Jaaaa dat is een knaller hoor!!!! Super! Je NOD is nu inderdaad later waarschijnlijk. Ik hoop dat het raak is voor jullie! Spannend!
Oooh dat langer wachten is zo vervelend Lilly! Mijn NOD zou eigenlijk van 't weekend zijn, tegenvaller dit Had ook niet verwacht dat mijn cyclus meteen goed zou zijn haha, dat scheelt Heb nu al 3 uur niet meer gedronken, maar moet nog steeds niet naar de wc. Gisteren heb ik om 4 uur getest, dus ga zometeen ook weer om 4 uur proberen. En dan morgen ook weer om 4 uur. Hopelijk vind ik mijn ei 1 van deze dagen!
Rosa; oh ja! Voor jou is het nog langer wachten idd! Dan moet ik niet zo zeuren over die 4/5 dagen langer. Succes zo! Hoop dat ie knalt bij je!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo veel snap van die ovulatie testen.. Zoals ik al zei had ik gisteren een licht streepje, vergelijkbaar met rosa haar test. Betekent dat dan wel dat mijn eisprong in de buurt zit of helemaal niet?..
Sunshine; je bent niet de enigste!😉 geen of een heel licht streepje is negatief. Je 2e streepje moet even donker zijn of donkerder dan de test streepje. Het streepje hoort steeds donkerder te worden. Wanneer ie donker is springt ie 36-48 uur. Als je elke dag test op zekfde tijdstip( geen ochtend urine , en vsn te voren ff niks drinken) dan kun je zien of het lijntje steeds donkerder wordt. Dan zie je dat ie nog moet komen
Ik ben zondag begonnen en toen was ie heeeel licht tot bijns niets. En vanaf maandag tot gister zag je klein streepje licht. Die van dinsdag zag je al ietsjes meer. En vandaag was ie ineens stuk donkerder!
Dankjewel voor het uitleggen Lilly! Ik ga van de week dan nog een keer een ovulatietest doen om te kijken of het streepje dan donkerder is.
Rosa ; Ik denk dan dat je hem net gemist hebt.. hij lijkt wel af te bouwen! heb je nog geklust paar dagen geleden? want dan heb je hem miss niet gemist. denk dat ie dan net een dag ofzo is geweest voordat je begon met testen. Morgen gewoon nog een keer testen en kijken of ie dan toch nog lichter is of toch donkerder wordt. Vanavond heb ik weer getest en nu is ie nog duidelijker en knalt ie echt! dat zou betekenen dat mijn ei is op CD 18 of 19 ( springt 36-42 uur dus zal morgen zijn) is en menstruatie verwacht op 13 feb (ipv 9 feb) hier mijn test http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-GBLSZDKU.jpg
Inderdaad een knaller Lilly! Hebben de 26e nog geklust! Dus wie weet toch niet te laat! Vriendlief net weer thuis en gelijk nog een keer klussen haha.
Haha idd Lilly een knaller!! Succes En Rosa, misschien is het idd niet te laat, 2 tot 5 dagen kan het blijven leven, dusss wie weet!
Lijkt me leuk om mee te schrijven! Ik ben ook gestopt met de pil in januari 2015 en zie dat jullie al druk met ovulatietesten zijn! Leuk om jullie ervaringen al te lezen, ik heb er net een aantal besteld
Welkom! Leuk dat je ook in Januari bent gestopt! Zo hebben we allemaal wel veel gemeen! Ja die ovulatietesten waren eigenlijk nog niet de bedoeling.. Maar de nieuwsgierigheid wint het van het geduld haha! En dan te bedenken dat ik dacht dat ik mijn NOD zou hebben dit weekend! Haha!
Bedankt! Leuk dat we gelijk zijn gestopt ja, we zitten in het zelfde schuitje. En geduld hebben is enorm lastig! Dacht van te voren 'zie wel hoe het loopt' maar merk dat het zo niet werkt haha. Zal wel herkenbaar zijn Vind het is lastig om te achterhalen wanneer de eisprong is, na jaren pilgebruik. Ik werd ongesteld na een cyclus van 25 dagen al, maar ik heb wel klachten in een app bijgehouden. Zag vandaag dat ik de 2 dagen voor mijn vermoedelijke eisprong wel kramp heb gehad, dus wellicht toch de eisprong gemerkt?
Elisa welkom!! Haha zo stond ik er ook in, en de rest denk ook vsn we zien wel. Je leest al dat er toch ovulatie testen voorbij gekomen zijn haha! Maar dan ben je al snel ongesteld geworden! 2 weken voor je menstruatie is ongeveer je ei. Wanneer verwacht je je NOD weer?