Zwanger worden in 2015!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lilly1989, 22 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleurtjeee28

Fleurtjeee28 Niet meer actief

Thanks meiden! Ben er al een stuk minder obsessief mee bezig dan voordat ik me spiraaltje had verwijderd.
    Toen voelde ik me helemaal machteloos en had ik zo iets als ik nou veel opzoek ben ik helemaal voorbereid haha.
    Nu zoek ik eigenlijk niets meer op. Ik ga met me vriend om de dag klussen en ga met ovultatietesten aan de slag over 1,5 week. Als me eisprong eerder is geweest dan hebben we het in ieder geval gedaan en als ik me eisprong wel vind met de testen dan is het mooi meegenomen!
    Heb me zelf er al zo goed als bij neergelegd dat het echt niet in 1x raak is (hopen doe ik natuurlijk wel nog).
    Ik ben echt en controlefreak en als ik ergens geen controle over heb dan vind ik dat zo lastig! Zo als dit dus.. Hoop dat jullie me gezeur niet vervelend vinden. Zo van pff komt ze weer haha.

2. Milou89

Milou89 Niet meer actief

Nee hoor Fleurtje, je kunt hier alles kwijt en ik vind je helemaal geen zeur! Ik snap het maar al te goed maar ik (en anderen) probeer je advies te geven omdat ik nu zelf de eerste rond voorbij ben en je gevoel deels herken. Alleen jij bent (en was eerder!) er al een stuk meer mee bezig dan ik destijds en bij mij was de teleurstelling al best aanwezig dus ik denk dat hij bij jou alleen maar groter wordt als je er zo veel mee bezig bent en er controle over probeert te krijgen, want dat gaat gewoon niet!

Het is heel normaal om er een aantal maanden (of zelfs een jaar) over te doen! Lilly is echt een bofkont en ik ben super blij voor haar! Zo zouden we het allemaal wel willen, maar dat gaat natuurlijk niet bij iedereen zo! Ik herken het gevoel wel een beetje hoor. Sinds wij voor een kindje willen gaan willen we ook gelijk dat het NU gebeurt, maar door de afgelopen ronde hebben we gemerkt dat we alleen maar kunnen afwachten en geen invloed hebben op mijn lichaam (ja oke, regelmatig klussen natuurlijk.. ha ha!). Hierdoor ga ik veel relaxter de volgende ronde in... Heb het nu ook allemaal ervaren (eisprong, de dagen erna en de symtomen) want dat was natuurlijk ook allemaal nieuw! Maar ik hoop natuurlijk altijd dat er misschien een wonder gebeurt deze maand voor ons en het lukt!

Wat een gedoe allemaal he... :p En als ik zwanger ben zijn er weer 10000 andere onzekerheden! Hihi.

Nogmaals, je kunt hier alles kwijt hoor! Hebben wij de weken hiervoor ook gedaan en dat zal ik ook nog blijven doen de komende tijd :)

3. 87Meisje

87Meisje Niet meer actief

#543 87Meisje, 13 feb 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 feb 2015
    Mooi gezegd Milou! Ben ik helemaal mee eens, snap heel goed dat je er controle over wil hebben Fleurtje. Voordat ik ging stoppen met de pil, was ik mij ook helemaal aan het inlezen op internet/boeken, maar doordat ik hier veel op het forum lees dat het toch wel enige tijd kan duren en de symptomen van zwangerschap en menstruatie en ontpillen zo overeen kunnen komen, ben ik nu rustiger en wacht het wel af. Idd genoeg klussen en wil volgende ronde iets duidelijker weten wanneer mijn eisprong is, dus ga dan toch met ovu testen even in de weer. Verder gewoon proberen om er niet te veel mee bezig te zijn (is makkelijker gezegd dan gedaan hihi);)

En juist fijn dat je hier alles kwijt kunt toch, is prettig om elkaar steun en tips te geven:)

4. Lilly1989

Lilly1989 Niet meer actief

Milou dat heb je zeker heel mooi verwoord!!

Fleurtje, je kan hier idd alles kwijt en je bent echt geen zeur! Het is gewoon allemaal heel spannend en onzeker! Nu weet je gewoon dat je nu voor het eggie gaat! Maar dat komt allemaal goed! Ineens heb je op een dag een positieve test in je handen en dan wordt al dat geduld beloond!

5. Elisa86

Elisa86 Actief lid

26 jan 2015
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met mij alles prima, geen klachten. Alleen last van mijn kies, volgende week gaatje laten vullen en misschien wordt het een wortelkanaalbehandeling :(. Verdoving kan iig geen kwaad, mocht ik zwanger zijn. En volgende week mijn NOD, tegelijk met Rosa! Ik verwacht er niet zoveel van, ik denk dat we net niet op tijd waren ivm ziek zijn van mijn man. Maar goed zaadcellen schijnen toch wel langer dan 2-3 dagen te kunnen overleven las ik ergens. Dus blijft toch spannend! Ik probeer trouwens wel te letten op mijn cafeïne inname en geen ibuprofen in nemen enzo. Vindt dat soms maar lastig! Hoe is dat bij jullie? Of letten jullie er met name op om geen alcohol te drinken?

@Twirler ik kan het me wel voorstellen hoor, die ‘jaloezie’! Bij mij geen vriendinnen zwanger ofzo, maar de ene collega na de andere wordt zwanger. Dan denk ik grr dat wil ik ook! Maar aan de andere kant is het natuurlijk hartstikke leuk als je bijna gelijk met een vriendin zwanger bent! Kunnen de kids later samen spelen :)

@Lilly je hebt zo te horen al een goed plan klaar staan. Haha je kan maar beter goed voorbereid zijn. Ik drink niet zo vaak alcohol, dus bij mij zou niemand het gek vinden.

@87Meisje oeh cd 36 alweer, ben benieuwd naar je test!

@Kola ook benieuwd naar jou test natuurlijk! Spannend en te vroeg testen kan inderdaad negatief uitpakken. Duimen voor jullie beide!

@Milou pas m maar aan wanneer je wilt hoor. Heb hem van mezelf ook weer aangepast, omdat ik vermoed dat mijn cyclus nu iets langer is.

@Fleurtje ‘let it go!’ jezelf niet te gek maken. Kans is groot dat het nog even duurt voordat je zwanger bent. Maar kan me voorstellen dat het lastig is als controlefreak, hier heb je totaal geen controle over! Ga je je klachten ook bijhouden in een app? Zo kwam ik er achter dat ik steeds krampen heb voor mijn ovulatie (eerste keer wist ik dit pas achteraf en tweede keer door positieve ovulatietest). Kan dus ook handig zijn. En sluit me aan bij wat Milou zegt :)

6. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ik snap het ook hoor Fleurtjeee28!
    Tuurlijk willen we het liefst allemaal meteen. Maar aan de andere kant... Het is me daar een wonder ook natuurlijk he? Er komt zoveel bij kijken! Het is logisch dat dat niet elke maand zomaar lukt. Zou een ramp zijn voor de wereld ook trouwens als het zo makkelijk ging ;)

Ook wij klussen om de dag, heb nu mijn ei gevonden en slik alvast foliumzuur... Ik weet dus dat als het nu mislukt is, we er wel alles aan hebben gedaan. En dan is het zo... Dan gaan we voor ronde 5. Al baal ik dan natuurlijk verschrikkelijk!!!

Dankjewel voor je lijstje Lilly!! Had gister en eergisterochtend ook echt een zeurend hoofd. Niet echt hoofdpijn, maar wel een zeurend gebonk. Tsja afwachten maar!!

7. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Elisa86, ik drink nu ook geen alcohol. Alleen als ik ongesteld ben een drankje omdat ik zo baal.. haha. Nee hoor, maar dan mag eentje wel. Verder inderdaad niet meer.

8. Kola

Kola Bekend lid

3 feb 2015
    604
    0
    0
    Hoi hoi

Ik drink ook zoiezo haast nooit... Dus dat is makkelijk.. Met medicijnen, tja laatste week heb ik enorm veel ingenomen omdat ik de griep had.. Kreeg zelfs op mn kop van mn man dat ik niet zoveel slikken mocht.. Ik slik ook al een poosje foliumzuur.

Fleurtje... Geeft niks hoor. Je mag het hier idd net zoals de anderen zeggen , gewoon kwijt.

Ik ben misselijk pfffff en mn borsten doen zeer.. Dus wie weet... Hoop zo dat ik morgen toch positief test hi hi....

9. 87Meisje

87Meisje Niet meer actief

Ohh spannend Kola! Ik hoop het ook voor je! Ik heb nu helemaal geen klachten, ook geen afscheiding..dus weet ook niet zo goed wat ik daarvan moet denken:(

Balen van je kies Elisa:) Wortelkanaalbehandeling is nooit echt prettig, dus hoop voor je dat het meevalt! Spannend volgende week je NOD, goed om er nog niet te veel van te verwachten, kan het alleen maar meevallen;)

Ik drink nu ook geen alcohol meer, koffie drink ik sowieso niet. Foliumzuur slik ik ook al tijdje, verder ben ik er nog niet zo mee bezig

Ik ga vanavond trouwens naar concert Ladies of Souls in Ziggo Dome! Ben erg benieuwd haha:D

10. Fleurtjeee28

Fleurtjeee28 Niet meer actief

Wat lief van jullie meiden! En fijn gezegd milou! Thanks!

Wil idd me klachten bij houden in de app zodat ik daar indd een patroon in kan ontdekken. Ik weet van me vorige eisprongen tijdens me spiraaltje dat ik die week onwijs veel zin had ik seks haha en ik had altijd beetje ongesteldheid gevoel in me buik en rommelende darmen.

11. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Fleur ik Denk dat wij allemaal wel willen "zeuren" Haha. Het is ook allemaal zo spannend!!
    Daarom is het zo fijn dat je hier alles kwijt kan! We zijn allemaal anoniem en zitten (op lilly na :p ) allemaal in bijna hetzelfde schuitje!

Lilly mijn symptomen tot nu toe:
    Nog steeds onnozel /dom
    lichte hoofdpijn zo af en toe (Eerder een bepaalde druk)
    Drukkend gevoel in onderrug
    heel af en toe een tinteling in onderbuik

Maar goed. Ben inderdaad 6 dpo nu. Nog erg vroeg dus.. :)

Alcohol drink ik ook bijna niet. Dus niemand zal raak kijken bij mij Haha

12. Lilly1989

Ben benieuwd naar jullie testen morgen dames!! Houden jullie ons op de hoogte?!

Moeders voor moeders komt morgen langs voor gesprekje! Krijg dan weer een zwangerschapstest haha! Ben benieuwd hoe dat allemaal in zijn werk gaat☺️

13. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Goed van je Lilly dat je meedoet aan moeders voor moeders!

Ik heb nu toch het idee dat ik steeds een lichte druk voel in mijn onderbuik.. Nu 8 dpo.
    Maar ben zooo bang dat ik mezelf weer voor de gek hou! Dus probeer er echt niet aan te denken.
    Vanavond gelukkig op tijd klaar op het werk. De rest van het weekend te druk on eraan te kunnen denken.
    Vind dat wachtbankje echt de ergste periode van de hele cyclus

14. Lilly1989

Twirler; ik hoop het voor je! Die druk op de buik had ik ook! Hoop dat het voor jou ook goed uitpakt!☺️

15. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ja durf het echt niet te denken hoor!!!
    De eerste 3 rondes dacht ik ook steeds wel iets, maar dit heb ik nog niet gehad.. Maar heb verder nergens last van. Behalve van een enorme puist op mijn kun die ik normaal nooit heb haha.

16. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Ooh die puisten zijn verschrikkelijk!
    Ik zit ook helemaal onder!

Maar Twirler ik ga echt voor jou duimen! Na 4 rondes mag het wel haha!

17. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Zou toch mooi zijn als dit topic gewoon geluk zou brengen he!

Toch niemand vandaag z'n NOD he? Vrijdag de 13e is nou niet echt een positieve dag :cool:;)

18. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Hahaha ja als dit veel zwangeren oplevert beloven we elkaar alvast dat we voor de tweede ook een clubje oprichten 😉

Nee mijn NOD is pas donderdag! Mijn vriendin is getrouwd op vrijdag de 13e toentertijd. Hihi

19. Milou89

Milou89 Niet meer actief

Haha ja doen we Twirler! Ik hoop inderdaad dat het veel geluk opbrengt en het de volgende ronde raak is hier haha. :D Ik heb zojuist nog een heel pak koekjes weg lopen kanen met m'n vriend... Lang leve een menstruatie en vreetbuien. :') hahaha

20. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Haha lekker hoor Milou!

Ik hoop zo dat mijn volgende ronde niet zo lang is! Wat zou ik dan aan moeten houden eigenlijk? Echt +/- 50 dagen?
    Wordt weer zo onhandig met ovulatietesten... bah :p

Deel Deze Pagina