Zwanger worden in 2015!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lilly1989, 22 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilly1989

Lilly1989 Niet meer actief

Twirler;
    Hahahahah dat lijkt me echt zo lachen!! Vooral omdat je weet dat het al zover is haha! Fijn dat je z'n goed gesprek had bij de huisarts!

Kola; Nou gewoon gebruik van maken, het zekere voor het onzekere nemen haha!

2. Fleurtjeee28

Fleurtjeee28 Niet meer actief

Twirler wat grappig 28 oktober! Dat is mijn verjaardag hahaha goeie datum haha :)

3. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Hahaha ja ze zal wel raar opkijken over een aantal weken Lilly ;)
    Vind dat geheimzinnige ergens wel heel erg leuk!

Top Fleurtjeee! grappig dat het je verjaardag is. Ben benieuwd of de datum nog erg verschuift...

4. Kingsdaughter

Kingsdaughter Actief lid

4 nov 2014
    276
    31
    28
    Vrouw
    Maatschappelijk werk
    Hoi! Wij gaan ook voor ons eerste kindje in 2015! Ik zit nu in de eerste ronde na de pilstop. Lilly, ik moet zeggen dat ik van jouw handtekening wel heeeeel blij word! Nu al zwanger, wauw!! Dat geeft de burger moed.

5. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Welkom Kingsdaughter!

Je valt met je neus in de boter... Wij hebben besloten dat dit een geluksgroepje is! We zijn eind januari begonnen met dit cluppie en nu al 3 zwangeren!! Ik dan wel in ronde 4... Oke oke.. Maar das ook vlot! Dus heel veel succes! We duimen voor je!

Hoe oud ben je? Verliefd, verloofd, getrouwd??

6. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Welkom! Inderdaad 3 zwangere al! Mijn NOD is zaterdag. Heb veel symptomen maar weet niet of ze ban eventuele zwangerschap zijn!

Twirler wat leuk allemaal zeg dat je al veel info heb gekregen van je huisarts! En een geheimpje is toch wel leuk!

Kola ik vind het nog steeds erg vreemd! Hopelijk kan je snel aan een nieuwe ronde beginnen!

7. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Spannend Rosa!! Durf je nog niet te testen??

8. Lilly1989

Welkom kingsdaughter!
    Hahah bedankt! Vind mijn handtekening ook leuk haha! Maar hier is er nog een in dit clubje die in de eerste ronde zwanger is geraakt! En twirler ook heel snel! Tot nu toe hebben we hier elke week een nieuwe zwangere bij haha! We zijn nu al benieuwd wie volgende week de geluksvogel is!😄

9. Lilly1989

Rosa; ohh test morgen!! 1 dag voor je NOD moet je toch al wel wat zien ?

10. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Jup... Ik heb uiteindelijk ook 1 dag voor NOD getest!! Doen doen doen!!! ;)

11. Lilly1989

Nog even en dan heten we niet meer zwanger worden in 2015 maar bevallen in oktober 2015 hahaha

12. 87Meisje

87Meisje Niet meer actief

Haha mooi om nog even zo'n geheim te kunnen bewaren he Twirler;) en wat fijn dat je al zoveel info hebt gekregen van je huisarts!

Ohh vind het zo spannend voor je Rosa!! Hoop echt dat het voor jou ook raak is!

Welkom kingsdaughter! Zoals al gezegd, dit clubje brengt geluk, ik ben ook direct in mijn eerste ronde zwanger geraakt:D Hoe oud ben je? Hoop voor je dat het bij jou ook snel raak is!

13. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    hahahahahahaha nou inderdaad!!!!

14. 87Meisje

87Meisje Niet meer actief

Haha dat zou super zijn!! Ik ben voor:D

15. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Even wat anders... Heb even jullie creativiteit nodig...
    Ik heb natuurlijk mijn eigen taart-bedrijfje.

Nu heb ik eind augustus mijn laatste bruidstaart staan, maar veel mensen mailen mij echt al maanden van tevoren omdat ze zeker willen zijn van plaats in mijn agenda. Heb er nu al staan voor juli zeg maar... Hoe ga ik voorlopig verkondigen dat ik geen taarten aanneem van september tot januari??? Wil iets eerder stoppen want heb natuurlijk geen idee hoe ik me dan voel.
    Hoop ook niet dat ik erg misselijk word de komende weken. Dan is taarten niet zo leuk ;)

16. Lilly1989

Twirler; als er nou aanmeldingen komen voor september.. Zou ik gewoon zeggen dat de agenda dan al vol zit.. Kijk en als je het straks bekend maakt kun je vanwege zwangerschap zeggn. Maar zou het nu gewoon op volle agenda gooien. Kun je niet iemand in dienst nemen voor die maanden ?

17. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Dat zou kunnen... Maar ik ben echt mega super pietje precies! hahaha. En mensen komen bij mij voor mijn stijl... En daarbij is het een duur geintje om iemand aan te nemen. Heb natuurlijk toch al niet echt zoiets als zwangerschapsverlof.

18. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Mijn vriend zei al kun je niet zeggen dat we dan op vakantie zijn ;)

19. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Dat is moeilijk inderdaad!

Morgen 1 dag voor NOD..ja ik weet niet of ik durf haha. Wou eigenlijk wachten tot zaterdag!

20. Lilly1989

Twirler; Jaa idd! Vanwege vakantie en aks ze gaan mauwen zeg je overvolle agenda omdat we nog gaan rondreizen haha

Rosa; 1 dag voor NOD kan heel goed. Als er zaterdag een streepje te zien zal, dan kun je die morgen ook al wel zien hoor! Maar je moet doen wat jij wilt! :)

Deel Deze Pagina