Ik zou juist naarmate de tijd verstrijkt en het kindje groter en meer menselijker wordt (klinkt beetje raar maar hoop dat je snapt wat ik bedoel haha) gaan denken oneee straks ziet ie iets hahaha leuke kennismaking met papa Het kan niet dat weet ik maar zou wel in me hoofd zitten denk ik haha
Haha Twirler wij vonden het ook erg gek idd maar hebben het ook al gezellig gemaakt Wat vreemd dat jij nog niets hebt gehoord van MvM, hopelijk word je snel gebeld! Ohh jullie nog 1 week/2 weken, ik moet nog 3 weken wachten tot de echo duurt veeeel te lang! @ Lilly, wat leuk dat je SPH studeert! Ik heb orthopedagogiek gestudeerd. Kan je mooi net nog op tijd voor de bevalling je studie afronden Wat een ontzettend leuke reactie van je moeder trouwens! En heel leuk dat kindje van je zus en jouw kindje straks maar klein halfjaartje schelen! @ Milou, gezellig dat je weer even wat van je laat horen! Goed dat je weet dat je eisprong er aan zit te komen, en idd maar gewoon afwachten @ Kola, wat goed dat je de knop om kan zetten en dat het niet 1,2,3 hoeft voor jullie. En wat gaaf dat jullie in dec al 12,5 jaar getrouwd zijn, dat is dan zeker een mooi feestje waard!
Fleurtje ; iedereen bedoeld het goed en iedereen wil elkaar helpen en met obsessief en veel bezig zijn ermee is beetje het zelfde. Alleen andere woordgebruik Maar fijn dat je vabdaag en de andere dagen toch vrij bent ! Is ook een keer lekker! Balen dat je zo moe bent! Nu kun jr deze dagen goed uitrusten en ben je vast weer daarna fit! Twirler ; idd raar zeg! Zou ff afwachten en dan zelf maar bellen.. Wanneer haf jij je aangemeld ? Meisje ; ohh jij 3 weken? Pff lang allemaal he!
schrijven allemaal tegelijk haha, maar mijn vriend gaat aangeven dat hij nog een herhalingsprik moet voor Hep A, dus dan paar uur later begint bij onze eerste echo. Toevallig hebben we die vorige maand gehad, dus is niet geheel gelogen haha. Meestal doen ze nooit zo moeilijk op zijn werk, dus dat scheelt. Zelf ga ik het nog niet zeggen, wacht daar voorlopig nog even mee
Ja normaal zijn ze bij hem ook niet zo moeilijk, maar eens in de zoveel tijd hebben ze een stop. Dan mag je geen vrij vragen. Wist ik veel dat die dan was.... haha. Ook balen: mijn vriend heeft oproepdiensten. Nu heeft hij ze dit jaar ook precies met kerst en oud en nieuw...Leuk, onze eerste feestdagen als gezinnetje Hoop echt dat iemand over het hart strijkt en met hem wil ruilen. Ik heb me vrijdag aangemeld, dus had eigenlijk vandaag wel een telefoontje verwacht! Wacht het deze week nog ff af en anders bel ik vrijdag zelf!
Oh dat zou echt balen zijn idd als je vriend met de feestdagen dan net moet werken..hopelijk heeft hij een lieve collega die het wil overnemen! Ik had mij ook vrijdag aangemeld, dus wel vreemd dat jij dan nog niet gebeld bent Zou anders idd zelf even bellen als je morgen nog niets gehoord hebt
Wow, wat een verhalen na een halve dag offline te zijn geweest! Fleurtje, dit is inderdaad een zwangerschapsforum, alleen je moet niet vergeten dat op een forum niet alleen verhalen gedeeld worden, maar ook meningen gegeven worden. Daar is een forum voor, en zo ook dit zwangerschapsforum. Het zijn misschien niet altijd de meningen die je wilt horen, maar ze worden alleen maar gegeven om je te helpen! (en daarbij vind ik dat iedereen hier nog erg netjes blijft en aardig doet - niet dat er een reden is om dat niet te doen - want in andere topics heb ik het er wel eens harder aan toe zien gaan!) Doe lekker waar jij je goed bij voelt en we moeten toch de tijd afwachten!
Wauw wat hebben jullie door gekletst! Twirler die vraag vroeg ik me af tussen ei en NOD. Of het de innesteling niet kan verstoren ofzo? Maar geloof dat het allemaal gewoon kan! Jammer meisje dat je nog zo lang moet wachten! Vind dat jullie het al best veel mensen hebben verteld! Zelf zal ik wachten om het op werk ofzo te vertellen (alleen mijn collega weet dat we bezig zijn) en verder alleen mijn ouders en schoonouders. That's it. De rest zou het pas rond de 10 / 12 weken krijgen te weten hoor! Maar hier nog geen ongi. Dus ben nog steeds aan het wachten. Heb wel echt heletijd krampen, dus duurt denk ik niet lang meer? Of ik moet ineens een week na NOD positief testen, dat hoor je namelijk ook wel eens!
Weet je wat het is, als ik hier niet mijn mening zou mogen schrijven zoals het bij mij overkomt. Vind ik het ook niet nuttig meer om hier te schrijven. Je mag lijkt mij eerlijk zeggen hoe je over dingen denkt, en hoe je dingen overkomt zoals ze hier geschreven worden. Als da niet geaccepteerd word. Stop ik liever hier met schrijven. Heb totaal geen behoefte aan onenigheid.. Ik hou nou eenmaal van eerlijk zijn... Zo ben ik in het dagelijkse leven nou eenmaal. Eerlijk zeggen wat je denk.. Daar kom je het verste mee. Jammer.. Helaas kan dat niet.
Rosa; mwah valt mee hoor! Alleen onze ouders en de broer van mijn vriend en mijn 2 beste vriendinnen weten het en beste vriend van mijn vriend ( die ook net zwanger zijn) weten het. Mijn 2 zusjes krijgen het donderdag te horen. Vind dat onze ouders het wel moeten weten en mijn middelste zusje is zelf ook zwanger dus vind het dan fijn om dibgen met haar te kunnen delen. De rest weet het nog niet daar wachten we mee tot na de eerste echo waarschijnlijk. onze vrienden groepen krijgen het te horen na de eerste echo omdat ik nu al elke keer thuis blijf met verjaardagen en feestjes omdat ze het anders zo door hebbdb dat ik niet drink.
Kola eerlijkheid is juist goed! Gewoon lekker mee blijven schrijven en je ding doen! Ik vond het in een ander topic juist fijn dat ik ff werd terug gefloten. En ik denk dat Fleurtje denk nu wel snapt wat wij bedoelen. Iedereen mag zijn of haar mening hier geven!
Nog steeds niet?! Nou.. Week na verwachte NOD testen sommige idd positief! Wie weet is je ei toch later geweest! Jij blijft het spannend houden!!
Jaa ik hou het inderdaad spannend haha! Hopelijk op een spannend resultaat Temperatuur was na een paar dagen wel een hele graad hoger! Dus denk dat die tijd wel mijn ei is geweest! Precies 14 dagen geleden was die flink omhoog gegaan!
Jeejtje Kola lekker overdreven.. Ik zeg toch duidelijk dat het goed is als iedereen eerlijk is en het zegt ipv dingen gaat denken en concessies gaat trekken zonder dat ik er mijn weerwoord op kan geven (wat daarna je mening is moet je zelf weten..). Maar mag ik toch ook zeggen dat het me ff verkeerd schoot dat je zei dat ik obsessief bezig ben.. als dat jou mening is dan is dat prima maar ik mag daarop toch ook mijn mening/reactie geven? Ik ben er mee bezig ja en het lijkt misschien heel veel maar dat is misschien ook (zoals ik uitlegt heb) omdat ik het persoonlijk niet nodig vind om mijn persoonlijke leven te delen op een openbaar forum en het hier dus alleen maar heb over zwangerschap dingen.... Ik heb echt totaal geen zin in onenigheid hier en gezeur verder. Helemaal niet als het allemaal achter een computer scherm vandaan komt want dan komen dingen heel anders over dan ze bedoeld worden en worden bepaalde dingen makkelijk gezegd. Dus klaar en ik hou zelf wel een tijdje op met schrijven, want misschien dat ik er dan minder mee bezig zal zijn...... ik laat het wel weten of ik een posi test heb of ongesteld wordt...
Gezellig hier!! Hihi eerlijkheid is idd belangrijk. Ben er wel mee eens dat je hier van alles mag plaatsen maar je dan soms wel een reactie van iemand kan verwachten die je misschien niet zo aanstaat. Ik mag van t weekend testen maar ik kan natuurlijk niet wachten!! Het liefst doe ik nu al zo een vroege zwangerschapstest haha naja ff geduld hebben nog.
Natuurlijk mag je je mening geven fleurtje, maar nadat er iets gezegd werd kwam jij met een heel verhaal dus vandaar dat iedereen hier weer met verklaringen komt denk ik. Maar goed, alles is nu uitgepraat. Let's go back to... zwangerschappen!
Hallo meiden Wij gaan deze maand voor ons 2e kindje, we hebben al een dochter van bijna 4. Mag ik met jullie mee kletsen? Groetjes brigit
Ik reageer er expres niet op... Heb hier echt geen zin in. Iedereen mag zeggen wat hij vindt. Ik ben het soms ook wel eens ergens niet mee eens, dan reageer ik daar gewoon niet op. Klaar. spannend SunshineM! ff wachten nog, je kan het!!