Rosa gewoon over 2 dagen weer testen!!! Kan me na een half uur niet voorstellen dat het al een indroogstreepje is. Kan gewoon dat je innesteling laat was, of je niet zoveel hcg hebt aangemaakt. Ik hou hoop hoor!!!
Rosa; ff goed de gebruiksaanwijzing lezen want anders heb je een indroog streepje! Als je die na hakf uur nog mag aflezen is het goed!!probeer hem toch is te plaatsen. In sommige topics heb je er mensen tussen zitten die echt goed kunnen turen!
Die van de kruidvat staan er om bekend dat ze in moeten drogen. Sommige dipsticks moet je binnen 10 mij aflezen en sommige binnen half uur! Dus als jij die van half uur hebt en je ziet iets, is het goed!! Ovet 2 dagen weer testen! Dan moet ie duidelijker zijn!! Ik hou hoop voor je!!
Lilly ik heb ff een vraagje over MVM. Hoe ga jij het doen met de kratjes??? Ik ben echt bang dat mijn buren dan ineens dingen gaan vermoeden. En ben niet altijd thuis... Maar wil echt heel graag meedoen, ken meerdere vrouwen die het zo moeilijk hebben een kleintje te krijgen. Wil graag helpen.
Oh spannend rosa, ik zou over paar daagjes nog eens testen... Ik had absoluut geen vaag streepje hoor ook geen indroger... Dus ik zou zeggen hij is heel licht positief!! Ff hcg wat hoger laten worden en nogmaals testen! Wouwww zou wel heel bijzonder zijn zeg... Ook in de eerste ronde raak hi hi Hier ( ff standaard praatje houden inmiddels ) geen menstruatie.. Nog wel buikpijn pffff Ii ga gezellig ff naar de verjaardag van de dochter van mn vriendin Heb heeeeeelijk uitgeslapen hi hi.. Alleen jammer dat dochterlief ff kwam kijken en toen de deur niet goed dichtdeed en de deur ging klapperen ... Maar goed als ik dan zo'n lief smoeltje zie kijken... Kan je niet boos worden
Wat hoed dat jullie mee willen doen met MvM !! Ik heb het nooit gedaan, ik heb met toen bij de eerste aangemeld, en toen zeiden ze dat ik buiten het gebied woonde.. Heel raar. Dus bij de 2e niet eens meer een melding gedaan. Zo vaag
Rosa gewoon morgen die kv doen. Die is echt heel fijn! En geeft ook vroege resultaten. Dus mocht je innesteling vrij laat zijn geweest net als bij mij geeft hij toch een duidelijke streep! Kola wat gek!! Ik ga me dit weekend aanmelden denk ik. Zit alleen echt ff met die kratjes Wil echt niet dat mijn buren het al weten. De relatie met de ene buur is niet zo best... en de andere buren juist enorm goed dus die wil ik het heel graag persoonlijk vertellen! Maar nu nog ff niet... Nog gekker dat je nog steeds niet ongesteld bent Kola.. Heel vervelend! Wel lekker dat je hebt kunnen uitslapen!
Twirler; ze hoeven niet voor je deur te Staan! Je kan ze zelf ook inleveren bij een depot! Daar heb ik voor gekozen! Rosa; op de foto zie ik idd niets.. Maar ben ook niet z'n goede tuurder. Over 2 dagen mooi weer testen! Je houdt het spannend haha! Zou anders ff topic aanmaken? Kola; hahaha lief dat ze komen kijken! Veel plezier op de verjaardag straks!
Kola ik lees nou net je bericht. Als je in het buitengebied woont dan kan je niet mee doen? Ik woon namelijk ook in het buitengebied!
Top Lilly! Doe ik dat ook Maar neem toch aan dat als je ze ook in kunt leveren... Iedereen toch mee kan doen? Dan bepaal je toch zelf of je daarvoor wilt rijden of niet? Das wel gek inderdaad! alle beetjes helpen toch?!
Jaa dat lijkt me ook! Maar wie werkt het niet overal het zelfde ? Rosa; ohh mooi!!! Ik las trouwens ook op het forum dat sommige hun zwangerschapstest ik het negatief zetten, z'n negatieve kleur dan zie je het 2e lijntje ook meteen! Maar hoe dat moet weet ik niet haha!
Wat een berichtje! Rosa ik zie echt niets op de foto helaas.. Zou jezelf niet gek gaan zitten turen want hoe langer je kijkt hoe meer dingen je gaat zien die er niet zijn en dan ben je nog meer teleurgesteld. Ik zou idd even over 2 dagen nog een test doen. Hopelijk heb je dan wel een streepje. Kan zijn dat je gewoon weinig hcg aanmaakt of late innesteling. Ik duim met je mee in ieder geval! En optie om clear blue te proberen? Schijnt gevoeliger te zijn. Of een vroege test kopen en die doen? Zijn ook gevoeliger. Hier nog steeds af en toe krampen en af en toe lichte misselijkheid. Ik wil me echt niets in me hoofd halen dus ga nergens vanuit. Ben lekker aan het werk en dat zorgt voor goede afleiding om niet alles te voelen en dan gaan zitten piekeren. Gisterenavond echt duidelijke krampen en steken in me onderbuik en me onderrug deed zeer! Pff weet niet of dat er ook bij hoort laat maar zeggen maar het was duidelijk aanwezig. Gelukkig was me vriend lekker bij me gaan liggen. Die zei meteen al schat je bent zwanger haha. Ik zo nee schat ik wil zo niet denken want wil niet nog meer teleurgesteld worden als het toch niet zo is. Vanmorgen gebeurde trouwens iets heel vaags! Ik geloof echt in dat er meer is tussen hemel en aarde en dat een overleden tante van me vriend ons soms signalen afgeeft (deed ze namelijk ook op moment dat ze stierf, vertel ik nog wel als jullie dat willen). Zo was laatst ineens een lamp aan gegaan die ik niet aan had gezet! Liep de kamer uit en in en opeens stond die lamp aan! Ze geeft via me vriend als die slaapt signalen dat ze aanwezig is als ik het vraag! Af fijn vanmorgen dus toen me wekker ging en ik wakker werd hoorde ik opeens me vriend praten.. Hij zei iets van: is het toch gelukt wat we wilden. Ik vroeg huh wat? Niets sliep ie gewoon.. Super vaag haha. Maar zoals ik zeg ik denk dat het wat vroeg is om te gokken dat ik toch wel zwanger ben en ik wacht gewoon netjes af met testen tot in rond me NOD zit. En als ik ongesteld wordt dan is dat zo sta er nu veel relaxter in en dat geeft echt rust. Ow wat een verhaal haha! Me vingers doen er zeer van, zit op me telefoon haha
Wauw Fleurtjeee wat bijzonder!!!! Ik geloof ook echt in meer. Mijn enige zusje is helaas overleden. Ik hoop echt dat ze meekrijgt dat ze tante wordt... Ik help je hopen dat de symptomen echte symptomen zijn en je zwanger bent! Vind het super dat je er nu veel rustiger in staat. Dat helpt echt!
Fleurtje ; wat een verhaal idd! Ik geloof er ook in hoor! Mijn 2 lieve oma's zitten hierboven .. Ik weet ook zeker dat ze over me waken! Bij mijn tentamen dat ik moest halen haf ik de trouwring van mijn ene oma om.. En het gelukspoppetje dat ik aan mijn andere oma had gegeven had ik ook bij.. Tafaa tentamen die ik moest halen gehaald! Met zangerschapstest precies het zelfde gedaan .. Het antwoord weet je heb de laatste tijd ook zoveel dromen over mijn oma's En fijn dat je er zo mee omgaat! Hoop voor je dat het natuurlijk raak is! Maar fijn dat je al aangeeft is het niey zo, dan is het niet zo. Nou ik ga even wat boodschappen doen en mey de hondjes wandelen en daarna werken!
Brrr ik hou eerlijk gezegt niet van die verhalen fleurtje .. Word er helemaal kriegel van eerlijk gezegt :/ Ik ga ook maar eens aan het werk pffff zo geen zin in.
Zo kijk even een ochtendje niet en kan weer genoeg bijlezen! Rosa, spannend! Ik zie eerlijk gezegd wel een heeeel licht streepje! Was bij mij de eerste keer toen ook zo! En 2 dagen later was het bij mij al een veel duidelijkere streep! Oh hoop echt dat het bij jou ook over 2 dagen zo is! Ik heb mij nog niet verdiept in MvM, ga ik ook nog even doen! @ Twirler, mijn smaak is nog niet echt veranderd volgens mij, heb wel het idee dat ik geuren sterker ruik! Jij al erg last van misselijkheid? Fleurtje, wat een bijzonder verhaal idd! Ik geloof er ook in hoor! Op de dag dat mijn opa overleed, fietste ik 's middags naar huis en onderweg voelde ik mij opeens heel verdrietig, maar had toen nog geen idee waarom. Halfuur later werd mijn moeder gebeld en bleek dat mijn opa halfuur daarvoor overleden was, heel bizar was dat! Lilly en Kola, succes met werken!