Balen yvanka89.. Aan de andere kant. Nu kun je eerder aan de volgende ronde beginnen! Beter zo dan cyclussen van 100 dagen. Maar het blijft elke keer even naar.
Ja dat is waar.. Ben eigenlijk ook wel heel blij dat ik ongesteld ben geworden. Ben heel benieuwd naar de volgende ronde. Het nadeel is dat ik mijn eisprong echt niet voel. Soms maak ik me wel eens zorgen of ik dat wel heb maarja...
Thanks Twirler! Ja inderdaad, ik denk dat 12 feb een goede dag is dan om te testen! Dus nog even geduld.... Haha Oh wat jammer Yvanka, hopelijk deze maand meer geluk..!
Ja ik hoop dat deze maand het lukt...We doen het om de dag dus het moet gewoon een keer lukken dit doen we ook omdat ik mijn eisprong niet voel
Milou ; haha ik zou me echt niet kunnen in houden! Knap van je!! Maar 2 dagen voor NOD zit je idd meestal goed! Veel testen ook al positief op 10npo. Maar 2 dagen voor NOD lijkt me idd beter!! Spannend!!!!! Yvanka; aah wat jammer zeg!! Korte eerste cyclus. Maar beter dan dat je zolang moet wachten op je eerste NOD! Kun je gelijk verder met je nieuwe ronde! Meisje; oh jij bent al over tijd! Wat knap dat je nog geduld hebt met testen! Kan idd 2 dingen zijn.. Of zwanger of langere cyclus. Hoop voor je natuurlijk het eerste!! Ik duim voor je!
Yvanka; je kunt altijd kijken of je met ovulatie testen aan de gang gaat en of temperaturen. Met ovulatie testen kun je beginnen op cd8 ongeveer. Temperaturen nu al! Zo kun je in de gaten houden of je wel of geen ei sprong hebt. Als je dit gaat doen moet je er wel rekening mee houden dat je er dan wat meer mee bezig bent
hoe werken die ovulatie testen dan? Temperaturen werkt bij mij niet want mijn temperatuur is toch iedere keer anders dus dat word lastig..
Bij de ovulatie test begin je robd cd8 telkens op het zelfde tijdstip elke dag te testen. ( mag geen ochtend urine zijn) je zal steeds een heel licht streepje of niets zien. Op een dag zal ie knallen. Dat betekend dat het lijntje net zo donker of nog donkerder is als het controle lijntje( dan is ie positief) wanneer je dit hebt, dan heb je je lh piek te pakken en zal je ei 24-36 uur gaan springen.
Ik las of forums dat de meeste die van de action niet goed vinden! Je kunt ze van de kruidvat halen. Maar je kan ze ook online bestellen bij zwangerenkids.nl en dan de dipsticks. Die zijn niet duur en daar wordt positief over gepraat!
Die van de Action werkte bij mij prima! Ik heb ze vorige week vrijdag gekocht en 'toevallig' een test gedaan (omdat ik dacht al een eisprong gehad te hebben volgens mijn berekening, maar had nog niets gevoeld dus was toch nieuwsgierig) en bleek gelijk een knaller te hebben! Ik kreeg toen gelijk klachten (en dus een eisprong te hebben) en na mijn eisprong heb ik nog 2 testen gedaan en die liepen duidelijk af. Succes!
Ja savonds kan ook. Maar aks het streepje wat donkerder wordt zou ik 2 keer per dag gaan testen want anders mis je hem misschien wek
Even een vraag... Woensdagavond had ik heel iets helder rood bloed... Donderdag overdag was dit wat bruinig en ook heel weinig. Vanmorgen leek ik echt ongesteld te zijn.. Veel helder rood bloed. Maar nu net ging ik weer naar de wc toe en was er echt maar 2 druppeltjes in mijn tampon en met afvegen ook maar een druppeltje wat kan dit zijn? Dacht vanmorgen eerst echt dat ik ongesteld was ..
Dat durf is niet te zeggen.. Ik zou even afwachten en kijken of het doorzet. Je verwachte je NOD volgende week toch? Als het hierbij blijft zou ik gewoon paar dagen na je eigenlijke NOD een test doen. Dan weet je het zeker!
Oke dank je.. Heeft het nu ook zin om zondag of maandag te testen want met de action testen kun je toch 4 dagen voor NOD testen ? Maar het is toch raar dat je iedere keer heel iets bloed kan het dan nog zijn dat je toch zwanger bent?
Jaa vind het ook wel spannend worden hihi, mijn vriend kan eigenlijk ook niet wachten en zegt dat we dit weekend maar moeten testen haha Yvanka, dacht dat het ook zou kunnen dat er een bloedvaatje oid geknapt kan zijn wat dan even bloed, als je zwanger bent schijnt het allemaal wat gevoeliger te zijn en kan dat sneller gebeuren...dus wie weet Ik weet niet hoe het zit met de action testen, heb zelf testen gekocht bij sensitest.nl.
En als ik nu heel iets vloei dan is het een beetje rood/licht roze .. Sorry dat ik zo veel vraag.. Het is allemaal nieuw voor ons ..
Ik heb eigenlijk geen idee Yvanka! Ik las dat een innestelingsbloeding ook beste veel/langer kan duren. Dus wie weet is dat het met 22 dagen? Ik heb er ook niet heel veel verstand van (kwam hier gisteren ook met mijn vraag over m'n bloedinkje) misschien kun je zelf een topic openen waar meerdere mensen je bij kunnen helpen?