Hoi Yvanka89, waarschijnlijk zit je nog helemaal in je ontpil-fase. Mijn lijf heeft me ook erg voor de gek gehouden de eerste 2 maanden. Ook ik ben nu veel minder ongesteld dan ik was voor ik aan de pil begon. Dat kan veranderen door de verandering in je hormoonhuishouding. Ook ik voel mijn eisprong niet en gebruik ovulatietesten. Natuurlijk zou het ook zo kunnen zijn dat je de eerste maand/ 2 maanden geen eisprong hebt. Je cyclus duurt dan ineens een stuk langer. Dit komt omdat je lichaam zelf de cyclussen weer helemaal op moet pakken. Dat kan even duren. Je kunt de menstruaties van nu ook niet vergelijken met die van toen je ongesteld was toen je aan de pil was. Dat waren eigenlijk neppers Je lichaam heeft wel een onttrekkingsbloeding, maar er is nooit een eisprong geweest. Nu je lijf dit zelf gaat regelen, kan het zijn dat het anders is. Neem rustig de tijd om je lijf te leren kennen... Het helpt echt! Ik voel mijn eisprong niet, maar heb wel duidelijk rekbaar slijm rondom mijn eisprong. Nu ik ovulatietesten heb gebruikt weet ik dus ook zeker dat dat rondom mijn eisprong was. Ik gebruik de testen van sensitest. Makkelijk in gebruik en niet duur. En natuurlijk mag je hier altijd alles vragen! Daar zijn we voor!
Ik wacht het wel af.. Volgende week test ik voor de zekerheid wel even dan weet ik het zeker. Ga morgen testen halen bij de action ben benieuwd...
Het kan idd ook van het ontpillen zijn yvanka... Snap dat het spannend is hoor. Helaas kan dat stomme ontpillen gewoon eventjes duren. Maar wie weet kan het ook innestelingsbloed zijn. Maar als het toch je menstruatie is, dan weet je dat je lochaam al z'n eigen cyclus aan t oppakken is! Daar was ik best blij mee. Vanaf vandaag kunnen wij weer aan de klus. 16 februari zou m'n eisprong moeten zijn. We gaan om de dag klussen. Idd gek om over zulke prive zaken te praten op een forum. Maar gelukkig is het anoniem!
Hoi hoi Sjonge ben ff een halve dag niet online en er zijn wel 4 blz geschreven ha ha.. Leuk hoor... 86meisje.. Oh spannend het klinkt wel veel belovend!!! Lekker testen van het weekend joh! Ik zou eht doen in elk geval. Ik heb ook die testen van de action in huis ( de zwangerschapstesten dan he ) en daar hoor ik juist allemaal positieve dingen over... Ik ga echt ff tot mn nod wachten, heb namelijk nog niet echt klachten die erop wijzen dat er iets gaande is heb alleen griepklachten pffff hoofdpijn hoesten keelpijn... Vrees dat deze ronde niks geworden is.. Maandag is mn nod, dus nog heel ff geduld hebben. Meestal heb je in het weekend aardig wat te doen, dus daar komen we doorheen. Yvanka Over dat bloeden, tja dat kan alle kanten op. Ik zou tot je verwachte nod wachten... Is het dan nog niet echt doorgezet.. Dan zou ik testen. Maar het kan zoveel betekenen: eisprong, innesteling, ontpillen of toch een menstruatie succes hoor.. Spannend
Nou ik krijg nu ineens hele erge steken in mijn buik. Moest echt even gaan zitten! Nu een kramp achtig gevoel in mijn buik. Ze steken worden steeds minder. Maar dit had ik bijna het zelfde dag na mijn positieve ovulatie test! Nu ook weer veel slijm maar nu geen rekbaar doorzichtig slijm zeg maar. Lijkt wel of ik een nieuwe ei sprong heb! Naar dat kan natuurlijk niet . Zit nu op 8dpo. Weten jullie wat dit zou kan zijn? Wordt nu ook ineens heel verkouden dus ben bang dat het een griepje wordt
Yvanka denk inderdaad ook ontpillen! Ik heb namelijk bij CD15 ook bloed gehad. Erg weinig! Dat was ook van ontpillen! Ik zit trouwens nu op CD36 alweer! Vanmorgen was mijn test net zo donker als gisteren! Dus ga straks nog is testen! Heb niet echt kwaaltjes, alleen rekbaar slijm! Wel heb ik nu ontzettende dorst haha, maar drink niks!! Lilly ik heb geen idee? Ik hoop een goed teken haha!
Haha je moet er wat voor over hebben he Rosa wanneer ga je testen? Heb ook geen idee Lilly, kan het bij innesteling horen?
Ik heb begin van de avond weer getest en nu was het streepje heel licht!! Dus hoop dat we precies op tijd waren gisteren. Rekbaar slijm is ook weg. Had vandaag heel veel wit dun slijm. Vanaf nu dus op het wachtbankje tot de 20e!
Net pas thuis van werken! Dus vanavond nog testen gaat hem niet worden helaas! Net ook een halve liter water gedronken, had zo'n dorst! Spannend Twirler het wachtbankje!
Wekker zetten Rosa887! Haha nee hoor. Het is ook geen doen om er steeds rekening mee te houden... Moeten we niet willen ook!
Oeh spannend Twirler! Wachten duurt zo lang he, haha. Ik ben sinds gisteren ook aardig misselijk. Weinig eetlust, akelig gevoel in m'n maag wat ik normaal gesproken heb als ik maagzuur heb. Gisteren een klein mini spoortje bruine afscheiding gehad nog, dus 'oud' vergeleken met mijn roze van eergisteren. Ik kan er zo slecht van slapen haha vind het zo spannend!
Milou; ik snap heel goed dat je je zenuwachtig voelt!! Ik lees als je oud bloed verliest dat het 2 kanten op kan gaan! Of je NOD zet door of heeft te maken met innesteling! Hoop het laatste!!
Ik had gister avond heel erg last van buikpijn. Kom er gewoon niet van slapen. Buik was ook helemaal opgezet. Had daarbij ook hele sterke urine. Vanochtend ook weer. Nu gaat het weer wat beter maar me buik is nog steeds opgezet. Natuurlijk ga ik van alles denken en denken dat het bij een eventuele zwangerschap hoort. Pff zo irritant haha! Maar kan net zo goed wat te maken hebben met mijn darmen. Verder nog geen bloed of iets verloren. Ik hou het maar op dat het mijn darmen zijn die rommelen. Anders ga ik echt te veel hopen!
Goedemorgen! Ik heb mij toch niet kunnen inhouden en zojuist getest, helaas bleef het wit. Had het nu ook echt nog niet verwacht, maar stiekem hoop je het toch haha. Hoop dat ik komende week ongesteld word en anders volgend weekend nog maar eens testen Spannend Lilly! Vervelend dat je zo last hebt van je buik.. Maar hoop dat het een goed teken is!! En Milou, snap idd ook heel goed dat je zenuwachtig ervan wordt, hoop dat het raak is voor je!
87meisje; aaaah wat balen zeg!! maar misschien is het nog te vroeg! Wanneer is nou ook alweer je nog en pp welke dpo zit je? Ze zeggen dat 10dpo best vroeg is om te testen!
Vandaag zit ik op dag 30 van mijn cyclus, dus het zou in principe nog te vroeg kunnen zijn idd. Ik weet niet op hoeveel dpo ik zit, heb deze maand nog niets met ovutesten gedaan. Afwachten maar...
Whaaaa spannend allemaal he?!?! Al heb ik echt besloten mezelf niet druk te maken deze ronde. Heb de vorige 3 rondes elk pijntje, kriebeltje, gevoel geanalyseerd. Haha. Nu ga ik gewoon lekker afwachten tot mijn NOD.
Zo jeetje, heel veel geschreven en bij te lezen! Probeer op iedereen te reageren @87Meisje Jammer van de test, maar zegt nog niet zoveel. Is even afwachten hoe het gaat lopen! @Lilly1989 Pff vervelend die buikpijn, kan me voorstellen dat je denkt en hoopt dat je mogelijk zwanger bent! En dat kan natuurlijk goed Maar rustig afwachten en jezelf niet te gek maken @Milou89 Oww spannend! Zou ook wel zenuwachtig worden met misselijkheid klachten, toch een van de duidelijke kenmerken van een zwangerschap! Nog een week wachten om te testen zie ik, jezelf lekker bezig houden dan is de week snel om! @Kola Maandag al je NOD, we wachten (ook) in spanning af Vervelend van die griepklachten, er heerst een flinke griep. Veel mensen hebben er last van hopelijk wordt je niet ziek, iig beterschap! @Twirler Ziet er uit dat je op het goede moment geklust hebt, nu het wachtbankje. Spannend! Hier eergister, gister en vandaag wat last van menstruatie-achtige kramp. Hopelijk teken dat de eisprong eraan komt! Vandaag maar weer een testje doen, andere waren negatief (lichte streep). Even het NOD-schema erbij geplakt (op volgorde van eerste NOD), staat iedereen erbij? 87Meisje, 27 jaar, jan 2015 pilstop, 6 feb (verwachte) NOD, ronde 1 Kola, 32 jaar, jan 2015 mirena eruit, 9 feb NOD (denk ik) , ronde 1, 3e kindje Yvanka 25 jaar, jan 2015 pilstop, 12 feb NOD, ronde 1 [FONT="]Lilly1989, 25 jaar, jan 2015 pilstop, 13 feb NOD, ronde 1 Milou89, 25 jaar, jan 2015 pilstop, 14 feb NOD, ronde 1 Rosa887, 26 jaar, jan 2015 pilstop, verwachte NOD ergens tussen 16 en 22 februari (denk ik), Ronde 1 Elisa86, 28 jaar, jan 2015 pilstop, 17 feb NOD (wordt later denk ik), ronde 2, 1e kindje Twirler, 25 jaar, okt 2014 pilstop, 19 feb NOD, ronde 4 SunshineM, 20 jaar, december 2014 pilstop, 1 maart NOD, ronde 2 [/FONT]
Oh wat jammer 86meisje... Idd over een paar dagen weer testen als je nog niet ongesteld ben. Spannend hoor... Poeh iedereen in spanning hier... Ha ha.. Toch leuk dat er zulke forums bestaan om elkaar er doorheen te helpen Hier is de griep echt aanbeland. Mennn echt niet fijn... Maandag nod maar verwacht er eigenlijk niks van... Fijne dag meiden,. Ik duik de bank weer op... Voel me zo beroerd
He getsie!!! Beterschap Kola! Het heerst vreselijk.. De NOD's komen eraan! Spannend meiden. We gaan ervoor!