Ja je hoort iedereen om je heen met griep. Bleh. Ik neem wel aspirines in maar dan zonder coffeine, die mogen ook tijdens je zwangerschap. Dus denk dat dat dan nu wel al kan haha maar met andere medicijnen ben ik wel voorzichtig. Heb net voor de gein even een ovulatietest gedaan en nu maar 1 streepje dus ben nu 100% zeker dat ik gisteren m'n eisprong heb gehad.
Nou netjes op tijd geklust Sunshine! Mijn temp. is trouwens nog steeds hoog! Gisteren was die 0,2 minder dan eergisteren en vandaag!
Top gedaan Sunshine! Ohh hoop dat het een goed teken is Rosa!! Zou echt super zijn als jij ook over paar dagen positieve test in je handen hebt!
Wauw meisje gefeliciteerd! Wat goed Voor mij is het nu niet zo'n spannende tijd. Zit te wachten op mijn ovulatie en ben erg benieuwd naar mijn cyclus! Vorige keer kwam de eisprong pas na 3 weken maar wie weet is dat nu anders. Hoop 'm niet te missen! Ach, om de dag klussen is nou ook niet echt een straf, haha. En we zien het gelukkig niet als 'moeten'. We nemen er gewoon rustig de tijd voor en als het deze maand ook niet lukt dan is dat maar zo!
Wouwwwww 86meisje wat zie ik nu!!! Gefeliciteeeeeeeerd wat gaaf zeg! Al 2 zwangeren in ons midden geweldig!! Hier nog helemaal niks.... Geen tekens ook dat mijn menstruatie zal naderen... Baal beetje ervan... Wil gewoon dat mn lichaam het opppik... Maar goed moet gewoon geduld hebben vrees ik.. Over dat slijmvlies, dat moet idd best dik zijn om in te nestelen... Ik zou toch voor de zekerheid eens checken bij de ha of dat een probleem kan zijn, zeker omdat de gyn dat toen gezegt heeft! Anders kan je wachten tot je een ons weeg, en dat zou wel erg zonde zijn, zeker omdat je dit weet...
Kola, 32 jaar, jan 2015 mirena eruit, 9 feb NOD (denk ik) , ronde 1, 3e kindje Yvanka 25 jaar, jan 2015 pilstop, 12 feb NOD, Twirler, 25 jaar, okt 2014 pilstop, 19 feb NOD, ronde 4 Elisa86, 28 jaar, jan 2015 pilstop, 21 feb NOD , ronde 2, 1e kindje Rosa887, 26 jaar, jan 2015 pilstop, 21 feb NOD, ronde 1 SunshineM, 20 jaar, december 2014 pilstop, 1 maart NOD, ronde 2 Fleurtjeeee28 , 23 Jaar, jan 2015 mirena verwijderd, ? NOD, Ronde 1 Milou89, 25 jaar, jan 2015 pilstop, ? NOD, ronde 2 Zwanger: Lilly1989, 1e kindje, uitgerekend: 22-10-15 87meisje, 1e kindje, 27 jaar, uitgerekend: ..-10-15
Hallo lieve dames, Mag ik mij nog bij jullie aansluiten? Alvast gefeliciteerd voor de twee zwangere dames!
Had er eigenlijk nooit meer aan gedacht... Hij heeft me toen op een andere pil gezet en weg waren de bloedingen. Maar het kwam ineens in me op! Ik wacht even mijn NOD af donderdag en dan maak ik toch maar even een afspraak na mijn menstruatie... Misschien kunnen ze dat laagje nog eens opmeten om te zien hoe het nu is. Kan geen kwaad lijkt me en dan weten we het inderdaad maar!
Balen trouwens Kola dat het nog steeds niet doorzet!!! Wel nog een keertje getest voor de zekerheid? Wie weet?
Twirler, ja lijkt mij wel slim idd om het voor de zekerheid nog eens te laten bekijken... Ja heb zaterdag getest maar was echt hardstikke negatief....
Heei shelly26 wil je het lijstje van de vorige pagina ook even quote en aanvullen? Morgen 10dpo zal ik testje wagen of toch nog wachten?
haha dank je Kola en Milou! Met mijn vriend samen al helemaal aan het bedenken hoe we het iedereen gaan vertellen Welkom Shelly 26! Oeh spannend Rosa! Het zou zomaar kunnen...als je toch genoeg testen in huis hebt, zou ik zeggen proberen haha..maar wel kans dat je dan misschien te vroeg bent... Kola, balen trouwens dat je nog steeds in onzekerheid zit, hopelijk dan toch maar snel die menstruatie, kan je iig door naar de volgende ronde Kola, 32 jaar, jan 2015 mirena eruit, 9 feb NOD (denk ik) , ronde 1, 3e kindje Yvanka 25 jaar, jan 2015 pilstop, 12 feb NOD, Twirler, 25 jaar, okt 2014 pilstop, 19 feb NOD, ronde 4 Elisa86, 28 jaar, jan 2015 pilstop, 21 feb NOD , ronde 2, 1e kindje Rosa887, 26 jaar, jan 2015 pilstop, 21 feb NOD, ronde 1 SunshineM, 20 jaar, december 2014 pilstop, 1 maart NOD, ronde 2 Fleurtjeeee28 , 23 Jaar, jan 2015 mirena verwijderd, ? NOD, Ronde 1 Milou89, 25 jaar, jan 2015 pilstop, ? NOD, ronde 2 Zwanger: Lilly1989, 1e kindje, 25 jaar, uitgerekend: 22-10-15 87meisje, 1e kindje, 27 jaar, uitgerekend: 24-10-15
Ik wou via sensitesten bestellen maar kan de Random Reader niet vinden, dus heb ze vandaag bij de kruidvat 2 pakjes gehaald. Heb dus 4 testen nu in huis! En heb je al een beetje besloten hoe en wanneer je het gaat vertellen?
Nou dan kan er morgen wel een testje vanaf Spannend! Ik duim voor je! As zaterdag willen we waarschijnlijk een rondje maken langs mijn moeder, mijn vader en ouders van mijn vriend (zij zijn dan toevallig ook nog bij de broer van mijn vriend, dus kunnen we het direct ook vertellen tegen hem en zijn vrouw) Hadden al bedacht om voor alle opa's en oma's een kleinigheidje te kopen met iets van liefste opa/oma oid haha
Dames, mag ik me hier ook aansluiten? Wij hebben besloten om voor nog een kindje te gaan, ben erg benieuwd hoe lang het gaat duren! De twee zwangeren gefeliciteerd! Leuk, zo snel!
Heei Gusto! Hoelang ben ja al van de pil (o.i.d.) af? En wordt dit je tweede kindje? Meisje ga je het al aan zoveel mensen vertellen ja?
Welkom Gusto! Dat mag zeker! En bedankt Jullie hebben dus al 1 kindje? Leuk! Vul je het lijstje aan die op deze pagina staat? Lilly, tegen wie heb jij het al allemaal verteld? En jij hebt direct ook de verloskundige gebeld toch? Kan dat nu al?
Ja klinkt wel veel he haha, maar wilde het graag aan onze ouders en broers/zussen vertellen. Zou jij dat nog niet doen dan?