Sunshine; Miss voor jou ook idd een idee om nu ff van die testen te doen? Dan weet je of je NOD komt. Wie weet is jouw ei ook pas laat. Aks je hem dan positief test dan weet je dat je NOD nog 2 weken kan duren
Oooh sorrie lotsoflove, heb ik niet goed opgelet. Ik tempo nog niet Rosa. We willen het eerst gewoon proberen. Mocht het na een tijdje niet lukken dan gaan we wel temperaturen of ovulatietesten gebruiken. Maar ik ga nu eerst gewoon mijn menstruatie afwachten. Als die geweest is ga ik mij er weer volledig op storten.. Blijf in de tussentijd wel gezellig met jullie meekletsen hoor!! Ben benieuwd rosa wanneer je iets merkt met het temperaturen! Ik zou ook niet weten waar je op moet letten..
Hoi!! Ook wij gaan voor ons eerste kindje in 2015! In oktober 2014 gestopt met de pil. En gelukkig is mijn cyclus meteen vrij redelijk 28-35-31. We gaan nu dus voor ronde 4! Met ovulatietesten.. Gewoon om te zien of ik mijn ei beter ga begrijpen Vind het allemaal reuze-interessant haha. 'Klussen' doen we echt genoeg, dus zo gericht of een 'moetje' is het voor ons gelukkig niet. Benieuwd hoe het gaat verlopen dames! Succes allemaal!
Kan ik dat nu al zo duidelijk zien dan Lilly?.. Ik denk zelf dat ik namelijk m'n lichaam gwn tijd moet geven. Ik weet het allemaal niet hoor. Haha maar als ik nu misschien het toch al zou kunnen zien ga ik het misschien toch wel proberen... Geduld hebben is zo moeilijk haha
Mijn temp was nu 35.7 stuk lager. Heb het mijn collega verteld. Ze vond het super leuk voor ons! Ze zei dat ik is een ovulatie test moest doen. Dus heb er 1 gedaan.. denk niet dat me NOD eraan komt want ovulatie test wil gaan knallen!
Serieus!? Wat fijn!! Dan weet je iedergeval dat je ei sprong is en dat je NOD dan 2 weken later is! Op welke Cyclus dag zit je nu?
Welkom twirler! Gezellig dat je mee komy kletsen! Spannend de 4e ronde! Had je veel last van het ontpillen? En Wanneer verwacht jij je NOD?
Ik heb toch ook maar een ovulatietest gedaan maat die was negatief. Dus even afwachten! Wat fijn voor je Rosa!!! Zal wat zijn de eerste keer gelijk raak!! Hoop het zo voor je.
Zeker fijn voor je Rosa! Zal voor je duimen dat het direct raak is! Welkom Twirler! Ronde 4 alweer! Fijn dat je een redelijk regelmatige cyclus hebt, wanneer is je NOD idd? Ik word wel beetje aangestoken door jullie allemaal met de ovulatietesten haha, heb mijzelf nog weten in te houden en nog niets gekocht..kijken hoe lang dat duurt hihi
Ik heb vrijwel geen last gehad van ontpillen. Wel had ik op een gegeven moment aanvallen van puistjes. Niet veel, 3 tegelijk ofzo. Maar heb ze normaal nooit! Heb gelezen dat dat ook te maken kan hebben met je ei. Dus ga er nu op letten. Verder is het vooral tussen de oren Elk borreltje en pijntje in je buik ga je analyseren. Onzin natuurlijk. Haha. Dat heb ik dus al losgelaten. We zien wel! Al is het natuurlijk meeeeer dan welkom en kunnen we eigenlijk niet wachten! Uitgaande van het gemiddelde van mijn cyclus zou mijn NOD de 19e zijn. Maar het zou ook wat later kunnen zijn. Zodra ik mijn ei heb gevonden laat ik jullie de NOD datum weten natuurlijk!
Hahaha 87meisje! Gewoon testen Twirler welkom nog! Dat van die puisjes ken ik! Heb er nu 3 op m'n gezicht en 1 jaa... onder m'n OKSEL! Dat heb ik dus nog nooit gehad! Ik zit nu op CD27. Zal even foto van m'n test van vanmiddag erbij pakken! Begint toch al redelijk naar het donkere toe te trekken! Zal niet lang meer duren voordat ie knalt! Maandag nog geklust, gisteren niet, vandaag ook niet. Meneer is 2 nachten van huis voor werk! Morgen avond is hij weer thuis en kan er weer worden geklust! Niet te laat toch?
Grappig. Die test die ik gedaan heb daarbij kreeg ik ook 1 donker streepje en 1 iets lichter. Maar bij de test die ik deed stond in de gebruiksaanwijzing dat het 'positieve' streepje echt net zo donker of donkerder dan het 'negatieve' streepje moest zijn en dat het na 5 min niet meer afgelezen kon worden. Dus vandaar dat ik er maar vanuit ben gegaan dat t negatief is. Maar ach, gelukkig kan je gewoon verder gaan met klussen ookal heb je geen ei Grappig van die puistjes, toen ik nog aan de pil was kreeg ik juist een paar dagen voordat ik ongesteld moest worden puistjes op m'n gezicht. Nu heb ik dat niet! Ben ook nog niet ongesteld dus moet niet te vroeg juichen haha maar ik hoop dat het nu eindelijk eens wegblijft. Onder je oksel lijkt me echt een hele nare pijnlijke plek
Hahaha oh jeetje in je oksel! Dat lijkt me inderdaad ook heel erg vervelend! Auw... Het streepje moet inderdaad net zo donker of donkerder zijn als de controlestreep. Dan heb je binnen 36 uur je ei volgens mij. Dus dat ga je redden hoor Rosa887!! Veel plezier! Een tip trouwens... Ik bestel mijn ovulatietesten van Sensitest. Echt heel goedkoop vergeleken bij die andere testen. En gewoon getest en aangeraden door vakmensen Zeker omdat je er soms toch wel een aantal per cyclus nodig hebt!
Joehoe!! heb ook weer een ovulatie test gedaan en ligt het aan mij of is het een knaller??? http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-PZBEQLUC.jpg mijn andere testen waren veel lichter! wat vinden jullie? mijn temperatuur is ook ineens gestegen!
VInd hem mooi donker hoor!!! De mijne van vandaag was iets lichter dan gisteren. Nou heb ik niet op hetzelfde tijdstip getest en was met het 2e plasje van vandaag gedaan. Wel heb ik volgensmij perongeluk gedronken ervoor!
Ik heb 2 uur expres niets gedronken en ff opgehouden haha. Was ook mijn tweede plasje vandaag. Hebben gister nog geklust gelukkig haha!
Ziet er goed uit hoor Lilly!! Ik zie 2 duidelijke streepjes! En Rosa, hopelijk heb jij ook je ei! Spannend! Ik ga voor jullie duimen! Heb zelf besloten om iig deze ronde nog niet met testen te beginnen, maar volgende ronde kan ik mij niet meer inhouden denk ik haha.
Rosa je moet gewoon ff 2 uur niks drinken en het even ophouden. Weet iemand hoe het zit met mijn cyclus? Mijn ei had ik verwacht op de 25e maar is dus 4 dagen later. Moet ik dan mijn NOD ook 4 dagen verzetten zodat mijn ei precies 2 weken voor mijn NOD valt?
14 dagen na je eisprong word je volgens mij altijd ongesteld, dus als je eisprong idd 4 dagen later is, is je NOD ook 4 dagen later.