Zwanger worden in 2015!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lilly1989, 22 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Fleurtjeee28 wat goed zeg dat je het zo goed aanvoelt!! Maar elke dag sex heeft geen zin. Komt de zaadkwaliteit niet ten goede.. Al is het natuurlijk wel leuk 😉
    Om de dag is beter!! Nog ff doortesten!

Ik hou het nog steeds vol niet te testen. Heb mezelf beloofd echt pas na mijn NOD te testen... Het heeft geen zin joh. Vind het zonde van mijn geld. Al is het weinig.
    Hier dus alleen gekke temp. Verder geen klachten, geen symptomen maar ook nog geen naderende ongi-klachten. Baarmoedermond zit nog hoog, gesloten en is hard.
    Afwachten of ik donderdag wel klachten heb of ongi word.. Voel ik dan nog niks test ik vrijdagochtend.
    Zo trots op mezelf! Nog ff volhouden ;)

2. Milou89

Milou89 Niet meer actief

Ik lees steeds meer over de baarmoedermond hier in dit topic, maar daar weet ik eigenlijk niets van. Kan iemand me uitleggen hoe het precies zit met de baarmoedermond en de stand etc. per periode? Thanks!

3. 87Meisje

87Meisje Niet meer actief

Spannend Twirler! Goed van je dat je je weet in te houden;) Duim heel hard voor je dat je geduld beloond wordt!

4. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Ja met die baarmoedermond weet ik ook niks van? Ik ben ook wel benieuwd!

5. Lilly1989

Lilly1989 Niet meer actief

Jaa dat vraag ik me ook af! Sorry voor het vieze;
    Maar als je bij mij met je vinger diep naar binnen gaat voel ik iets aan het einde. Is dat je baarmoeder dam??
    Ik denk steeds das een fokkil of iets maar durfde steeds de dokter niet te bellen want hdb een man dus dacht, vraag het wel aan de verloskundige

6. Lilly1989

Twirler; knap van je zeg! Ohhhh ik hoop het zo voor je!!!!!

Mijn vriebd en ik gaan zo naar een grote babystore hier in de buurt. Ff alvast wat ideeen op doen en orienteren hoe duur alles zn beetje is. Ben bebieuwd of ik wel of niets ga kopen ( kleine dingen)
    Voor die grote dibgen vind ik het te vroeg;)

7. 87Meisje

87Meisje Niet meer actief

Mm van die baarmoedermond weet ik ook niet zo veel vanaf

Haha super leuk Lilly! Benieuwd of je je kan inhouden met aankopen doen:D Veel plezier iig! Trouwens slik jij alleen nog steeds foliumzuur of ook al andere vitamines?

8. Lilly1989

87meisje ; ik gebruik nu sinds vorige week
    Davitamon Compleet Mama Plus . Daar zit ook foliumzuur in;)

9. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!!

Tsja het is misschien een viezig praatje... Maar ook aan je baarmoedermond kun je een hoop aflezen!
    Als je ongesteld bent ligt hij laag en is hij zacht en open. Dit is ook zo in je vruchtbare periode. Hij is dan duidelijk wat zachter en je voelt een duidelijke opening. Na je vruchtbare periode sluit hij weer, komt de baarmoeder iets hoger te liggen en wordt hij hard. Als het topje van je neus zeg maar... Als je zwanger bent blijft hij iets hoger liggen.

Het is ook een manier om je vruchtbare dagen te ontdekken ipv Ovulatietesten zeg maar.

10. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    @lilly... Op sensitest kun je die vitamines trouwens echt goedkoper krijgen als in de winkel!! Zomaar tipje..
    Leuk dat je met je vriend gaat kijken!

Wij hebben onze babykamer al een jaar geleden gezien.. Veeeel te duur... Mijn vriend zei ineens kijk eens!! Allebei verliefd.. En daarna natuurlijk nooit meer iets gezien wat ook maar een beetje in de buurt kwam van die ene... Dus ben daarna direct hard aan het sparen geslagen. Echt speciaal voor die meubeltjes. Erg he?? Maar had echt een spaardoel. Was ineens veel beter in sparen!

11. Kola

Kola Bekend lid

3 feb 2015
    604
    0
    0
    Hoi meiden

Spannend hoor allemaal... 86meisje oh spannend hoor met vertellen! Ben benieuwd hoe ze reageren. Wij hebben bij beide gewacht met vertellen tot de 3 mnd voorbij waren..

Gusto welkom!!

Hier nog niks zinnigs te melden helaas.... Begin echt de balen te krijgen van het niet weten waar ik aan toe ben...

12. Kola

Kola Bekend lid

3 feb 2015
    604
    0
    0
    Kola, 32 jaar, jan 2015 mirena eruit, ???? NOD , ronde 1, 3e kindje
    Yvanka 25 jaar, jan 2015 pilstop, 12 feb NOD,
    Twirler, 25 jaar, okt 2014 pilstop, 19 feb NOD, ronde 4
    Elisa86, 28 jaar, jan 2015 pilstop, 21 feb NOD , ronde 2, 1e kindje
    Rosa887, 26 jaar, jan 2015 pilstop, 21 feb NOD, ronde 1
    SunshineM, 20 jaar, december 2014 pilstop, 1 maart NOD, ronde 2
    Gusto, 29 jaar, 13 maart NOD, 1e ronde, derde kindje
    Fleurtjeeee28 , 23 Jaar, jan 2015 mirena verwijderd, ? NOD, Ronde 1
    Milou89, 25 jaar, jan 2015 pilstop, ? NOD, ronde 2

Zwanger:
    Lilly1989, 1e kindje, 25 jaar, uitgerekend: 22-10-15
    87meisje, 1e kindje, 27 jaar, uitgerekend: 24-10-15

13. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Raar Kola!

Twirler handige uitleg! Ik weet alleen niet precies wanneer ik mijn baarmoedermond voel? Haha, ben beetje een leek daarin! Hoever moet ik naar "binnen?". Beetje rare vraag zo haha

Maar uuh heel iets anders he.. Ik kreeg net in de auto echt gigantische rot steken ter hoogte van baarmoeder, heeft echt 10 minuten aangehouden.
    Net thuis moest ik plassen en bedacht me dat ik al zo'n 3 a 4 uur niet meer had gedronken ofzo. Dus ik een ovulatietest doen, gewoon om te kijken wat die aan zou geven.. En ik zie toch een duidelijke streep staan op de ovulatietest! (van de action)
    Hoe kan dat nou?

14. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Dit is hem...

15. Lilly1989

Rosa; ik zou ff gaan testen! Ovulatie testen geve namelijk ook positief als je zwanger bent!!
    Je had je ovulatie toch al een keer gevonden ? Hoelang is dat geleden?
    Kan best zijn dat je zwanger bent dat ie daarom positief aangeeft!

16. Fleurtjeee28

Fleurtjeee28 Niet meer actief

Ga zo weer testen want denk dat ik vanmiddag me eisprong heb gehad. Voelde een paar keer en nu nog steeds af en toe een steek in me linker onderbuik die doorliep tot me lies. En daar tussen zeurende buikpijn.

Maar wat is nu wijsheid. Vanavond nog klussen of morgen pas weer klussen?
    We hebben het gisterenavond ook gedaan..
    En me vriend schiet helemaal in de stress als ik zeg dat ik ovuleer en dan grote kans dat hij niet klaar komt hihi dus wil het niet te opvallende doen snappen jullie..
    En met betrekking op zijn gevoel van dat hij zich niet gebruikt wil voelen wil k hem niet dwingen om en vandaag en morgen het te doen.

17. Lilly1989

Elke dag klussen maakt het zaad kwaliteit niet beter :p maar het moet ook leuk blijven! Wij hebben het gewoon om de dag aan gehouden. En zo is het bij ons gelukt ;). Als je om de dag klust blijft er aktijd een voorraadje. Maar ik zou anders niet te veel druk leggen op je ovulatie bij hem. Gewoon gezellig maken, en hebben jullie zin dan mooi, geen zin dan morgen weer;)

18. Fleurtjeee28

Fleurtjeee28 Niet meer actief

Van die zaadkwaliteit hoor ik zoveel dingen.
    De ene zegt dat elke dag seks het juist verbeterd, de ander dat het niets uit maakt en dan weer dat het slechter wordt.
    Ik denk dat het niets uit maakt. Een man maakt volgens mij elke 12 uur nieuw zaadcellen aan..

19. Lilly1989

Twirler; oh dat is een goeie! Dankje!!

Net terug van de winkel. Veel leuke dingen gezien! Boekjes meegenomen en foto's gemaakt! Veel ideeen op gedaan haha.
    Hebben een Boek gekocht van " ik ben zwanger" staan allemaal tips in, en welke kwaaltjes je kan krijgen, hoe je ernee om moet gaan, wat je wel en niet mag eten etc. Heel handig!!

We hebben voor de bekendmaking voor onze ouders roze en blsuwe sokjes gekocht!

En voor de vrienden hebben we een rompertje gekocht om dit te laten zien met 50% mama, 50% papa = 100% ikke.
    Haha! Dat zegt vast al genoeg dan:p

20. SunshineM

SunshineM Niet meer actief

Ik had van t weekend een positieve ovulatietest. Ik had steken in m'n linkerzij. Maandag opnieuw een test gedaan en toen was t streepje weer weg. Maar vandaag heb ik soms weer last in m'n zij, maar dan rechts.... Geen idee wat dit nou weer is

Deel Deze Pagina