Zwanger worden in 2015!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lilly1989, 22 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 87Meisje

87Meisje Niet meer actief

Super leuk idee om het je vriend zo te vertellen! Benieuwd hoe hij reageert! Ik had deze handschoentjes voor mijn vriend gekocht en maandagavond gegeven, om zo te laten weten dat we echt zwanger zijn hihi

Balen dat je nog steeds ziek bent Sunshine! Series zijn idd een goede aanrader, volg zelf echt heel veel series (als je tips wil voor paar leuke, zeg het maar!) Veel beterschap iig!

Rosa, ik heb afgelopen dagen ook wat wit slijm, volgens mij kan dat juist een teken zijn van zwangerschap, maar weet ik niet zeker..Spannend! Helaas zit er niets anders op dan wachten en over 2/3 dagen weer testen...

Bijgevoegde bestanden:

2. Fleurtjeee28

Fleurtjeee28 Niet meer actief

Lief van jullie meiden die support :)
    Jullie hebben zeker gelijk. Ik denk dat ik voornamelijk gewoon heel enthousiast ben omdat ik 2 jaar lang heb moeten wachten tot me vriend er klaar voor was. En nu is het dan eindelijk zo ver.
    Maar ik laat nu ook lekker los. We hebben deze keer optijd geklust per toeval en als die keer genoeg was dan is dat zo en anders niet.
    Ga me nu ook niet zitten consenteren op symptomen. Als dingen me opvallen dan horen jullie het gegarandeerd haha maar er niet op letten want dan ga ik van alles voelen natuurlijk haha.

3. Fleurtjeee28

Twiler hoe leuk zeg! :D
    Origineel bedacht ook!

SunshineM: je kan ook Netflix kijken, nu eerst maand gratis en daarna kan je het gewoon opzeggen.
    Orange is the new black en Orphan black zijn echt aanraders!
    Beterschap verder! Het is koud buiten dus lekker warm onder de dekens kruipen

4. 87Meisje

Ik herken dat gevoel trouwens ook Twirler, lees hier op het forum toch vaak dat het mis kan gaan, dus ben wel bang en hoop heel erg dat het bij mij allemaal goed blijft gaan..moet soms maar niet te veel miskraamverhalen lezen, want dan maak ik mijzelf helemaal gek:$

Behalve misselijkheid al last van andere kwaaltjes? Ik ben nog niet echt misselijk met overgeven oid, heb wel de hele dag door honger en als ik dan niet snel wat eet, voel ik mij wel wat misselijk worden.. ben verder 's avonds al best moe, val op de bank dan bijna in slaap, maar zodra ik in bed ga liggen, lig ik weer klaarwakker:( Super irritant haha

5. SunshineM

SunshineM Niet meer actief

87meisje, welke series zou je aanraden??? Misschien dat ik die dan wel kan kijken!

Hmm thanks voor de tip Fleurtje, misschien als we terug zijn van vakantie ga ik t voor een maandje uitproberen. Kijken of de kwaliteit beter is :)

6. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    87Meisje blij dat jij dat ook hebt! Ik probeer echt enorm te genieten en ben heel blij maar ook echt wel bang dat het nog misgaat inderdaad. Al hoeft dat natuurlijk helemaal niet!!!

Ik ben ook wel moe 's avonds. Maar heb geen idee of dat nu aan mijn zwangerschap ligt. Werk vaak zo'n 60 uur per week dus dat kan het ook zijn! Ga nu echt wel minderen!!! Werk nog parttime bij een eetcafe, daar wil ik vragen of ik vaste dagen kan krijgen. Dan kan ik beter plannen. Ik heb nl mijn eigen taartbedrijfje, grote verjaardagstaarten, bruidstaarten etc... En soms heb ik bestellingen staan op een dag dat ze me ook ineens inplannen te werken tot sluit zeg maar.. Dus als ik vaste dagen krijg kan ik beter plannen. Verder kon ik echt geen nee zeggen tegen taartbestellingen, maar ga nu echt meer aan mezelf denken!!!
    Dan moeten ze maar op tijd bestellen ;) Wie het eerst komt, het eerst maalt.

Verder alleen vanochtend die misselijkheid, nu echt nergens last van! Wel heb ik al 2 weken echt een enorm koude neus, handen en voeten. Terwijl ik het echt niet koud heb!!! Of dat er ook iets mee te maken kan hebben??? Verder nog niks. Daarom vind ik het ook zo moeilijk te geloven denk ik!

Dankjulliewel trouwens dat jullie mijn ideetjes leuk vinden ;) Heb echt nog zooooveel ideeën, maar daar moeten we dan nog een paar weken mee wachten ;)

7. 87Meisje

@ Sunshine, weet niet waar je van houdt, maar ik vind The Blacklist, Suits, NCIS/NICS LA erg leuke series, verder zijn Hart of Dixie, Switched at Birth, Parenthood, Brothers & Sisters, Gilmore Girls ook echt aanraders! En natuurlijk Friends!;)

@ Twirler, kan mij voorstellen dat je ook wel moe bent van het werken haha, klinkt als lekker druk iig. Verstandig dat je wat gaat minderen en wat meer aan jezelf gaat denken, nu mag het:D! Ik heb trouwens ook heel snel koude voeten, handen en neus, hahaha, zou dat er ook bij horen?

8. Kola

Kola Bekend lid

3 feb 2015
    604
    0
    0
    Ff snel. . Twirler gefeliciteerd!!!!

9. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Dankjewel Kola!!!! Bij jou nog geen nieuws??

87Meisje wie weet!!! Lilly hoe staat het met jouw neus, handen en voeten?? :p:p

10. Milou89

Milou89 Niet meer actief

Ahhh Twirler zo'n schattig boekje! Super leuk, ik ben erg benieuwd hoe hij reageert! :D

Rosa, volgens mij is wit/geel slijm juist wel een goed teken. Ik duim voor je!

11. Fleurtjeee28

Heb ooit ergens gelezen dat als je oude voeten hebt de hele zwangerschap dat het een jongetje wordt.

Maar kan ook door het weer komen haha ik heb de hele winter al chronisch koude voeten hahaha

12. Kola

Kola Bekend lid

3 feb 2015
    604
    0
    0
    Nee helaas geen verandering helaas.
    Moet eerlijk zeggen dat het me begint te frustreren.... kijk als je ongesteld word dan heb je weer nieuwe kansen. Gebeurd er niks kan je ook niet door.ben nu al weer 17dgn overtijd.

13. SunshineM

SunshineM Niet meer actief

Bedankt voor de serietips! Ben de dag weer doorgekomen :)

Ik snap dat t heel frustrerend is Kola. Bij de eene duurt het gewoon net iets langer voordat de cyclus zichzelf weer oppakt. Een vriendin van mij had hier ook heel veel problemen mee maar is nu alweer 1,5 jaar een trotse mama. Dus blijf de hoop erin houden!!

Ik had vandaag zo een zin in snoepen.. Dus ik had iets gepakt, nah stond mij niet aan. Iets anders dan, ook bah. En nu ben ik kotsmisselijk. Ik hou het maar op de griep, haha.

Vanaf welke dag beginnen/begonnen jullie met het bijhouden van je dpo? De dag van de eisprong of de dag erna?

14. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Dag erna. Ik had mijn ei op 7 februari dus 8 februari was 1dpo

Ik heb het idee dat ik griep ga krijgen... Ben heel de dag al beetje misselijk en hoofdpijn en heb echt ontzettend gloeiende wangen en oren!
    Geen zin in hoor om ziek te zijn!

Balen Kola! Heel raar!

15. Elisa86

Elisa86 Actief lid

26 jan 2015
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuke manier om het zo aan je partner te vertellen Twirler, ben benieuwd hoe hij zal reageren! Nogmaals gefeliciteerd :D
    Kola lijkt me behoorlijk frustrerend! Maar je kan er zo weinig aan doen. We leven met je mee!

Ik wil ff klagen hoor, ben echt ongesteld geworden vandaag. Cyclus van 26 dagen, 11 dagen luteale fase (schijnt niet te kort te zijn). Nu in ronde 3. Voel me echt gaar, heb buikpijn, wil snoepen maar na 3 kleine 'cola-flesjes' krijg ik last van mijn kies :x Bah, maar vroeg naar bed vandaag en hopelijk voel ik me morgen beter...
    Moest wel lachen om mijn man toen ik zei dat ik ongesteld ben geworden, YES zegt tie. Dus ik HUH, das niet de bedoeling hoor? Nee, maar dan 'moeten' we wat langer door klussen :p En ja zo erg is dat inderdaad niet haha (al vinden we het wel jammer uiteraard). Maar goed zo'n opmerking maakt het wel weer even luchtig en zo moet het ook zijn :cool:

Kola, 32 jaar, jan 2015 mirena eruit, ?? NOD , ronde 1, 3e kindje
    Rosa887, 26 jaar, jan 2015 pilstop, 21 feb NOD, ronde 1, 1e kindje
    SunshineM, 20 jaar, dec 2014 pilstop, 1 maart NOD, ronde 2, 1e kindje
    Gusto, 29 jaar, 13 maart NOD, 1e ronde, 3e kindje
    Fleurtjeeee28 , 23 jaar, feb 2015 mirena verwijderd, 3 maart NOD, Ronde 1, 1e kindje
    Milou89, 25 jaar, jan 2015 pilstop, ? NOD, ronde 2, 1e kindje
    Elisa86, 28 jaar, jan 2015 pilstop, 18 (?) mrt NOD , ronde 3, 1e kindje

Zwanger:
    Lilly1989, 1e kindje, 25 jaar, uitgerekend: 22-10-15
    87meisje, 1e kindje, 27 jaar, uitgerekend: 24-10-15

Twirler, 1e kindje, 25 jaar, uitgerekend: ?

16. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

He gatsie Elisa! En we liepen mooi zo tegelijk!
    Maar goed, nieuwe ronde nieuwe kansen!

17. 87Meisje

Graag gedaan!:)

Oh balen Elisa! Wel fijn dat je man er weer een mooie draai aan kan geven:D Hopelijk gaat het deze ronde lukken!

Rosa, griep heerst idd ook, dus zou zo kunnen, maar hoop natuurlijk voor je dat dit allemaal bij een zwangerschap hoort!;)

Vervelend Kola dat het zo lang duurt...hoop echt dat deze ronde snel voorbij is voor je en je of gewoon ongesteld wordt of een mooie positieve test in je handen krijgt!

Twirler, hoe reageerde je vriend??;)

18. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Jeetje Kola wat enorm balen!!! Snap je helemaal!
    Elisa, balen meis!! Maar fijn dat jullie het luchtig houden. Scheelt een hoop denk ik.

Ahhhh zo lief!!! Mijn vriend had echt totaal geen idee. Ik had hem ook gezegd dat ik echt pas na NOD zou testen. Dus hij dacht een gewoon cadeautje... Leuk.
    Hij pakt het uit: kijkt me aan... "Is het zover?? Echt?!" Tranen in zijn ogen en trillende handen... Te lief!! Verrassing geslaagd!
    En nu is hij de poezen aan het vertellen dat er een baby komt... Hahaha

19. 87Meisje

hahaha Twirler! Geweldig zo'n reactie!! Kindje is iig goed gewenst haha :D Geniet er van samen!

20. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Haha wat leuk Twirler!! En dat hij het de poezen gaat vertellen! Hilarisch! :D:D

Deel Deze Pagina