Zwanger worden in 2015!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lilly1989, 22 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SunshineM

SunshineM Niet meer actief

Wat een leuk idee Lilly!! Wij willen het ook bekend maken (als het zo ver is) met sokjes/schoentjes of kleertjes.

2. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Leuk Lilly!! :D

Testen wil ik toch nog mee wachten haha! Zo bang voor een teleurstelling.. Maar goed als ze morgen nog OMO wit zijn dan kan het toch nog komen en heb dan nog 3 testen over + de CB

Heb me zo voorgenomen nog niks van deze ronde te verwachten.....

3. Fleurtjeee28

Fleurtjeee28 Niet meer actief

Super leuk Lilly! Show eens een foto :D

4. 87Meisje

87Meisje Niet meer actief

Heel leuk Lilly! en super leuk dat boek! Moet ik ook maar even voor gaan kijken;)

Oh wat spannend Rosa! Snap dat je bang bent voor teleurstelling, maar wat Lilly zei, kan wel kloppen, als je zwanger bent kan dat ook op ovu test te zien zijn..pff lastig allemaal! Morgen nog niet testen dus?

5. Fleurtjeee28

Heb net weer een ovulatietest gedaan en nu is die een stuk lichter dan vanmorgen! Heb 2 uur van te voren niets gedronken.

Kan dat al zo snel?
    Heb dus wel me eisprong duidelijk gevoeld en voel het nu nog..

Vanavond toch maar ff klussen en morgenmiddag kan ik pas opnieuw testen..

Ovulatietest 17-2 16.35 uur (2).jpg
    Vanmiddag om 16:30 uur

Ovulatietest 17-2 11.30 uur (2).jpg
    Vanmorgen om 11:30 uur

6. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Jeetje Kola... Nog steeds niks?!
    Ik snap dat je daar gek van wordt!

7. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Oh en over de baarmoedermond... Soms moet je echt even zoeken 😉
    Bij mij zit hij bijvoorbeeld schuin rechts. Het is een harder bultje zeg maar met een duidelijk kuiltje. Dat is de opening. En soms moet je dus wat dieper zoeken om hem te vinden.

8. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

En wat was er dan als die diep zou zitten?

9. Fleurtjeee28

10. Fleurtjeee28

Vanmorgen voelde het bij mij heel zacht en open.
    Nu net voelde het duidelijk weer harder aan.

Dus ik ga er vanuit dat ik net me eisprong gehad heb.
    Blijf me verbazen dat ik stiekem me eigen lichaam en me gevoel zo goed kan aanvoelen :O

11. Lilly1989

Lilly1989 Niet meer actief

Fleurtje ; wanneer ben je begonnen met testen? Want die steken kunnen aangeven dat nu je ei sprong is! Een test geeft meestal 1 of 2 dagen van te voren aan dat je ei sprong nadert! Lijkt wel of je je piek al is geweest( gister) en nu ie lichter is dat vandaag met die steken je ei sprong is!

Bij mij teste ik op donderdag positief en dag later op vrijdag voelde ik steken en was het streepje weer heel licht! Dus ik had dag erma ook mijn ei sprong!

Oh hier de foto van mijn spulletjes haha
    http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-FHTQNLLU.jpg

12. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Wat leuk Lilly! Lijkt me heerlijk om spulletjes te kunnen kopen! :D

Morgen vroeg toch testen! Ben nou toch wel erg nieuwsgierig geworden!

13. Fleurtjeee28

De test van vanmorgen was de eerste.

Ik wou eerst me onttrekkingsbloeding aanhouden als cyclus dag 1.. Maar me gevoel zei zo sterk dat ik aan het ovuleren was dat ik vandaag dacht ik gooi er een testje tegenaan.

Ik denk dus ook dat me piek gisteren was en vandaag dus aan het afbouwen is en me eisprong dus vanmiddag geweest is.
    Dat die vanmiddag geweest is weet ik eigenlijk wel 99% zeker, durf bijna 100% te zeggen.
    Dan hebben we gisteren echt op tijd geklust haha, voor de zekerheid vanavond nog een keertje en dan kunnen we er verder weinig aan doen voorlopig.
    Het grote nadeel is dat ik die bloeding had vlak voor me ovulatie en tijdens die bloeding gaan we geen seks hebben..
    Dus hoop dat gisteren en vandaag goed genoeg zijn om me eitje te bevruchten.

Me NOD zal dan op 3 maart zijn...
    Zou echt perfect zijn als ik dan positief test! Dat weekend erop komen me ouders langs!!

14. Fleurtjeee28

Heb het lijstje even bijgewerkt en voor mezelf me NOD erbij gezet.
    Heb ik iedereen op het lijstje? Anders even zelf kopiƫren en aanpassen :)

---------------------

Kola, 32 jaar, jan 2015 mirena eruit, ?? NOD , ronde 1, 3e kindje
    Twirler, 25 jaar, okt 2014 pilstop, 19 feb NOD, ronde 4, 1e kindje
    Elisa86, 28 jaar, jan 2015 pilstop, 21 feb NOD , ronde 2, 1e kindje
    Rosa887, 26 jaar, jan 2015 pilstop, 21 feb NOD, ronde 1, 1e kindje
    SunshineM, 20 jaar, dec 2014 pilstop, 1 maart NOD, ronde 2, 1e kindje
    Gusto, 29 jaar, 13 maart NOD, 1e ronde, 3e kindje
    Fleurtjeeee28 , 23 jaar, feb 2015 mirena verwijderd, 3 maart NOD, Ronde 1, 1e kindje
    Milou89, 25 jaar, jan 2015 pilstop, ? NOD, ronde 2, 1e kindje

Zwanger:
    Lilly1989, 1e kindje, 25 jaar, uitgerekend: 22-10-15
    87meisje, 1e kindje, 27 jaar, uitgerekend: 24-10-15

15. Lilly1989

Rosa; snap ik!! Gewoon doen!! Je kunt niet 2 keer in een cyclus een ei sprong hebbdb dus denk echt dat je zwanger bent hoor! Vind het zo spannend voor je!!

Fleurtje ; lijkt me ook dat gister je piek was en vandaag je ei sprong! Als je gister hebt geklust en vandaag ben je goed op tijd hoor! Hoop dat het raak is voor je!

16. Fleurtjeee28

Ik hoop ook dat het raak zou zijn. Ik las hier dat ik een hoog vruchtbaarheid gehalte zou hebben: Wat is een ovulatiebloeding?
    Ik citeer: " Indien je een ovulatiebloeding en/of ovulatiepijn opmerkt, inclusief glibberig en glad slijmverlies dat eruitziet als rauw eiwit en eventueel zere borsten en een verhoogd libido hebt, zet je dan maar schrap, want dan heb je een hoog vruchtbaarheidsgehalte"

Dat zou mooi zijn haha!
    Heb me vriend maar eerlijk verteld dat ik vandaag me eisprong heb en we 'moeten' klussen vanavond.
    Dat vind ik persoonlijk helemaaaal niet erg want jeetje wat is mijn libido hoog zeg als ik ovuleer.. :) terwijl ik normaal een best laag libido heb, ook al denk ik dat dat deels door de hormonen van de anticonceptie komt/kwam.

Wat een leuke spullentjes Lilly!! Super schattig! :)
    Allemaal zo schattig he die kleine dingentjes. Ik heb zelf 2 jaar bij prenatal gewerkt (moest weg omdat ze geen vaste contracten geven :() dus ben zelf iets minder gevoelig geworden voor het kleine spul haha. Blijf er met je hoofd bij en bedenk je goed wat je echt nodig hebt en wat niet. Verkopers smeren je van alles aan haha (spreek uit ervaring :p)

17. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Fleurtje ik had daar ook last van! Maar ik heb daar altijd last van haha! Wij doen het zoiezo elke week zo'n 3 a 4 keer per week ;)
    Alleen laatste week niet, het zat me een beetje tegen, bang dat hij de innesteling verstoord hahaha

Lilly ik ga morgen inderdaad een testje wagen! Al zegt mijn gevoel dat hij morgen nog wit is!

18. Lilly1989

Fleurtje ; die verkopers stuur ik altijd weg tot ik ze zelf echt nodig heb haha:p heb in een kleding winkel gewerkt dus weet dat verkopers zich kunnen opdringen 😜. Als ze iets vragen zeg ik aktijd nee haha tot ik echt iets niet weet en dan bedank ik ze weer haha. Maar thanks voor de tip!

19. Elisa86

Elisa86 Actief lid

26 jan 2015
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Gusto, gezellig dat je ook mee kletst! Kola, balen dat je nog steeds in onzekerheid zit zeg! Behoorlijk irritant.
    @Rosa, spannend wie weet is het wel raak! Snap dat je niet te vroeg wil testen, om teleurstelling te voorkomen. Ik duim voor je!
    @Fleurtje lijkt dat je je ovulatie hebt gevonden! Iig op het juiste moment geklust!
    @Twirler bedankt voor de baarmoedermond tips! Ik had ook geen idee. En Fleurtje bedankt voor de link, ook duidelijk!
    @Lilly leuke dingetjes heb je gezocht! Heerlijk om samen alvast voor te kijken :D

Hier vandaag (10dpo) wat licht roze afscheiding gehad en later wat rood slijm en ook last van krampen vandaag (niet continu). Pff een innestelingsbloeding of toch (te vroeg!) begin van mijn menstruatie? :(

20. 87Meisje

87Meisje Niet meer actief

Leuke spulletjes Lilly!! Super schattig allemaal!:D

Hoop dat je dan 3 maart een positieve test in je handen krijgt Fleurtje!

Oehhhh spannend Rosa! Ik duim heel hard voor je!! Hopelijk kan je vannacht nog beetje slapen, ik heb afgelopen zondagnacht heel slecht geslapen en er alleen maar van gedroomd, voordat ik ging testen maandagochtend haha, vond het echt superspannend hihi

Deel Deze Pagina