Zwanger worden in 2015!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lilly1989, 22 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 87Meisje

87Meisje Niet meer actief

#321 87Meisje, 7 feb 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 feb 2015
    Oh wat lastig Milou!! Ik hoop voor je dat het zwangerkwaaltjes zijn! Al lees ik vaak hier op het forum dat ze dachten ook echt zwanger te zijn door alle bekende kwalen, maar zijn ze dat uiteindelijk toch niet...Ik duim voor je dat je zwanger bent!

2. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

87meisje dat heb ik inderdaad ook gelezen!
    Je leert zo je lichaam wel goed kennen... Je voelt dingen die je wil voelen... dat is zo verwarrend!!

3. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Ojee!! Vriendlief komt thuis.. zijn gezicht hangt op half 11 :$
    Hij is ziek en voelt zich zo ellendig, hij gaat zo douche en te bed!!

Kan ik nu eigenlijk niet gebruiken... ga hem wel vertellen dat waarschijnlijk m'n ei heb gehad vanmiddag!!

Ssshiiittt heb ik weer :p

4. 87Meisje

87Meisje Niet meer actief

Ohnee haha, dat is wel een hele slechte timing! Succes;)

5. Milou89

Milou89 Niet meer actief

Ja dat klopt wel, dat heb ik ook meer voorbij zien komen (eigenlijk moet ik niet te veel lezen op dit forum want dan maak ik mijzelf helemaal gek, haha). Daarom zei ik ook van als het allemaal niet zo is houdt mijn lichaam me echt voor de gek! Toch ga ik er nog steeds niet helemaal van uit dat het de eerste ronde gelijk raak is en ik zal héél erg schrikken als ik met een positieve test in m'n handen sta over een paar dagen (ik was al geschrokken van mijn innestelingbloeding). Het is jammer dat niet alles precies hetzelfde gaat want dan kan je het tenminste goed vergelijken met iemand, haha! En ik zei net ook tegen mijn vriend: wil ik sommige dingen nou voelen of voel ik ze echt? Maar mijn tepel doet echt heel zeer als ik er aan kom, ik had net m'n mond nog vol met maagzuur wat omhoog kwam én mijn darmen rommelen zo hard dat iedereen het kan horen haha. Ohja en over die sterretjes kan ik ook niet twijfelen, maar toch denk je dat je het jezelf wijs maakt.

Oh no Rosa, zo balen! Beterschap voor je vriend en succes vanavond, hopelijk komt er nog wat van!

6. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Er is toch wel iets aan de hand dus.. Ik ga echt zo hard voor jou duimen!!! Voor iedereen trouwens :p

7. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ik help het je echt hopen Milou!!!!
    Maar je lichaam kan je ook aardig voor de gek houden inderdaad. Ik duim voor je!

Rosa887 wat vervelend!!! Maar ik begreep dat na je ei ook niet zoveel zin heeft.. Je ei ''leeft' volgens mij maar 12 uur en zaadjes doen er een tijd over om er te komen. Je kunt beter zaadjes hebben die liggen te wachten op je ei.

8. Lilly1989

Lilly1989 Niet meer actief

Zo even paar uur niet gekeken, weer volop te lezen haha!

Twirler ; wat leuk van je nieuwe bank!

Rosa; spannend!!! De pijntjes die je noemt kunnen idd de ei sprong zijn! Had de pijn ook toen ik dag erna weer negatief teste. Maar wat balen dat je vriend ziek is!:( maar voor ei sprong als je dan seks hebt gehad id het ook goed!

Milou ; ohh erg he!! Ik heb ook steeds buikpijn, rugpijn, met vlagen misselijk, duizelig, rammelende darmen, zere tepels, bultjes op tepelhof, heel de dag al buikpijn. En sinds net een kramp achtig gevoel buj mijn baarmoeder, sterk ruikende urine. Allemaal best duidelijke symptomen maar ook zo heel goed van ontpillen komen! Nog even wachten haha!

Elise; morgen weer testen he!! Het streepje is al tegeb het positieve aan!!

9. Elisa86

Elisa86 Actief lid

26 jan 2015
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend allemaal!
    Hier is mijn man sinds gisteren ook niet lekker, hoopte dat het vandaag beter zou gaan maar helaas. Gelukkig geen koorts. Dus ook super slechte timing :(
    Vanmiddag wel weer even testje doen

10. Kola

Kola Bekend lid

3 feb 2015
    604
    0
    0
    Oh wat spannend al die positieve testen.. alleen jammer dat precies nu de mannen ziek zijn van een paar.. :(
    Hier nog geen tekenen.. morgen nod..

11. Milou89

Milou89 Niet meer actief

Vandaag ineens heel veel afscheiding en net weer een beetje lichtbruine afscheiding. Ook heb ik super veel lage rugpijn... Ik word helemaal gek, dit is pas 8dpo! Volgens mij kan het nog alle kanten op gaan ofzo. Aaargh!

Ik heb ook besloten de rest van het forum niet meer te bekijken want dat maakt je al helemaal onzeker! Blijf alleen nog hier schrijven. :)

12. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Haha dan moeten wij natuurlijk ook niks zeggen :p

Maar test van vandaag was nog steeds licht! Dus mijn ei is geweest!
    Heb niet meer getempt. Zal vanavond is doen!

13. Elisa86

Elisa86 Actief lid

26 jan 2015
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kola ga je gelijk morgen testen, als je niet ongesteld wordt? Of wacht je nog even met testen.
    @Milou89 misschien wel slim om niet alles meer op het forum op te zoeken, zorgt alleen maar voor een hoop verwarring! Merk het zelf ook als ik veel ga googelen wordt ik er gek van. Iets minder googelen en wat meer los laten is mijn idee nu :)

Net weer een test gedaan, hij lijkt wat lichter te zijn dan gister. Toch gister LH-piek gehad en dus vandaag of morgen mijn ei? ;)

Bijgevoegde bestanden:

14. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Ik heb ook lang gedacht van oooh, misschien is die wel geweest! Maar uiteindelijk duurde het ook vrij lang!
    Zal nog even door testen!

15. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Meiden die nou bijna aan hun NOD zitten? :) Welke test gaan jullie straks gebruiken? :)

16. Lilly1989

Lilly1989 Niet meer actief

Wat balen dat die mannen ziek zijn zeg :(

Milou; dat kan idd alle kanten opgaan. Hoop voor je dat het niet je vervroegde NOD is! Gewoon afwachten ( ja is makkelijker gezegd dan gedaan ik vind het ook lastig) maar gewoon ff aankijken hoe het loopt en hoe het morgen is. Misschien heeft het juist wel iets te maken met het innestelen of eventuele zwangerschap! En idd niet overal zitten zoeken op het forum. Want ik heb het gevoel dat ik de klachten ga opzoeken of het ergens mee overeenkom en of het iets wil zeggen. Je maakt je eigen dan helemaal gek! Ik heb mezelf ook voorgenomen om niets meer op te zoeken en gewoon af te wachten tot donderdag. Ook ga ik er nu vanuit dat het bij mij niet meteen raak is maar dat mijn kwaaltjes bij het ontpillen horen. Dan valt het altijd mee;)

Rosa; ik heb hier van die goedkope sensitest liggen. Als die positief aangeven dan check ik het na met clear blue of het zeker is.

17. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Hahaha jullie zijn precies zoals ik in mijn eerste ronde... Ben nu echt een stuk relaxter. Lijf kan je aardig voor de gek houden ;)
    Inderdaad niet teveel opzoeken en lekker over je heen laten komen!

18. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Temperaturen heeft trouwens alleen zin als je het elke dag doet op hetzelfde tijdstip voor je opstaat...
    Als je al iets gedaan hebt beïnvloed dat je temperatuur.

19. Elisa86

Elisa86 Actief lid

26 jan 2015
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn te weten dat je op den duur wel relaxter wordt, heb vandaag toch ook weer veel bijgelezen haha. Ben er meer mee bezig dan mn man, hoe is dat bij jullie?
    Dat je op een vast moment je temp moet meten vindt ik het grootste nadeel, sta in het weekend echt niet zo vroeg op als doordeweeks :p

20. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Die van mij is er ook niet zo mee bezig! Hij vroeg wel elke dag naar de ovulatietest en deed ook niet moeilijk met om de dag klussen
    Behalve gisteren avond dan toch!;)

Toen ik vorige week op RTL8 die programma's aan het kijken was met al die zwangere vrouwen, keek hij ook niet op of om! Ik leefde helemaal met al die vrouwen mee, haha!

Deel Deze Pagina