Hallo mama's in spe Wij gaan voor kindje nummer 2. Mijn verhaal in net kort.... Eind 2005 gestopt met de pil, 2007 3x een miskraam. 2008 doorverwezen naar zh waar we een IUI hebben gehad, na de IUI werden we van net kastje naar de muur gestuurd en hebben we even rust genomen. 2009 naar ander zh gegaan en daar super geholpen, operatie aan endometriose waar ze flinke cysten (5+3cm) en verklevingen hebben weggehaald. Hierna 6 maanden in de overgang gehouden....pffff leuk die opvliegers. Toen uiteindelijk doorverwezen naar Tilburg en daar gestart met IVF, de 1e poging ging niet best en werd den escape IUI, hierna 2e IVF waarvan 8 bevrucht waren 1 teruggeplaatst en daar is ons mooie meisje uit geboren, de overige 7 waren niet goed verder ontwikkeld en konden daardoor niet ingevroren worden. Nu is ons meisje bijna 4 en ik had al lang de kriebels. Volgende week ga ik naar de gyn voor een controlle echo voor de endometriose en spiraal, de spiraal gaat eruit! Dan gaan we bespreken dat ik iedere 4 maanden op controlle kom omdat de endometriose natuurlijk zonder anticonceptie lekker zijn gang kan gaan. Manlief en ik wilden het allebei al langer maar we durfden het toch op de een of andere manier niet op tafel gooien, dat heb ik dus eindelijk gedaan Hij reageerde heel positief alleen willen we het eerst proberen op de natuurlijke manier. Dus meiden gaan jullie voor een brusje.... Klets gezellig mee