Zwanger worden in 2015!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lilly1989, 22 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milou89

Milou89 Niet meer actief

Hoi meiden,

Gisterenavond ben ik een beetje rood bloed verloren, vannacht niets maar vanmorgen weer wel. Dus mijn menstruatie is begonnen denk ik zo. Vind 10 dpo wel erg snel, maar het is nou eenmaal zo. Op naar de volgende ronde!

2. Kola

Kola Bekend lid

3 feb 2015
    604
    0
    0
    Hoi hoi

Milou: balen zeg... Maar zolang het nog niet echt doorgezet is moet je toch ff wachten hoor... Want wie weet is het een innesteling??

Twirler.. He jakkie balen zeg... Maar laat de moed niet zakken.. Geen bloed is moed he

Sunshine: fijn dat je er relax onder bent! Dat werkt vaak het beste he! Leuk dat je weer meeschrijf :)

Lilly: ohhhh spannend zeg! Zou jij de eerste zijn uit het groepje??! Zou gaaf zijn joh! Blijf je dan hier wel schrijven? Zodat we met je mee kunne genieten?! :D

Ik weet niet wie het vroeg, maar over wanneer wij bloedverlies gehad hadden... Nou ik heb eigenlijk helemaal geen bloed verloren in de tussentijd..

Ik ben nog niet ongesteld:( balen... Ik wil door naar de volgende ronde.. En ja dat kan alleen als ik ongesteld word he ;) maar goed... Heb het idee dat mn buik wel rommelt.. Dus hopelijk vandaag door naar de volgende ronde..

86 meisje... Bij jou ook nog steeds geen menstruatie?? Frustrerend he,... Je wil zo graag door naar de volgende ronde..

3. 87Meisje

87Meisje Niet meer actief

Goedemorgen!

Ken het gevoel Kola! Hier ook nog steeds geen menstruatie te bekennen...

Zeker balen Milou! Maar idd even kijken of het ook echt doorzet, ben ene kant ook wel weer jaloers op je, wil ook aan de volgende ronde beginnen haha

Twirler, hoop dat het toch goedkomt, op deze manier reken je er iig niet op, kan het alleen maar meevallen;)

Vind ook zo spannend voor je Lilly!! Morgenochtend ga je er dus nog een keer een testje tegen aan gooien? Duim voor je!! :D

Sunshine, op welke dag zit je in ronde 2? Al bijna rond je eisprong?

4. Milou89

Milou89 Niet meer actief

Ja het is niet veel iedere keer, alleen bij afvegen. Maar wel helder rood. En omdat ik al sinds de avond van 5 dpo roze afscheiding had en daarna 3 dagen vegen bruine afscheiding denk ik niet dat dit goed nieuws is. Maar ik wacht inderdaad nog even af! :) Bedankt voor de berichtjes.

5. Fleurtjeee28

Fleurtjeee28 Niet meer actief

Goedemorgen meiden!
    Gisterenavond meteen ff geklust haha eerste x nadat me spiraaltje eruit is.. was echt raar. Me vriend en ik dachten er de hele tijd aan van.. 'nu is het echt zo, nu kan het gewoon gebeuren' haha.
    Achteraf zei die ook dat hij nu een lichte druk op zich voelt om te presteren haha. Ik zei dat hij zich er maar niet druk over moet maken dat doe ik al genoeg :p

SunshineM; Ik ga het eerst gewoon proberen zonder temperaturen en zonder ovulatietesten. Die testen snap ik eerlijk gezegd niet zo goed.. nog niet echt in verdiept wanneer je daarop moet testen enzo. Ook omdat ik me cyclus nu niet weet.. ben nooit echt ongesteld geweest tijdens me mirena, soms een paar druppels. Had wel altijd een eiersprong daar had ik altijd duidelijke symptomen van. Maar heb die nooit bijgehouden.. omdat we eerst later zouden starten dacht ik van dan hou ik het dan wel bij.. dus is nu gewoon op de gok en voor na me eerste menstruatie heb ik een app op me telefoon gezet die bijhoud wat je cyclus zou moeten zijn. Dat zei de dokter ook tegen me.

6. Lilly1989

Lilly1989 Niet meer actief

Twirler ; meid idd.. Geen bloed is nog moed! Test je de temperatuur goed en steeds op dezelfde tijdstip? Ik zou gewoon even afwachten. Ik hoop voor je het toch goed komt!

Milou ; als je steeds bij het afvegen helder bloed hebt dan denk ik dat je idd je menstruatie eraan komt. Maar aan de andere kant, als het zo is dan is je cyclus niet zo daadwerkelijk lang dus dat is wel gunstig. En het betekend dat je lichaam het snel weer zelf oppakt! Maar wie weet stopt het wel ineens en is het toch een innesteling!Idd even afwachten. Innesteling is meestal tussen de 6 en 10 dagen dus het zou nog kunnen! En anders heb je tussen je eisprong en je NOD een kortere fase. Ik duim voor je!!

87meisje ; ik vind het ook erg spannend! Mar ook omdat het nog alle Kanten op kam gaan! Nadeel van te vroeg testen is dat je weet dat er toch iets heeft gezeten als je als nog ongesteld wordt. Morgen ga ik idd weer testen. Die waarde stijgt om de dag tot 3 dagen. Dus had geen zin als ik vandaag had getest. Dus ben vanochtend gauw naar de wc gegaan om niet in de verleiding te komen haha!

Kola; haha tuurlijk zal ik als het echt zo is mee blijven schrijven!! Hoe meer duimen hoe beter😉. Ik hoop dat je snel je menstruatie krijgt zodat je weer verder kam!

Sunshine; lekker toch dat je het druk hebt! Dan heb je afleiding!! Hoop dat deze ronde bij jou gaat lukken!!

Fleurtje ; haha ik ken het gevoel!! Leuk is dat he haha en spannend!! Ik merkte doordat ik ovulatie testen ben gaan gebruiken dat ik er meer mee bezig ben. Dus dat je zonder doet lijkt me wel fijn! Maar nadeel is dat je dan niet weet wanneer je ei is en dus wanneer je NOD omdat je lichaam het nu zelf op moet pakken en daardoor is je cyclus waarschijnlijk anders dan voorheen! Maar heel veel succes!! 😊

7. Fleurtjeee28

Lilly:
    Ben er nu al heel veel mee bezig haha.
    Ik zou wel heel graag willen weten wanneer me eiersprong is maar dan zou ik elke dag een test moeten gaan doen om er achter te komen omdat ik geen idee heb wanneer me laatste ongesteldheid was en ik ook al 2 jaar geen ongesteldheid meer gehad heb.
    De enige die ik nog weet is in november omdat ik toen een belangrijk weekend had waarop ik het echt niet kon gebruiken en op dat moment een lichte bloeding had... grr
    Zal vanaf daar eens gaan rekenen..

Maar moet zeggen dat ik mezelf echt in moet houden om niet ovulatietesten te kopen haha.

8. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Eiersprong? haha :p

Hier was ook nog niet de bedoeling om met ovu testen te beginnen. Maar uit nieuwsgierigheid toch 1 test gedaan en had gelijk een streep. Uiteindelijk heeft het nog 10 dagen geduurd voordat ik me ei had!

Lilly wat gaf je test vanmorgen aan?

Twirler balen zeg!
    milou ik heb geen idee hoe dat allemaal zit met roze, bruine en rode afscheiding!

9. Fleurtjeee28

#429 Fleurtjeee28, 10 feb 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 feb 2015
    Ik denk dat ik me cyclus een beetje heb kunnen uitvogelen..
    Toen ik 2 jaar geleden me spiraaltje liet zetten op 2 mei 2013 was ik dus ongesteld.
    Op 14 november 2014 weet ik dat ik een lichte bloeding had (omdat ik toen een belangrijk weekend had waar ik echt geen ongesteldheid kon gebruiken.. en dat dus wel werd..) die duurde 3 dagen.
    Ik heb dus 2 mei 2013 ingevuld in de app (LoveCyclus) op me telefoon en vanuit daar kwam uit dat ik met een cyclus van 28 dagen 12 november 2014 weer ongesteld zou moeten worden!
    Nou dat werd dus 14 november! Dus dat komt heel goed in de buurt.
    Vanuit daar verder gerekend en dan zou ik afgelopen weekend 6 februari 2015 ongesteld moeten worden.. en zou ik rond 22 janurari me ovulatie moeten hebben gehad.. wat zou kunnen, ik dacht zelf een week later maar het ligt in ieder geval in de buurt.
    Dan zou ik nu volgens de app me ovulatie rond 19 of 26 februari moet hebben en mijn NOD op 6 of 13 Maart..

Wat denken jullie?

10. Lilly1989

Lilly1989 Niet meer actief

Rosa; ik test morgen vroeg! Elke dag heeft geen zin las ik! Om de 2 a 3 dagen verdubbeld die waarden😉

11. Fleurtjeee28

Whoehaha oeps nu je het zegt zie ik het ook pas :D:p
    Agh typfoutje haha

12. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Wat een gezelligheid hier!!! Leuk!!

Ja ik test elke dag op dezelfde tijd voor het opstaan Lilly. Mijn temperatuur ligt nu nog steeds wel 0,2 hoger dan mijn basale temperatuur, maar niet meer 0,4 hoger zoals de laatste dagen. Dus even afwachten of hij de komende dagen nog meer zakt. Hoop het niet! ;)

Verder sluit ik me compleet aan bij wat Lilly iedereen net gezegd (nouja getypt) heeft!

13. 87Meisje

haha eiersprong:D

mm wat een berekeningen allemaal Fleurtje..ik heb geen idee of dat klopt:( Ik heb zelf de pil gehad, dus weet niet zo goed hoe het gaat met een spiraaltje, kan je je cyclus dan gewoon door berekenen? Moet je lichaam niet net als bij de pil, zich eerst 'herstellen'? Ik zou het maar even afwachten..en als je toch nieuwsgierig bent, beginnen met ovutesten;)

14. 87Meisje

Ik zal voor je duimen Twirler! Ik ben even niet bekend nog met het temperaturen, het is dus juist de bedoeling dat je temperatuur hoger blijft toch? Dan zou je zwanger kunnen zijn?

15. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Hoi 87Meisje,

na je eisprong stijgt je temperatuur met ongeveer 0,5 graden. En dat blijft ongeveer tot je NOD. Als je ongesteld wordt zakt hij weer. Als je zwanger bent blijft hij hoog inderdaad.

Las net ergens dat hij bij de innesteling ook iets kan zakken. Dus ik hou nog kleine hoop ;)
    Helaas nog 9 dagen tot mijn NOD dus duurt nog wel even...

16. 87Meisje

Bedankt voor de uitleg Twirler:) Goed dat je nog kleine hoop houdt;) Vervelend dat je nog zo lang moet wachten..veel afleiding zoeken maar!

17. Milou89

Milou89 Niet meer actief

Ik verwacht eigenlijk niets meer van deze ronde maar ik blijf zo onzeker. Dit is de reden: na die veeg bloed van gisterenavond en vanmorgen niets meer gehad. Ik krijg er totaal geen hoogte van! Jullie waarschijnlijk ook niet haha, het is gewoon afwachten.

18. Kola

Kola Bekend lid

3 feb 2015
    604
    0
    0
    Spannend milou..zou wel vroeg zijn hoor..

Hier nog steeds geen menstruatie... ben wel verschrikkelijk misselijk... maar ja zal wel bij de griep horen, aangezien de test gisteren negatief was...

19. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Wat gek milou!! Kan ook echt ontpillen zijn hoor... Maar ook innesteling. Apart! Meer dan afwachten zal niet gaan denk ik...

Kola wat vervelend.. Maar wie weet!! Geen bloed is moed zei je toch? ;) anders morgen weer testen? In ieder geval beterschap!

Ik lig al de hele middag voor Pampus op de bank. Zeurend hoofd en echt heel moe. Maar mijn lijf zegt wel vaker stop. Eigen bedrijf en parttime werken, 2 avonden training geven in de week... Af en toe is het even op. Vanavond bedrijfsuitje en heb eigenlijk helemaal geen zin. Maar ga wel, waarschijnlijk als ik er eenmaal ben dat het hartstikke leuk is! En ff afleiding 😉

20. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Spannend meiden!

Twirler druk druk! Vaak is het toch wel gezellig als je ergens heen gaat waar je geen zin in hebt!

Over de temperatuur. Mijn normale temperatuur Ligt rond de 36.4 / 36.5 momenteel is die 36.9

Deel Deze Pagina