Zwanger worden in 2015!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lilly1989, 22 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kola

Kola Bekend lid

3 feb 2015
    604
    0
    0
    Met mij goed hoor...denk steeds dat mn menstruatie eraan komt...maar nog steeds niet. Achnou ja is niet anders. Ik ben er opzich niet echt veel mee bezig, denk er natuurlijk wel eens aan. Maar niet extreem of zo. Ga ook echt niet starten met temperaturen of testen. Ik zie vanzelf wel.

Welterusten :)

2. Elisa86

Elisa86 Actief lid

26 jan 2015
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo weer even meeschrijven! Lees vaak mee op mijn mobiel, maar meeschrijven vindt ik dan niet zo handig. Even kijken of het lukt om op iedereen te reageren :$

@Rosa887 Grappig dat we op dezelfde NOD zitten, heb schema even aangepast n.a.v. vermoedelijke ovulatiedatum. Wie weet zijn we precies tegelijk zwanger!? Hopelijk blijft je temp hoog, is toch een goed teken! En verstrooidheid/vergeetachtig zijn hoort volgens mij wel bij zwanger zijn. Mja kan ook toeval zijn natuurlijk.

@Kola Vervelend dat je nog niet ongesteld bent geworden. Als je niet zwanger bent mag het wel gewoon komen, kan je door naar de volgende ronde! Snap de onzekerheid wel van wel/niet zwanger, alles opzoeken. Wie heeft er ooit bedacht dat de klachten van een zwangerschap bijna hetzelfde zijn als van je menstruatie? Haha

@Milou Fijn dat je ongesteld bent geworden. Vond het ook wel een opluchting, geeft inderdaad duidelijkheid! Genoten van de chocolade? ;) Wanneer is nu je NOD?

@[FONT=&quot]Fleurtjeeee28 toch ook maar aan de ovulatietesten? Kan je wel een goed inzicht geven in je cyclus, was bij mij wel zo iig. Alleen ben je er dan wel veel mee bezig, dat vind ik een groot nadeel.[/FONT]

@Lilly wat lekker zo’n CB test, duidelijker kan niet! Kan me voorstellen dat dit wel de echte bevestiging is, super fijn! En mooi dat je al een afspraak hebt voor controle en echo, leuk! En kan me voorstellen dat het prettig is om de blijheid met je best vriendin te delen! Denk dat ik het tegen niemand zal zeggen tot de controle/echo, maar goed dat zien we tegen die tijd wel :) Goed dat je je gelijk hebt aangemeld bij moeders voor moeders! Heb geen idee of je nog kan paardrijden, volgens mij kun je in principe alle sporten blijven doen zolang het goed voelt. Voorzichtiger moet je zoiezo zijn. Maar kan me voorstellen dat het met paardrijden wellicht anders is. Maar even vragen als je de afspraak hebt bij de verloskundige!

Valentijnsdag: Wij doen daar eigenlijk nooit wat mee. Ga wel wat leuks doen met mijn moeder en zus, maar dat is meer toeval :cool:

[FONT=&quot]87Meisje, 27 jaar, jan 2015 pilstop, 6 feb (verwachte) NOD, ronde 1
    Kola, 32 jaar, jan 2015 mirena eruit, 9 feb NOD (denk ik) , ronde 1, 3e kindje
    Yvanka 25 jaar, jan 2015 pilstop, 12 feb NOD,
    Twirler, 25 jaar, okt 2014 pilstop, 19 feb NOD, ronde 4
    Elisa86, 28 jaar, jan 2015 pilstop, 21 feb NOD , ronde 2, 1e kindje
    Rosa887, 26 jaar, jan 2015 pilstop, 21 feb NOD, ronde 1
    SunshineM, 20 jaar, december 2014 pilstop, 1 maart NOD, ronde 2
    Fleurtjeeee28 , 23 Jaar, jan 2015 mirena verwijderd, ? NOD, Ronde 1
    Milou89, 25 jaar, jan 2015 pilstop, ? NOD, ronde 2
    [/FONT][FONT=&quot]
    Zwanger:
    Lilly1989, 1e kindje, uitgerekend: 22-10-15
    [/FONT]

3. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!

Lilly ik wens je alvast heeeel veel carnavalsplezier! Hoe ga je?? Ben wel benieuwd. haha.

Reageren op telefoon is inderdaad vervelend ja! haha. Loop er ook steeds tegenaan.

Hier nu 8 dpo. Temperatuur nog steeds ruim 0,3 hoger dan basaal. Af en toe rare steekjes in mijn buik. Maja dat dacht ik de vorige 3 rondes ook ;) Dus ik laat me niet gek maken!
    Dit weekend echt enorm druk!!! Dus sorry als ik even wat minder aanwezig ben... En dan proberen me maandag, dinsdag en woensdag enorm in te houden om niet te testen. Ben dan overdag vrij... Dus ga mezelf maar lekker bezig houden. haha.

stiekem wel blij trouwens... Een vriendin van mij komt net samen met haar vriend uit de schuldhulp, net huis gekocht en ze gaan in juni trouwen en eerst wilde ze dan ook meteen stoppen met de pil... Ik dacht echt zul je zien hoor... Alles maar net net net op de rit en dan zal zij eerder zwanger zijn dan ik! (Gemeen eigenlijk he?? Had echt een hekel aan mezelf toen ik dat dacht)
    Maar nu zei ze gisteren dat ze toch maar wacht tot 2016... Dan kunnen ze na de bruiloft ff sparen.. Want ja er was niks meer over.. Pfieuwww... Herkennen jullie dit??? Vind het zooo naar van mezelf, maar kon het niet helpen...

4. Lilly1989

Lilly1989 Niet meer actief

Elisa ; thanks voor het schemaatje! Was allemaal ff onduidelijk haha. Volgende week zaterdag je NOD zag ik! Spannend!!

Twirler ; haha ik ga als piraat.. Maar gaan maar 1 of 2 dagen carnavallen. Me vriend vond het wel prima zo en is heel bang dat mensen er achterkomen haha. Maar heb net gedaan of ik blaasontsteking heb en daardoor niet drink em daarom geen zin heb om veel dagen te carnavallen haha. Dus heb mezelf al beschermd!
    ZondG ook nog een verjaardag met dezelfde mensen maar dan zit ik nog aan de antibiotica 😜 dus daar heb ik me ook uit gered haha. En volgende week zaterdag hebben we een feestje met dezelfde mensen weer.. Maar dat feest is van mijn beste vriendin die er vanaf weet. Dus die gaat alcohol vrije wijn kopen en die verstoppen zodT niemand in de gaten heeft dat ik dan weer niets drink. Want dan is mijn antibiotica kuur natuurlijk klaar haha en anders niet geloof waardig dus alcohol vrije wijn😄. Em daarna ff geen feestjes dus gelukkig niet veel smoesjes de komende weken.

Wat je vertelde ovet je vriendin.. Dat gevoel herken ik niet. Wij zijn namelijk de eerste uit de groep. Maar ik snap wel hoe jij je dan voelt hoor!

5. 87Meisje

87Meisje Niet meer actief

Hey meiden!

Elisa, fijn dat je steeds weer even het overzicht erbij zet, weten we direct waar iedereen ook alweer zit in haar cylclus:) Hoe gaat het met jou?

Herken dat wel een beetje hoor Twirler, van mijn jaarclub is er volgens mij nog niemand bezig is en zou het dan ook niet leuk vinden als 1 van hen toch opeens eerder zwanger zou zijn dan ik haha stom he. Terwijl een andere vriendin van mij nu al 18 weken zwanger is en ik het haar enorm gun en juist leuk vind om al haar verhalen erover te horen (zonder dat zij weet dat wij er ook mee bezig zijn, althans misschien vermoedt ze het haha)
    Succes met werken dit weekend Twirler!

Hier nog steeds geen sprake van ongesteldheid, inmiddels alweer op dag 36, morgenochtend maar weer eens testen...spannend!;)

6. 87Meisje

Haha je hebt je al goed voorbereid zo te lezen Lilly! Handig dat je beste vriendin wel al op de hoogte is:D Veel plezier met carnaval alvast!

7. Lilly1989

87meisje; Hooh morgen weer testen?! Spannend!! Ik ga duimen!!!

8. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    hahaha Lilly heerlijk die alcohol vrije wijn!! Wat super bedacht!
    Vervelend van je blaasontsteking... Beterschap! ;) ;) ;) haha.
    Dat lijkt me dan echt wel weer heel erg leuk!

87Meisje, ja een andere vriendin van mij is ook zwanger. Maar die is al getrouwd en 5 jaar ouder dan ik. Dus daar zat het eraan te komen. haha. Ze weet ook niet dat ik bezig ben. En vind het ook weer super leuk om met haar erover te kletsen en ben super blij voor haar inderdaad! Ik denk dat je jezelf toch meer vergelijkt met de ene vriendin dan met de ander ofzo..
    Super spannend... Dag 36 alweer... Ik duim voor je!!! laat je het ons weten??

en dankjewel! Lekker werken, wat afleiding! Hoewel vriendlief weer niet zo blij is dat ik het hele weekend de hort op ben... De schat. ;)

9. Kola

Kola Bekend lid

3 feb 2015
    604
    0
    0
    Hoi hoi

Ha ha lilly goed bedacht allemaal zeg:D:D ha ha je leert nog liegen door zwangerschap hi hi hi... Veel plezier met de carnaval in elk geval..

86meisje spannend morgen testen, wiij gaan morgen ook weer testen. :cool: ik heb sinds 2 dagen zere borsten.... En s avonds vlagen van misselijkheid... Zou het dan toch? Dat ik te vroeg getest heb maandag?? Wel laten weten he... :)

Twirler: wel herkenbaar hoor... Ik had het bij de eerste ook. Toen trouwde mijn zus, en ik zei al tegen mn man.. Zal je zien dat zij eerder zwanger is dan ik. En ja hoor. Dat was ook zo. Dat was wel een baal moment hoor. Maar uiteindelijk bleek ik toen ze het vertelde zelf ook zwanger te zijn :D.. Dus uiteindelijk schelen onze zoons maar 10 wk. En dat is zo ontzettend leuk! Ze zijn echt maatjes van elkaar!! 2 handen op 1 buik :)

Elisa86 hoe is het verder? Op goede tijden geklust denk je? Spannend he die wachttijd...

10. 87Meisje

Oeh spannend ook voor jou Kola! Hoop dat we beiden morgen een positieve test krijgen hihi;) Ik laat het jullie zeker weten, jij ook?

11. Fleurtjeee28

Fleurtjeee28 Niet meer actief

Spannend meiden! 87meisje en kola!
    Hoop het voor jullie! En als het tegenzit dan zijn we er ook! Maar hoop dat we jullie mogen feliciteren.

Ik ga idd toch maar aan de ovulatietesten. Omdat ik wel denk dat ik me cyclus weet maar het dus niet zeker weet en ik echt geen maand wil missen. Haat ongesteld zijn.. Nu dag 2 van me onttrekingsbloeding en mag van mij wel over zijn. Heb nu ook een machteloos gevoel, herkennen julie dat? Als ik niet ongesteld ben dan kan ik er iets aan doen om zwanger te worden en nu niets..

12. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Oehhhh spannend Kola!!! Misschien toch!
    Hou ons op de hoogte. Wel leuk inderdaad 10 weken verschil. Fijn dat ze zo dol op elkaar zijn.

En fleurtjeee28, kop op meid! Hierna kun je vol aan de bak!!

13. Kola

Kola Bekend lid

3 feb 2015
    604
    0
    0
    Natuurlijk laat ik het weten :D... Ben zo bang teleurgesteld te worden... Maar goed hoort erbij he als je test...

14. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Hee lilly wat een goede smoes! Kom je mooi mee weg!

Twirler ik snap je gedachten wel!

Kola en 87meisje ooh wat spannend! Ik ga hard voor jullie duimen!

Nou snap niks van mijn temperatuur..
    normaal is die 36.4 / 36.5
    Zit nu al paar dagen rond de 37.1 en vandaag was die zelfs 37.5. Best wel hoog!

15. Milou89

Milou89 Niet meer actief

Elise mijn NOD zit nu rond 11 maart denk ik! (als ik een cyclus van 28 dagen aanhoud...) Wanneer ik mijn ovulatie heb gehad pas ik 'm misschien nog aan (die was vorige keer ook wat later!)

Haha Lilly wat slim! Als ik nu zwanger was geweest had ik me daar gelukkig niet druk over hoeven te maken, want ik ga toch niet! Ik woon ook in Brabant maar ben totaal geen fan van carnaval, haha!

Spannend voor de andere meiden! Hopen op morgen allemaal (licht)positieve testen! Maar niet allemaal te snel hoor, straks ben ik de enige die overblijft! (hihi grapje, ik gun het jullie allemaal heel erg! :D )

16. Lilly1989

Rosa; dat is een goed teken!! De temperatuur bij zwangerschap blijft hoog! Nu goed op gaan letten. Als je temperatuur weer gaat dalen dan betekend dat je menstruatie eraan komt! Maar zolang ie hoog blijft is het een goed teken!! Je zit nu op 6 of 7 dpo toch? Ben benieuwd of je kwaaltjes gaat krijgen!

17. Milou89

Milou89 Niet meer actief

Fleurtje ik zou als ik jou was me nog niet al te druk maken nu! Je kunt er inderdaad niets aan doen, en de komende (twee?) weken ook niet echt tot je eisprong! Lekker genieten met je vriend en kijken wat er van komt. Je kunt het helaas niet allemaal plannen, daar ben ik ook achter gekomen. Ik was er nog niet eens super obsessief mee bezig maar ik zocht toch wel te veel dingen op (voor mijn gevoel, achteraf..) wat me helemaal gek maakte! Het heeft geen zin om al super vroeg te starten met ovulatie testen enzo. Ik heb ook besloten deze ronde niet te gaan tempen want dan wil ik ook te veel grip op de situatie te krijgen, en dat kan niet want mijn lichaam bepaalt het allemaal zelf.

Het enige voordeel is dat ik mijn eisprong heel goed voel en in die week ga ik maar even een marathon houden met mijn vriend. ;) De vorige keer maar 1 keer geklust omdat ik er 'toevallig' achterkwam dat ik m'n eisprong had (terwijl ik dacht die een week er voor te hebben gehad) en toen was ik eigenlijk al te laat denk ik. Hiermee wil ik alleen maar zeggen dat je moet genieten en het moet laten gebeuren, want het enige wat je kunt doen is klussen op het juiste moment en afwachten... verder maak je jezelf alleen maar gek!

18. Lilly1989

Fleurtje ; Hier nog een tip voor als je niet aan tempen of ovulatie testen wil doen; om de dag klussen.. Dan mis je je ei niet! Gewoon lekker gaan genieten! Ik heb wel ovulatie testen gebruikt maar heel toevallig zat ik goed toen ik begon met testen want na 4 testen vond ik hem al op cd18. Maar wij hebben gewoon om de dag aan gehouden! Ekke dag klussen maakt het zaad kwaliteit minder. En soms hebben wij zelfs 2 dagen geen seks gehad want moet geen verplichting worden. Moet zeggen dat ik heel veel geluk heb gehad hoor zo de eerste ronde. Maar probeer ervan te genieten en normaal gesproken lukt het niet zo snel!

19. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Das een goed teken Rosa!! Hopen dat het zo blijft...

Lilly op welke dag denk jij je innesteling gehad te hebben? Weet dat je het allemaal hebt uitgetypt voor ons hoor, maar we hebben alweer zoveel gekletst dat ik dan zover moet terug zoeken! haha.

Ja Kola die teleurstelling he??? Daarom wil ik eigenlijk voor mijn NOD niet testen... Maja aan de andere kant denk ik ook, als ik niet zwanger ben is de teleurstelling op of na NOD net zo groot. Moeilijk, moeilijk!!

20. Lilly1989

Twirler ; dit had ik getypt;
    6dpo; verlangen zoetigheid ,lichtelijk hoofdpijn, gevoelige tepels.
    7dpo alleen gevoelige tepels
    Dpo 8 ; opgezette buik, sterk ruikende urine, gevoelige tepels, rommelende darmen.
    Dpo 9; opgezette buik, buikkrampen, gevoelige tepels, rommelende darmen
    Dpo10; opgezette buik, buikkrampen ,steken, gevoelige tepels, duizelig, rugklachten, gevoelige tepels
    Dpo11: krampen , buikpijn, gevoelige tepels. Grotere tepels en bultjes op tepelhof, steken, rommelende darmen, trekkend gevoel bij buik en zeurende pijn ( hier had ik licht positief streepje op zwanger test)

Ik weet niet wanneer mijn innesteling was.. Ik denk 10dpo! Had toen gigantisch buikpijn en steken. En dag eens testen ik heel licht positief!

Deel Deze Pagina