Zwanger worden in 2015!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lilly1989, 22 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleurtjeee28

Fleurtjeee28 Niet meer actief

Jammer Elisa. Je hebt wel een nette cyclus.
    Wel fijn dat je vriend ff een luchtige opmerking maakt idd hihi.

Twirler wat super leuk zeg!! Haha grappig dat hij het de poezen aan het vertellen is! Zie het al voor me haha

Snap je frustratie Kola. Als er idd nou iets komt dan is het voorbij. Maar 17 dagen over tijd alweer en helemaal niets. Blijf goede hoop houden :)

2. Elisa86

Elisa86 Actief lid

26 jan 2015
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank voor de support! :)
    Twirler wat een super leuke reactie, verrassing geslaagd! Nu lekker genieten met elkaar (en de poezen ;))
    SunshineM beterschap! Griepepidemie is lang en heftig, aantal mensen die echt 2 weken goed ziek zijn. En voordat je je daarna weer goed voelt duurt lang.
    Begin dag na de ovulatie met 1dpo, net als rosa. Zijn de dagen na de ovulatie (days past ovulation) is mij hier verteld haha

3. Lilly1989

Lilly1989 Niet meer actief

Zo!
    Ff dagje bijna niet meer gekeken en gelijk 4 pagina's erbij haha!
    Heb vandaag heel het huis gepoetst en op z'n kop gezet! Goede vriendin is langs geweest.. En ik kon tegeb haar echt mijn mond niet houden! Ze moest huilen van blijdschap zo lief!! Ze gaat me trouwens 7 maart helpen, hebbdb dan feestje hier in de buurt met bekende van ons en kan niet weer met het verhaal antibiotica komen haha. Hebbdb een goed plannetje opgezet!
    Probeer ff op iedereen te antwoorden. Net weer hockey training gehad en ben kapot dus reageer ff snel en dan lekker naar bed!

Twirler ; dat heb je zo leuk gedaan!! Leuk boekje en hele lieve reactie van je vriend! Weet niet wAt het is maar kreeg al traan ogen toen ik het las haha ben z'n emotioneel wrak ineens! Ik huilde gister zelfs bij de voice kids.. Toen ik dat terug keek pff.. Koude neus vooral.. Hij loopt ook veel weg :p haha( ben zoooooo verkouden! )

Sunshine ; jij zorgt series toch??
    The vampire diaries, The originals, arrow, pretty little liars, revenge!

Elisa ; nieuwe ronde nieuwe kansen! Deze ronde brengt jou ook geluk! Dat weet ik zeker!!! Mooie cyclus dagen heb je wel hoor! De griep heerst! Ben er sinds vanochtend vanaf! Nu heb ik mijn vriend aangestoken haha:p

87meisje; ik hoop ook dat het allemaal goed blijft gaan! Ik lees ook geen miskraam verhalen meer hoor! We gaan gewoon genieten!!

Rosa; hoop dat het een goed teken is dat wat je hebt! Ik wad voor mijn NOD ook altijd droog ( tijdens de pil) nu heel veel slijm!

Kola; ik snap dat je frustrerend bent.. Dit is ook echt niet leuk. Heb je wel wat afleiding?

Fleurtje ; haha echt is dat met koude voeten? Maar ik heb altijd koude voeten hahaha. Maar je hebt ook z'n Chinese kalender met hoe oud je bent en welke maand de bevruchting is geweest dam geeft dat ook aan meisje of jongen. Maakt me niets uit wat het wordt! Als Het maar gezond is!

4. Kola

Kola Bekend lid

3 feb 2015
    604
    0
    0
    Hoi hoi

Ff voor ik ga werken...

aaaaahTwirler wat schattig :)

He balen elisa .... op naar de volgende ronde. Wat een super opmerking van je vriend :)

Beterschap sunshine .Ik heb het ook net achter devrug en dat wwas idd echt niet fijn!

Hier heel erg buikpijn.. dus eindelijk komt er schot iin dezaak denk ik... of ongesteld of eisprong...
    Doeg ik ga werken

5. 87Meisje

87Meisje Niet meer actief

Zojuist met verloskundige gebeld, 17 maart eerste echo en 26 maart termijnecho:D Duurt nog wel even, maar ben zooo benieuwd al haha!

6. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!

Ik ga vanmiddag naar mijn huisarts. En dan zal zij me doorverwijzen naar de verloskundige. Whoehoe! Duurt inderdaad echt nog even, maar het is echt!!

Het was inderdaad echt hilarisch om mijn vriend tegen de poezen te horen babbelen. hahaha. Gisteravond lag hij met zijn hoofd op mijn buik "he kleintje, ga je beloven dat je vasthoudt en goed gaat groeien??" Zoooo lief!!

Ik ben ook echt al zo'n wrak hoor Lilly!! Maar heb dat de laatste jaren sowieso veel meer dat ik huil bij tvprogramma's enzo.
    Vanmiddag moet ik op kraamvisite. Weet zeker dat ik moet slikken als ik dat kleine hummeltje in mijn armen heb en hoop maar dat ze niks doorheeft!

Vrienden van ons zijn ook zwanger. Als alles goed mag gaan hier schelen ze straks 3,5 maand. Zo cute! Kijk er al helemaal naar uit!
    En tegelijk bekruipt dan de angst wel hoor... Maar ik probeer zo ervan te genieten.

Lilly ik ga straks ff de site van MVM bekijken.

Ik heb nu trouwens besloten dat ik echt maar 1 kopje koffie per dag mag. Wat voor mij echt hel is! haha. En dat ik maar weer moet gaan ontbijten 's ochtends. Dat deed ik nooit. Slecht he? Maar nu moet ik van mezelf. Dat viel niet mee zeg. Blegh!

Lieve Kola ik hoop op duidelijkheid voor je!!! Doe anders een ovutest? Dan weet je in ieder geval of het je eisprong kan zijn.

7. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Wat leuk meisje! Lijkt me spannend!

Twirler haha ik zie het al voor me! En wat leuk dat je op kraamvisite gaat! Gewoon normaal doen dan valt niks op!

Mijn temperatuur is vandaag 37.3 nog steeds vrij hoog! Dus ben benieuwd! ga morgen niet testen, maar gewoon op NOD (overmorgen dus)

8. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Goed hoor Rosa!! Ik duim nog steeds heel hard voor je!!!
    Mijn temp ligt maar op 36.6 ;) Dus ik heb hoop voor je hoor!

9. Lilly1989

Kola; nou ben benieuwd met je buikpijn! 😘

87meisje ; haha leuk he dat wachten :p dat is touwend dicht op elkaar je eerste echo en termijn echo, waarom is dat? Ik heb mijn termijn echo denk met 12 weken.

Twirler; hahaha verbergen is moeilijk he! Zal vast emotioneel zijn als je die kleine vast hebt! Dat zusje van die vriendin van mij die net 8 weken zwanger is wordt dus tante. Ik feliciteerde haar. Zegt ze " Jaa jij weet wel hoe dat voelt he!" ( ik meteen denken.. Heeft ze het door? Weet ze het van haar zus dan? Tikte mijn vriend me aan " met jouw zusje bedoeld ze.. Tante zijn" nou ik werd zo rood blijkbaar haha! Ik gauw bevestigen en erover heen praten hahah. Je wilt zo simpel doem,maar je denkt natuurlijk eerst aan je zwangerschap haha. Zekfde met de drank wat je gaat krijgen. Je gaat opmerkingen krijgen mey " ben je zwanger?" Normaal aks je iets hebt en niet zwanger en niet drinkt dan schrik je ook niet. Maar je merkt datje nu toch zelf de verdediging in schiet haha. Dus normaal doen.. Is heel makkelijk gezegd met al die hormonen door je lijf😜

Rosa; spannend dat je temperatuur nog steeds hoog blijft! Hoop het zo voor je!

10. Lilly1989

Haha die van mij normaal ook twirler! Ik lig nu steeds robd de 36,8-37 maar doordat ik ziek ben geweest en zo verkouden is ie 37,4 maar normaal ook het zelfde al bij jou!

11. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Hahahaha heerlijk Lilly!!! Zie het al helemaal voor me! Ja je bent er zelf zooo mee bezig. Zo heb ik ook nog een verhaal! Zo gelachen achteraf!!!

Ik kwam de schoonmoeder van die vriendin van mij die zwanger is tegen. Ik wist toen nog niet officieel dat ze zwanger was. Had wel zo mijn vermoedens ;) Voelde het gewoon aan!
    Maar die schoonmoeder was jarig geweest zag ik op Facebook. Dus ik kwam haar tegen en zeg: nog gefeliciteerd he?!
    Maar zij was natuurlijk zoooo in haar nopjes dat ze oma wordt dat ze totaal niet aan haar verjaardag dacht. Dus zij begint meteen te ratelen: ohhhh je weet het al? ja leuk he? Ben zo trots!!! En bla bla bla... hahahaha. Dus ik denk ooohhhhh shit dit hoorde ik nog niet te weten. Maar vond het voor haar ook zooo lullig om te zeggen ehhh nee?? Denk dan schaamt ze zich rot dat ze haar mond voorbij heeft gepraat. :p
    Dus ik meteen daarna mn vriendin maar gebeld dat ik het wist maar echt zooo super blij voor dr was. Nou die kwam niet meer bij! Schitterend!

12. Lilly1989

Hahahaha dat is ook echt een leuk verhaal!! Hahaha!

Oh met kreeg ik toch zulke krampen.. Pff ik denk het gaat mis..
    Moest ik gewoon naar de wc haha( wat wel moeilijk ging haha) merk dat mijn darm er beetje last van krijgt hahaha

13. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ik had vanmorgen diarree. Sorry vies praatje.
    Dus het heeft er allemaal mee te maken denk ik. Moet zoveel gebeuren in die buik natuurlijk!

14. Kola

Kola Bekend lid

3 feb 2015
    604
    0
    0
    Ha ha twirler wat een actie zeg van die schoonmoeder :D:D ha ha geweldig,...

Klinkt allemaal lekker zwanger meiden leuk leuk leuk...

Oh rosa van jou klinkt het ook wel positief zeg! Tjonge dat zou wat zijn jij ook 1e ronde zwanger :D leuk hoor...

Oh de kerkklok gaat moet gauw naar school lopen,
    Hier nog niet doorgezet trouwens, wel echt erge buik en rugpijn.. Verder niks..

15. 87Meisje

87Meisje Niet meer actief

haha mooie verhalen weer Lilly en Twirler! Hilarisch! Ik heb nog niet zoiets meegemaakt, maar ben erg slecht in liegen dus zal ongetwijfeld ook nog genoeg gênante momenten meemaken haha. Heb wel echt het idee dat iedereen opeens zwanger is om mij heen. Mijn neef kondigde gisteren op Facebook aan dat hij voor de 2e keer vader wordt, vriendin die al 18 weken zwanger is en gisteravond hoort mijn vriend op hockeytraining dat teamgenoot van hem ook vader wordt;)

Lilly, eigenlijk zou de vroege echo ook week eerder plaats kunnen vinden, maar die week zat al bijna vol en wij kunnen net niet op moment dat het nog kon. Dus vandaar dat het best snel na elkaar zit, wel fijn dat ze dat doen, want anders had ik nog langer moeten wachten tot 26 maart! Oja, over huilen gesproken, ik ben sowieso al heel snel in tranen haha, als ik film kijk samen met mijn vriend, kijkt hij bij verdrietige scene's altijd direct naar mij en moet dan lachen als ik weer stiekem traantjes aan het wegpinken ben hihi, zal wat worden komende maanden, wordt alleen maar erger:D

Ik heb trouwens 's avonds vaak erg opgezette buik, ben echt een buikslaper, maar dat ligt nu helemaal niet meer lekker..zal er maar vast aan moeten wennen denk ik haha, straks met een hele dikke buik zal het helemaal niet meer kunnen

Rosa, ik vind het erg knap dat je het volhoudt tot je NOD! Ik hoop echt voor je dat het ook direct raak is!! :D

Kola, ben ook heel benieuwd met je buikpijn, hoeveelste dag zit je nu?

16. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Irritant Kola!!! Dan kan het maar beter doorzetten hoor... Ga je nog testen binnenkort als het niet doorzet??

Mijn buik is ook echt al opgezet, maar voel het vooral zelf van binnenuit. Das wennen met slapen dan ja 87Meisje!!

Ik ga lekker op het gemak douchen en straks naar de huisarts en daarna op kraamvisite! Vanavond lekker rustig avondje, mijn vriend gaat met zijn moeder en vrienden naar PSV. Hoop dat hij zijn mond nog kan houden in de auto met zijn moeder ;)

Morgen en zaterdag drukke taartdagen en werken en zondag hebben mijn solisten wedstrijd. Dus dan ben ik lekker bezig! Dat wordt ook nog lastig om het op mijn werk te vertellen... Mijn bedrijfsleidster heeft heel lang medisch traject doorlopen voor de eerste en nu ook weer voor de tweede. Gun het haar ook zo erg! En dan kom ik om de hoek, met mijn 4 rondes....

17. Milou89

Milou89 Niet meer actief

Haha leuke verhalen Twirler en Lilly! Het lijkt me ook zo lastig om alles geheim te kunnen houden. Ben erg benieuwd hoe het hier zou gaan tegen die tijd. :p

Kola ik ben echt benieuwd of het door gaat zetten. Wat een onzekerheid allemaal!

Succes bij de huisarts Twirler!

18. Kola

Kola Bekend lid

3 feb 2015
    604
    0
    0
    Nog totaal geen tekenen van ongi hoor. Dus voor de zekerheid mn mannetje maar ff verleiden ;) ha ha. Heb alleen totaal geen zin met zo'n buikpijn en steken... maar ja als het toch eisprong is... straks verspil ik n kans.

Ik zeg trouwens niet dat het misschien mn eisprong is, want dan moet tie presteren en dan lukt t misschien niet...

19. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ahhhhh kraamvisite is ineens wel heel anders hoor!!!! Bizar!
    "Zie je het al voor je? Dat jij over een tijd zo'n ukkie hebt??" Ik denk je moest eens weten!! hahaha.

Ook zo leuk. De huisarts was echt super enthousiast. haha. Ik denk jij hoort dit elke dag... Maar wel leuk!! Ze heeft echt al superveel verteld. Gerekend vanaf mijn laatste menstruatie (gek eigenlijk he dat ze dat doen???) ben ik nu 5 weken en zou de uitgerekende datum 28 oktober zijn.
    We hebben hier een aparte verloskundigenpraktijk en een die is aangesloten bij het ziekenhuis. Heb toch maar voor het laatste gekozen. Wil toch graag in het ziekenhuis bevallen en mocht ik het ziekenhuis eerder nodig hebben, hebben zij een directere samenwerking.
    Vanmiddag meteen maar gebeld! 9 maart de eerste echo!!!
    Het voelt nu echt wel écht!!!

20. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Succes Kola!!!!
    Hahaha wat hebben al die mannen van jullie met presteren???
    Of presteert de mijne gewoon beter onder druk?? Die vond het allemaal prima hoor! haha

Deel Deze Pagina