mm verwarrend Elisa! Hoop voor je dat het een innestelingbloeding was..even kijken of dit gaat door zetten en anders over paar dagen testen!
Knap haha! Ik wil echt morgen graag testen, maar toch houdt iets mij tegen! Iets in mij zegt dat ik het nog niet moet doen... voorgevoelens verschrikkelijk
Wat is dat toch met die mannen af en toe! Sinds we voor het echie zijn gegaan kan hij z'n gedachten er niet vanaf zetten als we seks hebben met als gevolg dat de seks draait om het klaarkomen en hij soms niet eens kan klaarkomen! Net zoals vanavond dus weer.. Baal echt super erg want deze ronde is gewoon afgeschreven nu dus waarschijnlijk of goede hoop op gisteren. Voordat we voor het echie gingen kon hij er nooit geen genoeg van krijgen. Snap er niets van en het wordt er niet echt leuk op zo.. Sorry hoor meiden misschien willen jullie dit helemaal niet lezen maar moet het ff kwijt en hier is de enige plek waar ik dat kan..
Oh dat is balen Fleur! Ik heb niet tegen mijn vriend gezegd wanneer ik mijn ei heb! Heb tegen hem gezegd dat we gewoon blijven klussen zoals we deden en ik op een gegeven moment wel zeg wanneer mijn ei is geweest! Zo blijft het voor hem ook nog "leuk". Hij heeft daar toch allemaal geen verstand van haha! Eventueel zou je hem telkens kunnen uitdagen, niet altijd maar in bed klussen maar ook een keer op de bank o.i.d. Doe een rollenspel of gebruik massage olie. Houdt het lekker spannend
Fleurtje; balen zeg! Misschien is de druk voor hem te groot. En ja als dat zo is dan gaat het niet zo makkelijk. Idd wat rosa zegt, maak het spannend! Het moet echt geen verplichting worden hoor! Wij deden het dan om de dag, maar tuurlijk kwam het wel eens voor dat hij of ik even geen zin had, nou dan maar niet! Want als je klust ondat het moet, dan is dat echt niet leuk. Rosa ; ik snap je ! Maar als ik in jouw schoenen stond en de ovulatie test liet dat zien.. Dan had ik de volgende dag getest haha! Morgen zit je op 11 of 12 dpo toch? En als ie bij mij wit zou zinn dan zou ik op verwachte NOD weer testen. Maar ik denk dat ie bij jou een streepje laat zien anders raar van die ovulatie test! Maar je moet lekket doen wat je zelf wil!! Slaap er maar goef een nachtje over haha. En als je niet wil? Gauw morgen plassen dan kan het ook niet meer haha en scheelt dan weer een dag
Oh zeker balen Fleurtje! Maar zoals Rosa en Lilly al het advies geven, zorg dat het geen moeten wordt, van 1/2 keer per week, naar opeens elke dag, kan mij voorstellen dat het dan een te grote verplichting wordt.. Rosa, ben zoo benieuwd of je je kan inhouden vandaag of toch gaat testen!! Hoop echt voor je dat het positief is!! Ik heb zojuist toch nog eens getest en nu ben ik toch wel echt overtuigd haha..plusje verscheen ook echt binnen een minuut
Bedankt meiden voor reacties. Ik heb tegen hem gezegd dat hij volgende keer moet aangeven dat hij geen zin hebt en dan hoeft het ook niet. Want zoals toen wil ik ook niet. De druk is idd hoog voor hem in z'n hoofd. Kan ik ook wel begrijpen maar wat nou als het een paar maande duurt dan moet hij zich er toch wel beetje overheen zetten. Maar heb gezegd dat ik me ei gehad heb en nu dus toch niet meer vruchtbaar ben.. En of we het vanavond dan gezellig en leuk af kunnen maken. Misschien is het nog op tijd voor me ei hihi en hoop voor hem dat hij er dan minder druk op zet voor zichzelf. En anders agh volgende maand nieuw rondes nieuwe kansen. En wie weet was die ene keer genoeg. De tijd zal het uitwijzen. Wat leuk meisje87!! Echt een mooie test idd goed dat je nu echt overtuigd bent haha
Meisje87 super mooie test, je kan er niet omheen! En fleurtje je legt veels te veel druk op het zwanger worden. Niet alleen voor je vriend maar ook voor jezelf! De kans is heel groot dat ondanks je op het juiste moment sex hebt gehad je toch pas over een aantal maanden zwanger bent. Stress helpt daar niet bij. We begrijpen allemaal dat je snel zwanger wilt worden,dat willen we allemaal. Maar er obsessief mee bezig zijn werkt dat averechts. Relax! En je hebt op het perfecte moment sex gehad, 1 dag voor je eisprong. Dus hou die gedachte vast en 'let it go!' (Heerlijk om Elsa te 'zijn' )
Ja ik probeer het ook echt los te laten maar komt omdat ik z'n control freak ben. Dan is opeens me eisprong eerder dan ik 'gepland' had en dan ben ik du alle controle kwijt. Terwijl ik er net minder mee bezig was hihi. Ik ga het nu ook gewoon weer naast me neer zetten en ja er hebben ervoor seks gehad dus timing is goed en we zien het wel. Van nacht dus veel te laat in slaap gevallen en me wekker ging alweer om 5 uur vanmorgen.. Pff ben doodop. Moet werken van 7 tot 3 uur maar hopelijk mag ik om 1 uur naar huis ff lekker slapen.
87meisje; Die is ook mooi positief!! Fijn he die bevestiging! Lekker gaan genieten nu! Heb je de vk al gebeld ??
Fleurtje ; je moet er echt rekening mee houden dat het echt een aantal maandag kan duren he! Meisje en ik hebben gewoon heel veel geluk dat het zo snel is geluk. Maar dit gebeurt niet altijd. Meestal duurt het langer dan dat het meteen raak is. Over je lichaam kun je nou eenmaal niet altijd de controle hebben. Je lichaam moet het nu zelf oppakken en bij de een gaat het sneller dan bij de ander! Rosa; ohh ik ben ook zo benieuwd of jij je hebt kunnen inhouden ja of nee haha
Ja heel fijn!! Wilde nog even deze test afwachten voordat ik de vk zou bellen, dus denk dat ik vandaag of morgen ga bellen. Wanneer heb jij je eerste echo?
Ik heb 12 maart mijn intake gesprek bij de verloskundige en daarba. Gelijk mijn eerste echo er achteraan ben dan als het goed is 8 weken. Maar lees al dat het bij iedereen anders is met de echo's , de ene verloskundige doet het eerder, en de ander doet het later dan 8 weken. Las dat je vBaf 7 weken echt iets kunt zien!
Meiden... sorry!!!! Ik had zooo beloofd om pas vrijdag, de dag na mijn NOD te testen. Maar ik werd vanmorgen wakker om te temperaturen en moest echt rennen naar de wc!! Zo misselijk! Ik dacht ja... Of ook de griep of... Whaaaaaa!!!!!! Mijn god! Ik kan het niet geloven!!! Juist de ronde dat ik eigenlijk bijna niks voelde! Dit cluppie brengt echt geluk! Ik hou van jullie!!!! Haha.
Ohhhhh twirler!!!!! Gefeliciteerd!!!!! Ik vind het zo top voor je!!! En het is je echt gegund! Dit clubje Brengt echt geluk!! Nu de rest nog! Geniet er van twirler! Mooie test ook!