En hoe gaat het met de meiden op het wachtbankje? Al een beetje in zenuwen? Ik ga rustig verder met ovulatietesten, kon alleen niet om 11.15 aangezien ik pas om 10.30 uit bed was dus probeer om 12.30
En Rosa, hoe was je ovutest vandaag? Bij mij nog geen zenuwen te bespeuren hoor, kan zomaar een cyclus hebben van 40 dagen oid, dus wacht het rustig af
Hee meiden! Jaa ik ben ook benieuwd naar je test rosa! Hoop dat je je ei sprong vind! Ik ben ook niet zo heel zenuwachtig. Verwacht dan wel mijn NOD de 13e of eerder. Maar ondat ze zeggen ei sprong en 2 weken later id dan je NOD dus ga er dan wel vanuit dat ik dan echt ongesteld wordt! Heb dan een cyclus van 31. Geloof niet dat het meteen raak zal zijn maar we zien wel!
Nou oordeel zelf maar... Heel de dag ook nog steeds buikpijn en op het werk kreeg ik ineens 2 hele erge steken in mijn onderbuik! Zou toch echt zeggen dat het mijn ei zou zijn, maar aan de testen te zien is het dat toch niet!
Hmm dat is idd raar! Maar je test van vabdaag is al wel donkerder dan die van gister! Nog niet positief maar lijkt of je ei toch nog komt! Misschien zijn die steken van het ontpillen? Pff raar allemaal he wat je nu ineens allemaal voelt!
Las net in een ander topic dat de steken zou kunnen door de groei van follikels en dat de ei er dus wel aan zit te komen eerdaags!
Ziet er al beter uit hoor, inderdaad donkerder maar nog niet positief. Nog even geduld blijkbaar En wel fijn om op het forum te vinden waar het van kan zijn! Heb je iig een verklaring voor wat je voelt. Hier niks nieuws te melden, ga vandaag geen test doen misschien morgen weer een proberen. Ook geen klachten dus geen reden om te testen.
Ook vandaag nog een witte test. Ga er vanuit dat mijn cyclus dus weer 31 tot 35 dagen duurt. Dan zou mijn NOD tussen 19 en 23 januari vallen... Wel leuk mocht het deze maand raak zijn. Mijn vader wordt 23 januari 50 jaar. Wat voor leuk cadeau zou dat zijn?! Maar tsja... Hoe groot is die kans.. Haha
Hoop voor je dat je ei snel komt Rosa! Hij zag er iig al donkerder uit dan gisteren. En hoop voor jou dat het ook komende dagen wordt Twirler! Zou je het idd direct vertellen? Weten anderen al dat jullie er mee bezig zijn?
Soms... denk ik er al over na over hoe we het onze ouders gaan vertellen! Wil het niet gewoon vertellen, wil het als een verrassing laten komen aangezien niemand verwacht dat we er nu mee bezig zijn!
Haha leuk om daar alvast over te fantaseren he! Wij hebben dat ook, zijn al allemaal scenario's aan het bedenken hoe we het gaan vertellen en hoe onze ouders zullen reageren. Denk dat voor hen ook als een grote verrassing zal zijn
Mijn ouders weten niet dat we bezig zijn, maar mijn moeder verwacht het wel. Ze zei met kerst tegen me "ik heb tegen je vader gezegd dat ik denk dat je in januari je pil weggooit". Hihi. Niet wetende dat ik hem in oktober al weg had gedaan. Ik zou het mijn ouders wel direct vertellen als het zover is. Ik zie ze bijna elke dag, omdat mijn taart-atelier aan hun huis is. En mijn moeder is eng in het aanvoelen van dingen. Pasgeleden belde ze me op "je hebt vannacht een migraine aanval gehad he?" Mam hoe weet jij dat?! "Ik voelde het" echt bizar. Dus denk dat ik het toch niet lang verborgen zou kunnen houden. Haha. En mocht het misgaan vind ik het fijn ergens steun te kunnen vinden. Maar natuurlijk zou ik het wel op een verrassende manier vertellen!
Zodra wij een positieve test hebben gaan we het onze directe familieleden ook vertellen. Zijn ook nog allemaal scenario's aan t bedenken hihi soms wil ik het nu al vertellen dat we bezig zijn maar ik vind het leuker om t te vertellen als het echt al zover is.
Goedemorgen!! Vandaag ben ik jarig en stuur ik jullie een digitaal taartje!! Voorkeur tussen fondant taart met tropische vruchtenbavarois, kwarktaart of appeltaart?? En... Nu heb ik dus nog maar 2 rondes na deze wil ik inderdaad nog op mijn 25e mama worden. En zo heb ik het toch altijd wel bedacht... Haha.
Gefeliciteerd Twirler!! 25 jaar, mooie leeftijd Ja zou mooi zijn als je op je 25e voor eerst moeder mag worden! Mooi doel Enne appeltaartje ben ik altijd voor hihi Nog leuke verjaardagsplannen vandaag?
Dankjewel!!! Nee geen plannen helaas. Moet vanavond gewoon sport-training geven dus het komt er niet van. Moet ook eerlijk zeggen dat ik mijn verjaardag al jaren niet vier hoor. Maak zoveel taart voor anderen met mijn bedrijfje dat ik de verjaardagen wel zat ben Maak er wel een groot feest van zodra we een kleine hebben. Maar appeltaart voor jou! Alsjeblieft!!
Twirler gefeliciteerd met je verjaardag!! Een hele fijne dag vandaag en ik hoop dat je op deze leeftijd ( halve Sarah) voor het eerst moeder gaat worden!