Zwanger worden in 2015!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lilly1989, 22 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Thanks voor het doorgeven van de tips Lily1989!

Gelukkig was het niet druk op mijn werk dus ben alweer bijna thuis!! Dacht zal je zien... Wordt het super druk heb ik straks mijn ei al!!! Hahaha. Je gaat toch raar denken he als je zwanger wil worden ;)

Fijn dat hij eraan komt Rosa887! Vind hem echt al heel donker!

Ook ik had vanmiddag heel veel rekbaar slijm. Wat een lekkere praatjes he? Hihi.

Ik ga aan de klus!! Tot morgen!! Haha

2. Lilly1989

Lilly1989 Niet meer actief

Rosa; Jaa!! Die is stuk donkerder!! Hoelaat heb je die getest?? Anders moet je vanavond nog een keer testen zodat je hem zeker niet mist!
    Dat wordt vandaag of morgen een knaller hoor!!

3. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Dat was vanmiddag om 12 uur!
    Zal zo meteen nog is een test doen ja!

4. Lilly1989

Dan denk ik dat ie vanavond al knalt! Of anders morgen vroeg!
    Laat je het ons weten?? Vind het spannend haha!

5. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Jaah ik vind het ook spannend! Moet nog even wachten! Uurtje geleden nog wat gedronken en moet nog niet echt naar de wc... ;)

Vriendlief is net thuis van karwei, dus er kan weer worden geklust! :D

6. Lilly1989

7. Elisa86

Elisa86 Actief lid

26 jan 2015
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo te lezen wordt er een hoop geklust en is het een vruchtbare dag vandaag ;) Spannend!
    Hier nog weinig aan de hand, ovutest geeft een lichte streep. Wel wat last van kramp, dus wie weet! Verder merk ik niks qua slijm eigenlijk..

8. Milou89

Milou89 Niet meer actief

He meiden! Ik heb ook weer wat, 5 dpo heb ik ineens lichtroze/rood slijmverlies en buikkrampen. Ik wordt hier een beetje zenuwachtig van. Innestelings bloeding? Hoop het!

9. Milou89

Milou89 Niet meer actief

Oh en Rosa en Twirler wat goed! Lekkere knallers. :) Aan de bak jullie, haha!

10. Lilly1989

Spannend milou ! Dat kan best hoor! De een heeft een bloeding bij de innesteling em de ander niet! Maar vanaf 5dpo kan het ook!

11. Milou89

Milou89 Niet meer actief

Ja inderdaad Lilly dat lees ik ook overal! Oh ik word echt zenuwachtig haha :D

12. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Denk inderdaad ook een innestelingbloeding!

Geen ovulatie test meer gedaan! Wel geklust! Dus hopelijkzitten we goed haha!!

Wat een hoop intieme info geven we hier elkaar zeg! Nou ja wel zitten tenslotte allemaal in hetzelfde schuitje!

13. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ohhhh Milou89 ik hoop het voor je!!! Super spannend!
    Hou je ons op de hoogte?

Wij hebben gezellig geklust en nu maar hopen dat het op tijd is!! Al doen wij het nog steeds om de dag... En heeft dat de eerste 3 rondes ook niks opgeleverd haha. Ach zo kunnen we in ieder geval zeggen dat het daar niet aan ligt! :)

Het is inderdaad intieme info... Maar hoop dat we elkaar ermee helpen! Allemaal voor hetzelfde doel he 😉

14. Milou89

Milou89 Niet meer actief

Ja ik houd jullie zeker op de hoogte! Nu is er niets meer te zien van bloed/ bloederige afscheiding dus het is echt een klein bloedinkje geweest. Zo spannend! Heb vannacht echt naar drie uur geslapen of zo, ik was helemaal zenuwachtig/excited. Maar gewoon afwachten. Door die korte slaap zal ik vannacht wel beter slapen, haha. Ik heb nog wel buikpijn, beetje zeurderig.

Ja inderdaad Twirler, intieme info! Maar we kunnen elkaar allemaal op deze manier helpen en gelukkig zijn we redelijk anoniem voor de buitenstaande Google-lezers ;) Haha!

15. Lilly1989

Gelukkig dat het nu gestopt is milou! Als het nog even had doorgezet had het je NOD kunnen zijn. Dus is denk echt een instellingsbloeding geweest! Ohhh wat spannend!!! Wanneer ga je testen?

Rosa; ik hoop ook dat je goed zit! Je bent vast op tijd want die test zou gisteravond of vandaag gaan knallen hoor!

Twirler; nee dat klopt! Bij om de dag zou je hem niet moeten missen. Maar wie weet is het nu wel raak! Ik duim voor je!!

16. 87Meisje

87Meisje Niet meer actief

Hey meiden! Wat spannend allemaal, heb 1 dag niet het forum kunnen lezen en er gebeuren direct allemaal spannende dingen haha, hoop dat gelukt is voor jullie Rosa en Twirler!! En voor jou natuurlijk ook Milou!

Vandaag zou mijn NOD kunnen zijn, heb nog niet het idee dat ik ongesteld moet worden, maar durf ook nog niet te hard te hopen dat het direct raak is;) Ik heb wel de hele week al pijnlijke borsten en ben met vlagen erg misselijk (houdt op als ik iets eet), verder ben ik voor mijn gevoel sneller moe dan anders. Haha maak mijzelf helemaal gek, waarschijnlijk heb ik gewoon een lange(er) cyclus:) Nog even afwachten maar, wil nu nog niet direct testen er tegen aan gooien.....even kijken hoe lang ik mij kan inhouden hihi:D

17. Milou89

Milou89 Niet meer actief

Wauw 87meisje wat knap dat je nog niet hebt getest! Ik denk echt dat ik me niet in zou kunnen houden, haha! Spannend joh, houd je ons op de hoogte?

Mijn NOD is pas 14 feb eigenlijk Lilly, maar ik denk dat ik over een week al een testje ga doen, want als het echt een innesteling was dan kun je al over een week testen begreep ik! Dat is 2 dagen voor mijn NOD dus valt nog wel mee! Nu kijken of ik mij kan beheersen. Mijn vriend stelde voor dit weekend al een test te doen hahah (die vindt het ook zo spannend) maar ik ben bang dat er dan een wit vakje te zien is omdat het dan sowieso nog te vroeg is. Oooooh, de tijd mag wel wat sneller gaan!

18. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Spannend 87Meisje!!!
    Het zou inderdaad ook goed kunnen dat je cyclus iets langer is, maar natuurlijk zou het ook gewoon raak kunnen zijn!! Ik hoop het voor je!
    Ben ook benieuwd hoelang je je in kunt houden om te testen. Hihi.
    Ik duim voor je!!

19. Yvanka89

Yvanka89 Lid

3 jan 2015
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas vandaag al ongesteld geworden met een eerste cyclus van 22 dagen.
    Op naar de volgende ronde! ..

20. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Jeetje Milou89 ja dat is spannend!!!!
    Je kunt volgens mij met gevoelige testen 4 dagen voor de NOD positief testen... Maar inderdaad het hcg verdubbeld elke 48 uur, dus dan is 2 dagen voor de NOD sowieso prima!
    Ja nu duurt de tijd nog lang... Pffff. We duimen en wachten met je mee!

Deel Deze Pagina