Zwanger worden in 2015!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lilly1989, 22 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 87Meisje

87Meisje Niet meer actief

hahah superlief Kola! Spannend zaterdag testen! Hier is er nog geen sprake van menstruatie, dus blijf stiekem toch nog hopen! Had ook bedacht om zaterdagochtend maar nogmaals een testje er tegen aan te gooien, wie weet!:D
    Wij hebben verder geen plannen voor Valentijnsdag, op 4 feb waren we 8 jaar samen, dus toen al uit eten geweest:) Wij doen nooit wat aan valentijnsdag eigenlijk. Anderen wel?

2. Milou89

Milou89 Niet meer actief

Ik snap er niets van. Na een beetje bloedverlies vanmorgen, de rest van de dag weer helemaal niets. Misschien toch wachten tot zaterdag (eigenlijk mijn NOD)?

3. Lilly1989

Lilly1989 Niet meer actief

87meisje; ik zou idd testen als je nog geen menstruatie hebt hoor!! Ben heel benieuwd, wie weet is het bij jou ook raak!!

Milou ; dat is idd erg vreemd! Gewoon van het weekend testen als het hierbij blijft, dan weet je het zeker!

4. Fleurtjeee28

Fleurtjeee28 Niet meer actief

Heb toch even wat ovulatietesten besteld. Van sensitest.
    Dan heb ik toch meer een idee of mijn berekening klopt of niet.. Ik ga (als ze dan binnen zijn) vrijdag een test doen. Dan zou ik rond me ovulatie moeten zitten.. En we blijven voor alle zekerheid om de dag klussen!

5. Fleurtjeee28

87meisje en Milou ik duim voor jullie voor zaterdag! Zou toch mooi zijn als we allemaal achter elkaar zwanger raken nu :)

6. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Fleur ik zou een test doen wanneer je ongeveer denkt dat je ei zou moeten zijn! (wel eerder natuurlijk, anders mis je hem dadelijk!)
    Is opzich wel fijn om daar inzicht te hebben!
    Temperatuur je ook?

Mijn temperatuur lag gisteren dus op 36,9 en vandaag 37,1 zelfs!
    Hoop zo dat hij aan houdt haha!

7. Milou89

Milou89 Niet meer actief

Ik hoop het ook voor je Rosa! Spannend allemaal!

Ik heb vandaag heel erg steken links bij mijn schaamstreek/lies. Soms klap ik zelfs dubbel. Weet niet wat dat dan weer kan voorstellen eigenlijk! Blijft spannend allemaal! :(:)

8. Fleurtjeee28

Volgen de app op me telefoon zou ik het meest vruchtbaar zijn op 18-19-20 februari. Dus daarom dacht ik om vanaf vrijdag (13de) te testen. Maar beter dan maandag(16de) te beginnen?

Temperatuur niet. Ik moet namelijk voor me werk af en toe om 5 uur s'ochtends opstaan en zie het niet zo zitten om elke dag om 5 uur s'ochtends de wekker te zetten om te temperaturen haha.
    Of kan dat ook gewoon elke keer als je wakker wordt?

9. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Telefoon gaat waarschijnlijk uit van 28 dagen. Maar wellicht dat die langer duurt dan 28 dagen aangezien je er een tijdje uit bent geweest!

Hoeveel heb je er gekocht? Want toen ze bij mij donkerder werden (haha tot 2 keer toe) deed ik er 2 op één dag en heb 10 dagen getest!

10. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Tempen het liefst elke dag op hetzelfde tijd stipt! Het liefste gewoon nog als je in bed ligt! Direct als je wakker wordt! Maar inderdaad, om nou elke ochtend om 5 uur te testen, ook als je vrij bent.... is best vroeg!

11. Fleurtjeee28

Ja me telefoon gaat idd uit van 28 dagen.
    Ik heb er 12 gekocht

12. Fleurtjeee28

Me cyclus berekening klopt! Uitgaande van me eigen gevoel dat ik in de week van 26 januari tm 1 februari ergens me eisprong had (die voelde ik) en dan zou ik nu ongesteld worden! En vanmorgen zag ik dus duidelijk de rode duivels haha. Ben nu echt blij ermee! Dan weet ik dat me cyclus klopt en het gevoel wat ik altijd had ook klopt! :) nu 3 dagen na verwijderen van me spiraaltje me echte ongesteldheid en kunnen we nu gerichter door gaan met ronde 1!
    Zou nu me ovulatie hebben rond de 25ste en me NOD 12 maart.
    Ben nog nooit blij geweest met een ongesteldheid haha maar nu echt wel! Bevestigd dat me gevoel en me lichaam me niet in de steek laten! :)

13. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Ik wil niet heel veel roet in het eten gooien... maar dit is dan toch je ontrekkingsbloeding?

14. Lilly1989

Fleurtje; ik weet niet hoe dat werkt mey de spiraal. Maar is het niet idd je ontrekkingsbloeding die je hebt ? Zekfde aks dat je stopt met de pil en dan 3 dagen daarba "ongesteld " wordt?

Ben gister naar de film 50 tinten geweest!! Z'n leuke film !! Haha alleen echt een rot einde!! Net zoals in het boek. Dus er komt een deel 2!

Vanochtend de CB gedaan en nog een testje. Ik kan er nu echt niet meer omheen haha en voor mij is het nu ook echt bevestigd!!
    http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-ZFZNQONE.jpg

15. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames!!

Hier nog steeds helemaal niks aan de hand. Wel heb ik ma,di en woe vrij.. Hoe ga ik mezelf dan van het testen afhouden?? Haha.

Lieve Lilly wat fijn!!! Ga je het al iemand vertellen? Of houden jullie het nog even voor jezelf? Ronde 1! Wauw kan er nog steeds niet over uit! Haha.

16. Lilly1989

Twirler ; nee nog niet. We wachten op de eerste echo denken we en vertellen het dan onze ouders!
    Oee spannend dat er nog niets is!! Ben heel benieuwd! Hoop dat het bij jou ook raak is!!

17. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Spannend!! Staan er al afspraken?

Hier kan het nog alle kanten op. Heb mijn NOD natuurlijk pas de 19e.
    Zit nu op 7 dpo.

18. Lilly1989

Haha toevallig NET gebeld!
    Wel grappig die verloskundige kent mijn familie haha. Mijn zusje is ook daar geweest en me moeder vroeger ook. Id modder vsn oud vriendinnetje van mij dus was wel leuk! 12 maart heb ik intake gesprek bij verloskundige en daarba gekijk mijn eerste echo! Zou dan rond de 8 weken zitten als ik daar ben !

19. Fleurtjeee28

Zoals ik heb begrepen is er geen ontrekkingsbloeding bij een spiraaltje..
    We houden het gewoon in de gaten en gaan aan de slag met ovulatietesten dan weten we het zeker natuurlijk haha

20. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Volgens mij gaat je eisprong enzo gewoon door toch met spiraaltje?? Alleen maakt het je baarmoeder 'onklaar' zeg maar voor eitjes haha.

Jeetje Lilly wat leuk!!! Maar het lijkt me ook nog zolang duren!!! Kun je zolang stil houden? Ik zou dat dus echt niet kunnen tegen mijn ouders. Maar die zie ik ook bijna elke dag

Deel Deze Pagina