Vind het knap als je kunt wachten Rosa!! ik wilde het ook echt, maar toen ik woensdagochtend zo misselijk was kon ik het toch echt niet laten Maar inderdaad het is jouw beslissing... Maar vrijdag of zaterdag maakt niet uit hoor!
Twirler ik sluit me aan bij wat Lilly zegt. Super fijn dat je taarten zaak zo goed loopt zeg! Maar ook heel goed dat je tijd neemt voor jezelf. Meiden heb ff een stomme vraag maar ik zit nu dus op 2 dpo en heb een buikpijn in me onderbuik pfff soort menstruatie pijn. Echt krampen. Het is echt sinds vanavond en wordt nu steeds erger.. Vanmiddag had ik ook sterk ruikende afscheiding en best veel afscheiding, niet klonterig en gewoon doorzichtig dacht ik. Weten jullie of dat kan na je ovulatie? De vorige keren nooit last gehad ervan. Maar dat kan natuurlijk aan het spiraaltje gelegen hebben. Wil niet denken aan een innesteling want dat zou wel vroeg zijn.
Rosa; sorry ik zal mijn mond houden! Hahaha Fleurtje ; 2 dpo en nu al iets voelen is best vroeg.. Innesteling gebeurt meestal vanaf 6dpo. Maar alles kan haha! Dat wordt afwachten
Welkom Kingsdaughter, gezellig dat je ook mee kletst hier! Aantal pagina's geleden staat een schemaatje waar iedereen heeft ingezet welke ronde, en wanneer NOD is. Je kan m aanvullen Spannend Rosa, vooral doen wat goed voelt! Hoop echt dat het raak is voor je. Twilrer zou het ook op lange vakantie/drukke agenda storten. Tuurlijk wil je niemand teleur stellen, maar je kan niet alles meer aannemen nu. En op den duur kan je vertellen waarom niet. Wel fijn dat het zo goed loopt! Vind taarten maken ook super leuk, maar kom er niet zo vaak aan toe.
Hoi hoi Oooh wat spannend rosa ben zoooo benieuwd!! Twirler ik zou het idd ook op vakantie en volle agenda gooien tot je het kan vertellen.... Welkom kingsdouther Nou weet niet of mn mannetje slechter zou presteren hoor maar zeg het gewoon niet.. Deed ik bij anderen volgens mij ook niet. Heb wel vaak achteraf gezegt.. Maare het is gelukt hoor, dus mocht het toch mn eisprong zijn ... Hebben we deze kans iig benut ha ha.. Nig steeds namelijk geen spoor van bloed te bekennen.... Vreemd lijf heb ik hmmm heb ondertussen wel bijjna een hele zak chips naar binnen gewerkt ( oeps ) net nu ik zo lekker op gewicht zat.... Ha ha toen ik van de oudste zwanger was, kon ik de chips niet laten liggen... Oooh wat was ik er toen gek op zeg hi hi Nou meiden.l weltrusten ik duik mn bed in, kan morgen lekker uitslapen. De kids hebben vandaag vakantie gekregen dus ik neem het er ff lekker van
Kola; haha dat is grappig! Ik werd juist misselijk toen ik toen straks chips wilde eten hahah. En ik vind ineens citroen thee met honing zo lekker!! Normaal vind ik honing zo vies. Maar las dat het goed was voor je keelpijn. Nou keelpijn is over gelukkig! Maar ik blijf het drinken! Augurken eet ik ook hahaha. Maar grappig dat jij dan juist meer trek krijgt in chips en ik juist niet Nou kola.. Wie weet is het gewoon raak!
Hey meiden! Wat heb ik veel gemist vandaag haha. Lilly, volgens mij mag je bij je zwangerschap geen honing eten.... Zoiets hoorde ik tenminste!! Ik ben een weekje weg dus zal niet op t forum zitten. Ik hoop dat als ik terug ben nog meer positieve testen te zien!!! En ik mag dan ook testen, yes!!!! Vandaag weer zo een last in m'n zij en ik zei tegen iemand waar precies en wat ik voel. Zegt diegene Hmm je bent wel ongesteld geweest? Klinkt als je eierstokken. Ik natuurlijk ja ben ongesteld geweest maar stiekem dacht ik: ik hoop zoo dat dit positief is hahaha Welterusten allemaal en tot snel!!!
Honing Honing is lekker zoet en een prima vervanger voor kristalsuiker. Ook is honing met warme melk geliefd bij zwangere vrouwen. Voor het slapen gaan zorgt dit voor rust en voorkomt nachtelijke kuitkrampen. Honing is een product dat door bijen is gemaakt. Honing kan besmet zijn met sporen van de clostridium-bacterie. Deze sporen groeien bij kinderen jonger dan 1 jaar uit tot bacteriën en veroorzaken spierverlamming. Volwassene zijn in staat deze sporen in de darmen af te breken. De placenta biedt voldoende bescherming tegen deze bacterie. Honing kan dus tijdens de zwangerschap veilig worden gegeten.
Sunshine; dat dacht ik ook maar het was juist de tip van de dokter! Kinderen onder de 1 jaar mogen het niet drinken vanwege de bacterie die dan in hun darmen kunnen komen. Maar in onze darmen overleeft die bacterie het niet waardoor het ook niet bij je ongeboren kind komt dit was wat de arts mij vertelde. Ze raadde mij dit juist aan en absoluut geen strepcils te nemen! Die zijn wel slecht tijdens zwangerschap
Oh geweldig ik val idd met de neus in de boter. Ik hoop dat ik getuige mag zijn van veel snelle zwangerschappen inclusief mijzelf haha. Ik word over een week 22 jaar en ben sinds twee jaar getrouwd. We waren toen al 5 jaar samen.
Ooh gelukkig! Want ik ben ook zo een fan van honing hahaha dacht zeg t toch voor de zekerheid maar gelukkig is t geen probleem.
Haha Lilly ik dacht gister ook he lekker een chippie!!! Na 1 handje dacht ik he bah.... En normaal ben ik dol op kipschnitzels. Maar eergisteren zei ik tegen m'n vriend schat deze smaken toch raar? Nee hoor lieverd gewoon als anders.. Nee joh! Zit echt een gek smaakje aan! Hier proef de mijne. Schat ze zijn gewoon... Hahaha. Dus mijn smaak is blijkbaar al veranderd. Heel gek! Gisteravond had ik echt enorme kramp!! Vond het doodeng. Maar we zullen er maar aan moeten gaan wennen denk ik...
Rosa; aah nee! Wat balen!! Ik had echt gedacht die geeft een streepje! Je klachten.. En dan die ovulatie test die ineens zo duidelijk was.. Nou gauw je menstruatie krijgen.. Nieuwe ronde nieuwe kansen! Blijf het alleen nog steeds zo raar vinden.. Die ovulatie test.. Was het dan miss je ei? Nee dat kan niet toch? Wat kan het lichaam rare dibgen met je doen he
Of een hele late innesteling?? Dan zou ik gewoon paar dagen na je NOD testen, als je nog steeds geen menstruatie hebt gehad
Huh?! Nee!!!!!!! Ik dacht ook echt dat wordt een streepje.... Getverderrie wat balen!!! Ik sluit me helemaal aan bij Lilly! Over een paar dagen nog eens testen. Maandag zou ik doen als je dan nog niet ongi bent... Wat een gekkigheid! Dikke knuffel meis
Nou mijn vriend heeft net gekeken en die ziet heeeeeel vaag een streepje. Als ik goed tuur zie ik hem ook. Maar dat is wel een half uur later dus.. en ook niet van kv. Gisteren de dipsticks van z&k gekregen van mijn collega. Die ze nog over had.
Heb geprobeerd foto van te maken maar daar zie je dus niks op. Deze moet je echt met het blote oog zien!