Hoi allemaal! Mijn naam is Lilly, ben 25 jaar en mijn vriend en ik hebben besloten om voor een kindje te gaan!!😃 zo blij! 8 januari mijn laatste pil gepakt. 12 januari begon mijn Menstruatie/ontrekkingsbloeding , vanaf daarna niet meer de pil gepakt! We hebben ervoor gekozen om niet mijn cyclus af te wachten maar er meteen voor te gaan! We zitten nu dus in de eerste ronde! Spannend!! We doen nog niet aan ovulatie testen of temperatuur meten. We hebben zoiets van we zien het wel hoe het loopt! ( hoewel ik het stiekem toch best spannend vind haha) als mijn cyclus nog een beetje klopt als tijdens de pil dan zou 9 feb mijn NOD. Het is dus allemaal nog afwachten hoe het loopt! Ik ben benieuwd wie dit jaar ook van plan is om zwanger te worden. En in welke ronde je zit. Je eerste kindje? Het lijkt me leuk om ervaring uit te delen of gezellig te kletsen over deze spannende tijd op het wachtbankje! Ik kijk uit naar jullie reacties!
hoi! Wij zouden ook dit jaar heel graag een kindje krijgen. Zou mijn tweede worden. Nu al 6 maanden bezig. Duurt best lang Jij dus net van de pil af? Veel symptomen van ontpitten?
Hoi Lotsoflove! Ik zie dat je al een kindje hebt! wat leuk! Nou.. 6 maanden, ik hoop voor je dat het nu dan binnenkort echt raak voor je is! Hoe ga je er mee om als je steeds merkt "Volgende ronde?" Jaa klopt ben net van de pil af! Tot nu toe (nog) nergens last van!
Fijn dat je nergens last van hebt. Nu lekker relaxed beginnen met oefenen/wachten! En elke keer nieuwe ronde... in het begin vond ik het nog wel best maar nu begint het wel lastig te worden. Maar ik heb het gevoel dat t misschien wel raak is deze ronde. De testen zijn in huis, morgen ga ik testen...
Hoi! Ik ben 24 jaar en mama van 2 dochters. Mijn oudste is 3 jaar en 3 maanden en mijn jongste is 1,5 jaar. Sinds oktober zijn we nu aan het proberen voor een derde kindje. Ik was na 2 weken al zwanger, maar dit werd helaas een vroege miskraam.. Nu hopen en duimen op een nieuwe zwangerschap! Ben nu ongesteld dus we zijn weer een volgende ronde in. Ik vind het weer even spannend als toen we voor de eerste gingen! Spannend lotsoflove, hopelijk een positieve test morgen!! Lilly1989, hier ook nog niet bezig met temperaturen. Voorheen bij de vorige zwangerschappen wel gedaan. Ik ga er nu eigenlijk weer een beetje vanuit dat mijn eisprong nog steeds op dezelfde dag is. Cyclus is in ieder geval nog hetzelfde qua lengte
Lotsoflove: heel veel succes met testen!! Hoop op een positieve test! Babystew: wat leuk z'n jonge mama met 2 kids! Heerlijk lijkt me dat. Wat erg van je miskraam.. Hoop voor je dat deze ronde gaat lukken! Wanneer kun je gaan testen?
Ik kon me niet beheersen en heb net getest. Negatief. Nu maar weer paar dagen afwachten. Wat kan je lichaam je toch voor de gek houden! Je voelt gewoon wat je wilt voelen!
Aah wat jammer! Maar misschien nog te vroeg? En ze zeggen dat het sochtevds testen ook altijd beter is!
Hoi meiden! Eind december mijn laatste pil genomen en 30 december ongesteld geworden. Ook mijn man en ik hebben besloten er gelijk voor te gaan en niet mijn cyclus af te wachten. Ik zou dinsdag ongesteld moeten worden. Deze maand wel last gehad van het ontpillen.. Veel hoofdpijn, misselijk, moe en erg veel last gehad van mijn rechterzij aan de onderkant. Gehoord van een verloskundige dat dit de eisprong kan zijn.. Dus even afwachten wat er dinsdag gebeurt! Kan meerdere kanten opgaan: ongesteldheid blijft weg omdat mijn lichaam zijn eigen cyclus aan het oppakken is of zwanger??? Uiteraard hopen wij het laatste maar gelezen dat de kans heel klein is om gelijk zwanger te raken. Erg spannend allemaal!
Hoi Sunshine wat spannend zeg!! Ik hoop ook voor je natuurlijk dat je zwanger bent! Ze zeggen dat het idd een kleine kans is om meteen zwanger te raken na het stoppen van de pil. Maar ik heb ook veel verhalen gehoord dat het wel is gelukt de eerste ronde! Dus spannend voor je! Als als volgende week je ongesteldheid weg blijft zou ik gewoon een testje wagen. 9 feb heb ik mijn NOD. Weet ook niet hoe mijn clyclus is, wij zijn er ook meteen voor gegaan. Hoe was je cyclus voordat je aan de pil ging? Ze zeggen als je cyclus voor de pil regelmatig was, dat je een grote kans hebt dat ie na de pil ook gewoon regelmatig is!
Welkom babystew en sunshine! Spannende tijden ook voor jullie! Hier nog geen ongesteldheid. Wel wat kleine krampjes, zou kunnen betekenen dat het eraan zit te komen...
Hoi Lilly! Welkom hier! Zo'n klein clubje lijkt mij wel gezellig!! Wordt zelf dit jaar 30 en de grap wil dat ik altijd zei dat het 'na m'n 30e niet meer hoeft' haha Maar goed, we zijn dus al ruim 3 jaar bezig, waarvan 1x een miskraam, en ja... we willen nu eenmaal een kindje.. dus straks 30 of niet, dat maakt niet meer uit!! Momenteel gaat het helaas niet echt denderend goed tussen m'n man en mij, maar de relatie zit wel weer in de lift gelukkig!! Wij zijn dus nog steeds bezig voor onze eerste en kijken er erg naar uit om papa en mama te worden, ook al ben ik stikbenauwd dat de volgende zwangerschap ook weer eindigt in 1 groot drama (miskraam, of iets anders ernstigs...) Wij zitten nu in ronde 8 na de miskraam van ruim 1,5 jaar terug. Ik heb geen idee hoeveel rondes ik voor die tijd gehad heb om eerlijk te zijn. In ieder geval 8 dat jaar, maar daarvoor waren we ook al een jaar bezig en daarvan weet ik het niet meer...
Hi Lilly1989! Toen ik aan de pil was, was mijn cyclus heeeeel regelmatig. Als ik mijn laatste pil nam werd ik 4 dagen later in de avond ongesteld. Echt nooit problemen mee gehad! Dus ik ben heel benieuwd hoe mijn lichaam het nu zelf op gaat pakken Ook voor jou spannend zeg! We zitten ongeveer in dezelfde periode, ook beide net gestopt met de pil. Hoe was jouw cyclus?
he Lily Wat grappig wij zitten bijna gelijk. Ik heb 10 januari mijn laatste pil genomen. Toen 15 januari ongesteld geworden. Heb ook de laatste tijd last van moeheid , misselijkheid, buikkrampen maar dat zal allemaal wel bij ontpillen horen. Wij wachten ook niet eerst mijn cyclus af maar gaan er ook gelijk voor. Spannend. 12 februari is mijn NOD als het goed is. Spannend!! xxx
Lotsoflove; wat spannend zeg! Hoop voor je dat die krampen geen ongesteldheid is! Over tijdje gewoon nog een keer testen al het nog niet gekomen is. Hummeltje; wat erg van je miskraam zeg! En echt ook heel erg balen dat het zolang duurt. Las in je banner dat je comid gebruikt? Ik hoop dat het daarmee gaat lukken voor jullie. Fijn dat jullie relatie ook weer beter is. Wie weet gaat het nu wel lukken Sunshine; oh dat is fijn!! Jaa mijn cyclus was ook heel regelmatig en ik werd in mijn stopweek ook elke keer precies 4 dagen later ongesteld. Wel had ik aktijd veel bloed verlies, hoop nu dat dat niet zo is haha want daarom ging ik aan de pil en vanwege de buikpijn in die periode. We zitten inderdaad bijna in dezelfde periode! Jij kan volgende week al gaan testen als je menstruatie wegblijft! Volgens de berekening zou ik precies vandaag mijn ei hebben. Merk wel dat ik vandaag ineens wat meer afscheiding heb gehad en de rest van de dagen niet sinds ik ben gestopt met de pil. Ook heb ik heel kort steken gevoeld! Ik kan over 2 weken pas gaan testen als mijn ongesteldheid wegblijft dus ben benieuwd of het vandaag wel echt mijn ie zou geweest zijn haha Yvanka; leuk dat je ook mee kletst! Haha wij zitten ook echt bijna gelijk! Leuk! Maken we de wachten ongeveer het zelfde mee haha Hoe gaat bij jou het ontpillen? Heb je er veel last van of juist niet?
Ook heftig, hummeltje! Moeilijk om dan nog positief te blijven, lijkt me! Hopelijk lukt het nu gauw! Ik ga nog 2 dagen wachten met testen. Als ik dan niet ongesteld ben en niet positief test dan is mijn cyclus weer het boekje zoek. Hoop het niet. Dan maar liever ongesteld. Dan kan je weer verder!