Zwanger worden in 2015!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lilly1989, 22 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilly1989

Lilly1989 Niet meer actief

Welkom Noelle! Balen dat je een negatieve test had! Maar wie weet nog te vroeg!

Meisje ; klopt! Ze doen weer een testje! Maar da zal vast gewoon goed zijn joh! Is z'n test die je kunt houden en zo blijft! In een leuk doosje ;) wat een leuke baan heb je!' Ik studeer in juni af als Sph-er! Werk nu momenteel op kantoor als secretaresse en als oproepkracht bij een woongroep met lvb!

2. Lilly1989

Goedemorge allemaal!

Nou gister avond tegen mijn moeder verteld.. Ze kon het niet geloven hahaha! Heel blij was ze en ze heeft er zin in! Mijn zusje verwacht in mei haar tweede kindje dus dan zouden die van haar en die van ons 5/6 maanden met elkaar schelen. Donderdag horen mijn zusjes het en dan weten de ouders en broers en zussen het. En dan is het even afwachten op de eerste echo;).

3. Fleurtjeee28

Fleurtjeee28 Niet meer actief

Wat leuk Lilly! Dan kunnen de kleintjes het later vast goed met elkaar vinden als ze maar paar maanden schelen.

Welkom Noelle! Leuk dat je mee kletst. Het wachten is gewoon klote.. Gaat aan alles twijfelen en denken haha.
    Blijf er vanuit gaan dat het niet gelukt is dan valt de teleurstelling mee.. Zo sta ik er in ook al voel ik van alles zoals je al wel gelezen hebt haha.

4. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Leuk Lilly!! Mijn moeder werd echt hysterisch gisteren zo blij was ze!! Hahaha. Ze bleef maar Ohhh Ohhh Ohh zeggen!! Hahaha. Schitterend! Net of ik zelf weer zwanger ben zei ze. Zoooo blij! ;)
    Zaterdag nog aan mijn beste vriendin vertellen en verder wachten we tot de 12 weken. Vandaag gaan we haar trouwjurk weer passen dus ik hoop dat ze niks doorheeft!

Gisteravond moest ik training geven en toen stond ik wel dingen voor te doen waarvan ik dacht.. Nouuu dat gaat over een paar maandjes niet meer lukken haha.

Ik heb nog niks gehoord van MVM...

5. Fleurtjeee28

#945 Fleurtjeee28, 24 feb 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 feb 2015
    Gisterenavond ben ik om half 10 al naar bed gegaan en ben meteen in slaap gevallen! Ik droomde dat ik een tweeling zou krijgen! Omg haha!

Ben ook begonnen met temperaturen hihi. Was te nieuwschierig.
    36,6 - 36,0 - 36,4
    5dpo - 6dpo - 7dpo

En kreeg gisterenavond lichte krampen in me onderbuik en voel ze nu nog. Alsof ik ongesteld moet worden. Zijn andere krampen dan 2-3 dpo.
    Voor alsnog kan het niets zijn.. Ben ik me nog zeker van bewust. Maar op het verlossende streepje of geen streepje moeten we nog ff wachten.. Grr haat wachten..

6. Lilly1989

Twirler; aah wat leuk die reactie!!!fijn gevoel he?
    Heel veel plezier straks met het passen van je beste vriendins trouwjurk!

Fleurtje; over temperaturen weet ik maar weinig haha! Hoorde als je vanaf de eerste dag van je NOD je temperatuur bij houdt dan ie dan wat lager en het zekfde is en na je ei sprong schiet ie wat meer omhoog en je temperatuur blijft dan iets hoger en blijft zo als je zwanger bent en als je je NOD krijgt daalt ie weer zoals bij het begin. De temperatuur kan ook stukje zakken door nestellingsdip. Dus het is goed dat je je temperatuur bij houdt alleen nu weet je niet hoe laag die is als je menstrueert dus nu zal je er nog niet veel mee kunnen. Over je buikkrampen.. Dat had ik ook ;) bij mij waren die krampen ook vooral na het eteb en opgezet gevoel. Begon rond 9/10 dpo geloof ik!

7. noelle84

noelle84 Actief lid

20 feb 2015
    137
    6
    18
    Even een korte update.. nog geen menstruatie, terwijl het vandaag zou moeten komen. Wel nog vage menstruatie achtige krampen. Blijven jullie duimen? Mag morgen ochtend pas testen van mijn vriend en mezelf...

8. Milou89

Milou89 Niet meer actief

He meiden,

Ben ik weer! Even een paar dagen offline geweest hier in dit topic, maar wel alles gelezen hoor! Had weinig te melden, haha.
    Deze week is mijn 'vruchtbare periode' weer, mijn eisprong zit er weer aan te komen! Mijn vriend en ik zijn deze keer zooo relaxed. Ik ga me niet eens wagen aan ovulatie testen, we klussen gewoon wanneer we zin hebben (meestal om de dag, dus ideaal haha!) en dan zien we wel rond 11 maart.... wie weet werkt het? ;)

Wat leuk Lilly en Twirler dat jullie het aan je familie hebben verteld. Lijkt me zo fantastisch om alle leuke reacties te kunnen ontvangen! Nu wachten tot de echo en dan nog een aantal weekjes voordat het de rest van de wereld in mag... zo leuk!

Fijne dag allemaal!

9. Fleurtjeee28

Klopt Lilly ik ben midden in me cyclus gestart dus heel veel informatie kan ik er niet uithalen idd. Maar wat jij zegt klopt idd. Dus ik dacht om wat meer inzicht te hebben begin ik alvast. Als ik een keer een dagje oversla is nog geen ramp.
    Maar dan heb ik voor eventueel volgende ronde wel een beetje een idee.

10. Kola

Kola Bekend lid

3 feb 2015
    604
    0
    0
    Hoi hoi

Welkom noelle! Leuk dat je met ons meeschrijf! Spannend zeg... Hopelijk heb jij morgen ook een positieve test! :D

Fleurtje: ik snap helemaal wat de andere meiden bedoelen. Jij denk dat je er niet veel mee bezig bent, maar ook ik heb het idee dat je er echt obsessief mee bezig ben. Probeer wat relaxer erin te staan! Dat is voor jezelf ook veel makkelijker... Maar dat kan het ook wat sneller laten werken, hoe verkrampter je er mee omgaat.. Hoe moeilijker je zwanger raakt.. Relaxxx meid..

Milou oh jij zit nu ook in wachtbankje.. Spannend hoor :) gezellig dat je weer ff wat laat horen, :)

Twirler aaaaah wat een schattige reactie van je moeder :D:D hi hi. Echt leuk!

Lilly oh wat leuk tegelijk zwanger met je zus! Wat gaaf zeg, en ook zo leuk dat je moeder zo blij was :)

Oh noelle je kan op quote klikken bij het bericht van het lijstje dan krijg je het lijstje in je reactie scherm.. En dan kan je zo je naar er tussen zetten... Succes :)

Hier alles oke. Heb nu de knop omgezet... En het hoeft van mij eigenlijk niet 1,2,3 raak te zijn.. Wiji hopen in dec 12,5 jaar getrouwd te zijn, en wil eigenlijk dan niet uitgerekend zijn in die maand, want we willen ook nog feeestje houden. Dus denk dat we in maart ff Een poging overslaan.. Maar goed zien we wel ;)

11. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Heeeeeerlijk dit!!!! Mijn vriendin wist natuurlijk dat we bezig waren... Dus we rijden net langs noppies: "wil je alvast ff kijken?" Nee joh voorlopig nog niet nodig hoor!!

En net zei ik.. Nou het het maar druk met je deze week! Morgen haar proef make-up en zaterdag komen ze bij mij proeven voor hun bruidstaart. "Jaaaa maar na de bruiloft is het andersom hoor!! Want dan ga jij aan de baby's!!"

Hahahahahaha ze moest eens weten!!! Zaterdag zal ze wel zeggen: "En dan zeg jij niks?!?!?!" :p ;)

Genieten dit! Nu wel echt enorm weeiig! Veel te lang niet gegeten na vanochtend... Maar kon moeilijk zeggen ja jongens moet echt ff wat eten hoor! ;)

Welkom trouwens Noelle!! Sorry! Spannend morgen: succes!

12. Fleurtjeee28

Meiden vind echt onwijs aardig en lief dat jullie je zo om mij bekommeren maar moet toch ff iets kwijt... :)

Ja ik ben er mee bezig, maar dit lijkt me normaal toch? Dat de ene persoon zegt 'we zien wel en ik denk er niet aan' dat kan.. maar ik denk 'we zien wel hoe snel het gebeurt en hou nu gewoon bij hoe en wat'. Omdat ik het leuk vind en niet omdat ik zo graag nu van alles wil voelen. Ik ga niet op de bank of in bed liggen en denken; ow volgens mij voel ik een krampje!
    Nee dingen die me opvallen noteer ik in de app op me telefoon zodat ik er voor de volgende ronde of zwangerschap rekening mee kan houden. En als ik bezig wil zijn met temperaturen en ovulatietesten is dat toch mijn pakkie aan? Zolang ik niet 5x per dag een zw of ovu test doe en de hele dag met een thermometer in me mond rond loop en bij elk dingentje denk 'oja ik voel het.. dat zal er ook mee te maken hebben' zie ik niet waarom ik er obsessief mee bezig zou zijn...

Ik heb me periode gehad ja zeker weten! Voordat me spiraaltje verwijderd was en ook toen rond me ovulatie was ik er echt heel veel mee bezig en werd ik bijna boos op me vriend dat hij niet kon presteren.. onze relatie werd er niet gezelliger op en dat zag ik ook wel in en toen hebben we goed gepraat en heb ik een paar stappen terug gedaan.
    Ik ben echt een controlefreak en ik zoek altijd iets om controle over te hebben. En als dat niet kan (zoals zwanger worden) zoek ik een manier waarop ik er op mijn manier controle over kan hebben. Dat is voor mij nu dus me klachten en temperatuur bijhouden en hier op het forum mijn ervaringen met jullie delen..

Zitten hier toch op een zwangerschapforum?
    Dan kan ik toch met jullie delen wat me bezig houd qua zwanger worden, ovulatie, symptomen/klachten enz?
    Maar buiten het forum om ben ik heel druk met me eigen dingetjes.. Maar ik voel geen behoefte om jullie iets over me persoonlijke leven buiten het forum te vertellen... prima hoor als jullie dat wel willen ik lees het graag, begrijp me niet verkeerd. Maar ik hoef dat toch niet te doen?

Nogmaals meiden ik vind het echt onwijs lief dat aan me denken ook al ken je me verder niet en ik jullie niet. Echt waar :)
    Maar ik vind het vervelend dat er wordt gezegd dat ik er obsessief mee bezig zou zijn.. terwijl ik zo iets heb van uhmm het is een zwangerschap-forum dus ik deel me ervaringen/gevoel/klachten enz en meer niet.. dat het dan opeens lijkt dat ik er teveel mee bezig ben vind ik best raar... :(

Dat wil ik alleen even kwijt. Ik vind het erg leuk om hier met jullie te kletsen en jullie ervaringen te lezen dus wil dat ook graag blijven doen :):)

En zoals ik bijna elke keer al zeg ik zie wel of het deze ronde raak is, zo niet door naar de volgende en als die ook niet is dan weer door naar de volgende! Het komt vanzelf.
    Ik ben gewoon super blij en enthousiast dat we eindelijk voor het echie bezig zijn! Heb 'maar' 2 jaar moeten wachten daarop... ;)

13. Lilly1989

Fleurtje ; ik snap je enthousiasme heel goed vooral dat je er na 2 jaar eindelijk voor kunt gaan! En snap ook dat je je symptomen bijhoudt etc. Dat doet iedereen!;)
    Maar net zoals jij, wil iedereen ook eerlijk zijn tegen elkaar. En tuurlijk kunnen we hier allemaal alles kwijt en ervaringen delen. En of je wat meer wil delen, dat mag maar hoeft natuurlijk niet!
    In andere topics werd ook tegen mij gezegd van dat ik er niet te veel mee bezig moet zijn, dat ik de klachten opzoek, en van alles ga denken hoewel het ook ontpillen kan zijn en geen zwangerschap hoeft te betekenen. Is idd niet om te horen dat mensen dan zeggen "je bebt er te veel mee bezig , geniet" maar bij mij was het wel zo dat ik er teveel mee bezig was. En ik zei het tegeb jou omdat ik wat van mij erin herkende in jouw verhaal. Maar sorry, dan zit ik er naast;).

Vanaf toen ben ik gaan denken van gewoon genieten. Wat komt dat komt. Gewoon om de dag seks , geen verplichtingen. Hebben soms 2/3 dagen keer geen seks gehad! Met de ovulatie testen ben ik toevallig net op tijd mee begonnen waardoor ik 3 dagen later een positieve ovulatie test had. Ik heb gewoon geluk gehad daarmee. En de ovulatie testen meteen proberen de eerste ronde, wat ik heb gedaan dat is best ook er veel mee bezig zijn hoor! Mar ik wilde mijn cyclus ook leren kennen.

En ja, over dit allemaal hebben we helaas geen controle :(.
    Ik nu ook niet. Blijft het wek goed gaan met het kindje denk ik vaak. Hierin heb ik ook geen controle. Alles blijft gewoon een spannende tijd!

Vind het fijn dat je hebt gezegd wat je wilde zeggen. Tuurlijk mag iedereen hier Zijn klachten neerzetten en denken wat hij of zij denkt. Maar iedereen mag ook eerlijk antwoorden op elkaar. We helpen elkaar en duimen voor elkaar! En hebben goede hoop haha!

14. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Even iets heel anders... Zwangere dames?? Misschien heel persoonlijk hoor, maar dat zijn we hier toch al ;)
    Hebben jullie het al gezellig gemaakt sinds je weet dat je zwanger bent??

Ik weet dat het geen enkele kwaad kan, maar we vonden het beide toch wel erg gek!! Beetje gek idee... Hadden jullie dat ook??

15. EenAndereNaam

20 feb 2015
    52
    0
    0
    Juf
    Deventer
    Ik lees (en leef) ook nog (in stilte) mee hoor meiden. :)

Leuk die reacties van jullie ouders! Ik verheug me erop het de onze te vertellen (over een maand!) Ik heb het wel deze week al aan mijn werkgevers verteld. Leek me goed voor hen om al te weten qua rekening houden met, vk-afspraken e.d.

Precies over een week de eerste vk-afspraak... wat duurt dat wachten dan soms lang hè? ;)

16. Lilly1989

Twirler; hahaha Jaa dat gevoel hadden wij ook ! Maar kan gewoon ;)
    Hebben het dus al wel gezellig gemaakt haha

Eenanderenaam; groot gelijk dat jd het verteld aan je werkgever. Jij nog een weekje.. Ik nog 2 weken wachten :(

17. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Hahaha ja het kan ook gewoon, maar vond het toch een beetje gek! :p Maar dat zal naarmate de tijd verstrijkt wel minder worden denk ik. Nu is alles nog zo nieuw!

Oehhh een week!! Leuk! Voor mij ook nog 2 weken... Super spannend! Heb ook nog steeds niks gehoord van MVM trouwens.

18. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Bij mijn vriend op het werk weten ze het overigens ook al. Hij kreeg namelijk geen vrij 9 maart voor de eerste echo.
    Nou zegt zijn planner, je moet wel een heel goede reden hebben... Gelukkig vond hij het een goede reden ;)

Mijn bedrijfsleidster weet het natuurlijk al wel, vertel het mijn baas en bazin na de termijnecho.

19. Fleurtjeee28

Lilly begrijp jou dat je het tegen me zei, omdat je jezelf erin herkende enzo is het logies dat je het zegt :)
    Je hebt het niet verkeerd begrepen want ik ben er ook veel mee bezig maar niet obsessief zoals Kola zegt en dat valt me toch een beetje verkeerd, omdat ik juist die periode wel gehad heb en dat echt achter me gelaten heb.
    Maar goed ik heb me ding gezegd en ik vind het ook fijn dat mensen eerlijk tegen me zijn als ze iets denken dus vat mijn reacties niet verkeerd op want ik heb liever dat iemand zegt wat ie denkt dan dat mensen dingen van me denken die niet waar zijn :)

Nou iets anders.. Ik sliep gisteren gewoon al om half 10 en werd vanmorgen om 10 uur wakker (kleine plasstop om 8 uur gehad maar meteen weer ingedut) dus bijna 12 uur lang geslapen en zit nu weer met me ogen te knijpen!! :$
    Zou vandaag eigenlijk moeten werken maar met me stomme kop heb ik niet goed op het rooster gekeken en bleek dat ik ipv vandaag en morgen, gisteren en vandaag moest werken!! OMG hoe dom!
    Ik gelijk gebeld en hun dachten dat het hun fout was (is me 2de baan dus hun maken een rooster om mijn andere baan heen). Pjieuww dus ze hadden verwacht dat ik vandaag ook moest werken bij me andere werk... dus ben ik onverwacht toch vrij deze dagen haha. Mag ook wel na 6 dagen achter elkaar werken.
    Morgen lekker met me vriend mee op de vrachtwagen naar Frankrijk :) Een dagje heen en weer. Is ook goede afleiding om niet te testen zo vroeg al... vandaag hou ik me bezig met netflix en veel thee drinken :p Moet ik alleen nog vaker van plassen.. :p

20. Lilly1989

Hahaha bij mijn vriebd zei de baas van dat het wel moeilijk ging worden. Dus mijn vriend zei van Jaa maar moet echt. Neem nu halve dag vrij maar als jij moeilijk doet een hele dag hoor ( hij en zijn baas kunnen goed opschieten met elkaar) dus zei zijn baas van " ga je in onder trouw ofzo " dus mijn vriebd lacheb en die zei van ja zoiets hahaha

Deel Deze Pagina