Zwanger worden in 2015!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lilly1989, 22 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleurtjeee28

Fleurtjeee28 Niet meer actief

Meiden, sorry alvast voor de wat vieze details maar weet dus niet of dit normaal is...
    Ik zat net op het toilet en had in me maandverbandje veel bruine -licht en donker- afscheiding en ook slijm. Het ruikt iets sterker maar niet abnormaal of zo.
    Zit nu op dag 4 van me ongesteldheid/cyclus.

Ben 2 jaar niet ongesteld geweest en zover ik weet had ik dit nooit na een ongesteldheid..
    Maar weten jullie of dat normaal is?
    Verder heb ik laatste dagen alleen hoofdpijn, misselijkheid heel licht met vlagen en soms buikpijn, soms wat meer naar boven en soms wat lichte buikpijn onderin. De buikpijn is niet vaak.

Ik denk niet aan een zwangerschap nu haha zou wel heel snel en apart zijn. Maar vraag me gewoon af of dit jullie als normaal/kan erbij horen zien.

2. 87Meisje

87Meisje Niet meer actief

Volgens mij is bruine afscheiding, oud bloed. Is bij je ongesteldheid niet direct eruit gekomen, waardoor het 'oud' is geworden. Je andere klachten zullen wel bij het weer op gang komen van je eigen cyclus horen denk ik.

3. Fleurtjeee28

Gelukkig dus gewoon normaal. Vond het zo raar! Klink misschien heel stom hoor haha maar ik had het nooit eerder gehad dus dacht whaaaat is that! Hahaha

4. 87Meisje

haha herken het, had het zelf ook vorige week, toen maar even opgezocht wat het kon zijn;)

5. 87Meisje

En je mag hier alles vragen he, daar zijn we voor:D

6. Lilly1989

Lilly1989 Niet meer actief

Fleurtje ; dat is denk ik idd oud bloed!

Pff.. Net ziek thuisgekomen., kreeg ineens keelpijn en pijn bij het hoesten.. Heb nog net geen koorts. Ga gauw me bed in! Meisje succes met testen morgen!

7. 87Meisje

Oh balen Lilly! Beterschap! En bedankt;)

8. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Beterschap! Ben nou in de kroeg, heb echt pijn in mijn onderbuik! Verbeeld het me dus niet want heb afleiding zat hier!

9. 87Meisje

Zien jullie het streepje ook???:$ Bovenste is van vandaag, onderste is van zaterdag

Bijgevoegde bestanden:

10. SunshineM

SunshineM Niet meer actief

Ik zie hem 87meisje!!! Denk dat je over een paar dagen nog een keer moet testen, dan moet ie nog donker zijn. Maar ik zie zeker een streep!!!! Whoehoe

11. SunshineM

SunshineM Niet meer actief

Ik heb gisteren trouwens heel duidelijk m'n eisprong gevoeld!! Een zeurende pijn in m'n linkerzij. Nu voel ik het soms nog een klein beetje maar lang niet zo erg als gisteren. En we hebben gisteren middag geklust dus hoop zo dat ik 1 maart een positieve test heb!! Nu moet ik wel zeggen dat ik griep heb, hoop niet dat dat m'n vruchtbaarheid aantast. Naja we gaan het zien, anders weet ik in ieder geval wel dat ik m'n eisprong erg goed voel!

12. Lilly1989

Lilly1989 Niet meer actief

Meisje ; gefeliciteerd!!!!!! Ik zie hem hoor!! Het streepje loopt mooi op! Zou over 2 dagen de cb gebruiken;)

Sunshine ; aah jij ook al ziek:(
    Die steken kunnen best je ovulatie zijn! Als dat zo is zou je 1/2 maart ff kunnen testen!

Rosa; ik hoop het voor je rosa! Op 8dpo zou het wel kunnen! Of het eitje is aan het innestelen of is ingenesteld en je baarmoeder rekt zich uit. Miss vandaar de waterige rozige slijm? Maar het kan ook wel je naderende menstruatie zijn.. Zo na de pil weet je echt niet wat je lichaam doet en kan die buikpijn meerdere kanten opgaan!
    Maar ik hoop zo voor je een innesteling !!

13. Elisa86

Elisa86 Actief lid

26 jan 2015
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meisje87 ik zie ook een streep hoor! Gefeliciteerd!!
    SunshineM fijn dat je je ei hebt gevonden, ik voel het ook duidelijk! Iig op het goede moment geklust ;)

14. Fleurtjeee28

87meisje ik zie zeker een streepje! Mag je wel feliciteren denk ik zo :D over 2 dagen nog een keer dan zou je! Wel een duidelijke moet hebben en een CB test erbij :) maar ik hoef niet eens te turen op de test foto nu

15. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

87meisje ik zie hem ook!!

sunshine Beterschap! Fijn dat je hem denkt te voelen!

16. 87Meisje

Dank je wel meiden!! Heb hier nog twee testen van kruidvat liggen, met plus of min, dus over twee dagen doe ik nog zo'n test;) Whaa vind echt nog zo onwerkelijk!! hihi

Sunshine beterschap idd!

17. Fleurtjeee28

Beterschap sunshineM!
    Wel fijn dat je je ei nu gevonden hebt. Weet niet of griep je vruchtbaarheid aantast. Zou wel niet teveel paracetamol nemen.. Weet niet of dat iets doet maar ja voor alle zekerheid. En als je andere medicijnen pakt goed kijken of je die mag gebruiken met zwangerschap. Je weet maar nooit.

18. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

87Meisje ik denk als je een CB heb gedaan dat het dan echt tot je door zal dringen! En al helemaal na de eerste echo! :p

19. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Jeetje 87Meisje!!! Ik vind hem heel duidelijk al hoor!! Gefeliciteerd!! Ook in ronde 1... Men wat doe ik fout?! Haha.

Even wat anders meiden. Bedacht het me ineens.
    3 jaar geleden ben ik bij de gyn geweest omdat ik al maanden last had van doorbraakbloedingen. Hij heeft toen een inwendige echo gedaan en niks gevonden, maar zei wel dat het laagje slijmvlies in mijn baarmoeder erg dun was. Nu ben ik na het stoppen met de pil steeds wel 5 dagen ongesteld, maar wel heel weinig. Dus ik dacht: he! Die vent heeft dat toen gezegd... Zou het kunnen dat dat dunne laagje de innesteling bemoeilijkt??? Toch maar afspraak maken bij de huisarts als het deze ronde weer zo weinig is?

20. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Zou wel kunnen denk ik! Het eitje heeft natuurlijk wel een laag nodig om in te kunnen nestelen!
    Is tarwekiemolie slikken voor jou niks dan? Dat maakt je baarmoederslijm dikker!

Deel Deze Pagina