Zwanger worden in 2015!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lilly1989, 22 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilly1989

Lilly1989 Niet meer actief

Fleurtje ; wouw wat een lijst! De meeste klachten die jij opnoemt had ik ook! Maar dan wel rond 10 dpo echt. Maar zoals je zegt is elk lichaam anders, wel is het op 2 dpo erg vroeg om iets te voelen. Maar je weet maar nooit ;) hoop voor je dat het raak is! 8 dpo zou ik nog niet testen om een teleurstelling te voorkomen..

Twirler ; aah leuk dat je hebt gecoacht! Moeilijk he je mond houden haha. Heel veel plezier straks! Wij gaan het vBavond ook aan mijn moeder vertellen ;). Aah.. Dat misselijk is niet leuk! Ik ben alleen misselijk aks ik echt honger heb, verder weinig last. Papa zei gister; je krijgt zeker een meisje! Buj veel klachten zijn het vaker jongens :p

Kingsdaughter; het vaker plassen en drukkend gevoel ken ik! Maar bij mij was het vaker plassen wat later! Drukkend gevoel op de blaas had ik rond 6/7 dpo. En dat slijm.. Is het echt rekbaar? Ik heb nu namelijk ook veel wit slijm maar niet rekbaar. Misschien is je ei nu wel pas??

Elisa ; bij jou is het deze ronde ook gewoon raak!!!

Rosa ; al getest vanmorgen ???

2. Elisa86

Elisa86 Actief lid

26 jan 2015
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahh Rosa balen! Nu hopelijk gauw ongesteld, dan kan je 'gezellig' met mij door in een nieuwe ronde...
    Kingsdaughter herken het niet, maar let eigenlijk niet zo op mijn slijm. Misschien kan iemand anders je helpen?
    Hier lekker ongesteldheid voorbij, nu wachten op mijn ovulatie :D
    Twirler, aha twirlers coachen. Vandaar je naam ;)
    Twirler en Lilly veel plezier met het vertellen vanavond! super leuk. Hoop idd dat het deze ronde raak zal zijn :)

3. Lilly1989

Rosa; zie dat je je berichtje tegelijkertijd had geplaatst.
    Maar wat balen!!! Ze zeggen dat da idd het nadeel is van te vroeg testen want nu had je eerst een heel licht streepje en weet je dus dat er "iets" was. En nu weet je dat je straks je menstruatie toch krijgt.
    Pff.. Ik dacht echt die gaat oplopen!
    Nou.. Nieuwe ronde nieuwe kansen. Deze ronde gaat lukken bij je!!
    En wat je zegt klopt.. De meeste kwaaltjes lijken op zwabgerschaps kwaaltjes want de meeste heb en had ik ook na mijn ei sprong. Maar zoals je zegt kan het ook gewoon je lichaam zijn die je voor de gek houdt.

4. Elisa86

Elisa86 Actief lid

26 jan 2015
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gezellig tegelijk typen :p Haha

5. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Haha :)

Ik heb er opzich wel vrede mee hoor! Maar zo zie je maar weer wat je lichaam je toch gigantisch voor de gek kan houden!
    Maar goed.. dat ongi maar snel komt :D

6. Lilly1989

Fijn dat je er zo in staat rosa!
    Laat die menstruatie idd maar snel komen, dan kun je weer verder!

7. Fleurtjeee28

Fleurtjeee28 Niet meer actief

2 dpo is extreem vroeg dat weet ik maar ik weet ook 100% wat ik gevoeld heb haha. Want was zo duidelijk aanwezig dat ik het niet kon negeren.

Ik ga zo even alles lezen want jullie hebben weer veel gekletst na me berichtje haha maar nu zit nu op me telefoon ben op werk..

8. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Goed van je Rosa!!! Enorm balen, maar nieuwe ronde nieuwe kansen!!

Vandaar de naam inderdaad Elisa! Hihi.

Hahaha ja Lilly ik zie en hoor zoveel!!! Als je misselijk zou zijn zou het een meisje worden, als... Als.... Hahaha we zien het wel gewoon! Beide zijn meer dan welkom!
    Heb vandaag de informatie gelezen van de verloskundige. Mijn eerste echo wordt inwendig. Vooruit maar ;) heb ik vaker gehad dus weet hoe het gaat. Das wel fijn. Ben benieuwd wanneer mvm contact opneemt!

9. Kingsdaughter

Kingsdaughter Actief lid

4 nov 2014
    276
    31
    28
    Vrouw
    Maatschappelijk werk
    Bedankt voor jullie reacties! Ja het is echt rekbaar wit slijm en las ergens dat wit slijm niet vruchtbaar iS.. Maar goed zoals Rosa al zegt kan je lichaam je enorm voor de gek houden dus durf er echt niet op te hopen. Jammer Rosa, hopen dat die menstruatie snel komt zodat je opniruw kunt beginnen! Niet leuk dit.

10. 87Meisje

87Meisje Niet meer actief

Ahh balen Rosa! Dacht ook echt dat die zou oplopen..helaas! Snel ongi worden dan maar, kan je door met de volgende ronde! Goed van je dat je er zo in staat!

Leuk Twirler en Lilly dat jullie het vanavond gaan vertellen! Veel plezier alvast:) Ik hoorde idd ook dat als je niet zoveel klachten zou hebben het een meisje zou worden..nou we wachten het wel af haha, heb iig gelukkig nog geen echte klachten (behalve voortdurend hongergevoel en merk dat mijn borsten wat groter worden)

Jij hebt je dus ook aangemeld bij MvM Twirler? Goed! Ben ook benieuwd hoe snel ze contact opnemen;) Waarom wordt jouw eerste echo inwendig trouwens als ik vragen mag? Wanneer is jouw eerste echo ook alweer Lilly? Vind het wachten nog zo lang haha, mijne is pas 17 maart.

Elisa, fijn dat je ongesteldheid voorbij is, kan je weer aan de slag:D Hoop echt dat het deze ronde voor jou raak is!!

Fleurtje, zoals al gezegd hopelijk heb je gelijk, maar helaas kan je lichaam je wel echt voor de gek houden! Ga je vandaag al testen? Succes!

11. Lilly1989

Meisje ; mijn eerste echo staat op 12 maart! Dus duurt ook nog even :( maar ze doen meestal de eerste echo inwendig omdat ze het dan beter kunnen zien omdat je kindje tot 12 weken nog achter het schaambod zit. Na 12 weken niet meer en is het een gewone echo

12. Fleurtjeee28

Fleurtjeee28 Niet meer actief

Rosa dat is echt shit he! Vind wel apart dat je de 2de keer toch een redelijk duidelijke streep had.
    Hoop voor jou dat je toch alsnog zwanger bent. Maar anders dat je ongi maar snel mag komen en voorbij mag zijn.

87meisje: Ja ik hoop ook echt nergens op. Me vriend zei ook al dat er 2 opties kunnen zijn, dat ik schijnzwanger ben of echt zwanger.
    Vandaag testen is echt nog veel te vroeg.
    Al ben ik vanmiddag vrij en het kriebelt zo erg haha. Maar ik weet de uitlag nu toch al.. Zou echt en wonder zijn als die nu positief is..

13. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Wat Lilly zegt inderdaad! De eerste weken zit de baarmoeder nog achter het schaambot of andere organen. De kans is dan groot dat ze niks zien en je misschien onnodig enorm schrikt. In het informatieboekje van de verloskundige stond dat de eerder echo inwendig was. Dat is niet bij allen zo. Ik ben waarschijnlijk nog net geen 7 weken bij mijn eerste afspraak dus op deze manier kunnen ze veel dichtbij de zwangerschap komen.

Vandaag heb ik echt nergens last van! Merk alleen dat ik wel echt om de 3 uur iets moet eten. Al is het maar een mueslireep ofzo. anders word ik echt een beetje weeïg.
    Vond ik gisteren ook wel grappig... De moeder van 2 van mijn solisten zegt: Pffff heb nu echt wel honger hoor! Laat die prijsuitreiking maar opschieten. Dus ik zeg nou ik ook! Ben gewoon misselijk! Hahaha zo heerlijk om eerlijk te zijn terwijl ze geen idee hebben ;)

14. 87Meisje

Oke dat wist ik niet, heb daar nog niet zoveel over gelezen. Ik zit (volgens mijn eigen berekening dan) in de 9e week als ik mijn eerste echo heb, dus zal dan ook wel inwendig worden, nou we wachten het wel af;) Hoe ver ben jij nu dan Twirler? Wanneer is jouw uitgerekende datum?

Fleurtje, ik zou als ik jou was ook nog echt even wachten met testen hoor! Word je anders alleen maar teleurgesteld!

15. Kola

Kola Bekend lid

3 feb 2015
    604
    0
    0
    Hè rosa wat jammer zeg! Dacht echt dat je zwanger zou zijn...

16. Kola

Kola Bekend lid

3 feb 2015
    604
    0
    0
    Rosa887, 26 jaar, jan 2015 pilstop, 21 feb NOD, ronde 1, 1e kindje
    SunshineM, 20 jaar, dec 2014 pilstop, 1 maart NOD, ronde 2, 1e kindje
    Kola, 32 jaar, jan mirena verwijderd, 5(?) maart NOD! 1e ronde , 3e kindje
    Gusto, 29 jaar, 13 maart NOD, 1e ronde, 3e kindje
    Fleurtjeeee28 , 23 jaar, feb 2015 mirena verwijderd, 3 maart NOD, Ronde 1, 1e kindje
    Milou89, 25 jaar, jan 2015 pilstop, ? NOD, ronde 2, 1e kindje
    Elisa86, 28 jaar, jan 2015 pilstop, 18 (?) mrt NOD , ronde 3, 1e kindje

Zwanger:
    Lilly1989, 1e kindje, 25 jaar, uitgerekend: 22-10-15
    EenAndereNaam (Hanneke), 1e kindje, 31 jaar, uitgerekend: 23-10-15
    87meisje, 1e kindje, 27 jaar, uitgerekend: 24-10-15

Twirler, 1e kindje, 25 jaar, uitgerekend: ?

17. Kola

Kola Bekend lid

3 feb 2015
    604
    0
    0
    Heb mijn nod op 5 maart gezet.... In de hoop dat mijn klachten die ik had wel een eisprong was. Maar zeker weten doe ik het niet. T is nu meer dat ik me een beetje ergens weer op kan richten.

18. Lilly1989

Meisje ; haha wij lopen echt gelijk! Uitgaande van mijn laatste menstruatie zou ik tijdens de eerste echo op 9 weken en 3 dagen zitten. Maar ondat ik weet dat mijn ovulatie 29 jan is geweest heb ik mijn verwachte NOD op 12 feb gezet en dus ipv de standaard 28 dagen zou mijn eerste cyclus dan 32 dagen zijn. En dus zou ik dan tijdens mijn eerste echo precies 8 weken zijn haha want toen vond de bevruchting plaats. Maar normaal gesproken weet je niet wanneer je bevruchting heeft plaats gevonden en gaan ze uit vanaf de laatste menstruatie. Dus ben heel benieuwd of ze me tijdens de echo op 8 weken houden of toch 9 weken en 3 dagen

19. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Als ik mijn eerste echo heb ben ik nog net geen 7 weken...
    Voorlopig is mijn uitgerekende datum 28 oktober!

20. 87Meisje

Haha ja we lopen idd mooi gelijk op, Lilly! 9 jan was mijn eerste dag van laatste ongi, dus als je dan 28 dagen verder rekent, zou ik 6 feb mijn NOD moeten hebben gehad en nu dan al op 6 weken en 3 dagen zitten, maar aangezien ik op 7 feb een witte zwangerschapstest had en 14 feb een heel licht streepje, ga ik er ook maar vanuit dat ik een langere cyclus van 35/36 dagen heb gehad...ben wel heel benieuwd wat de vk hier straks over zal zeggen hoe ver ik ben haha, zit er misschien wel volledig naast;)

Twirler, jij hebt dan trouwens best vroeg je echo, bij mij zeiden ze dat dat te vroeg zou zijn...verschilt waarschijnlijk per vk denk ik?

Deel Deze Pagina