Zwanger worden in 2015!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lilly1989, 22 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kola

Kola Bekend lid

3 feb 2015
    604
    0
    0
    Zijn jullie een vast clubje? Of mag ik meeschrijven??

2. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Welkom Kola!
    Natuurlijk mag je meeschrijven! Hoe meer zielen hoe meer vreugd :)

3. Kola

Kola Bekend lid

3 feb 2015
    604
    0
    0
    Ih gezellig!
    Ik zal me dan even voorstellen..
    Ik ben 32 jaar, heb al 2 kinderen. Een van bijna 10 en een van 6,5 jaar en nu willen wij dus voor nr 3 gaan... :)
    Spannend hoor. We hebben het heel lang niet aangedurft...ivm lichamelijke problemen. Maar nu gaat het best goed... En ja.. Dan eindelijk toch toegeven aan die kriebel :)
    Op 16 jan is mijn mirena verwijderd. Heb. Van 18 t/m 21 jan bloeding gehad.. En ja nu maar afwachten wat mijn lichaam gaat doen, heb zelf het idee dat ik de 26e een eisprong gehad heb... Maar ja zeker weten doe ik het niet. De symptomen wezen er wel op iin elk geval. Dus daarvanuit gaande heb ik mijn nod 9 feb.. Spannend :)

4. Lilly1989

Lilly1989 Niet meer actief

Hoi Kola!
    Gezellig dat je mee komt kletsen!
    Wat leuk dat jullie voor een derde kindje gaan! Je bent ook lekket jong begonnen zo te zien! ( ben je nu nog hoor!)
    Hoe is het beide keren bij je gegaan? Was het meteen raak of een aantal rondes? 9 feb is ook al bijna! Spannend!!

5. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Twirler gefeliciteerd!!

Welkom Kola! Heb je maar 19 cyclus dagen?

Nou vandaag weer getest.. weer wat lichter dan gisteren! Snap er niks van, de ene dag iets donkerder en de andere dag weer lichter! (de onderste van vandaag)

6. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Wat leuk Kola! de 3e! Spannend weer.

En dankjewel Rosa887! Gek he die testen... De mijne is nog steeds wit... Dus of ik heb toch die hele vroege eisprong gehad of het wordt een late ;)
    Nadeel is dat mijn lichaam echt noooooit een teken geeft ofzo. Dus moet het hebben van de testen om te weten wanneer mijn NOD is.
    Ging de vorige keer uit van die 35 dagen en dan is het toch vervelend als je ineens op dag 31 ongesteld word. Onhandig gewoon! haha.

7. 87Meisje

87Meisje Niet meer actief

Welkom Kola! Spannend voor de 3e al!! Ben ook wel even benieuwd hoe het bij je eerste twee kinderen is gegaan, lang moet proberen? Waarom denk je dat je de 26e je eisprong hebt gehad, ben je ook direct aan de slag gegaan met ovu testen? De 9e is al bijna, dus wie weet of het direct raak is! Zal voor je duimen!

Twirler, bedankt voor je appeltaart:p! Ken het gevoel wel om niet meer zo uitbundig mijn verjaardag te vieren, al is 25 natuurlijk wel een mooie leeftijd. Balen dat je trouwens weer een witte test hebt, daar heb je ook niets aan haha. Maar in principe verwacht je je NOD 19 feb toch? Dus dan zou het morgen zomaar een knaller kunnen zijn!

Rosa, hoop ook voor jou dat het komende dagen een keer een knaller wordt!

8. Lilly1989

Rosa; aah wat is dat toch vreemd!! Ben je nog iets wijzer geworden in je topic hierover ? Het schommelt wat heen en weer lijkt wel!
    Nou hoop dat het morgen of overmorgen ineens een knaller is!

9. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Nee niks wijzer geworden!

Vanmiddag voordat mijn vriend ging, toch nog maar even geklust. Mocht ie morgen een knaller zijn *duim heel hard!!*, hoop ik dat het vandaag zin heeft gehad :p

10. Lilly1989

Rosa ik zal duimen!!
    Ik zit met mijn vriend nu ik wordt moeder op RTL8 te kijken hahaha alvast ervaring op doen als het ooit lukt :p

11. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ik verwacht mijn NOD inderdaad de 19e tot de 23e...
    Als ik mijn temperatuurkaart moet geloven heb ik mijn eisprong al gehad. Zat maandag op 36.2, normaal 36,4 en nu 36,5... En had zondag natuurlijk wel wat vruchtbaar slijm. Maar dan had mijn ovutest toch wel moeten knallen zondag... Heeeel irritant! Haha.

12. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Raar ja!
    Welke testen gebruik jij dan?
    Ik zelf die van de Kruidvat, maar ga morgen bij de action halen!

13. Elisa86

Elisa86 Actief lid

26 jan 2015
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ff berichtje vanaf m'n mobiel...
    Nog op de valreep van harte Twirler!
    En welkom Kola, gezellig om een moeder erbij te hebben :)
    Rosa gek hoor de testen maar denk dat tie toch nog moet komen...
    Ik heb vandaag weer een ovu ter gedaan wel een licht streepje zichtbaar! Dus al meer dan niks maar zeker niet m'n eisprong

14. Milou89

Milou89 Niet meer actief

He meiden!

Ik heb een aantal dagen niets van me laten horen, maar ik ben er weer! Heb net alles bij zitten lezen haha. :) (en dat was best veel!)
    Hier alles goed, ik zit echt op het wachtbankje. Nog steeds pijnlijke tepels maar gelukkig is de buikpijn/krampen weg na een aantal dagen. Ook heb ik totaal geen slijmverlies, kurkdroog zullen we maar zeggen. Herkenbaar voor jou Lilly? Volgens mij zit onze NOD rond dezelfde tijd (ik 14 feb!)
    Ondertussen zit ik hier met een kat die voor het eerst krols is, dus haar ei heeft ze nu ook. Hahaha, grapje! Volgende week gaat ze gelijk onder het mes. :( Maar is wel beter want hier word ik gek van.

Fijne dag allemaal!

15. Kola

Kola Bekend lid

3 feb 2015
    604
    0
    0
    Dank jullie wel voor het welkom! :) proberen jullie allemaal voor een 1e kindje? Of zijn er ook al die voor een volgend kindje proberen?
    Uhh iemand vroeg hoe het bij mn vorige kids gegaan is. Bij eerste kreeg ik eerst een mk. ( zwanger na 4 ronde ) na de mk was ik direct weer zwanger zonder menstruatie ertussen.
    De 2e waren we heel niet mee bezig, maar ja 1x zonder condoom.. En ik was zwanger :D ..
    Iemand vroeg ook of ik een cyclus van 16 dagen had... Nou uhhh ik heb totaal geen idee hoe mij. Cyclus is. Ik heb ruim 6 jaar de mirena gehad... En dan is het maar afwachten hoe je cyclus zich hersteld... Kan direct vruchtbaar zijn volgens de ha.. Dus dat je 2 weken na verwijderen al positieve test heb... Maar kan ook maanden duren... Ik heb zelf de 26e het idee gehad een eisprong te hebben.. Had alle tekenen ervan.. Dus vandaar dat ik nu uitga van mijn nod op 9 feb..

Milou ik heb momenteel ook geen slijmverlies..

Twirler... Ik heb geen ervaring met ovu testen,, nog nooit gebruikt... Dus heb geen idee hoe dat precies af te lezen is.

Ik ga de kids naar school sturen en dan werken.. Tot schrijfs :)

16. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Dankjewel Elisa86!

Ik gebruik ze van sensitest. Temperatuur ligt nu weer op 36,4...
    Dus ik blijf gewoon nog even lekker door testen!

Erg vruchtbaar dan Kola! Fijn zeg! Hopelijk hoef je nu ook niet lang te wachten op een positieve test!

Milou89, krolse poezen zijn een hel!!! Hahaha. Sterkte ermee!

17. Lilly1989

Elise; haha klopt ik de 12e haha! Jaa mijn tepels zijn wat gevoelig maar niet echt pijnlijk meer! Het slijm is verschillend.. Ene keer droog en dan weer beetje slijm. Ik heb nog heel af en toe krampen maar ook niet veel meer. En ik kan ineens moeilijk naar de wc en heb het af en toe zuur wat dan omhoog komt.

Kola; wat erg van je mk.. Fijn dat het daarba meteen goed is gelukt! Hoop voor je dat het nu ook meteen weer raak is!

18. Kola

Kola Bekend lid

3 feb 2015
    604
    0
    0
    Hoi hoi

Lilly oh spannend zeg.. Klinkt wel goed... Nog 8 dagen wachten zag ik op je banner... Hoeveelste ronde is dit voor jou??

Twirler poeh wat eritant joh dat het lang duurt voor je een eiprong heb. Is dit jullie eerste kindje waarvoor jullie gaan??

Milou ohhh wat erg krolse katten.. Heel eritant.. Succes ermee :D

Wanneer is jullie nod??
    Hoe oud zijn jullie ?
    En voor hoeveelste kindje gaan jullie?. ( beetje veel blz om terug te lezen.. Dus vandaar dat ik het ff vraag )

Weten jullie families dat jullie aan het klussen zijn?? Ik denk dat het hier in beide families een hele grote verrassing zal zijn als ik nog een keertje zwanger zal mogen raken!! :) ha ha ben nu al benieuwd naar de gezichten... :D

19. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Hee Kola, hier een lijstje! Vul ook maar even aan als je wil! :)

Lilly1989, 25 jaar, jan 2015 pilstop, 13 feb NOD, ronde 1
    Yvanka 25 jaar, jan 2015 pilstop, 12 feb NOD, ronde 1
    Elisa86, 28 jaar, jan 2015 pilstop, 17 feb NOD, ronde 2
    SunshineM, 20 jaar, december 2014 pilstop, 1 maart NOD, ronde 2
    87Meisje, 27 jaar, jan 2015 pilstop, 6 feb (verwachte) NOD, ronde 1
    Rosa887, 26 jaar, jan 2015 pilstop, verwachte NOD ergens tussen 16 en 22 februari (denk ik), Ronde 1
    Twirler, 25 jaar, okt 2014 pilstop, 19 feb NOD, ronde 4

Kola, bij ons weet nog niemand het! Ik heb het alleen mijn collega verteld!

Heb het idee dat ik mijn ei al heb gehad! Deed net een test van de Action en die was echt heel licht! Dus denk toch dat ik hem misschien in tussen die 36 uur dat ik niet heb getest, paar dagen geleden, heb gehad! (kan dat?)

Nu even niks drinken en niet naar de WC dan ga ik over 2 uur even met de kruidvat test testen, die had ik voorheen ook dusja

20. Milou89

Milou89 Niet meer actief

Lilly1989, 25 jaar, jan 2015 pilstop, 13 feb NOD, ronde 1
    Yvanka 25 jaar, jan 2015 pilstop, 12 feb NOD, ronde 1
    Elisa86, 28 jaar, jan 2015 pilstop, 17 feb NOD, ronde 2
    SunshineM, 20 jaar, december 2014 pilstop, 1 maart NOD, ronde 2
    87Meisje, 27 jaar, jan 2015 pilstop, 6 feb (verwachte) NOD, ronde 1
    Rosa887, 26 jaar, jan 2015 pilstop, verwachte NOD ergens tussen 16 en 22 februari (denk ik), Ronde 1
    Twirler, 25 jaar, okt 2014 pilstop, 19 feb NOD, ronde 4
    Milou89, 25 jaar, jan 2015 pilstop, 14 feb NOD, ronde 1

Ik heb 'm ook even aangevuld! Wel zo makkelijk :D

Deel Deze Pagina