Zwanger worden in 2015!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lilly1989, 22 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kola

Kola Bekend lid

3 feb 2015
    604
    0
    0
    Hoi hoi

Fleurtjeeee jawel je heb wel een onttrekkingsbloeding hoor. Ik had het na 2 dagen en mijn vriendin ook. Jij dus na 3 dagen.. Is heel normaal.. Ben dus bang dat je niet echt er daar op vast kan pinnen... Sorry ( is net als stoppen met de pil )

Lilly: wouwiee geweldig zeg! Duidelijker kan niet!!! Wanneer is je uitgerekende datum?

86meisje al doorgezet bij jou??

Hier nog steeds niks aan de hand,:) we wachten dus gewoon nog ff.. ( ik heb zoooo veel geduld ahum )

2. 87Meisje

87Meisje Niet meer actief

Wow Lilly! Mooie test! Duidelijker kan niet;) Kunnen jullie het al geloven haha? Ik zou denk het pas echt geloven bij de eerste echo. Grappig dat de verloskundige een bekende is, voelt dan toch wat vertrouwder aan waarschijnlijk. Spannend 12 maart je eerste echo! Dan kunnen ze ook zien wanneer je uitgerekend bent zeker?

Hier nog geen sprake van ongesteldheid, heb wel last van bruine afscheiding/bloed, neem aan dat dat een teken is dat mijn ongesteldheid er aan komt?

3. Lilly1989

Lilly1989 Niet meer actief

#503 Lilly1989, 12 feb 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 feb 2015

4. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Lilly nogmaals gefeliciteerd!! Snap wel dat je het aan iemand kwijt moest! Ik Denk dat ik het ook wel aan iemand zou vertellen!

Hier nu 5dpo maar echte kwaaltjes heb ik nog niet!
    Ben vandaag wel wat onozeler als normaal. Maar dat is het dan ook!

5. Milou89

Milou89 Niet meer actief

Wauw Lilly wat geweldig die bevestiging van CB! Dubbel en dwars gefeliciteerd! :D Ik snap best dat je het tegen iemand hebt verteld hoor. Zou het ook echt niet voor me kunnen houden denk ik. Hoewel onze plannen ook zijn om het pas na de 1e echo te vertellen (tegen die tijd, als ik ooit zwanger ben haha) tegen onze ouders, denk ik dat mijn moeder het al eerder zal weten. Of ze heeft zelf een vermoeden óf ik kan m'n mond niet houden. :p

Hier is vannacht EINDELIJK mijn menstruatie doorgezet dus nu kan ik weer verder. Ben een beetje opgelucht eigenlijk, beter de bevestiging hebben dat het niet zo is dan continu in de onzekerheid zitten (en daarbij alles opzoeken zoals ik deed... Grr!). Zoals ik al eerder zei gingen we er toch al niet vanuit dat het de eerste ronde raak zou zijn. maar door die lichte bloeding 5dpo dachten we dat het een innesteling was en dan zit je ineens toch dichtbij en dan is het wel een beetje jammer. Maargoed, op naar ronde 2!

6. Lilly1989

Dankje allemaal!! Nou de eerste afspraken staan en heb me aangemeld bij moeders voor moeders!

Milou ; ben blij dat je menstruatie nou toch echt eindelijk door heeft gezet. Weg die onzekerheden! Je hebt een mooie eerste cyclus van 34 dagen! Nou op naar de 2e ronde! Zal hard duimen voor je!!

Rosa ; kwaaltjes die er nog niet Zijb kunmen nog komen ;) inprincipe is je eitje bezig met innestelen tussen 6 en 10 dpo. Dus vandaar dat je nog geen kwaaltjes hebt. Ze kunnen nog komen spannend!!
    Kan wel ff zeggen wat ik in mijn logboek had staan kwa stromen? Weet dat het bij iedereen anders is maar Miss komt het iemand bekend voor.

6dpo; verlangen zoetigheid ,lichtelijk hoofdpijn, gevoelige tepels.
    7dpo alleen gevoelige tepels
    Dpo 8 ; opgezette buik, sterk ruikende urine, gevoelige tepels, rommelende darmen.
    Dpo 9; opgezette buik, buikkrampen, gevoelige tepels, rommelende darmen
    Dpo10; opgezette buik, buikkrampen ,steken, gevoelige tepels, duizelig, rugklachten, gevoelige tepels
    Dpo11: krampen , buikpijn, gevoelige tepels. Grotere tepels en bultjes op tepelhof, steken, rommelende darmen, trekkend gevoel bij buik en zeurende pijn ( hier had ik licht positief streepje op zwanger test)

De klachten vanaf daarna tot nu toe zijn vooral zeurende pijn in onderbuik, pijnlijke onderbuik bij diep gapen en uitrekken( heb dan z'n trekkend gevoel in onderbuik) gevoelige tepels en grotere tepelhof en bultjes erop. En temperatuur blijft nog steeds stijgen!

Hoop dat jullie er wat aan hebbe! Weet dat het bij iedereen anders is. Maar wie weet komt er wel iets je bekend voor!😉

7. Milou89

Milou89 Niet meer actief

Ja dat vind ik ook, ben er erg blij dat mijn lichaam het zo snel heeft opgepakt! Voel me sinds vandaag ook echt niet lekker, heel veel menstruatie pijn en ik troost mijzelf maar met chocolaaaa (hihi) :p

8. 87Meisje

Fijn dat het toch doorgezet is Milou! Cyclus van 34 is prima. Weet je nu iig waar je aan toe bent! Ik hoop dat het bij mij ook zo gaat. Geniet van de chocola:D

9. 87Meisje

Handig Lilly dat je alles goed hebt bijgehouden, aantal dingen komt mij wel bekend voor, maar kan ook van ontpillen of naderende ongesteldheid komen...ik wacht het nog even af;)

10. Kola

Kola Bekend lid

3 feb 2015
    604
    0
    0
    Fijn dat het is doorgezet milou!! Dan weet je tenminste waar je aan toe bent he... Fijn hoor.. Enne ik zou zeggen... Eet heel de chocolade afdeling leeg van de supermarkt:D dat heb je wel verdient hoor ha ha

Lilly oh wat spannend allemaal! Nou ik snap het hoor dat je het verteld heb. Ik ga het zoiezo direct aan een vriendin vertellen als het zover mag komen! Want wij hebben toevallig een paar dagen na elkaar onze spiraal laten verwijderen om voor nog een kindje te gaan.. Echt heel toevallig. Dus wij brengen elkaar verslag uit hoe het steeds gaat met ons. Zo leuk he...

86meisje pfff schiet nog niet op he... Je weet gewoon niet wat je denken moet. Eritant he. Bij mij vliegen de gedachten ook steeds heen en weer... Van nuchter.. Joh je lichaam is nog ff aan het wennen zonder hormonen tot.. Ooooh zou het soms toch raak zijn..:p ha ha

11. Milou89

Milou89 Niet meer actief

Lief al jullie reacties! Vind het zo fijn hier met jullie over te kunnen praten. :)

Veel symptomen van Lilly kwamen ook wel overeen met die van mij. Zo vervelend dat alle symptomen van het ontpillen/zwangerschap/mestruatie zó dicht bij elkaar liggen! Ik hoop dat er nog meer positieve testen voorbij komen in dit topic de aankomende dagen voor jullie. :D En zo niet, dan gaan we er gewoon de volgende ronde weer voor!

12. Lilly1989

Milou je kan hier alles kwijt haha!
    Ga je meteen beginnen met temperaturen en straks weer ovulatie testen?

Weten jullie dat trouwens ? Ik rij paard en speel hockey.. Tot wanneer kan ik dat blijven doen?

13. Milou89

Milou89 Niet meer actief

Ik moet me eens verdiepen in het tempen en een thermometer inslaan vrees ik. Met welke thermometer werken jullie? Oorthermometer? Ovulatietesten wil ik wel weer gaan doen ja!

Ummm weet ik eigenlijk niet Lilly, heb ik mij nog niet in verdiept eigenlijk! Ik speel sowieso geen teamsporten dus had er eigenlijk nog niet eens bij nagedacht, haha.

14. 87Meisje

Fijn he Milou dat je hier alles kwijt kan:) Als ik in ronde 2 zit, ga ik ook met ovu testen aan de slag, temperaturen denk ik nog niet, weet niet of ik zin heb om dat elke ochtend te doen.

Mm volgens mij kan je gewoon blijven hockeyen, Lilly, totdat het niet meer gaat met een te dikke buik, met paardrijden moet je natuurlijk wel extra oppassen met niet vallen:$, dus denk dat dat wel word afgeraden. Heb mij er nog niet echt in verdiept, dus weet dit niet zeker

15. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Denk dat je met mate het allemaal wel kan blijven doen! Hockey zal je op een gegeven moment wel stop moeten zeggen. Maar hoorde dat genoeg mensen een maand voor de bevalling nog op hun paard zitten. nou moet je natuurlijk wel een braaf paard hebben want eraf vallen lijkt me geen goed idee haha!

16. Fleurtjeee28

Fleurtjeee28 Niet meer actief

#516 Fleurtjeee28, 12 feb 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 feb 2015
    Ja denk nu zelf ook dat het me onttrekkingbloeding is..
    Maar ik hou die wel aan als richtlijn. Die loopt toch wel heel erg gelijk met wat ik zelf dacht dus kan ik die net zo goed aanhouden.
    Heb me ovulatie testen vandaag binnen gehad, dacht om donderdag te beginnen met testen.

Kan me hoofd er echt niet vanaf zetten.. Hele dag denk ik aan ovulatie, eisprong, zwanger worden enz.
    Zelfs me werk bied geen afleiding.

17. Fleurtjeee28

Fleurtjeee28 Niet meer actief

Milou89: Vervelend maar toch ook fijn dat je die onzekerheid niet meer hebt. Gewoon door naar ronde 2! Nieuwe ronde en nieuwe kansen.

18. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Fleur probeer er toch iets minder mee bezig te zijn! Hoe minder je er echt over na denkt, hoe sneller je zwanger bent!
    Leef van dag tot dag! :) Hoe graag je ook wilt!

Ben blij als deze dag voorbij is! Ik zit er vandaag constant naast! Doe echt de domste dingen... Hoort verstrooit zijn er ook bij de kwaaltjes? :p

Kreeg toenstraks in de auto wel een felle steek in mijn onderbuik. Heb ook een beetje een opgeblazen gevoel! Ook ben ik vandaag al 2 keer naar de wc geweest (grote boodschap) terwijl ik normaal dat maar 3 a 4 keer per week moet !! :$

Milou: Ik heb deze van Braun

19. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Hoi!!

Fijn dat het is doorgezet Milou, beter dit dan onzekerheid!

Lilly ik denk dat je vooral lekker moet doorgaan zolang het voor jou goed voelt. Jij kent je lichaam het best. Ik zou het mijn beste vriendin en ouders, schoonouders meteen vertellen denk ik! Gewoon omdat ik ook steun zou willen als het misgaat..

Ik wil niemand ontmoedigen en blijf mee hopen, maar elke maand heb ik wel zoiets Ohhh nu rommelen mijn darmen, oh nu heb ik een steek, oh nu voelt het toch wel opgeblazen... 😉 gewoon omdat je er nu op let en het graag anders uitlegt. Ik blijf nu denken dat we gewoon de volgende ronde ingaan.. Tenzij ik op mijn NOD niet ongesteld word. Zelfbescherming denk ik.

20. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Ik bedenk me ook dat ik gewoon de volgende ronde in ga! Hopelijk dan een iets minder lange cyclus!

Kola hoe is het nou met jou?

Deel Deze Pagina