Spannend hoor meisje! Waarom niet aan zoveel mensen vertellen? Zou het juist fijn vinden dat als het mis zou gaan je steun hebt. Mijn ouders en schoonouders weten zelfs al dat we bezig zijn hihi maar daar is een lang verhaal aan vooraf gegaan.
Jaa... ik denk ouders en schoonouders wel! Alleen mijn zus en schoonbroers denk ik nog niet! Maar goed, eerst deze dagen is afwachten haha!
Dank jullie wel! We hebben een dochter van 2,5 en een zoontje van bijna 15 maanden. Ik heb sinds de geboorte van de jongste geen pil meer geslikt en vandaag mijn menstruatie gehad dus dit wordt de eerste ronde. Gusto, 29 jaar, 13 maart NOD, derde kindje 87meisje; spannend om het aan iedereen te vertellen! Weten ze dat jullie ermee bezig waren?
Kola, 32 jaar, jan 2015 mirena eruit, 9 feb NOD (denk ik) , ronde 1, 3e kindje Yvanka 25 jaar, jan 2015 pilstop, 12 feb NOD, Twirler, 25 jaar, okt 2014 pilstop, 19 feb NOD, ronde 4 Elisa86, 28 jaar, jan 2015 pilstop, 21 feb NOD , ronde 2, 1e kindje Rosa887, 26 jaar, jan 2015 pilstop, 21 feb NOD, ronde 1 SunshineM, 20 jaar, december 2014 pilstop, 1 maart NOD, ronde 2 Gusto, 29 jaar, 13 maart NOD, 1e ronde, derde kindje Fleurtjeeee28 , 23 Jaar, jan 2015 mirena verwijderd, ? NOD, Ronde 1 Milou89, 25 jaar, jan 2015 pilstop, ? NOD, ronde 2 Zwanger: Lilly1989, 1e kindje, 25 jaar, uitgerekend: 22-10-15 87meisje, 1e kindje, 27 jaar, uitgerekend: 24-10-15 Zo ik heb je direct erbij gezet Gusto! Wat leuk dat je al 2 kinderen hebt en dat jullie nu voor een derde gaan! En spannend direct de 1e ronde in! Veel succes! Idd Fleurtje, buiten dat we het blije nieuws graag met hen willen delen, is het voor ons ook een reden om, als het mis zou gaan, steun te vinden bij ze. Niemand is nog op de hoogte dat we ermee bezig waren, dus we zijn heeeeeel benieuwd naar hun reacties haha
97Meisje, Leuk zeg! Wij hebben het ook gelijk aan iedereen verteld hoor. Ik kon mijn mond niet houden en mocht het mis gaan dan is het fijn als iedereen het al wist. Wij wonen in het buitenland maar moet je in Nederland trouwens gelijk al naar de verloskundige of is dat later pas?
Welkom gusto! Wij wachten met de eerste echo en vertellen het dan onze ouders en vrienden. Dan kunnen we de foto laten zien met iets leuks erbij hsha. En dan weten we zeker of het hartje klopt! Alleen mijn beste vriendin en beste vriebd van mijn vriebd weten het. Dit zodat wanneer het fout gaat, hun er vanaf weten. Geen zin om telkens dan aan te horen van hoe is het nou . En bij de eerste echo hebben we wat meer zekerheid. Ik heb de verloskundige 3 dagen later gebeld na mijn lichte test. Dit omdat ik wilde weten of ie mooi op liep en toen we eenmaal de cb hadden, hebben we de verloskundige gebeld 😉.
Rosa;klopt! Ik moet dan ook vanaf volgende week beginnen! Maar heb het gesprek gehad en de spullen. Zodat ik volgende week maandag meteen van start kan
Aaarrgghhh ik word er knettergek van!! Zondag 36,2 en nu weer 36,6. En verder echt nergens last van. Laat het maar heel snel donderdag zijn. Ben weer ff klaar met dat wachtbankje
Hmmm Twirler ben heel benieuwd voor Jou! eerste keer op het wachtbankje maar heb er nu al een hekel aan haha! Zou vandaag testen maar heb me ingehouden. Weet toch zeker dat die negatief is vandaag, nog veel te vroeg! Ga Denk toch pas donderdag voor de eerste keer proberen! Dat is dan 2 dagen voor NOD.
Twirler; aah dat snap ik!! Hoop zoo voor je dat je een positieve test in handen hebt!!! Rosa ; haha je hebt de drang goed kunnen weerstaan ik kon het op 10dpo niet inhouden maar 2 dagen voor NOD is idd beter! Spannend!!! Ik duim ook voor jou!
Meiden help! Ik had om een vage reden sterk het gevoel dat ik ovuleerde of dat het eraan zat te komen. Alle symptomen die me bekend voor kwamen had ik. Lichte buikpijn, heel veel zin in seks, gevoelige tepels en borsten die groter werden maar ik dacht dat komt door die onttrekkingsbloeding. Toch zei me gevoel doe maar een test want je ovuleert gewoon! Het is ook mogelijk want als ik me oude cyclus aan zou houden (dus niet me onttrekkingsbloeding als eerste dag) zou ik idd deze week me ovulatie hebben.. Dus heb net die test gedaan (2 uur niets gedronken na me ontbijt) en hoppa een duidelijke streep! Nu staat er op de gebruiksaanwijzing dat er 2 soorten testresultaten kunnen zijn. Een lichte en donkere. Als ik uitga van de lichte zit ik nu op me piek en als ik uit ga van de donkere dan zit ik er net voor of er net na. Gelukkig gisteren geklust en zal vriendlief vanavond ook lekker in de stemming brengen haha. Hoop dat de foto het doet, anders probeer ik het zo even via me computer.
Oja -alvast excuus- vanmorgen had ik rekbaar slijm en voelde me baarmoedermond heel anders aan. Zo had ik het nog nooit gevoeld.
Fleurtje ; oh zit al in de buurt!! Wat goed! Het lijntje moet wel aktijd even donker, of donkerder zijn dat de controle lijn. Dus nog ff door testen en ab vind je debk wel je piek!
Thanks meiden! Ik denk dat ik vanmiddag rond 5 uur nog een test doe. Morgenochtend kan ik niet testen helaas omdat ik dan moet werken. S'middags kan ik wel weer testen en donderdag kan ik alleen s'ochtends testen want dan moet ik s'middags weer werken.. Beetje vervelend maja moet roeien met de riemen die ik heb.. Hoop alleen wel dat ik vriendlief de komende dagen in de stemming krijg. Hij wil zich niet gebruikt voelen om zwanger te worden.. Voordat we besloten om er echt voor te gaan hadden we veel minder seks 1-2 keer per week. Maar nu veel meer maar ik krijg hem niet uitlegt dat ik zonder die hormonen ook een veel hoger libido heb!! Want heb echt veel meer zin. Hierna ga ik ook echt niet terug maar naar en koperspiraal. Weg met die hormonen..
Goedemiddag! Fleurtje ik denk dat 'ie nog iets feller kan! Wat een verwarring bij jou zeg met zo'n ontstrekkingsbloeding én zo snel een eisprong! Wat goed dat je je lichaam goed aanvoelt! Ik zou 'm sowieso gemist hebben denk ik ... Sorry hoor meiden dat ik niet zo veel reageer! Ik zit zoals ik al zei niet echt in een hele spannende periode haha maar ik kan het niet laten om toch even iedere dag te kijken hoe het met jullie gaat! Fijne dag iedereen!