Sunshine; morgen of vanavond nog een keer testen!! En wij hebben ook om de dag aangehouden en is zo ook gelukt! Als je elke dag klust dan is het zaad kwaliteit minder! Moeders voor moeders net hier geweest! Leuk cadeautje gehad en weer een goede duidelijke test haha! Ze zei dat ze vaak van die tuur dingen had. Maar deze vond ze heel duidelijk. Ik blij . En heel lief dekentje gehad voor de baby!
Weet jij waarom ze het afraden om tijdens je vruchtbare periode elke dag te klussen? Sorry hoor voor al m'n vragen hahah
Sunshine ; omdat als de man elke dag een zaadlozing heeft, dat kwaliteit van de zaad dan verminderd daarbij blijft zaad sowieso wel 2 dagen in leven. Om de dag klussen zorgt voor beter kwaliteit Maar dit zeggen ze he zijn ook veel mensen die dan wel klussen ekke dag en ook zwanger zijn. Maar aks je om de dag klust heb je altijd een voorraadje liggen😉
Dacht ik vanmorgen eindelijk van de ongesteldheid af te zijn. Vriendlief blij en gelijk Valentijn goed in gegaan haha kom ik er s'middags weer achter dat het toch niet voorbij is.. grrr.. Hoop dat ik de volgende komende ongesteldheid mag overslaan haha
haha succes dit weekend Sunshine Hoop voor je idd dat je de komende ongesteldheid mag overslaan Fleurtje! Op de foto is het nauwelijks te zien idd, in het echt zie je het wat beter, maar is alsnog heel licht streepje, ga maandag weer testen. Heb vandaag ook maar even zwangerschapstesten bij de kruidvat gehaald, krijg je tenminste gewoon duidelijk een plus of min teken
Leuk Lilly!! Voelt het al echt? 87Meisje spannend zeg!!! Ik hoop het zo voor je!! Hou ons op de hoogte.
Nou hier ineens van 36,8 gisteren naar 36,6 en vanochtend 36,2... Als hij morgen nog laag is moet ik er toch echt aan geloven.. Ronde 5. Jeetje voor ik het weet ben ik toch alweer een half jaar bezig. Tijd gaat zo snel! Hoewel het wachten elke ronde toch weer enorm lang lijkt te duren. Heb gelukkig kunnen ruilen op mijn werk. Vandaag nog de hele dag de hort op, maar vanavond lekker thuis. Was anders echt gewoon het complete weekend weg geweest. Zie ik mijn vriend ook nog ff Kennen jullie dat? Onder 1 dak wonen maar constant iemand die weg is? Zei vannacht tegen mijn vriend toen ik thuis kwam: het lijkt wel of we een LATrelatie onder 1 dak hebben. Hahaha. Is vooral mijn schuld helaas. Maar met een eigen bedrijfje is dat gewoon niet anders.
oh balen Twirler! Hopelijk krijg jij volgende ronde een positieve test in je handen! Lijkt mij idd erg moeilijk om steeds weer af te wachten of het gelukt is of niet... Fijn dat je toch nog even hebt kunnen ruilen op je werk, zien jullie elkaar ook nog even haha. Ik herken dat wel, bij mijn vorige werk, werkte ik heel onregelmatig, weekenddiensten, slaapdiensten, avonddiensten. Kwam idd ook voor dat mijn vriend en ik elkaar nauwelijks zagen. Succes met werken vandaag nog! Ik vind het enorm spannend om morgen weer te testen..ben heel bang dat het dan misschien wel wit blijft vind dit ook echt enorm zenuwslopend haha
Goedemorge!! Nou carnaval dag 1 erop zitten.. Nog 1 te gaan en dan is het genoeg haha! Nou iedereen meteen vragen als ik sinas pakte "ben je zwanger?!" Ik steeds met mijn goede smoes. Nee, heb antibiotica., heb een luchtwegen infectie die ik niet mag verwaarlozen. Pak straks Miss wel een wijntje( niet dat ik dat doe ) Nou de meeste lette er niet meer op, die had al aardig wat borrels op haha. Maar een vriend van ons kwam later op de avond toch weer naar me toe mey de vraag "jij bent zwanger he?" Dus ik denk shit.. Dus denk ik speel mee haha! Dus ik zei van " Jaa klopt! Wist je dat nog niet? Ben al 8 maanden joh" toen moest ie lachen en vroeg ie wat er nou precies was met me longen ( ik af en toe goed hoesten haha) Nou en er gebeurde nog wat leuks! Een goede vriend uit het elftal van mijn vriend vertelde tegen mijn vriend dat hij iets moest vertellen. Hij vertelde dat zijn vriendin 8 weken zwanger is en het echt aan hem moest vertellen. Dus mijn vriebd vertelde het ook over mij haha. Hebben half uur mey z'n 4e staan kletsen. Echt leuk dat we tegelijk zwanger zijn! Ze had ook de smoes antibiotica 😜 Twirler; Jaa dringt nu echt tot me door haha! Vanochtend ontbijt op bed gehad " voor de aanstaande mama" haha zo lief!😍. Heb het idee dat het nu ook echt tot hem door dringt! Hij moest het maar zien aan de testjes. Ik voelde aan me lichaam van alles haha. Maar nu moeders voor moeders is geweesr heeft ie het ook ovet de babykamer, de wandelwagens haha. 87meisje; oh zo spannend morgen!! Ik weet precies hoe je je voelt!' Ik hoop echt dat het lijntje morgen duidelijker is!! Ik hoop het zo voor je!! Fleurtje ; haha Jaa dat is wel irritant 😜 aah nog even en dan is je ongesteldheid weer voorbij!
Twirler ; mijn internet doet raar, krijg nu ineens jouw bericht te zien! Maar balen dat de temperatuur weer omlaag gaat. Maar zou gewoon je NOD afwachten en testen als je overtujd bent.
Twirler hopelijk zegt temp. niet zoveel! Zag bij temperatuur kaartjes zwangeren ook sommige waarbij temp. omlaag gaat zo nu en dan! 87Meisje zou me niet kunnen inhouden in jou geval zeg! Hopen op een mooi streepje morgen! Lilly haha wat een avond zeg Lijkt wel of iedereen het weet! Maar wel fijn dat je het er even met iemand over kan hebben! Nou vandaag 8dpo en had vanmorgen echt waterige afscheiding.. het liep er zo uit (sorry zo vroeg op de ochtend haha) Het leek ook heel licht roze van kleur...
Zo, ik heb weer even bijgelezen na twee dagen! Haha. Ben lekker met mijn vriend op pad geweest en gisteren heel cheesy Valentijnsdag gevierd mét een etentje. Haha! Lilly wat super grappig. En dan juist 'normaal' gesproken als je echt een infectie hebt met antibiotica vraagt niemand er naar, maar nu vraagt iedereen of je zwanger bent, haha, zal je altijd zien! Maar wel fijn dat jullie nu een klein groepje hebben waarmee je er over kan praten. Zo'n geheim is super om voor jezelf te houden maar het liefst wil je het natuurlijk ook met iedereen delen! Twirler ik hoop voor je dat de temperatuur inderdaad niets zegt en er toch een kans is deze ronde! Ik duim voor je! En 87meisje wat spannend allemaal! Ben erg benieuwd naar je test morgen!
@SunshineM ze zijn inderdaad al duidelijk, al moet de teststreep net zo donker als de andere streep zijn. Bij mij is dat ook niet gebeurd toen ik 1x pd heb getest Dus je ovulatie kan snel zijn! @Lilly leuk dat moeders voor moeders is geweest en je al wat hebt gekregen! Nu is het wel ECHT, heerlijk gaan dromen over kinderspullen. En je smoes lijkt dus aardig te werken op dit moment, maar blijkbaar houden mensen wel in gedachte dat je zwanger bent En leuk dat er iemand tegelijk zwanger is! Jullie snappen van elkaar hoe het is om het nog niet te vertellen aan iedereen. @87Meisje spannend hoor, morgen weer testen! Hopelijk is die dan duidelijk! Zou ook zo zenuwachtig zijn, vandaag maar lekker bezig blijven dan is het snel weer morgen. Ik duim voor je! @Twirler das balen van je temp, kan me voorstellen dat je t wachten wel zat bent! @Rosa ben gelijk met je aan het typen hopelijk is dat een teken van zwangerschap?! Hier nog geen symptomen/klachten dus ga er vanuit dat ik op mijn NOD gewoon ongesteld wordt. Stiekem hoop ik natuurlijk van niet en dat ik gewoon (nog) geen klachten heb
Elisa dat is toch bij iedereen verschillend al die symptomen! Ik heb het idee dat ik allemaal dingen voel en zie die er misschien helemaal niet zijn! Gisteren avond meende ik echt dat mijn mond bloedde! Had helemaal zo'n bloed smaak! Dus voor de spiegel gekeken, niks te zien, keer in de wasbak getuft, nog niks.. Het was echt zo'n vieze bloed/metaal smaak. Ben verder niet gaan opzoeken wat het was, want anders maak ik mezelf zometeen gek
Milou ; ohh leuk z'n etentje! Was vast gezellig haha! Elise; wel of geen symtomen wil niet altijd wat zeggen hoor! Las ook dat mensen geen klachten hadden en toch zwanger zijn! Dus wie weet Rosa; haha dat lijkt me vies haha! Zou ook niet weten of dat iets is. Ik had dat alleen toen mijn verstandskiezen waren weggesneden maar dat zal bij jou wel niet
Bedankt voor jullie berichtjes meiden! Ik probeer veel afleiding te zoeken vandaag, maar lukt niet altijd haha. Dacht eerst nog ik stel het testen uit tot dinsdag, dan heb ik weer een grotere kans op een positieve test, maar denk dat ik mij niet zo lang kan inhouden haha Haha Lilly, moest erg lachen om jouw berichtje over gisteravond! Lijkt mij erg lastig om steeds maar vol te moeten blijven houden dat je aan de antibiotica zit en niet zwanger bent. Wel super toevallig dat jullie tegelijk zwanger zijn, kan je het lekker met elkaar delen allemaal! Elisa, ik heb ook nog steeds geen klachten, dus het zegt nog helemaal niets! Nog even afwachten! Rosa, ik had ergens wel keer gelezen dat sommige vrouwen een metaalachtige smaak tijdens zwangerschap krijgen Dus wie weet... Lijkt mij iig erg vies en vervelend haha Leuk Milou gisteren lekker uiteten geweest, Gezellig