Zwanger worden in 2015!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lilly1989, 22 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Gefeliciteerd twirler!!!!

2. SunshineM

SunshineM Niet meer actief

Gefeliciteerd!!!!! Wat leuk!!!! Gisteren dacht ik al: dit groepje heeft best al snel zwangere vrouwen er tussen zitten. Ik hoop zo dat ik straks ook bij de geluksvogels hoor. Wij gaan as. vrijdag een weekje weg, dus dan zal ik niet op het forum kunnen kijken en als we terug zijn kan ik ook testen!

3. Fleurtjeee28

Fleurtjeee28 Niet meer actief

En ik heb stiekem al heel veel geluk dat we nu al er echt voor gaan. Eigenlijk zouden we pas april starten.

4. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Balen Rosa!!! Misschien een troost...
    Ik denk dat ik zondag pas mijn innesteling heb gehad. Toen was mijn temp ineens heel laag. Daarna weer hoger.
    Dat was dan pas op 10 dpo.
    En nu dus op 13 dpo een licht streepje niet eens donker. Hoeveel dpo zit je nu??

Ik kon het niet geloven en heb de cb gepakt. Gelukkig nog in de kast!!
    Whoehoeeeee!!!!

Fleurtjeee... Zo zie je. Het kan ook 4 rondes duren. Of nog langer helaas. Mijn vriendinnen waren echt langer bezig dan ik nu. Maar het kan ook zo raak zijn! Gewoon echt genieten!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      53,3 KB
      Weergaven:
      6
  5. 87Meisje

87Meisje Niet meer actief

Hahaha super Twirler!! Gefeliciteerd!!:D:D Dit clubje brengt echt geluk!

Jammer Rosa:(...hopelijk was je gewoon te vroeg!

6. Fleurtjeee28

Fleurtjeee28 Niet meer actief

Twirler wat mooi he! Super gefeliciteerd!! :D

7. Lilly1989

Lilly1989 Niet meer actief

Rosa ; aah balen meis.. Zaterdag is je NOD toch? Dan zit je nu 3 dagen voor je NOD. Had je ook geen tuur streepje?
    Dan is je innesteling later, of je maakt tragere hcg waarde aan. Je had echt je ei gevonden toch? Of het is niet raak 😞 maar dat hoop ik niet voor je!!
    Maar vind het dan raar dat je ovulatie test dan zo was en je zwangerschapstest wit is! Kun je vandaag nog een ovulatie test doen? Kijkeb wat die dan aangeeft. Aks dat lijntje weer dikkerdje is dan kan het kijken dat je je ei nu pas is.. Dan is heel je cyclus in de war, of verkeerd berekend. Ff ovulatie test doen en zaterdag op je NOD testen!

8. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Het brengt echt geluk!!!
    Ben nu heeeel hard aan het bedenken hoe ik het mijn vriend vanavond ga vertellen 😉
    En zoooo perfect getimed!! Mijn schoonvader is vrijdag jarig en mijn vader maandag. Hoe tof is dit cadeau?! 😁😁😁

9. Elisa86

Elisa86 Actief lid

26 jan 2015
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw Twirler gefeliciteerd! Ronde 4 is ook vrij vlot. Zo snel zoveel zwangere hier, leuk!
    Balen rosa van je test, lastig die onzekerheid!
    Vanochtend had ik weer roze/rode afscheiding dus ik vermoed dat vandaag m'n nieuwe cyclus is begonnen. Wel weer lekker vlot 26 dagen maar een luteale fase nu van 11 dagen ipv 14 hiervoor. Lees dat dit prima kan m ook niet te kort is. Op naar ronde 3!

10. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Heb me scheel getuurd. Maar helemaal niks!
    Ik heb het idee dat ik gisteren mijn innesteling heb gehade. Geen temperatuur gemeten maar die vervelende Rot steken die ik had!
    Ben ook met vlagen misselijk.

Zit nu op 11dpo dus heb ook nog wel even haha

11. Lilly1989

Lilly1989 Niet meer actief

Een innesteling kan tot 12dpo duren rosa! Dan id jouw innesteling gewoon aan de late kant!

12. gusto

gusto Niet meer actief

Gefeliciteerd twirler!

Fleurtje, ik zou echt een beetje relaxter aan doen hoor. Ik was er bij mijn eerste net zo mee bezig als jij, obsessief gewoon. Deed mijn relatie ook geen goed want er waren constant spanningen. Vriend 'moest' presteren op een bepaald moment en zo niet dan was ik geïrriteerd. Werkte dus echt niet.

Zwanger worden van de eerste duurde mij bij 1,5 jaar (!!!), en heb echt het idee dat het kwam doordat ik er zoveel mee bezig was. Van de tweede was ik namelijk de eerste ronde zwanger, toen stond ik er veel relaxter in. Weet dat het moeilijk is maar laat het een beetje los, maakt het veel leuker :)

13. Milou89

Milou89 Niet meer actief

Wauwww Twirler wat goed! Super gefeliciteerd! :D Dit groepje brengt echt geluk zeg, wauw! Geven jullie ook en beetje geluk aan mijn partner en mij deze rond? ;) Haha!

Fleurtje, ik sluit me aan bij de rest. Probeer er echt wat relaxer mee om te gaan! Ik denk dat zoveel stress ook echt niet bevorderlijk is voor een beginnende zwangerschap. Zoals al vaker is gezegd: je kunt je best doen met klussen (en dat is volgens mij prima gelukt bij jullie 1 dag voor je ei) maar verder is het afwachten en heb je er totaal geen invloed op! Als het deze ronde niet is gelukt, laat het los... Probeer inderdaad niet te veel druk te zetten op je partner want dat werkt dus blijkbaar niet. Erg moeilijk! Anders even goed met elkaar praten of hij er echt wel voor wilt gaat of waarom hij zo'n grote druk voelt? Mijn partner en ik hebben er van de week ook nog eens goed over gepraat (over een toekomstige zwangerschap) en dat is echt heel fijn. Misschien dat dat bij hem/jullie helpt? Het is allemaal moeilijk maar wat je nu doet maak je jezelf alleen maar gek mee! Succes!

Elisa, erg herkenbaar. Ik had rond 10/11 dpo hetzelfde.. ook roodverlies en pas na 3 dagen zette het door naar menstruatie. Ik hoop voor jou een innestelbloeding! Ik ben erg benieuwd hoe het verder gaat! Ik duim voor je.

Hier voor de rest weinig nieuws. M'n libido is geweldig goed sinds ik met de pil ben gestopt hahahah. De dagen na m'n ovulatie in de vorige ronde wat rustig aan gedaan, we dachten dat het de eventuele innesteling zou kunnen verstoren (haha, niet echt logisch... maar was de eerste keer natuurlijk). Dus we hadden wat in te halen ;) Maar we moeten natuurlijk wel wat opsparen voor volgende week hehe. :p

Fijne dag allemaal! (ik ben zo blij voor de zwangeren hier! :D)

14. SunshineM

Even wat anders hoor... Ik zit nog steeds thuis met griep en word er nu wel gek van!!!!!! Hahah weet zo langzamerhand niet meer wat ik kan doen hier thuis. Van de bank word ik gek, huis is helemaal schoon en zelfs alle was is weggewerkt. Dat is echt zeldzaam.... (A) Sorry hoor, moest ik even kwijt.

Fleurtje, ik snap dat je heel graag snel zwanger wilt zijn. Dat willen we allemaal. Maar leg inderdaad niet zo erg de druk erop... Het kan zomaar heel lang duren helaas.. Mijn man en ik willen het ook heel graag maar hebben echt afgesproken dat onze sex geen moetje wordt.. Van het weekend had ik m'n eisprong maar toen voelde ik mij zo beroerd dat ik eigenlijk zoiets had van volgende maand weer een kans. Gelukkig voelde ik mij de dag daarna weer wat beter en had ik ook gewoon heel veel zin dus hebben we toch nog op het juiste moment geklust. (Sinds ik gestopt ben met de pil heb ik sowieso veel meer zin dan eerst!) Maar toch verwacht ik niet zoveel in maart.. Natuurlijk hoop ik t wel maar het is niet dat ik van elk kwaaltje denk jaaaaa ik ben zwanger. En misschien is dat juist wel een goede instelling?.. Ik denk inderdaad dat je met je vriend nog een keer moet praten zoals de anderen ook al zeiden. Misschien zit hem toch iets dwars? Als je eenmaal de beslissing hebt genomen is het natuurlijk wel heel serieus en misschien gaan sommige dan pas denken hoeveel verantwoordelijkheid een kindje met zich meebrengt? Misschien vindt hij het gewoon heel spannend!! Waarom gaan jullie niet een keer naar een kinderwensspreekuur bij een verloskundige? Hebben wij ook gedaan en dan kan je al je vragen stellen! Heeft ons best gerustgesteld :)

Sorry hoor een heel verhaal, maar ik heb toch niet zoveel te doen hihi

15. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ahhhh meiden wat een ontzettend lieve berichtjes!!!!
    We zijn inderdaad echt snel zwanger.... Bizar eigenlijk!
    Ik zal heel veel vruchtbare energie naar jullie toe sturen! Hoop het zo voor jullie!

Ik heb net dit boek voor mijn vriend gekocht. Ik heb er sokjes opgelegd met de test erin en een briefje:
    "Lieve papa, ik kan niet wachten tot jij dit boek aan mij voorleest. Mama en ik houden heel veel van jou! Dikke kus, je kleine ukkepuk"

Ben benieuwd vanavond!!!

Ik ga voor mijn vader en schoonvader ook een boek kopen. Ik zoek iets met opa's. ;)
    En dan zet ik erin: Lieve opa, ga alvast maar hard oefenen, want over..... kom ik naar je luisteren!! Moet ff uitrekenen wat ongeveer de periode zal zijn dat ik uitgerekend ben. ;)

Volgende week zaterdag komen mijn beste vriendin en haar vriend eten. Zij weten als enige dat we bezig waren... Ik heb een roze en een blauw flesje gekocht. Ik vraag wat ze willen drinken en dan serveer ik het in de flesjes met een kaartje eraan "is er ook plaats voor 3 op jullie bruiloft?" Ze gaan in juni trouwen...
    Ben benieuwd of het me lukt! Want ik zie haar voor die dag nog 2x om haar bruidsjurk opnieuw te gaan passen en de proefmake-up en kapsel te gaan zien.... Maar wil dat dat echt haar dagen zijn.

Verder vertellen we het nog niemand en wachten we tot de 12 weken. Hoop zo dat het ons gegeven is! Ben wel bang hoor! Heb jij dat ook Lilly? En 87Meisje??

Bijgevoegde bestanden:

16. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    SunshineM kan me voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent!!!
    Heel veel beterschap!! Misschien lekker een filmpje kijken? Of een serie? Ken je popcorntime?? Echt fantastisch!

En inderdaad.. De eerste 3 rondes was ik er vreselijk mee bezig en juist deze ronde niet zo. Bij elke steek dacht ik tsja die heb ik wel vaker. We zien wel op mijn NOD. Het is echt dat ik vanmorgen zo misselijk was dat ik een dag eerder heb getest. En juist nu is het raak... Misschien is het toeval.. Misschien niet. Wie zal het zeggen..

17. SunshineM

Wat lief twirler!!! Ik denk dat vriend helemaal uit z'n dak gaat. Super leuk idee!!!! Veel succes vanavond.

18. SunshineM

Dankjewel!! Hahah ja ik ken popcorntime. Maar de series die ik wil kijken doen het allemaal niet en lopen de hele tijd vast. Super irritant. Verder is die site wel echt geweldig voor films en de serie greys anatomy. Alleen de meeste leuke films ken ik nu wel en voor greys ben ik aan t wachten tot de nieuwe aflevering erop staat. Kom dus niet zo ver.

19. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Ben echt heel blij voor je twirler! En super leuk Hoe je het je vriend gaat vertellen! Ben wel benieuwd naar zijn reactie!

Ik heb vandaag wel veel wit/geel slijm. Dat heb ik eigenlijk nog niet gehad. Is dat een teken dat menstruatie er aan komt?

Ovulatie test was weer een streep net. temperatuur net even gedaan, wel na 2 uur rustig werken maar lag zo'n 1 graden hoger dan normaal. Dus nog steeds vrij hoog

20. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ach Sunshine... Dat is zo balen! Ik hoop echt dat je snel opknapt! Ben je een boekenlezer?? Misschien lekker wegkruipen in een boek?

Rosa ik vind het maar raar hoor!!! Een graad is inderdaad echt wel veel. Al zegt die temp ook weer niet zo heel erg veel. Mijn temp nu is maar 0,1 hoger dan basaal. Zag dus alleen een enorme daling bij mijn vermoedelijke innesteling. Maar ik heb nu juist veel witte afscheiding, normaal als ik menstrueerde was ik ervoor kurkdroog. Dus ik hou echt hoop voor je! Ik weet zeker dat ik op 11 dpo ook geen positieve test had gehad. Zou gewoon over 2 dagen weer testen!

Deel Deze Pagina