Zwanger worden in 2015!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lilly1989, 22 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Hoop allemaal voor jullie dat het goed nieuws is al die kwaaltjes!!

Beterschap kola!

Vandaag nog ovulatie test gedaan. Hij knalt! Maar hij kan nog meer knallen!

2. Lilly1989

Lilly1989 Niet meer actief

Rosa; die is al stuk donkerder!! Mag nog iets donkerder zijn zodat ie even donker of donkerder is dan de controle streep! Jeej!! Eindelijk gevonden!

3. Elisa86

Elisa86 Actief lid

26 jan 2015
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hij is inderdaad donkerder Rosa! :D
    Die van mij is eindelijk ook donkerder, wat denken jullie ervan?

Bijgevoegde bestanden:

4. Yvanka89

Yvanka89 Lid

3 jan 2015
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,,

Ik heb weer een vraag, sorry hoor dames...

Maar ik had vanmiddag ineens bruin bloed wat erg slijmerig was en het rook ook zuur (sorry voor de details.)
    Wat kan dat zijn, hoort dat ook bij het ontpillen of kan dit wat anders betekenen??

5. Lilly1989

Yvanka; ik weet er niet veel van maar mij lijkt het niet dat dat bruin slijm bloed achtige al die dagen een innesteling is want je hebt het al paar dagen toch? Ik denk dat je NOD eraan komt. Ik weet het natuurlijk nuet zeker want is voor mij ook de eerste keer zonder de pil;)

6. Yvanka89

Yvanka89 Lid

3 jan 2015
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja dit is dan dag 4 maar de ene dag is het weer erger dan de andere dag. Oh wat irritant dit he... ga voor de zekerheid wel testen maar ja dit maakt je zo onzeker want het is ook nog geen ongesteldheid eigenlijk...
    En ik had op internet ook al gelezen dat je ondanks dit ook zwanger kunt zijn dus pfff ik word gek haha

7. Lilly1989

Elisa; je foto helemaal over heen gekeken!! Maar ik zie daar toch ook al een dikke streep! Hij moet denk nog iets donkerder zijn, maar jij bent er ook al bijna! Ik zou vanaf nu echt 2 x per dag testen hoor! Dan kun je hem niet missen! Nog een tikje en hij knalt kei goed!

8. 87Meisje

87Meisje Niet meer actief

Oh spannend Rosa! Eindelijk je ei bijna gevonden:D! En voor jou Elisa zit het er ook bijna aan te komen! Ik zou idd 2 keer per dag testen, zodat je hem niet kan missen en als je vaak genoeg klust, komt het vast goed;)

9. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Whoehoeeeee!! Nog meer bijna knallers! Ik merk aan mezelf dat ik er super enthousiast van word! Haha.

Yvanka ik denk dat je gewoon ongesteld bent eigenlijk.. Als het al zolang duurt.

Nou ik ben helemaal gelukkig! Wij hebben vanmiddag een nieuwe bank gekocht!! Helemaal aangepast zoals ik het wilde. Echt super! Alleen is de kleur echt niet praktisch, mocht er een kleine komen. Maar ach we impregneren hem wel ;)
    Ik zeg tegen mijn vriend: laten we zo maar bewijzen er niet teveel mee bezig te zijn! Haha.

10. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Leuk een nieuwe bank!

Net een ovu test gedaan. denk dat ie is geweest haha!

11. Milou89

Milou89 Niet meer actief

Haha Twirler leuk verhaal, tof van je nieuwe bank! :D

Rosa, ik denk het ook. NU aan de slag! :p hehe. Tenminste bij mijn Ation test had ik een knaller en had ik pas na 24 uur een eisprong. Is dat bij Kruidvat ook?

12. Elisa86

Elisa86 Actief lid

26 jan 2015
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk he, al die (bijna) positieve ovulatietesten! Hopelijk gaan we hier ook snel veel positieve zwangerschapstesten krijgen :D

En bedankt voor het meekijken, denk ook dat hij nog iets donkerder moet zijn. Als ik m nu bekijk is hij trouwens donkerder dan controlelijn, maar dat is (neem ik aan) niet betrouwbaar?
    Overigens las ik ergens dat als je klust op de dag van je positieve test, je een kans van 1 op 3 hebt om zwanger te worden :$ nog best weinig vind ik eigenlijk
    @Yvanka Als het paar dagen is (en dat is het nu) lijkt het er toch op dat je ongesteld wordt/bent. Ik werd wel gelijk 'gewoon' ongesteld, maar dat is bij iedereen anders
    @Twirler Fijn een nieuwe bank!! :cool:

13. 87Meisje

87Meisje Niet meer actief

Jaaaaa hopelijk snel veel positieve zwangerschapstesten!! Hihi word ook helemaal enthousiast van alle berichten:D

Elisa, dacht idd dat het dan niet meer betrouwbaar is ivm indrogen, en balen dat de kans nog steeds niet super groot is he, als je een positieve test hebt:(

Haha super Twirler, gefeliciteerd met jullie bank;)

14. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

87Meisje, 27 jaar, jan 2015 pilstop, 6 feb (verwachte) NOD, ronde 1
    Kola, 32 jaar, jan 2015 mirena eruit, 9 feb NOD (denk ik) , ronde 1, 3e kindje
    Yvanka 25 jaar, jan 2015 pilstop, 12 feb NOD, ronde 1
    Lilly1989, 25 jaar, jan 2015 pilstop, 13 feb NOD, ronde 1
    Milou89, 25 jaar, jan 2015 pilstop, 14 feb NOD, ronde 1
    Elisa86, 28 jaar, jan 2015 pilstop, 17 feb NOD (wordt later denk ik), ronde 2, 1e kindje
    Twirler, 25 jaar, okt 2014 pilstop, 19 feb NOD, ronde 4
    Rosa887, 26 jaar, jan 2015 pilstop, 21 feb NOD, ronde 1
    SunshineM, 20 jaar, december 2014 pilstop, 1 maart NOD, ronde 2

15. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Even aangepast! Wel raar dat ik de echte knaller niet heb gezien :(
    Zou die dan eind middag zijn geweest?

Had vanmiddag wel echt het idee dat ik ongesteld moest worden! Nouja, kan natuurlijk niet haha Maar dat gevoel heb ik nog niet eerder gehad. Dat zal dan wel mn ei zijn geweest

Elisa 1 op 3 is toch niet heel erg weinig! Ongeveer 33%
    Beter als 1 op 10 :D :cool:

16. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Wat leuk dat jullie ook zo blij zijn over mijn bank!! :D

Ik vind 1 op 3 eigenlijk best veel... Ik begreep altijd dat maar de helft of minder nog van de bevruchte eitjes zich daadwerkelijk innestelt.
    En dan natuurlijk nog de kans op een mk... Eigenlijk blijft het echt een wonder he als het lukt! Ik hoop zo dat het ons allemaal gegund is!

En Elisa, volgens mij moet je aflezen binnen 5-10 min. En in ieder geval niet meer na een half uur. Dat staat tenminste op mijn bijsluiter.

17. Elisa86

Elisa86 Actief lid

26 jan 2015
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja das waar, tis maar hoe je t bekijkt. :)

18. Elisa86

Elisa86 Actief lid

26 jan 2015
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja blijft inderdaad een wonder! Hoop met je mee Twirler.
    En ja staat idd op de bijsluiter na 5 min kijken, langer is niet meer betrouwbaar... jammer :p Morgen maar weer een testje doen

19. Milou89

Milou89 Niet meer actief

Ja dat klopt, 40% van de bevruchte eitjes nestelt zich niet in en van de ingenestelde eitjes heeft nog 10% kans op een miskraam tot de NOD. (als ik het goed heb begrepen)

Dit maakt me wel zenuwachtig. Ik denk echt dat ik een innestelbloeding had eergisteren dus ben al erg blij dat ik niet bij die 40% zit, maar die 10% voor de laatste dagen maakt je toch zenuwachtig!

Toch heb ik aardig wat 'klachtjes':
    - nog altijd pijnlijke/gevoelig tepels. Rechter tepel is donkerder, mijn vriend zei het ineens ik had het zelf nog niet opgemerkt.
    - Sinds gisteren misselijk, met vlagen. Niet over gegeven.
    - Sinds gisteren regelmatig duizelig, sterretjes zien met omhoog komen. (zelfs nadat ik iets heb gegeten!)
    - Rommelende darmen, ik word er helemaal gek van haha :p
    - Krampjes/steken in m'n buik zo nu en dan.

Het klinkt allemaal erg hoopvol en ik wil nog niet te veel hopen, maar als ik niet zwanger ben houdt mijn lichaam me wel héél erg voor de gek!

20. Milou89

Milou89 Niet meer actief

Oh en Rosa, toen ik mijn eisprong had had ik twee dagen ook het gevoel van menstruatiepijn, dus kan best zijn dat je 'm inderdaad hebt gehad!

Deel Deze Pagina