Twirler; aha.. Doe jij dat zo😜 zal ik is in de gaten houden haha! Grapje! Sunshine ; spannend zeg!! Is vrijdag je NOD of zaterdag? Als je testdrang kam weerhouden zou ik wachten op je NOD. En als je echt wil testen 2 dagen voor NOD. We gaan duimen!!! Birgit; welkom!! Wat leuk dat je al een kindje hebt! En spannend weer om voor de tweede te gaan!
Niks gemist lees ik haha wat spannend sunshine. Ik heb Mezelf voorgenomen om 7 maart pas te testen dan ben ik meer dan overtijd. Of het me gaat lukken geen flauw idee haha
Hahahaha ja of ik vergeet natuurlijk gewoon ergens op te reageren Lilly Mennnnn gisteravond echt zo'n onwijze krampen gehad. Was echt doodsbang! Nu is het gelukkig weer over. Strakjes naar mijn vriendinnetje. Dit keer voor haar proef make-up en vanavond ga ik met mijn mama naar de theatershow van xander de buisonje.
Goedemorgen meiden! Zoals Milou zegt, let's go back to zwangerschappen Is toch veel leuker om over te praten Oeh dat is idd heel naar gevoel Twirler! Ik heb ook bij elke kramp die ik even voel, ohneee, maar gelukkig is het vaak weer snel over, kan echt niet wachten op de echo! Welkom Birgit! Spannend Sunshine en Kingsdaughter! Benieuwd of jullie je kunnen inhouden met testen
Ja jij moet helemaal lang wachten 87Meisje!! Pfoe!!! Vind dit al zolang duren! Haha. Maar dan heb jij de eerste echo en de termijn vlot achter elkaar zeker??
Ja klopt idd, 17 maart eerste echo en 26 maart termijnecho. Kon niet echt anders, maar vind het allemaal veel te lang duren haha. Wanneer heb jij dan je termijnecho?
Wat is het verschil tussen die 2 echo's 87meisje?? Welkom birgit! Oehh spannend kingdougther en shunshine!!
Vorige week net na mijn menstruatie heb ik eens geprobeerd of ik mijn baarmoedermond voelde. Ik moest even zoeken maar voor mijn gevoel lag hij erg hoog. Vanmorgen mij er toch weer eens aan gewaagd en hij zit nu veel lager voor mijn idee maar ik voel duidelijk een openingetje en hij is zacht! Maar het 'hoort' toch juist andersom te zijn? Dat hij tijdens de menstruatie en daarna laag zit en tijdens vruchtbare dagen weer omhoog gaat? Misschien heb ik 'm de vorige keer niet goed gevoeld, kan ook. Haha! En misschien dat hij nu nog hoger gaat zitten omdat de eisprong er aan zit te komen. Vind het toch maar mooi hoe het lichaam in elkaar zit. Normaal gesproken dacht ik niet na over mijn afscheiding, maar als je nu een beetje leest hoe het in elkaar zit klopt het allemaal precies. Echt geweldig mooi vind ik dat haha! Hier momenteel doorzichtig/waterige afscheiding dus m'n eisprong zit er als het goed is aan te komen! Ben echt heel blij dat mijn cyclus zo'n goed ritme heeft gelijk na zo'n 11 jaar pillen!
Bedankt voor jullie welkom!! Een 2e kindje is idd weer erg spannend, misschien zelfs nog spannender. Maar dat komt ook omdat er veel in mijn omgeving is gebeurt qua zwangerschappen en zelf in 2013 een MA gehad. Ik ga er dit keer wat minder zorgeloos in. Bij dl was ik ook niet zorgeloos hoor, maar ik vind het nu wel extra spannend. Die krampen herken ik nog van dl, had ik ook heel vaak en hele zwangerschap door. Regelmatig vk gebeld en het waren mijn banden die uitrekken. Ook erge last gehad van mijn darmen. Eigenlijk nket zo gek natuurlijk, je lichaam gaat ruimte maken voor je beebje. Alles word opgeschroven, je buik gaat groeien dus die banden moeten dat gaan dragen. Echt mooi hoe je lichaam dat allemaal zelf regelt. Dit is mijn 1e ronde maar die is denk ik voor spek en bonen. Maar ja omdat de wonderen de wereld nog niet uit zijn hou ik het toch op ronde 1. Dinsdag de 17e eisprong pijn gehad tm naar bed gaan toe. Woensdag zei ml ervoor te willen gaan en 's avonds gezellig gemaakt Ik heb gelezen als eisprong pijn weg is dan is eitje gesprongen en leeft het nog max 12uur. Dus de kans is heel klein dat het raak is maar ja we zien wel
Mazzel milou dat je cyclus zo snel weer op orde is!! Fijn joh ja wat zit je lichaam mooi in elkaar hè verbaas ik me ook regelmatig over... Birgit Heftig zeg een ma! Was dat voor of na je eerste kindje? Hoe oud is je kindje trouwens? .
Mooi he Milou! Vind het ook geweldig hoe je lijf dat allemaal doet. Het kan zijn hoor dat hij soms wat hoger zit.. Is volgens mij ook maar net wat je ervoor hebt gedaan Ik weet dat de krampen inderdaad kunnen komen door het rekken van je baarmoeder en banden, maar je schrikt toch!! Hoorde van de week van iemand dat ze een miskraam heeft gehad. Dat wil je echt niet horen als je zelf net 5/6 weken bent! Maar ontzettend naar allemaal... We hebben de 100e pagina bereikt! Kletskousen die we zijn!
Nee dat snap ik twirler dat je dat niet horen wil! PffffDie buikpijn heet bbandenpijn. google daar anders eens op. Xx
Nee inderdaad. Maar het hoort er helaas nu eenmaal bij. Besef me heel goed dat er een groot geluk in mijn buik groeit! En kan alleen maar hopen dat het goed gaat. Zal ik doen Kola! Dankjewel. Ik denk trouwens dat ik vanochtend gebeld ben door iemand van MVM, maar mijn geluid stond uit. Dus wacht het nog even af voor ik zelf ga bellen.
Mijn dochter wordt over 2 weken 4 Grote meid alweer Tja de ma was niet leuk, maar alles eromheen was nog het ergste. Heel erg misselijk, bloedverlies. Vk die mij niet wou helpen. Eerste goeie echo met 9 weken en met 12 weken kreeg ik de bevestiging dat het niet goed was. Moest toen 2 weken afwachten tot het vanzelf zou los komen maar heb toen gezegd dat ik zsm gecurreteerd wou worden want was al 3 weken voor niks misselijk geweest. Week later hebben ze het weg gehaald. Ik had al vanaf de test er geen goed gevoel bij, dus lijkt wel alsof ik mij er al op aan het voorbereiden was. Dus was na de curretage alleen maar opgelucht. Doordat ik zo misselijk was zei ik dat ik geen kinderen meer wou en na de ma ging het niet zo goed tussen mij en ml. Nu gaat het weer super tussen ons en gaan we ervoor. (Pfff hoop alleen dat die misselijkheid weg blijft ) Zo dat was weer een lang verhaal, sorry.
Meiden ik ben op vakantie! Ik spreek jullie snel weer! ik wil wel leuk nieuws lezen als ik terug ben hè! Hier nog geen ongi trouwens!
Jeeeh 100e pagina! Er werd mij verteld dat bij deze vk praktijk een vroege echo wordt aangeboden (wordt niet door verzekering vergoed maar door praktijk zelf), hierop kan je vaak hartje horen kloppen (soort van geruststelling al voor de moeder), maar kunnen ze nog geen medische uitspraken doen. De termijnecho is gewoon standaard, waar ze echt gaan vaststellen hoe ver je bent en of (zover ze dat kunnen zien) alles goed is. De vroege echo kon ik voor kiezen. Is dit heel ongebruikelijk dan? Hoe gaat dat bij de andere meiden? Heftige ervaring Birgit! Is dat al lang geleden? Wie weet is het toch al raak deze ronde, afwachten maar.. Twirler, zou heel goed kunnen dat je door MvM gebeld bent, even afwachten. Bij mij komt er vanavond iemand op bezoek, ben heel benieuwd!