Zwanger worden in 2015!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lilly1989, 22 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Hahaha ja dat zal niet meevallen Lilly!!
    Aan de andere kant lijkt het me ook weer heel erg leuk, een geheimpje hebben ;) geniet ervan!! Jeetje ronde 1 gewoon!!

Balen Milou. Maar inderdaad fijn dat je lijf het zo snel oppakt! Dat kan wel anders zijn... Dus dit is veel beter!

2. 87Meisje

87Meisje Niet meer actief

Wow Lilly!! Gefeliciteerd! Echt hele duidelijke streep nu! Geweldig! Gewoon in de eerste ronde al:D Vrijdag ook nog maar de CB test of ben je nu wel overtuigd;)?

Jammer Milou, denk dat het hier er ook aan zit te komen helaas, nog geen bloed, maar wel erg hoofdpijn en af en toe last van mijn buik.

3. Lilly1989

Lilly1989 Niet meer actief

Dat geheimpje is denk zo voorbij.. Hier begint dit weekend carnaval! En mensen zien mij aan de fris. Dan raden ze het zo hahaga.

Milou; aah jammer milou :( had nog zo geduimd !!

4. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Geen bloed is moed 87Meisje!!

Ik zei nog zo ahhh deze ronde heel rustig hoor... Ga pas testen op NOD of erna. Maar nu Lilly zo'n prachtige test heeft voel ik de drang wel weer komen hoor!! Hahaha. Gelukkig heb ik een heel druk weekend dan kan ik er niet aan denken. En nu pas 6 dpo. Dus wil echt nog een week wachten.

5. Elisa86

Elisa86 Actief lid

26 jan 2015
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    @87meisje je klachten zeggen natuurlijk nog niks , even afwachten of je ongesteldheid doorzet. En anders is het op naar ronde 2!
    @Lilly dat is lastig met carnaval! Mss de bekende smoes 'ik ben aan de antibiotica ivm (blaas)ontsteking?' gebruiken?
    @Twirler toch wel spannend zo hè! Succes met het wachten ;)
    Hier niks aan de hand denk 4dpo nu.

6. 87Meisje

87Meisje Niet meer actief

Nee zegt op zich nog niets, maar wil niet te veel hopen, al geeft het wel hoop dat het bij Lilly in 1 keer gelukt is, het kan dus echt haha

Ja dat wordt lastig met carnaval haha, als je nog niet wil dat iedereen het weet idd maar smoesje van de antibiotica gebruiken;) Op hoeveel weken zou je nu dan zitten?

7. Lilly1989

Jaa ik denk dat ik het gooi op mijn longen ;). Heb wel eens vaker antibiotica gehad voor kleine onstekingen in mijn longen haha

8. Lilly1989

Jaa ze zeggen dat je niet moet rekenen vanaf de bevruchting maar vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. Dat zou dus zijn 10 jan dus dan zou het bijna 5 weken zijn.

Maar doe morgen de cb tegenaan en sls die ook positief is dan kan ik er echt niet omheen haha!

Hoop niet opgeven het kan dus echt de eerste ronde haha!

9. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    hahaha ja het kan echt!!!
    Nou dan mag mijn 4e toch ook wel raak zijn... :p

Zou het ook op antibiotica gooien hoor! Ik moet het hele weekend werken. Werk in Roosendaal, dus als mijn collega's wilden vrij voor het carnaval ;) Vind het niet erg dan wat extra te werken.
    Ben alleen heel benieuwd hoe het zaterdag gaat...
    Valentijn en carnaval... Dat komt nooit goed in een eetcafe.... hahahaha. Zit je daar uberverliefd te zijn, komt er naast je een stel alaaaaaaf!!!! ;)

10. Kola

Kola Bekend lid

3 feb 2015
    604
    0
    0
    Hoi hoi

Lilly: wouwieeeeee *maakt vreugde dansje * de eerste die op roze kan!!! Van harte gefeliciteerd! Wanneer ben je uitgerekend? Super gaaf joh!

86meisje: eindelijk! Fijn dat je menstruatie lijkt door te breken!!

Twirler... Ha ha tja testdrang,, dat krijg je opeens dan he.. Wanneer is je nod?

Hier nog helemaal niks, geen spoortje of wat dan ook. Net 2x een enorme steek in mn buik:$ was echt zeer pijnlijk... Maar lijkt nog niet op een komende menstruatie, pfffff schiet niet op zo..

11. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Lilly gefeliciteerd!!! Ben echt blij voor je!!

Milou balen zeg! fijn dat je wel zo snel verder kan!

Elisa ik zit nu ook op 4dpo! Spannend nog .. duurt alleen nog zo lang haha over 10 dagen weten wij het ook!

12. Kola

Kola Bekend lid

3 feb 2015
    604
    0
    0
    87Meisje, 27 jaar, jan 2015 pilstop, 6 feb (verwachte) NOD, ronde 1
    Kola, 32 jaar, jan 2015 mirena eruit, 9 feb NOD (denk ik) , ronde 1, 3e kindje
    Yvanka 25 jaar, jan 2015 pilstop, 12 feb NOD,
    Milou89, 25 jaar, jan 2015 pilstop, 14 feb NOD, ronde 1
    Elisa86, 28 jaar, jan 2015 pilstop, 17 feb NOD (wordt later denk ik), ronde 2, 1e kindje
    Twirler, 25 jaar, okt 2014 pilstop, 19 feb NOD, ronde 4
    Rosa887, 26 jaar, jan 2015 pilstop, 21 feb NOD, ronde 1
    SunshineM, 20 jaar, december 2014 pilstop, 1 maart NOD, ronde 2
    Fleurtjeeee28 , 23 Jaar, jan 2015 mirena verwijderd, ?? NOD! Ronde 1

Zwanger:
    Lilly1989, 1e kindje, uitgerekend:

13. Lilly1989

Kola; haha dankje!! Hoe dicht zit jij op je NOD? Nu? Die steken die jij hebt, heb ik ook gehad paar dagen voor NOD! Dus wie weet!
    Hmm Jaa precies is nu niet te zeggen dat wordt straks gemeten en gezefd als ik eerste echo heb, maar de ene site zegt 19 oktober en de andere 22 oktober;)

14. Fleurtjeee28

Fleurtjeee28 Niet meer actief

Nogmaals gefeliciteerd Lilly! Super blij voor jullie! :D

15. Lilly1989

Dankje allemaal!!
    Ik ga ook heel erg voor jullie duimen!!
    En ik blijf hier ook lekker kletsen met jullie!
    Ben heel benieuwd wie de volgende is!

16. Kola

Kola Bekend lid

3 feb 2015
    604
    0
    0
    Ik dacht zelf afgelopen maandag mn nod te moeten hebben... Maar ja nog steeds niet ongesteld en maandag (middag ) negatieve test...
    Denk dat mn lichaam nog op orde moet komen na 6 jaar spiraal gehad te hebben. Ben al die tijd ook niet ongesteld geweest...
    Denk dat als ik zaterdag nog niet ongesteld ben, er weer een testje aan ga wagen... Wel leuk op valentijnsdag dacht ik:p...

Gaan jullie nog wat grappigs doen met valentijnsdag? Ha ha mijn dochtertje van 6 wil ( dankzij mn zoon van bijna 10) een kaart sturen naar een jongetje in dr klas en gelijk maar ff vragen of hij trouwen wil met dr ha ha ha geweldig toch! :D:D geniet van zulke acties hoor... Met morgen toch nog naar action voor 2 kinderfeestjes, en dacht nou dan laat ik mn dochter ff een kaartje uitzoeken ;)
    ( en gelijk ff testen halen natuurlijk :D )
    Ik begin eindelijk weer op te knappen van de griep zeg... Men.. Daar word je lamlendig van zeg.

17. Kola

Kola Bekend lid

3 feb 2015
    604
    0
    0
    86meisje is je menstruatie al doorgezet?

18. Lilly1989

Kola; hahaha dat is wel heel leuk zeg!!
    Hoop voor je dat je zaterdag een positieve test hebt! Ik zal duimen!!
    Fijn dat je je weer wat meer beter voelt!

19. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Gezellig dat je lekker mee blijft kletsen Lilly!!

Ahhh Kola te lief!! Echt leuk.
    Ik moet dus werken op Valentijnsdag... Overdag een proeverij met een bruidspaar en taarten bezorgen. En 's avonds werken tot sluit. Dus geen valentijn voor ons. Werk, werk, werk.
    Nog even sparen voor die babykamer ;) Kan alvast maar op de rekening staan toch?? ;)

20. SunshineM

SunshineM Niet meer actief

Gefeliciteerd Lilly!!! Geniet ervan!!!!!

Deel Deze Pagina