Zwanger worden in 2015!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lilly1989, 22 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lotsoflove

lotsoflove Actief lid

20 dec 2012
    329
    157
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    daar zap ik nu naar over ;) Boer zoekt vrouw wint het net, maar daarna gauw naar divorce.

2. SunshineM

SunshineM Niet meer actief

Als ik dinsdag niet ongesteld ben ga ik woensdag testen. Test ligt al in huis!! Hoop voor ons allemaal dat we snel zwanger mogen zijn! Hebben jullie ook zo een last van pijn bij je lies? Ik werd er soms echt gek van.. Elke symptoom die bij t ontpillen hoort lijkt op zwangerschapssymtomen.. Misselijk, hoofdpijn, rugpijn, moe etc. Dat is wel verwarrend hoor! Haha

3. lotsoflove

lotsoflove Actief lid

20 dec 2012
    329
    157
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik heb geen ervaring met ontpillen, maar dat het zoveel op een zwangerschap lijkt, lijkt me inderdaad heel irritant, dan weet je helemaal niet meer wat je moet denken!

Pijn in je lies herken ik inderdaad alleen maar van mijn vorige zwangerschap, maar niet zo vroeg al. Dat begon rond de 12 weken ofzo bij mij.

Spannend, kun je echt wachten tot woensdag?;)

4. Lilly1989

Lilly1989 Niet meer actief

Sunshine spannend woensdag!! Je kunt ook van die 4 dagen eerder testen doen van CB! Wat irritant dat je zoveel symptomen hebt van het ontpillen. Nog nooit last gehad van mijn lies. Maar ik merk dan ook niets van het ontpillen. Aah wie weet laat de test woensdag zien dat die symptomen komen omdat je zwanger bent! Ik duim voor je!

5. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.503
    13.795
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Lilly: ja, Clomid inderdaad! We hebben dat al meer dan 12 keer gebruikt en normaal is 12x de max maar door omstandigheden mag ik er langer mee doorgaan.. :)
    Wel fijn op zich want daarmee hoef ik niet steeds op en neer naar het ziekenhuis!

Lotsoflove: zeker vervelend, zo'n miskraam... en ik heb dan ook in een heel diep, donker, zwart gat gezeten een paar maanden daarna... het was echt survivallen, zo voelde het... ik zag geen enkel lichtpuntje meer.. ik zorgde nog amper voor mezelf, in m'n baan ging het ineens ook bergafwaarts onverwachts en tot overmaat van ramp dacht ik thuis een veilige haven te hebben, maar toen verslechterde m'n relatie ook nog eens omdat hij niet kon praten over de miskraam en ik daar juist behoefte aan had.
    Inmiddels zijn we zo ver dat we dagelijks ruzie hebben om de kleinste, onbenullige dingen.
    En zojuist heb ik besloten dat ik even een weekje bij m'n moeder op adem ga komen...
    Ik ben benieuwd hoe onze relatie daarna eruit komt... met of zonder kleerscheuren... we zullen het zien.. :(

6. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Hee ik meld ook!

Heb 31 december m'n laatste pil genomen! 2 januari ongesteld geworden. Heb voor dat ik aan de pil ging altijd een 28/29 dagen cyclus gehad, maar dit is erg lang geleden. Als ik er vanuit ga dat het 28/29 dagen is, zou 30 of 31 januari m'n NOD zijn!

Heb verder rond 15 januari lichtjes wat bloed/donker slijm gehad. Heb een aantal dagen ontzettende hoofdpijn gehad en snel moe. Nu eigenlijk nergens last van.
    Ook niet de symptomen dat ik ongesteld zou moeten worden over een aantal dagen. Dus ben benieuwd. Zodra ik ongesteld ben geweest begin ik met tellen en eventuele ovulatietesten.

7. SunshineM

SunshineM Niet meer actief

Nee ik kan niet wachten tot woensdag, haha. Misschien dat ik wel zo een test ga kopen dat je al eerder kunt testen. Ik heb nu een test van de Etos. Moet eerlijk zeggen dat ik niemand op het forum daar iets over hoor zeggen. Jullie bekend daarmee?

@Hummeltje: jij hebt echt geen leuke tijd gehad! Lijkt mij verschrikkelijk een miskraam. Kan je reactie daarop wel begrijpen.. Ik hoop voor jou dat alles met je vriend goed komt en het weer wat rustiger zal worden voor jullie. Veel sterkte!

Welkom rosa! Leuk dat jij ook zwanger wilt worden! Dat lichte bloedverlies en donker slijm heb ik ook gehad. Wij hebben er wel voor gekozen om de eerste periode het gewoon te proberen, mocht het na een tijdje maar niet lukken dan ga ik ook ovulatietesten gebruiken!

Fijne dag iedereen :)

8. lotsoflove

lotsoflove Actief lid

20 dec 2012
    329
    157
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik heb geen ervaring met etostesten, maar zal vast ook prima zijn! Succes!

Wat heftig hummeltje, dat het zo'n weerslag heeft op je relatie! Dan heb je elkaar juist zo hard nodig... Hopelijk maakt het jullie uiteindelijk sterker en hopelijk groeit er gauw een kleintje bij je!

Ik word denk ik toch ongesteld vandaag of morgen. Deze kans verkeken...

9. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Heb even paar berichten boven mij gelezen.
    Hummeltje wat vervelend dat het nu zo gaat tussen jullie! Hoop echt dat het jullie allebei sterker maakt en jullie er samen uit komen!

Jammer lotsoflove!

Heb nog helemaal geen ervaring met testen ;) ga nou ook niet zitten testen rond me (ik gok op) NOD. Mocht ik toch niet ongesteld worden na een aantal dagen dan gooi ik er misschien 1 testje op. Als die negatief is wacht ik gewoon totdat ik ongesteld wordt.

10. Lilly1989

Hummeltje; de keuze om even naar je moeder te gaan is misschien wel een goede keuze! Ik hoop dat jullie er daarba sterker uitkomen eb zo even allebei kunne nadenken over alles. Wil niet meteen de hulpverlener uithangen maar hebben jullie er wel eens aangedacht om samen naar iemand toe te gaan en te praten over de miskraam?

Rosa; welkom! Gezellig dat je mee kletst! Goh voor jou wordt het binnenkort dan ook spannend!! Leuk dat jullie er ook meteen voor gaan:)

Lotsoflove; aah balen meid! Heb je al krampen of voortekenen dat je binnen nu en morgen ongesteld wordt?

Ff iets anders.. Ik had gister bij het afvegen( sorry voor de vieze details ) vond ik een klodder wit doorzichtig slijm. Echt gewoon z'n pudding klodder leek het wel! Je kon er ook draden van trekken. Daarna had ik weer doorzichtig slijm om het papier wat beetje gemengd was met roze/rood. Dat was keer. Daarna gewoon weer wat wit afschijding zeg maar. Nu moet ik volgens de berekeningen gister mijn ei sprong gehad hebben. Verwacht 9 feb mijn NOD. Maar kan er natuurlijk ook helemaal naast zitten ondat ik niet weet hoe mijn cyclus is zo na het stoppen van de pil. Verder ook helemaal geen klachten op trekkingen of iets. Weten jullie wat dit zou kunnen zijn?

11. lotsoflove

lotsoflove Actief lid

20 dec 2012
    329
    157
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Knap Rosa, zo relaxed afwachten. Kun je mij ook wat van dat geduld sturen?

Lily, geen idee wat dat kan zijn. Ik ben niet zo thuis in het beoordelen van afscheiding;). Misschien dat ze het elders op het forum weten?

Ik denk dat ik ongesteld wordt omdat ik heel iets roze afscheiding had bij afvegen. Zet vast door:(

12. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

lotsoflove haha nou het liefst test ik ook hoor! Maar weet toch dat het deze maand niks is! Heb 0,0 kwaaltjes of tekenen. En ik weet niet of ik m'n ei heb gehad deze maand!

Lilly ik heb ook geen idee! Volgensmij als je wat dikker rekbaar slijm hebt dat het dan vruchtbaarslijm zou kunnen zijn? En aangezien je ei vandaag zou zijn, lijkt me dat een redelijke verklaring!

Je zou even snel een ovulatietest kunnen halen en even snel testen? Dan weet je het zeker! Spannend hoor!
    Ik heb er net ook gehaald bij de kruidvat! Kan ze maar alvast hebben toch! ;)

13. 87Meisje

87Meisje Niet meer actief

Hi meiden! Ik meld mij ook aan bij jullie clubje! Mijn vriend en ik hebben ook besloten om er dit jaar voor te gaan! Ik heb op 5 januari mijn laatste pil geslikt, dus als ik een 'normale' cyclus zou hebben, zou 6 feb mijn NOD moeten zijn. Ben erg benieuwd hoe het loopt. Ik heb nog geen last gehad van het ontpillen gelukkig. Ben nog niet bezig met testjes oid, gaan er wel direct voor!

Leuk om jullie verhalen te lezen en ervaringen met elkaar te delen!

14. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Wat leuk dat we bijna allemaal in het zelfde schuitje zitten!

15. 87Meisje

87Meisje Niet meer actief

Ja echt heel grappig! Erg leuk om elkaar hier op de hoogte te houden van alles. Mijn vriend en ik houden het nog lekker geheim samen, maar vind het wel erg leuk om het met anderen in hetzelfde schuitje hierover te hebben!

16. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Ja bij ons weet ook niemand het! Het is toch fijn om het met iemand te kunnen delen!

17. Lilly1989

Nou heb een ovaluatietest gedaan maar kwam geen duidelijk streepje!
    Dus wat die klodder was, weet ik ook niet. Want bij z'n klodder heb je binnen 36 uur toch ei sprong? Nou volgens die test heb ik dat niet dus weet nu niet of ik wel een ei sprong heb gehad.

Welkom 87meisje! Leuk dat je ook mee komt kletsen en leuk dat we allemaal in dezelfde periode zitten haha! Bij ons weet ook niemand dat we ernee bezig zijn;)

18. lotsoflove

lotsoflove Actief lid

20 dec 2012
    329
    157
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoop dat je bij het andere topic duidelijkheid krijgt, lily!

Bij mij in de omgeving weten mijn moeder en zussen wel dat we bezig zijn. Zijn we altijd vrij open over. Vind ik ook wel fijn, nu het ietsje langer duurt. Dan kun je het er nog eens over hebben. Al ben ik wel de eerste van de familie die er langer dan 1 maand op moet wachten. De dames zijn allen zeeeer vruchtbaar:D

19. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Gebruiken jullie iets van bepaalde pillen? Ik gebruik sinds de stop van mn pil foliumzuur. Heb ook tarwekiemolie in de kast staan. Maar die heb ik nog niet gebruikt.

20. Lilly1989

Ik gebruik alleen foliumzuur😉

Deel Deze Pagina