ik heb het idee dat mijn menstruatie er aan zit te komen, heb vandaag en gisteren last van bruinige afscheiding, lijkt op oud bloed (sorry voor details!), dus hoop dat het snel door zet en ik op kan naar de volgende ronde! Rosa, dat is dus juist gunstig toch, een hogere temperatuur??
Mijn eisprong zou as. weekend moeten zijn. Maar we klussen om de dag, dan zitten we hopelijk sowieso goed. Nou maar hopen dat t snel raak is. Ik ga geen ovulatietesten gebruiken (denk ik), haha. Lilly laat je het ons weten morgen?!?!?!
Inderdaad om de dag blijven klussen! 87Meisje ja een hogere temp. is wel gunstig... Nu nog 11 dagen zou houden! Jaa ben ook zo benieuwd naar Lilly der test!!
87meisje, komt me bekend voor! En dan bij mij die twee vegen rood bloed. Maar sinds vanmorgen is hier geen spoor bloed meer te bekennen haha. Ik weet echt niet meer wat ik moet denken. Als het uitblijft ga ik zaterdag toch testen want dit was absoluut geen menstruatie. Lilly ik ben ook zo benieuwd naar jouw test morgen!
Hoge tempraturen zijn idd goed! Die van mij stijgt tot nu toe elke dag nog! Ben alleen wel heel benieuwd ook morgen.. Kreeg net menstruatie krampen. Nog niets verder te zien. Alleen wel gigantisch veel wit slijm ( sorry voor de details ) Ik laat het morgen meteen weten aan jullie!
Stijging is goed en geen bloed is ook goed! Vanaf hoeveel dpo kreeg jij buikkrampen? Ik heb sinds vandaag echt hele erge buikkrampen. Echt van die vervelende steken links in onderbuik! Lag net zelfs even dubbel van de pijn... Heb geen licht roze afscheiding gehad, maar gewoon wittig, niet veel, maar klein beetje....
Volgens mij is wit slijm een goed teken hoor! En menstruatie krampen ook, hoe gek het ook klinkt.. Heb het vaker gehoord dat dat bekende zwangerschapssymptomen zijn. Spannend joh!
Rosa; kijk net in mijn schema op dpo 9 begon het bij mij de buikpijn en opgezet gevoel. Op dpo6 had ik steken lees ik😉
Uiteindelijk was het inderdaad best gezellig!! Wel lastig hoor. Bijna iedereen lekker aan een wijntje. "Jij niet?" Nee moet nog rijden... "Ahh joh 1 kan wel! Of ehh???" Ehhh nee drink gewoon helemaal niet als ik moet rijden... Haha. Super benieuwd naar morgen Lilly!! Succes!!
Mooi twirler! Haha leuk die smoesjes he😜 Hoorde trouwens net een vreemd verhaal van een vriendin! Meisje van 17 hier in de buurt.. Nu 1 jaar relatie en is paar weken geleden naar dokter gegaan met buikpijn. Dokter vertrouwde her niet, die dacht dat haar darmen verkeerd zaten. Echo gemaakt. Bleek ze 33 weken zwanger te zijn zonder dat ze het wist! En gewoon gerookt en gedronken en dat kindje blijkt nog gezond te zijn ook! Bizar he!
Hebben jullie dat programma op tlc weleens gezien? I didn't know I was pregnant? Schijnt echt veel vaker voor te komen dan je denkt. Mijn schoonmoeder ontdekte ook pas na 7 maanden dat ze zwanger was van mijn vriend! Lijkt me heel bizar. Zonde ook je moet er toch van genieten! Maare... Met onze testdrang... Gebeurt niet hoor! Haha
Nou meiden heb weer getest vanochtend! Ik kon vannacht er gewoon niet van slapen!! En ben vandaag vrij en gewoon om half 8 klaar wakker liggen haha. Maar hierbij mijn test! Ik zou zeggen; ik zie een dikke vette streepje!! http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-Z8NGNBYE.jpg
Dankje twirler! Ik kan het nog niet echt geloven haha.. Maandag dacht ik van.. Heel licht streepje.. Tja wat zal het overmorgen zijn. Maar nu is ie al wel heel duidelijk! Pff en nu maar me mond houden tegen me vriendinnen! Gaan vanavond naar de ladies night van 50 tinten! Moet me echt inhouden ben ik bang! Hahah
Wauw Lilly wat geweldig! Super zeg! Gefeliciteerd! Hier ben ik weer wat bloed verloren dus ben bang dat mijn menstruatie toch doorbreekt. Korte luteale fase met zo'n 10 dagen dan. Maar wel blij dat mijn cyclus zich redelijk snel op heeft weten te pakken na 10 jaar pil!
Ahh wauw Lilly echt een duidelijke streep hoor! Gefeliciteerd! Heb vanochtend paar X ingelogd om te zien of je al getest had, super leuk! Jammer Milou, maar inderdaad fijn te weten dat je lichaam z'n werk doet. Op naar de volgende ronde!