Zwanger worden in 2015!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lilly1989, 22 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kola

Kola Bekend lid

3 feb 2015
    604
    0
    0
    Ik kan je niet helpen fleurtje.. Heb nog nooit ovulatietesten gebruikt...

Ik duik ook mn bedje in,, truste meiden :)

2. Fleurtjeee28

Fleurtjeee28 Niet meer actief

Heb 1,5 uur ervoor gedronken.
    Was gewoon heel nieuwschierig. Wat het nu zou doen.
    Beetje gegoogled en schijnt te kunnen dat je altijd een lichte streep ziet omdat er altijd wel iets van LH in je urine zit. En aangezien dit een gevoelige test is denk ik dat het dat is. Hij is iets lichter dan de vorige na me eisprong dus zal wel standaard zijn en heb natuurlijk gedronken 1,5 uur eerder..
    Nou is al opgelost dus hihi
    De volgende test die ik ga doen is een zwangerschapstest maar daar wachten we nog wel ff mee haha!

Ik ga lekker slapen me ogen vallen gewoon dicht.
    Truste allemaal!

3. Lilly1989

Lilly1989 Niet meer actief

Fleurtje ; al is de streep lichter dan eerst, maar als de streep lichter is dan de controle streep, dan is ie sowieso negatief! Vaak zie je idd wel een streepje ;)

Pff ik ga ook lekker naar bed. Heb weer buikpijn en ineens zo misselijk pff.. Vabdaag had ik echt z'n dipje.. Z'n zorgen dipje dat ik zo twijfelde of het allemaal wel goed gaat. Ineens geen klachten meer behalve mijn borsten en Of me hg wel toeneemt etc. Me vriend mij steeds geruststellen. Kwam ie thuis met een zw test haha.. Hij zei " hup nu doen, dan zal je zien dat er niks aan de hand is" en idd.. Dat streepje was zelfs donkerder dan de controle streep haha. Dus mijn hg neemt mooi toe;) en nu wordt ik ineens weer misselijk.
    Moet gewoon tegen mezelf zeggen ; geen zorgen maken! Alles gaat goed! Wachten tot eerste echo duurt gewoon nog zo lang :(

Maar slaaplekker!!

4. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Lijkt me ook eng Lilly! Hoort er waarschijnlijk allemaal bij! :)

Welterusten!

5. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ach lieve Lilly!!
    Ik herken het hoor! Het ene moment ben ik echt zielsgelukkig en het andere moment Zoooo ontzettend bang. Het hoort er allemaal bij denk ik. Ik voel soms ook niks. Mijn borsten heb ik zelfs nog helemaal niks aan gevoeld. Maar niks voelen vind ik nog beter dan de krampen. Die vind ik zo eng!!

Nou gisteren overdag hele dag taarten gemaakt en erna gewerkt tot sluit... Dat viel niet mee. Was kapot en zo misselijk!! Bedienen ging wel, maar in de keuken.. Al die luchten en bloedheet. Blegh! Haha. En dus toch zo'n 13 uur gemaakt die dag. Deed ik veel het laatste jaar, maar heb nu toch besloten dat dat niet zo handig is 😉

Vanmiddag gaan we het mijn schoonouders vertellen!! Zo benieuwd hoe ze zullen reageren!

Oh en welkom eenanderenaam!

6. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Nou meiden. Vandaag is NOD. kon het niet laten om te testen nog is! En ik zie een streepje! Zonder te turen zelfs!
    Wacht even tot die nog duidelijker is en dan doe ik een CB

fijn weekend ladies!

7. EenAndereNaam

20 feb 2015
    52
    0
    0
    Juf
    Deventer
    Elisa: zie net pas van je pijnlijke ingreep; sterkte!

Lilly: ik heb *precies* hetzelfde (en inmiddels al 20 testen gedaan of zo, ter bevestiging ha ha)

Rosa: spannend!!

:)

8. Lilly1989

Twirler; Dankje! Jaa het is allemaal zo onzeker en je hebt er gewoon niets over te zeggen he. In onze omgeving hoorde ik gister namelijk dat iemand met 6 weken een miskraam heeft gehad. Vandaar dat ik dan ook gelijk zo onzeker wordt. Ben benieuwd naar de reactie van je schoonouders! veel plezier!!

Rosa; Ohhh wat fijn!!! Gefeliciteerd!! Foto!! Nou als die cb het bij jou ook aangeeft weet ik zeker dat het voor jezelf ook een bevestiging is! iedergeval zo was dat bij mij haha.

9. 87Meisje

87Meisje Niet meer actief

Wow Rosa! Wat goed!! Idd foto!! Gefeliciteerd!!! Jeetje we gaan echt als een speer met zijn allen hihi:D

Lilly, ik herken het ook heel goed idd! Voelt nog zo onwerkelijk allemaal, ben ook best bang dat het mis kan gaan, hoor je toch zo vaak...en duurt nog echt lang totdat ik mijn eerste echo heb. Heb verder ook nog weinig klachten, merk alleen aan mijn borsten die beginnen te groeien haha, vindt mijn vriend nogal leuk:D

Twirler, wij gaan het vandaag ook tegen mijn schoonouders vertellen! Heb gisteren al hele schattige sokjes met I love oma/opa gekocht, ben heel benieuwd hoe ze reageren! Veel plezier jij ook!

10. Kingsdaughter

Kingsdaughter Actief lid

4 nov 2014
    276
    31
    28
    Vrouw
    Maatschappelijk werk
    Rosa, super zeg!! Gefeliciteerd :D

11. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Balen! Camera van mijn telefoon doet het niet meer! Kan vanavond wel foto met telefoon van mijn vriend maken. Maar weet niet wat dat aan de test veranderd als er zolang tussen zit?

Ben voorzichtig blij. Wacht nog even af :)

12. Fleurtjeee28

Gefeliciteerd Rosa! Wat goed! Jeetje dit clubje brengt echt geluk haha! Wie wordt de volgende? :D

13. 87Meisje

87Meisje Niet meer actief

Maak toch maar een foto vanavond Rosa, hihi vind leuk om mee te kijken! Weet ook niet of dat groot verschil maakt, test misschien tot die tijd in het donker bewaren? Zou over twee dagen nog een keer testen en dan moet het toch echt duidelijk zijn!:D

14. Lilly1989

Rosa ; Leuk!!!
    aah als je nu een streepje hebt zonder te turen, dan maakt het niks uit of ie straks er anders uit ziet. Zolang jij het streepje hebt gezien is het goed. waarschijnlijk is ie vanavond wat paars achtig haha. Over 2 dagen idd nog een keer testen om te kijken of je lijntje mooi oploopt!

Leuk zeg dit!! nog een paar en dan hebben we het uitreken clubje van oktober en november haha! Ben ook benieuwd wie na rosa volgt haha

15. Kola

Kola Bekend lid

3 feb 2015
    604
    0
    0
    Wouw rosa van harte gefeliciteerd!!!!

Ik heb vanmorgen er ook maar weer eens een testje tegenaan gegooit, was alweer een week geleden... Maar nee hoor weer wit. Vrees dat mn lijf gewoon niet op gang komt :( :(

16. Fleurtjeee28

Pff Kola wat lastig zeg :(
    Heb je de huisarts al gesproken erover?
    Kan idd wel dat je cyclus er nu langer over doet om zichzelf weer op te pakken hoor. Hoop het niet voor je maar omdat je testen wit blijven..

17. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Jeetje Kola wat k#t!!! Grrr!!!

Rosa!! Yes!!! Gefeliciteerd meid! Geniet ervan!!

Ik heb vanmiddag voor de zekerheid ook nog maar een test er tegenaan gegooid voor we naar mijn schoonouders gingen. Gelukkig een donkerder lijntje! Pfieuwww. Ben echt als de dood..
    Ahhhh ze waren zoooo blij!!! Mijn schoonmoeder bleef maar écht?!?! zeggen. En mijn schoonvader zat echt te glunderen!
    Toen we weggingen ook echt meteen: pas je op jezelf meissie?? Je moet nu echt rustiger aan gaan doen hoor! Zo lief :)

Nou ik ga weer werken! Tot later meiden!!

18. Elisa86

Elisa86 Actief lid

26 jan 2015
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Roas, gefeliciteerd! Super leuk enne foto willen we uiteraard zien!

Echt K*T Kola, wil maar niets doen dat lijf... Dacht echt dat het eraan zat te komen voor je.

Twirler, zo leuk die reacties!
    Zwangere dames, kan me voorstellen dat je bang/onzeker bent. Lijkt me ook wel lastig allemaal, maar ook zo leuk! Probeer er van te genieten en niet te veel stressen, heeft totaal geen zin. Maar blijft lastig dat je er geen controle over hebt! Zowel met het zwanger worden, wachten op je eisprong/cyclus verloop en als je eenmaal zwanger bent het 'vasthouden'.

Hier echt een beurs gevoel in m'n mond en beurse wang. Niet veel pijn (wel wat ingenomen) vooral last van gapen en lachen :p Gaat goed komen (alleen jammer dat ik nog terug moet voor de echte vulling), ongesteldheid zal ook bijna klaar zijn en dan weer door met klussen! Hopelijk wordt mijn man of ikzelf deze ronde niet ziek en kunnen we in mijn vruchtbare week lekker klussen!

19. m0nicaaa1989

29 dec 2014
    33
    4
    8
    Vrouw
    Werken en studeren
    Hoi allemaal,
    Ik lees graag even mee.
    Sinds 31 december symbolisch de pil de lucht in geschoten met een vuurpijl. Al ben ik wel al sinds augustus 2014 gestopt met de pil om te kijken of mijn migraine aanvallen minder werden. Dat bleek het geval en nu in december hebben mijn vriend (30) en ik (26) definitief besloten om voor een kindje te gaan. Tot nu toe nog niet gelukt. Ik had afgelopen dinsdag mijn nod. En nu nog niet ongesteld. Wel spannend maar om teleurstelling te voorkomen durf ik eigenlijk niet zo goed te testen. Maar wel besloten dat als ik maandag nog niet ongesteld ben, ik er een testje tegenaan gooi. Nog even afwachten dus.

Straks ga ik alle bericht even teruglezen hoor!

Liefs Monica

20. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Het lijntje is lichter geworden en de test zelf is geler geworden.
    kv 2v5 heb ik met verkeerde urine gedaan (stom stom) dus die heb ik niet op de foto.

Deel Deze Pagina