87Meisje nee nog niet echt misselijk. Wel merk ik echt wanneer ik moet eten. Beetje weeïg gevoel. En 's ochtends moet ik mijn ontbijt echt wegduwen... Ontbeet nooit 's ochtends maar vind dat ik dat nu echt moet doen. En 's avonds echt super moe!! Moet echt zitten op de bank want als ik ga liggen, lig ik zo te slapen. Echt bizar, want ben altijd echt een avondmens geweest. Vandaag al 2 taarten gemaakt en nu ook op naar het werk! Heb een sluitdienst... Ben benieuwd of ik omval van de slaap erna. haha. Werkse meiden!!
Jammer Rosa, dat je test (nog) niet positief is. Hopelijk is deze (over)morgen wel duidelijk! Zou zo fijn zijn. Leuk dat jullie over MvM schrijven, zou zeker mee doen als ik zwanger raak. Fleurtje wel bijzonder je verhaal, ik ben denk ik te nuchter voor dat soort 'signalen' op te vangen Ik ben vandaag naar de tandarts geweest, brr. Gaatje geboord, gelijk maar zenuwbehandeling gedaan. Gaatje zat te dicht bij de zenuw helaas. Nu half lamme mond, blijft zo'n gek gevoel! Vorige x met zenuwbehandeling viel de napijn me mee, hopelijk nu weer! Eerst maar even wachten tot de verdoving is uitgewerkt... Over 2,5 week weer terug voor de nabehandeling, heb nu een noodvulling... Wie vrolijkt me op met een positieve (ovulatie of zwangerschaps-) test! Haha
Wij hadden ook het voornemen voor 2015 (voor de eerste keer). In januari had ik een lange cyclus en toen was het niet gelukt, maar nu is het al raak! Ik ben dus driftig bij aan het lezen...
Welkom eenanderenaam! En ook al zo snel zwanger. Hoe lang was je eerste cyclus als ik vragen mag? En wanneer ben je uitgerekend? Heb het schema er maar weer bij gezocht, alweer bijna 10 pagina's terug: Kola, 32 jaar, jan 2015 mirena eruit, ?? NOD , ronde 1, 3e kindje Rosa887, 26 jaar, jan 2015 pilstop, 21 feb NOD, ronde 1, 1e kindje SunshineM, 20 jaar, dec 2014 pilstop, 1 maart NOD, ronde 2, 1e kindje Gusto, 29 jaar, 13 maart NOD, 1e ronde, 3e kindje Fleurtjeeee28 , 23 jaar, feb 2015 mirena verwijderd, 3 maart NOD, Ronde 1, 1e kindje Milou89, 25 jaar, jan 2015 pilstop, ? NOD, ronde 2, 1e kindje Elisa86, 28 jaar, jan 2015 pilstop, 18 (?) mrt NOD , ronde 3, 1e kindje Zwanger: Lilly1989, 1e kindje, 25 jaar, uitgerekend: 22-10-15 87meisje, 1e kindje, 27 jaar, uitgerekend: 24-10-15 Twirler, 1e kindje, 25 jaar, uitgerekend: ?
Oeh klinkt pijnlijk Elisa! Hopelijk valt het idd mee met de napijn, wel irritant zo'n half lam gezicht haha. Succes! Twirler, dat weeïg gevoel heb ik ook, heb sowieso hele dag hongergevoel en kan dan blijven eten wat ik wil, maar na halfuur heb ik alweer trek in iets haha Welkom EenAndereNaam!
Thanks Mijn cyclus in januari duurde 37 dagen, maar ik heb er ook wel eens gehad van 47 (!) Nu in februari heb ik op dag 16 de eisprong gevoeld en we hadden de dag daarvoor gevreeën... (Ik ben trouwens 31 jaar). En uitgerekend op 23 oktober 2015! Wat een gezellige drukke boel hier
eenAndereNaam, ben je ook net gestopt met de pil? Fijn dat het zo snel raak is! Vul je jezelf in het lijstje erbij?
Jij ook gefeliciteerd, 87Meisje! Ik gebruikte de pil niet; wij gebruikten condooms in de vruchtbare dagen. Maar inderdaad fijn nu al te weten dat we het in elk geval kunnen. Sorry, maar welk lijstje bedoel je?
Deze lijst: Kola, 32 jaar, jan 2015 mirena eruit, ?? NOD , ronde 1, 3e kindje Rosa887, 26 jaar, jan 2015 pilstop, 21 feb NOD, ronde 1, 1e kindje SunshineM, 20 jaar, dec 2014 pilstop, 1 maart NOD, ronde 2, 1e kindje Gusto, 29 jaar, 13 maart NOD, 1e ronde, 3e kindje Fleurtjeeee28 , 23 jaar, feb 2015 mirena verwijderd, 3 maart NOD, Ronde 1, 1e kindje Milou89, 25 jaar, jan 2015 pilstop, ? NOD, ronde 2, 1e kindje Elisa86, 28 jaar, jan 2015 pilstop, 18 (?) mrt NOD , ronde 3, 1e kindje Zwanger: Lilly1989, 1e kindje, 25 jaar, uitgerekend: 22-10-15 87meisje, 1e kindje, 27 jaar, uitgerekend: 24-10-15 Twirler, 1e kindje, 25 jaar, uitgerekend: ?
Maar waar staat die dan, behalve in jouw bericht? Ik heb geen idee hoe ik mezelf daarop kan zetten. (Erg veel nieuwe knoppen op dit forum ook)
Als je op quote klikt dan krijg je het bericht ook, dan haal je bij begin en einde van het bericht weg wat tussen haakjes staat, staat iets van quote en getallen... klinkt beetje vaag dit haha, maar hopelijk snap je het. En dan kan je jezelf bij de zwangeren er tussen zetten
Welkom "eenanderenaam" gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik hoop dat ik en natuurlijk de rest je volgen mogen.. Hier nog steeds een weeïg gevoel in buik en liezen... Ongesteldheid nog steeds niet gekomen.. Vaag maar we gaan weer geduldig door met wachten..
Zo kan idd, selecteren kopiëren en plakken kan ook Verdoving is uitgewerkt gaat aardig met pijnstiller nu
Fleurtje: Ik geloof niet echt in zulke dingen, al voel ik wel soms dingen aan! Net als mijn gevoel al vanaf het begin zei dat Lilly de eerste ronde zwanger zou zijn! Bij de rest voelde ik het niet.. 87Meisje: Fijn dat jij een heel licht streepje ziet! Dat moedigt toch wel weer een beetje aan! In mijn topic zagen 2 mensen het niet, maar de rest zag wel iets lichts! He bah Elisa! Zo'n behandeling heb ik een half jaar geleden gehad! Moet in mei eigenlijk mijn 2e verstandskies eruit laten snijden (hoe zit dat als je zwanger bent?) Welkom EenAndereNaam! En gefeliciteerd met je zwangerschap! Lekker snel ook! Nou ben de dag weer doorgekomen, heel de dag vlagen van misselijk geweest! Temperatuur nog steeds hoog! (37,3)
Welkom EenAndereNaam / Hanneke Rosa, ik geloofde eerst ook niet in dat soort dingen. Tot de dag dat ze overleed. Het was zo apart. Kort samengevat: Ik werd wakker, keek hoe laat het was, gaf me vriend een kus op z'n slaap en toen opeens zag ik vanuit boven mijn vriend liggen te slapen. Alsof ik zweefde. Klinkt heel eng maar het voelde niet eng, het voelde goed. Daarna ben ik weer in slaap gevallen. De volgende ochtend werden we gebeld dat ze overleden was om .. tijd (weet ff niet meer hoe laat) en precies op de minuut na die tijd ben ik wakker geworden. Toen ik het me vriend vertelde zei hij dat hij bij het afscheid nemen van haar in het ziekenhuis haar als laatste een kus had gegeven op d'r slaap! Kippenvel moment!
Pff krijg weer steken niet normaal! In me linkerlies, nog erger dan gisteren. Ga zo lekker me bed in want ben ook onwijs moe.. niet zo gek als de wekker om 5 uur vanmorgen ging haha
Heb net even ovulatie test gedaan en deze geeft nog steeds een streepje. Wel lichter dan vorige keer. Snap er niets van. Moet er bij zeggen dat het de sensitieve testen zijn van sensitest. EDIT 23:25 UUR: heb al uitgevonden wat het kan zijn. Zie bericht volgende pagina. Vanaf nu geen testen meer tot rond me NOD hihi of moet ongesteld worden dan pas weer daarna testen hihi
Heb je veel gedronken voor de test? Die kan het beïnvloeden. Beste is 2 uur voor de test niet meer te drinken. En je kan het beste rond dezelfde tijd testen, heb ik ergens gelezen.