Oh lilly ik zie ook een vage streep!! Spannendddddd Ik heb hier nog geen bloed oid gespot... Maar het gekke is ik voel me ook totaal biet zwanger. Bij de andere 2 was ik al een week voor nod aan het overgeven... Dus weet het ookk niet. Van manlief mag ik vandaag nog niet testen... Pffff hiij wil eerst ff afwachten, maar nu begint bij mij die testdrang toch wel lichtelijk te komen hoor. ha ha tja mn man zeg, je weet niet eens hoe je cyclus is. Nee dat is waar, maar ik heb echt het idee dat ik toch echt de 26e mn ei gehad heb, en dan zou ik nu toch echt ongesteld moeten worden vandaag,,, spannend hoor
87meisje hoe is eht bij jou dan? Jij zit al op 3 dagen over je nod heen... Inmiddels al een keer getest? Of niet? Iemand al vage vermoedens dat het raak kan zijn bij jullie?? Spannnend hoor
Je weet nooit Kola! Hoor ook van heel veel mensen die elke maand denken vanalles te voelen en juist als ze niks voelen zijn ze zwanger. En elke zwangerschap is weer anders zeggen ze Voel je ook geen naderende menstruatie? Dan kan het echt nog alle kanten op!
Hier 4dpo.. Nog totaal geen spanning. Meer voor jullie dan voor mezelf! haha. Ik weet dat ik deze maand mijn ei heb gevonden en dat we op tijd hebben geklust... Meer had ik er niet aan kunnen doen
Nee heb ook totaal niet het gevoeld dat ik ongesteld moet worden of zo.... Maar las net dat als je ziek ben / griep heb ook je menstruatie later kan komen... Rosa en twirler nee dan kan je ook nog haast niks voelen nee
Welke strips gebruik jij eigenlijk Lilly? Ik ken ze niet.. (ken alleen de Action, Kruidvat en Clear Blue testen hahah ben er nog niet zo in thuis)
Over 3 uurtjes naar de dokter en dan spiraaltje eruit! Dus mag me in dit topic aansluiten We hadden eerst besloten te wachten en per april te starten met zwanger worden maar me vriend vond de condooms zo vervelend dat we toch maar meteen starten haha
Lilly ik heb ook even naar die foto gekeken en ik zie toch zeker wel een streepje!! Spannend zeg! Probeer eens een clearblue, die kan je al vroeg gebruiken en daar staat op zwanger of niet zwanger!
Welkom fleurtje!!Spannend hè.. hoelang heb jij de spiraal gehad? Ne mag ff lijstje kopiëren en aanvullen. Hij staat denk een blz 3 a4 terug Spannend hoor...
Ik heb ze bij sensitest online besteld! Is een actie 3 voor 4 a 5 euro! Ik gebruik die nu gewoon en op mijn echte NOD de cb!
Fleurtje; welkom! Jaa ik doe eerst die van sensitest opmaken.. Haha elke dag moeten die waardes verhogen. Deze zijn heel goedkoop. En vrijdag wil ik die cb gebruiken als ik bij sensitest nog steeds een streepje blijf zien!
Kola ik heb nu bijna 2 jaar het spiraaltje gehad. Daarvoor slikte ik de pil, heb toen een maandje ontpilt voordat ik een spiraaltje liet zetten.
Je hebt gelijk Lilly! Sensitest is prima, de cb is wel duur om steeds te gebruiken 😉 Super spannend!! Welkom Fleurtjeee28!