Ja ik ook Kola, en Kruidvat 2v5 Als ik een keer echt duidelijk streepjes heb ga ik ook een CB halen voor de 'extra bevestiging'.
Net toch test gedaan Pfff dom zeg.. Moet gewoon naar mn gevoel luisteren.. Helemaal wit dus... Mn ongi zal wel snel komen...
Ja ik baal nu echt van mezelf... Toch testen, terwijl ik heel goed weet hoe mijn lichaam voelt als ik wel zwanger ben.. Pfffff vind mezelf dan echt een muts hoor :s nou ja misschien voel ik me wel zo shaggerijnig omdat ik ongesteld moet worden 86meisje.... Vertel eens hoe is het bij jou??? Oh ik zal het lijstje ff hierheen halen...
]87Meisje, 27 jaar, jan 2015 pilstop, 6 feb (verwachte) NOD, ronde 1 Kola, 32 jaar, jan 2015 mirena eruit, 9 feb NOD (denk ik) , ronde 1, 3e kindje Yvanka 25 jaar, jan 2015 pilstop, 12 feb NOD, ronde 1 Lilly1989, 25 jaar, jan 2015 pilstop, 13 feb NOD, ronde 1 Milou89, 25 jaar, jan 2015 pilstop, 14 feb NOD, ronde 1 Elisa86, 28 jaar, jan 2015 pilstop, 17 feb NOD (wordt later denk ik), ronde 2, 1e kindje Twirler, 25 jaar, okt 2014 pilstop, 19 feb NOD, ronde 4 Rosa887, 26 jaar, jan 2015 pilstop, 21 feb NOD, ronde 1 SunshineM, 20 jaar, december 2014 pilstop, 1 maart NOD, ronde 2 Fleurtjeeee28 , ?? Jaar, jan mirena verwijderd, ?? NOD! Ronde 1 2 Als je zwanger bent zet hem dan op roze! En als je helaas ongi bent geworden, zet hem dan op rood!
Balen kola! Snap het toch wel dat je heb getest! Stiekem hoop je toch op iets.. dan is dat gevoel sterker dan je geweten!
Balen Kola!!!! Aan de andere kant, wel zekerheid en op naar de volgende ronde! Dat wachten op je menstruatie is dan alleen zo vervelend... Dan mag het meteen wel komen ook! Enne... Die mannen hoeven lang niet alles te weten
Nee precies dat is zo twirler En idd laat die menstruatie maar komen. Begin trouwens lichtjes buikpijn te krijgen, dus komt eraan. En daar ben ik wel blij mee eigenlijk. Dan weet je dat je lichaam zich best snel geresed heeft na jaren hormonen.. Dus dat is wel super! Eigenlijk was het ook beter om eerst een ronde te wachten voor je zwanger probeer te raken. Schijnt beter te zijn voor je baarmoeder.. Dus wat dat betreft helemaal niet gek dit en ook heerlijk dat ik weet waar ik aan toe ben.. Beetje eritant is dat de kids allebei een vriendje mee uit school genomen hebben, en juist nu ik ziek ben pfff perfecte timing *klaag klaag * zit wel lekker in een zeur modus vandaag he
Ohh balen Kola! Snap heel goed dat je toch de verleiding niet hebt kunnen weerstaan, ik heb afgelopen zaterdag op mijn 30e cyclusdag getest, bleef toen helaas ook wit. Nu nog steeds niet ongesteld...dus ga over paar dagen misschien nog maar eens testen. Hoop niet dat ik straks een cyclus heb van meer dan 50 dagen ofzo Ik voel nog geen menstruatie aankomen, dus we wachten het maar weer af... Welkom fleurtje! Gaan jullie voor je 1e kindje? Ik heb ook die van sensitest, denk ook dat als ik daar duidelijk streepje op zou krijgen, nog een duurdere test haal bij Kruidvat oid haha
Kola; aah wat balen!! 😞😞 laat ff weten of het gaat doorzetten! Maar wel fijn dat je dan meteen naar de volgende ronde kan!😘. Wie weet zet het streepje bij mij ook niet door hoor! Hoor vaak dat sommige een streepje hebben en daarba toch NOD krijgen.
87Meisje komt goed hoor! Mijn eerste echte cyclus na mijn pilstop was 28, daarna 35! En toen 31. Nu heb ik mijn eisprong gehad op dag 18, dus ga nu ook weer uit van 31 dagen. Een cyclus tussen 28 en 35 dagen is 'normaal' volgens de richtlijnen. Kola je mag 'klagen' wat je wil hoor! Wij luisteren wel! Kan er alleen niks aan doen helaas. Hoop dat je snel opknapt!
87Meisje, 27 jaar, jan 2015 pilstop, 6 feb (verwachte) NOD, ronde 1 Kola, 32 jaar, jan 2015 mirena eruit, 9 feb NOD (denk ik) , ronde 1, 3e kindje Yvanka 25 jaar, jan 2015 pilstop, 12 feb NOD, ronde 1 Lilly1989, 25 jaar, jan 2015 pilstop, 13 feb NOD, ronde 1 Milou89, 25 jaar, jan 2015 pilstop, 14 feb NOD, ronde 1 Elisa86, 28 jaar, jan 2015 pilstop, 17 feb NOD (wordt later denk ik), ronde 2, 1e kindje Twirler, 25 jaar, okt 2014 pilstop, 19 feb NOD, ronde 4 Rosa887, 26 jaar, jan 2015 pilstop, 21 feb NOD, ronde 1 SunshineM, 20 jaar, december 2014 pilstop, 1 maart NOD, ronde 2 Fleurtjeeee28 , 23 Jaar, jan 2015 mirena verwijderd, ?? NOD! Ronde 1
Heb mijn gegevens er even ingezet Me NOD weet ik dus nog niet want had geen ongesteldheid tijdens me mirena. Maar vermoedelijk heb ik me eiersprong vorige week gehad maar dat weet ik dus niet zeker... had wel echt symptomen ervan dat had ik elke keer dus wist precies als die er weer was. Maar omdat we besloten pas per april echt te starten (en per dit weekend dus besloten wel direct te starten...) hield ik me er nog niet mee bezig. Kola wat vervelend zeg! Nieuwe ronde nieuw kansen! We hopen weer met je mee en die mannen hoeven niet alles te weten..
Hee even een vraagje! Ik sport normaal gesproken 4 a 5 keer per week! Hierbij doe ik op redelijk niveau kracht training en loop ik vaak 15 kilometer achter elkaar hard! zou ik dit gewoon Door kunnen blijven doen? Nu ik op het wacht bankje zit weet ik eigenlijk niet of dat de innesteling tegen houdt ofzo? Als jullie het niet weten dan zal ik het ergens anders op het topic even vragen Alvast bedankt!
Hier vandaag weer een streepje lichtbruine afscheiding. Maar het was alleen maar vanochtend, rest van de dag normale afscheiding. Wat duurt wachten toch lang... Rosa ik heb eigenlijk geen idee! Ik kan al een aantal weken niet sporten door rugklachten dus ik heb me hier ook niet mee bezig gehouden!
@Lilly een heel licht streepje idd! Zou heerlijk zijn als t gelijk gelukt is, maar even afwachten op een goede test. Kan nu nog alle kanten op @ Fleurtje welkom, gezellig dat je meekletst! @ Kola balen die witte test! En je mag hier klagen hoor, daar zijn we voor @Rosa fanatieke sporter, goed zeg! Geen idee of dat nadelig is voor de innesteling. Als je t weet horen we t graag Veel op t wachtbankje! Ik heb vandaag laatste ovulatietest gedaan, negatief (licht streepje) dus denk dat gisteren of eergister mijn eisprong is geweest. Helaas te vroeg geklust, weekend was mn man ziek en hadden we beide niet de behoefte te klussen. Wel jammer vorige x waren we te laat (was ik ziek!) en toen niet verwacht dat mn cyclus zo kort zou zijn. Wel duidelijk wat mn klachten zijn voor ovulatie dus dat testen doe ik komende maand niet.
Nou het komt er op neer dat sporten wel gewoon kan! Maar met mate! Fijn dat je je ei heb gevonden! Maar wie weet heb je niet te vroeg geklust! Zoals in dit topic eerder was gezegd is dat zaadjes langer in je lichaam blijven! Nou ook hop op de wachtbank! Gezellig hier!