Nee ga morgen denk niet testen (zeg ik nu stoer ) denk dat ik morgen eerst eens afwacht. We zitten stiekem wel al namen te verzinnen ha ha Duik zo mnbed in.nog steeds ziek pfff
Je kan jezelf inderdaad goed gek maken met zoeken van overeenkomsten van klachten hier op het forum haha. Maar sta er wel net zo in als jij Lilly, ga er nu echt nog niet vanuit dat het direct raak is, dus kan idd dan alleen maar meevallen. Ik ben er ook meer mee bezig dan mijn vriend, hij heeft zoiets van: als je echt zwanger bent, ga ik mij er wel eens in verdiepen, tot die tijd heeft het toch geen zin haha Ga daarom ook niet aan temperaturen beginnen idd Elisa, wekker in het weekend hoeft van mij niet perse Hier trouwens op cd 31, maar nog geen tekenen van ongesteldheid..
Beterschap! Ben ook benieuwd naar je test! Namen verzinnen hebben we al gedaan! Haha Maar dat kan altijd nog veranderen! 87Meisje dat is inderdaad een goede instelling! Mijn NOD is over 13 dagen maar verwacht er ook niet veel van!
Haha grappig die mannen he. Mijn vriend is er op zich ook wel nuchter over. Ik vraag wel eens of hij niet zenuwachtig is. Dan zegt ie echt van " schat, is het niet zo. Dan jammer en volgende ronde. Is het wel raak, dan ben ik super blij. We zien het wel" haha. Maar hij vraagt wel van wanneer kunnen we nou testen hahah. Verder is ie heel lief en zorgzaam. Vandaag viel de buikpijn gelukkig mee! Maar na het eten krijg ik het steeds weer denk echt dat er iets is met mijn darmen of allergieën voor bepaald eten. Beterschap kola!!
Ja 87meisje die instelling heb ik eigenlijk ook wel, maar als het zo dichtbij komt met al die symptomen wordt het toch spannend! Ik ging er sowieso al niet van uit dat het gelijk raak zou zijn dus zou alleen maar geweldig zijn. Haha ja mijn vriend is net zo Lilly! Hij pakte me net nog vast en hij zei precies hetzelfde: als het nu niet is gelukt maakt het niks uit, we gaan er dan gewoon weer voor! Hij is er toch ook best wel mee bezig en wilde het liefst dat ik dit weekend al ging testen maar dat heeft weinig zin 7 dagen voor NOD haha! Ik ga lekker slapen. Kola beterschap en ik spreek jullie morgen weer!
87Meisje, 27 jaar, jan 2015 pilstop, 6 feb (verwachte) NOD, ronde 1 Kola, 32 jaar, jan 2015 mirena eruit, 9 feb NOD (denk ik) , ronde 1, 3e kindje Yvanka 25 jaar, jan 2015 pilstop, 12 feb NOD, ronde 1 Lilly1989, 25 jaar, jan 2015 pilstop, 13 feb NOD, ronde 1 Milou89, 25 jaar, jan 2015 pilstop, 14 feb NOD, ronde 1 Elisa86, 28 jaar, jan 2015 pilstop, 17 feb NOD (wordt later denk ik), ronde 2, 1e kindje Twirler, 25 jaar, okt 2014 pilstop, 19 feb NOD, ronde 4 Rosa887, 26 jaar, jan 2015 pilstop, 21 feb NOD, ronde 1 SunshineM, 20 jaar, december 2014 pilstop, 1 maart NOD, ronde 2 Als je zwanger bent zet hem dan op roze! En als je helaas ongi bent geworden, zet hem dan op rood!
Haha soms denk ik wel eens van zal ik morgen vroeg testen? Dan is het 3/4 dagen voor mijn NOD. Zou dan op dpo 10/11 ( heb voor de zekerheid geteld vanaf zaterdag ( 2 dagen na positieve ovulatie test) in principe zou je dan kunnen testen maar andere kant denk ik van gewoon wachten tot de 12e!
Lilly: Ik denk ook steeds: zal ik eerder testen? Maar ik denk dat ik het toch de 12e ga doen, dat is 2 dagen voor mijn NOD, dat vind ik nog wel kunnen! Dus als je genoeg testen in huis hebt kan het geen kwaad toch? Aan de andere kant is het misschien zonde omdat het vaak tegen kan vallen, maar die drang is bij ons gewoon erg groot de eerste ronde haha! Rosa: We zitten inderdaad allemaal op het wachtbankje... spannend!!
Ja je wordt echt wel nuchterder in ronde 4 😉 Natuurlijk is het nog steeds spannend, maar ga niet voortijdig testen. Dat wij er meer mee bezig zijn dan de mannen is ook wel logisch denk ik. Wij voelen het, wij worden ongesteld of zwanger en voelen ons dus heel verantwoordelijk. Voor hen verandert er daadwerkelijk pas echt iets als de kleine er is. Wij hebben de namen ook al klaar liggen hoor! En nu maak hopen dat niemand in onze omgeving dezelfde geniale ideeën heeft over de namen... Dat lijkt me zo erg!
Word nu wel heel nieuwsgierig hoor!! Veel NOD's komen eraan! 87Meisje hoe is het met jou?? En Kola? Ga je testen vandaag? Ik duim voor ons allen!!
Oehh spannende week! Hoop dat er veel positieve testen uitkomen! Hier nog niets aan de hand, geen ongesteldheid, heb verder ook nergens last van, dus we wachten het maar weer af...eind van de week nog maar eens testen
Ik kon me niet inhouden!😞 vannacht zo veel wakker gelegen van me darmen en buik. Vanochtend toch een testje gewaagd! Zit nu 3/4 dagen voor mijn NOD en 10dpo Zien jullie iets? Ik zie een heeeeel licht streepje maar dat kan ik ook willen zien http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-G4673GN7.jpg
Ik lijk ook wel iets te zien Lily!! Oehhh spannend! Zou het?! Direct de eerste ronde??? Whaaaa. Ik zou over 2 dagen nog eens testen. Je hcg verdubbelt... Dus dan zou ie echt duidelijk moeten zijn!