Zwanger worden in 2015!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lilly1989, 22 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Ik zit heel de dag al ergens aan te denken en heb er toch maar een topic over geopend..... Dit staat erin:

2 januari had ik mijn onttrekkingsbloeding. Vanaf die dag ben ik ook begonnen met tellen van mijn cyclus. Rond 16/17 januari had ik een lichte bloeding van ongeveer 2 a 3 dagen. Het was wel vuurrood.
    Momenteel zit ik op CD43 van cyclus. Op 7 februari had ik via nieuwsgierige ovulatietesten mijn ei gevonden!

Nou had ik het vandaag met mijn collega er over (tevens een goede vriendin) en die zei dat ik de bloeding van 16/17 januari moet tellen als eerste menstruatie...
    Nou dat veranderd de hele zaak hier zo!!

Hoe zit dat nou, heb ik een cylcus van +/- 50 dagen? Of een cyclus van +/- 35 dagen?

Had ik mijn ei dan op dag 37 of op dag 22??

Vind het wel makkelijk om te weten voor de volgende ronde!

2. Lilly1989

Lilly1989 Niet meer actief

Rosa; dat weet ik niet zo goed! Maar van een menstruatie spreek je al het minimaal 2 dagen is! Waren het vegen of was het echt dat je een tampon in moest doen?
    Als dat je menstruatie was dan was je ei idd op cd22
    Dus dan zou je nog steeds er vanuit kunnen gaan dat je volgende week zaterdag kan testen!
    Wie weet test je ook meteen positief! En als dat niet zo is zou ik vanaf cd8 beginnen met ovulatie testen. Je cyclus kan nu toch weer anders zijn! Maar een ei op cd22 klinkt beter dan op cd37!

En hoe is het met de testers onder ons?!!! Is er al getest?! En???? Ik duim!!!

3. Kola

Kola Bekend lid

3 feb 2015
    604
    0
    0
    Ja ik hev getest.Hardstikke negatief...

4. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Lilly moest toen wel tampon in! Verder niet bij nagedacht dat dat wel eens een menstruatie kon zijn!
    Dan had ik wel een erg korte cyclus de eerste niet?

5. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Kola aah jammer zeg! Maar de rode duivels hebben zich nog niet aangekondigd?

6. Kola

Kola Bekend lid

3 feb 2015
    604
    0
    0
    Nee geen teken ervan... Wachten rustig af. T is geen teleurstelling eerlijk gezegt.... Ach weet je we hebben geen haast... En kan het heel makkelijk naast me neerleggen gelukkig

7. 87Meisje

87Meisje Niet meer actief

Nou meiden, heb ook getest en ik kan een heeeeeel licht streepje zien! :$
    We weten nog niet zo goed wat we ervan moeten denken haha. Ik heb geprobeerd het op de foto te krijgen, maar het is niet goed te zien....

Bijgevoegde bestanden:

8. 87Meisje

Over 2/3 dagen nog maar eens testen denk ik;)

9. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Het lijkt wel of ik vaag wat zie! Maar ik ben geen goede tuurder....

10. Lilly1989

Lilly1989 Niet meer actief

Kola; wat balen zeg! Wel fijn dat je het goed neer kan leggen. Maar zolang er geen menstruatie is.. Wie weet ie je cyclus wel wat langer!

Meisje; ik zie ook heel vaag iets!! Ovet 2/3 dagen nog een keer testen, dan moet je wel een streepje kunnen zien want je waarde stijgt elke 2/3 dagen! Is dit nu getest voor je NOD of na je NOD?

Rosa; met de pil weet je het nooit! Wie weet was het wel je eerste menstruatie!

11. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Nou daar ga ik dan maar voor het gemak van uit!!
    Scheelt toch weer een hoop dagen voor volgende ronde!
    Dan zit ik nu dus in ronde 2....

Ik ga maandag sensitesten bestellen en een CB digitaal,, Dan zijn ze dinsdag binnen en kan ik zaterdag (of vrijdag) beginnen met testen!!

12. Doortje78

Doortje78 Nieuw lid

16 dec 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai hai,

Ik ben in afwachting...... Mijn NOD is over 6 dagen..... Spannend!

13. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Heei Doortje welkom hier, spannend zeg!
    Vul je dit lijstje even aan als je mee komt kletsen? :)

[FONT=&quot]87Meisje, 27 jaar, jan 2015 pilstop, 6 feb (verwachte) NOD, ronde 1
    Kola, 32 jaar, jan 2015 mirena eruit, 9 feb NOD (denk ik) , ronde 1, 3e kindje
    Yvanka 25 jaar, jan 2015 pilstop, 12 feb NOD,
    Twirler, 25 jaar, okt 2014 pilstop, 19 feb NOD, ronde 4
    Elisa86, 28 jaar, jan 2015 pilstop, 21 feb NOD , ronde 2, 1e kindje
    Rosa887, 26 jaar, jan 2015 pilstop, 21 feb NOD, ronde 1
    SunshineM, 20 jaar, december 2014 pilstop, 1 maart NOD, ronde 2
    Fleurtjeeee28 , 23 Jaar, jan 2015 mirena verwijderd, ? NOD, Ronde 1
    Milou89, 25 jaar, jan 2015 pilstop, ? NOD, ronde 2
    [/FONT][FONT=&quot]
    Zwanger:
    Lilly1989, 1e kindje, uitgerekend: 22-10-15
    [/FONT]

14. 87Meisje

Ik heb geen idee wanneer mijn NOD zou zijn, zit nu op cd 37, ik ga idd over 2/3 dagen weer testen...pfff zenuwslopend dit!

Balen Kola voor jou! Knap dat je het zo goed naast je kan neerleggen..op weer naar de volgende ronde!

Rosa, lastig die onduidelijkheid voor je! Hopelijk volgende week een positieve test in je handen!

Welkom Doortje! In welke ronde zit je? Is dit je eerste kindje?

15. Elisa86

Elisa86 Actief lid

26 jan 2015
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kola, dat is jammer! Goed dat je er zo nuchter mee omgaat! Hopelijk wordt je snel ongesteld. Ben je inmiddels wel weer beter?

87Meisje Ik zie niets op de foto, maar het is niet goed te zien. Maar men zegt altijd een streep is een streep! Overmorgen maar weer opnieuw testen.

Rosa heb geen idee hoe dat dan zou zitten met je cyclus. Leuke nieuwe banner heb je trouwens!

Doortje78 welkom en idd spannend he! Ik heb 1 dag later mijn NOD.

16. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Welkom Doortje!!

Nou vandaag spierpijn in mijn onderrug, maja het kan net zo goed zijn dat ik weer te lang krom heb gestaan boven mijn aanrecht om taart te decoreren...
    Vandaag is mijn temperatuur lager dan de laatste dagen. Kan innestelingsdip zijn, maar als hij morgen en maandag weer laag is geef ik het op voor deze ronde en moeten we alweer richting ronde 5.

17. SunshineM

SunshineM Niet meer actief

Ik heb toch een ovulatietest gedaan en ik heb 2 duidelijke strepen! Wanneer denken jullie dat we het beste kunnen klussen???!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      41,8 KB
      Weergaven:
      3
  18. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Hij moet even donker zijn als de controle streep, of nog donkerder!
    Dus nog even door testen en om de dag blijven klussen deze tijd!

19. SunshineM

SunshineM Niet meer actief

Dankjewel voor je snelle reactie Rosa! Ben zo bang dat we dan net op de verkeerde dagen klussen. Dat je dan bijvoorbeeld op de dag die je niet klust het meest vruchtbaar bent...

20. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Als je een dag ervoor heb geklust of een dag erna, is het geen ramp he! Zaadjes blijven wel even leven!

Maar je merkt wel als hij wil gaan knallen! Als hij echt bijna tegen het donkere aan is kan je 2 keer per dag testen voor de zekerheid!

Deel Deze Pagina