Zwanger willen worden na miskraam wie kletst mee?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dorianne, 19 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    Misschien zijn er dames die net zo als mij herkenning zoeken en samen door deze slopende periode willen gaan.

Ik heb 30 december een miskraam gehad (wist al even dat het niet goed was). Nu worden mijn ovutesten positief en komt mij ei eraan! Ik vindt het nu des te spannender tot het afwachten. Hopelijk snel zwanger en dat het deze keer een plakbabe mag zijn......
    Wie kletst er mee?
    Ik ben bijna 31 (vrijdag jarig) en heb al 2 kids. 1 meisje van 2,5 jaar en een zoon van net 1 jaar.

2. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Dorianne, ik hoop dat het snel weer raak mag zijn voor je! En uiteraard het een plakbeeb is!

Ik heb geen MK gehad, maar ben op 8 januari bevallen van een dochter na 23w3d zwangerschap. Onze kinderwens is er ook nog steeds maar ik moet eerst mijn eerste menstruatie maar weer eens afwachten. Daarna gaan we het rustig aan weer proberen.

Succes met zwanger worden!

3. Jam87

Jam87 Actief lid

9 feb 2012
    159
    0
    0
    N.V.T
    Utrecht
    Hoi dorianne,

Ik heb geen kinderen maar heb dan 3 miskramen gehad. De laatste miskraam (vroege miskraam) was op 16 december en hoop dat het weer raak mag zijn en hoop ik het ook voor jou.

Veel succes....

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik klets ook graag mee.....jullie begrijpen me tenminste...;)
    Hier mk gehad begin dec al en na constant bloedverlies te hebben gehad nu eens goed ongi. Dus hoop dat hierna eindelijk weer mag proberen om zwanger te raken....

5. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ik klets ook graag mee.

Ik heb 2-01 te horen gekregen bij mijn eerste echo dat het kindje niet meer leefde, een missed abortion. 3-01 heb ik met medicatie de miskraam opgewekt. Afgelopen dinsdag was de controle echo en alles was schoon. We zijn alweer aan de klus. Ik temperatuur elke ochtend en heb ovutesten gebruikt deze week. Ik weet alleen niet zeker of ik mijn ei al heb gehad, dus we wachten af. Beide zaken blijven wat vaag.

6. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ik wacht nog op mijn miskraam maar klets daarna graag mee!

7. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ik ben 33 en heb nog geen kinderen overigens...

8. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    jeetje meid, wat heftig. Zo kort geleden nog maar... Wat verdrietig dat jullie afscheid van jullie meisje moesten nemen.

9. BellaNoa

Ja het was en is nog steeds vreselijk. Al kijken we er wel met een goed gevoel op terug. Alles is gegaan zoals we het wilden. De bevalling is goed gegaan, de tijd erna die we samen met haar hadden en de crematie. Dus dat is wel belangrijk en nu nog het verwerken ervan...

Bij de 20 weken echo hadden we te horen gekregen dat ze een ernstige hartafwijking had, dus ja dan sta je voor een keuze...

De volgende zwangerschap zal dus wel heel spannend blijven tot aan de 20 weken echo. Ergens ben ik ook wel weer een beetje bang om het weer mee te moeten maken, maar we blijven positief. Volgens de arts was het "pech".

10. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Lastig hoor Bella! Pff wel knap dat je nu al nadenkt over een volgende zwangerschap.
    Verschrikkelijk om de keus te moeten maken een zwangerschap af te breken....

11. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ik klets ook graag mee.

erkenning in de gevoels die je hebt is wel heel fijn! Ken namelijk niemand die een MK hebben gehad. Of misschien ook wel maar nooit hebben gezegd.

Over mij..
    Mijn naam is Lizzie en ben 26 jaar. Ik wordt in april 27. Heb een vriend zijn al bijna 4 jaar zeer gelukkig met elkaar en wonen samen met onze lieve hond Bullit.
    Ik heb op 10-1 een MK gehad met 14w1dgn. Ik Zit nu nog thuis omdat ik erg veel bloed was verloren en gelukkig geeft mijn baas mij de tijd om het te verwerken.
    Ik hoop dat mijn cycles weer snel normaal zal zijn dat we opnieuw kunnen gaan proberen om zwanger te worden.

12. BellaNoa

Ja de kinderwens is nu eigenlijk alleen maar groter geworden. Ook omdat ik haar in mijn armen heb gehad, een klein baby'tje vast heb gehouden en geknuffeld maar nu niet kan verzorgen.

Het hoort eigenlijk niet om zo'n keuze te maken, maar de verhalen die wij meekregen over de afwijking waren zo vreselijk. En de "goede" verhalen waren dan dat als ze de hele reeks operaties zou hebben ondergaan, dat ze tot nu toe max 21 jaar zou kunnen worden... Nou, dat lijkt me helemaal zwaar om dan afscheid te moeten nemen, als het dan al niet eerder is, want de meerderheid sterft toch al wel in de kinder- of tienerjaren.

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Pfff jeetje:(

14. BellaNoa

Ik zal me trouwens ook even verder voorstellen. Ik ben 26 jaar, en 2 jaar getrouwd (6 jaar samen) en we hebben een zoontje van bijna 21 maanden :)

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik ben 29 en moeder van 2 meiden van 4 en 2 jaar, ben 10 jaar samen met mijn vriend en gaan ook trouwen dit jaar....hopelijk met een kindje in de buik.

16. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ik ben 30 jaar, bijna 15 jaar samen met manlief (5 jaar getrouwd) en een zoontje van 2.
    Ook een hond hier, franse bulldog lekker eigenwijs beest!

17. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Afschuwelijk.... Hoe kun je nu zo'n keus maken..... Het is allebei verschrikkelijk he!
    Eigenlijk zou het niet moeten mogen ja, zo'n keus maken....

18. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ga je trouwen Lov? Leukkkk! Wanneer?

19. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Zo leuk!! idd wanneer?? Ik ben zelf altijd benieuwd naar de taart....
    Ik ben banketbakker :p hahaha

Waaraan ik nu aan moet denken is. Des ondanks ik 10-1 de Mk heb gehad en we besloten hebben er weer voor te gaan. Ik eigenlijk snel moet aan tellen of juist ff wachten zodat ik in begin 2014 ben uit gerekend..
    Kan echt niet dat ik er niet ben in December :$ Maar ja dat is niet in mijn handen......

20. BellaNoa

@ Lov, jaa leuk trouwen ben ook benieuwd wanneer?? :D Ik ben ook met baby in de buik getrouwd hihi.. was toch wel heel speciaal vond ik.

@ Mamsie, ja ik hoop het in ieder geval nooit meer mee te maken. Maar met de 20 wkn echo wist ik al dat het niet goed was, dan ga je toch onbewust al afstand nemen.. maar toen kon t nog 2 kanten op en uiteindelijk bij 22w2d kregen we te horen dat het echt niet goed was... en dan ga je nog meer afstand nemen, heb ondertussen ook alles in een boek geschreven vanaf de dag van de posi zwangerschapstest tot aan de crematie incl foto's en dat heeft me toch ook al een heel stuk helpen verwerken al ben ik er natuurlijk nog lang niet.. maar al wel zo ver dat ik toch een nieuwe zwangerschap aan zou durven

Deel Deze Pagina