik vind het heel mooi dat het bij jullie zo goed naast elkaar kan bestaan. Super! Ben ook blij dat je dit goede nieuws hebt gekregen en dat terwijl je steeds dacht dat je ongesteld zou worden.

Hier nog zieker geworden dan gisteren. Vanmorgen flink koorts, dus het werk af moeten bellen. Nu de hele ochtend geslapen en aan de paracetamol. De koorts zakt gelukkig wel, alleen de rest blijft net zo'n pijn doen (hoofd, keel, hoesten). Bah bah. Dus voor mij wordt het even een tijdje uitzieken. :(

4. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Beterschap Koali!

5. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    beterschap meis

6. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Beterschap koali!!

Little :( jammer hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

KNVS , goed toch maar dan is je nod eerder niet dan de 10e??
    Mijn zou de 10e zijn maar ik test toch eerder ;)

7. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Beterschap Koali! :( En succes vandaag Bougainville!

8. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Dames,

Ik wil graag jullie mening over iets.
    Zoals ik al had verteld, krijgen wij bij 8 weken onze eerste echo en 3 weken later de tweede. Bij de eerste wordt vooral gekeken hoe oud het is, of het wel op de goede plek zit (in de baarmoeder) en of het hartje klopt. Bij de tweede worden wat meer metingen gedaan en weet ik veel wat allemaal nog meer. (Tot 12 weken is er toch een grotere kans op miskraam?)

Nu weet ik niet zo goed tot wanneer wij onze mond moeten gaan houden. Wat denken jullie? Wanneer zouden jullie het vertellen, na 8 weken of na 11/12 weken???

9. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

10. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Omdat dat eerder is? ;)
    Ik ben alleen bang dat het dan nog net iets te vroeg is, maar ik heb er verder ook geen ervaring mee...
    Mijn schoonzus vertelde het bij de eerste met 12 weken en bij de tweede bij 9 weken, aangezien ze constant aan het overgeven was.
    Voor de rest hoor ik alleen maar over die 12-weken-grens, dat ze het daarna vertellen.

11. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Wij hebben bij de 1e verteld op 11 weken.
    Bij nr.2 op 9 weken en bij de 3e op 8 weken
    Telkens het hartje klopte en de gynè zei dat we het konden vertellen :)
    Een miskraam of iets anders misgaan kan altijd in welke zwangerschapsweek dan ook.

Als het nu zo is hou ik het idem als de gynè zegt dat het ok is om te vertellen maar het zal extreem moeilijk zijnwant mijn buik zal snel uitzetten ( dit had ik bij de 3e x ook al ).

12. Cait

Cait Lid

29 jan 2013
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal :D wij gaan ook voor 2013 haha spannend allemaal. Al iemand met ovutesten begonnen? Liefs xx

13. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Ik zit nu op 3dpo volgens FF dan moet 9FEB mn NOD zn maar ik wacht het gewoon even af omdat CB toch tot gistereochtend een smiley zat en mn temp ook weer iets was gezakt. dus houd 10FEB aan voor mezelf om te testen :)

14. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Welkom Cait leuk dat je mee komt kletsen :)
    Ik gebruik ovu's van clearblue heb net mn eisprong achter de rug dus op het wachtbankje op dit moment :)

Ga je voor een eerste kindje?

15. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Welkom Cait, kun je wat meer over jezelf vertellen? Ga je voor het eerste kindje? Hoe oud ben je? :)

16. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    @Koali, beterschap meid!!
    @Nimme, ja ik voel me wel anders, maar er spelen ook wat dingen op m'n werk waar ik soms wat spanning van heb.. Dus ben af en toe misselijk of geen eetlust maar wel honger. En ook steeds duizelig bij het opstaan. Maar dat hoeft niks te betekenen natuurlijk. Ik hou jullie op de hoogte!

@vertellen
    Ik zou het denk ik ouders/schoonouders na 8weken vertellen en de rest bij 10 of 12 weken.. Ligt er ook aan of ik heel misselijk ben of een buikje krijg.. Dan hebben mijn collega's het snel door omdat wij altijd gezamelijk eten/ drinken ;)

17. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel dames voor alle beterschapswensen. Helaas gaat het nog een beetje hetzelfde. Griep heerste al wel op het werk, dus ben bang dat ik eraan moet geloven. Even een paar daagjes rustig aan doen en veel slapen dus. Merk dat zodra ik uit bed kom, alle klachten alleen maar erger worden.

@Cait: Welkom! Leuk dat je mee komt kletsen. Ik ben ook wel benieuwd naar je situatie.

@Vertellen: Ik zou het denk ik zo moeilijk vinden om voor me te houden. Mijn zus heeft het bij de eerste met 12 weken verteld, de tweede met 9 weken en de derde met 8 weken. Ik denk dat ik het ook af zou laten hangen van wanneer de gyn/vk zegt dat het kan.

18. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Welkom!

19. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Hey leuk!