Mooi lkkr door sporten dus. En mss niet te vroeg nee lees verschillende verhalen hoelang zaad 'overleefd' is er nog plek op het wachtbankje?
Hahaha die rosa, kan nog alle kanten opgaan bij mij hoor😉. Maar maak me nu ineens zorgen.. Kreeg toen straks rond 9 uur ineens zulke erge buikpijn met steken enal, krampen en doet z'n zeer. Ik kan niey eens normaal uitrekken, dan trekt het onder in me buik. Het lijkt niet op die krampen en buikpijn die ik had tijdens mijn menstruatie. Ik weet echt niet wat het is 😞
Blegh balen Lilly. Ik heb ook heel de dag af en toe krampen en ook lage rugpijn, maakt me ook zo onzeker. Ga je morgen weer testen?
Milou dus 5 dpo.. Hmm dat is zoiezo later als dat ik heb. Ik zit nog maar op 2 dpo! Kan nu toch geen innesteling zijn? Nou Lilly ik denk dat dat er gewoon bij hoort hoor!
Ja je leest inderdaad vaak dat een soort menstruatie kramp een symptoom van zwangerschap kan zijn! Toch is het spannend die laatste dagen, haha.
Oh ik vergeet helemaal op jou te reageren Rosa! Ik weet het niet, ik las dat 5 tot 9 dagen de innesteling kan zijn, ik dacht namelijk dat ik met mijn 5 dagen ook al erg vroeg was! Dus ik weet het ook niet precies..
Rosa; ik heb geen licht roze bloed verlies gehad. Kan zijn dat je bAarmoeder zich voorbereid op een innesteling. Een innesteling is meestal 6 tot 10 dagen na je eisprong. Milou ; Jaa klopt, maar kan ook iets met je darmen zijn las ik. Mij lijkt het niet dat je al zo snel last kan krijgen van je buik nadat je licht positief test. Jaa ik ga morgen denk weer testen zo na deze buikpijn. Maar de cb bewaar ik sowieso voor vrijdag als de sensitesteb nog streepjes blijven geven. Hg moet elke dag verdubbelen dus morgen moet de test duidekijker zijn. En als ik niets zie dan weet ik waar deze buikpijn vanaf komt 😉
Dat doe ik milou! En jij?? Hoe gaat het met jou? Jij hebt ook al bijna je NOD! Wanneer ga jij denk je testen?
Onzekerheid allemaal zo he! Fijn dat te delen met elkaar. Slaap lekker allemaal en wie weet morgen nog positieve test(en)?!
Slaaplekker!! Jaa ik test woensdag pas weer😜 lees net dat hcg niet elke dag verdubbeld maar om de 2-3 dagen😉. Ik ben benieuwd of er morgen idd of ergens komende week bij andere positieve testen komen!! Spannend allemaal!
Die was "voorzichtig" blij haha! Hij durft net zoals ik nog niet te blij te zijn. Hij is pas echt blij als er vrijdag op de cb staat : zwanger! Hij weet dat het nu dat het ook nog alle kanten op kan gaan. Dus proberen nog niet te enthousiast te zijn tot we een positieve cb in handen hebben!
Wauw wat een hoop te lezen! Haha bij ons is het zo druk de laatste tijd dat ik er gewoon niet aan toe kom om te schrijven. Moet wel zeggen dat ik er daardoor iets minder mee bezig ben en er wat relaxter onder ben. We zijn nu bezig in ronde 2 en ik hoop zo dat het raak gaat zijn! Wauw Lilly!!!!! Misschien gewoon al raak in de eerste ronde. Hoop dat er snel meer positieve testen aankomen. Welkom Fleurtje! Ga je het eerst rustig proberen of gelijk ovulatietesten gebruiken? Spannend allemaal he! Sporten is trouwens erg goed om mee door te gaan, ook tijdens je zwangerschap maar idd met mate.
Hoi meiden! Nou ik denk dat ook deze ronde weer mislukt is hoor... Al waren we zo op tijd met klussen! Baarmoedermond lijkt nu alweer te zakken en ook mijn temperatuur zakt alweer.. 5 dpo. We wachten het gewoon nog af, maar hoop nergens meer op.